Noem eens wat sku nummers van waar je aan denkt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgende bestelling wordt denk ik die telefoonsignaal blocker, weet alleen nog niet welke versie ik ga bestellen. Erg handig om in de trein te hebben als ik last heb van bellende mensen. Signaal aan = alle telefoons hebben geen bereik meer
dat is idd een vet idee !quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgende bestelling wordt denk ik die telefoonsignaal blocker, weet alleen nog niet welke versie ik ga bestellen. Erg handig om in de trein te hebben als ik last heb van bellende mensen. Signaal aan = alle telefoons hebben geen bereik meer
4355 = $42,80quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:59 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Noem eens wat sku nummers van waar je aan denkt?
Als je een Lite hebt:quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek nog een DS oplader voor het Europese stroomnet, maar die kan ik dus niet vinden. Alleen een US adapter.
Adapter heb ik al (maar US) , dan kan ik dus alleen die stekker kopen. en die erop zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een Lite hebt:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2208
Er staat dat ie van 80 tot 265 volt gebruik kan worden.
In combinatie met:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Je hebt ook GPS blokkersquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Klopt, maar ik word op dit moment niet gevolgd door de AIVD dus niet nodigquote:
Shippen duurt toch 5 tot 12 dagen ofzo volgens dat HK Air Mail gedoe? Dan komt het heus nog welquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef freiss het volgende:
Mijn order zou op 3 maart shipped zijn, maar nog steeds niet aangekomen
Komt echt nog wel hoor, het is niet de TNT die om de hoek woontquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef freiss het volgende:
Mijn order zou op 3 maart shipped zijn, maar nog steeds niet aangekomen
90 dagen dach ik...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:44 schreef Stinosss het volgende:
Wat duurt het trouwens lang voordat die DX-punten worden vrijgegevenIk heb er nu 48 in de wacht staan, en kan er nog maar 3 gebruiken
...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:44 schreef Stinosss het volgende:
Wat duurt het trouwens lang voordat die DX-punten worden vrijgegevenIk heb er nu 48 in de wacht staan, en kan er nog maar 3 gebruiken
...
Zoiets ja, kan ook 60 zijn.quote:
wachten..... of je moet de moet de laatste updates willen weten!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:38 schreef RacerDKB het volgende:
Date Status
3/12/2008 Processing - Contact us for the latest update.
Wachten of contact opnemen?
Nog nooit gehad, die status.
Dan komt de rest wat later hè, regelmatig zijn er dingen die niet op voorraad zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:52 schreef Landgeld het volgende:
ik heb mijn bestelling in 1 week binnengekregen, maar de helft zat er niet bij.... pff
Mjah, die status kennen ze toe als de bestelling deels binnen is en ze hetgeen binnen is willen gaan versturen. Je kan dan nog cancellen, levertijd van het ontbrekende opvragen etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:38 schreef RacerDKB het volgende:
Date Status
3/12/2008 Processing - Contact us for the latest update.
Wachten of contact opnemen?
Nog nooit gehad, die status.
TNT rijdt hier ook in witte busjes zonder opdrukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:14 schreef OssieMan het volgende:
Bij mij kwam het door iemand met een wit busje, geen TNT volgens mij
Zit er zelf ook al een tijd op te wachten. Rest van de bestellingen is wel netjes op tijd aangekomen, meestal binnen een weekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:41 schreef Sebasser het volgende:
1254 9 LED Flashlight 20000mcd x 1 Pending
ETA 3/15/2008 $3.17 -
Het zijn 2 artikelen, bij alletwee staat in het blauw Ready en ze zijn allebei op voorraad (1-2 business days)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, die status kennen ze toe als de bestelling deels binnen is en ze hetgeen binnen is willen gaan versturen. Je kan dan nog cancellen, levertijd van het ontbrekende opvragen etc.
vet ideequote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bij SKU4355 ( die draagbare blocker dus) staat:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:15 schreef Stinosss het volgende:
Dat ding werkt vaak niet zonder aanpassingen te doen. Het telefoonverkeer in de USA zit op een andere frequentieband. Op google kun je een hoop vinden om dat ding aan te passen.
Hmm, vandaag 2 enveloppen van DX gekregen. In eentje zat een potje soldeerflux die was opengedraaid :/, lekte ook een beetje. Huiverige douane daar?
Is dat een kabel van je PC naar HD? Full HD?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
Paar dagen geleden mijn DVI-HDMI kabel binnen gekregen na ongeveer 7 dagen en ding is prima alleen heb ik hem tekort besteld. Heb dus een nieuwe besteld en een front-bay van Kaidomain.
Kan je TV op je pc kijken ofzo?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:04 schreef Xith het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11565 wat doet dit precies?
Wel 10 paar van die kwalitetisdopjes? moet toch wel goede handel wordnequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:46 schreef FastFox91 het volgende:
Ik verwacht binnenkort 10 paar oordopjes. Probeer een handeltje te starten, en een vriendendienst.
Hey impry ben je hier ook actiefquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Komt echt nog wel hoor, het is niet de TNT die om de hoek woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |