Soloquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:09 schreef ondeugend het volgende:
Het was er maar eentje ! Een mega-pup
hier is ze dan....
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:32 schreef nokwanda het volgende:
Do posters in je onderbroek?
Hey, what else is new?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:34 schreef nokwanda het volgende:
oowwww, nu snap ik de vraag
Er stond: wie heeft er Do posters in haar onderbroek. Dat kun je op verschillende manieren lezen.
Ik las het natuurlijk weer op de meest verknipte manier mogelijk.
Oh is er nog eentje?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:33 schreef MissBliss het volgende:
Die andere is eerder!
Het maakt mij verder ook niks uit hoor, maar die van Ingetje bleef zo leegquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh is er nog eentje? [afbeelding]
Ik kondigde het nog wel zo braaf aan. Maar deze mag dicht heur, geen enkel probleem [afbeelding]
* Greys naar ander topic holt
Dat ze een lijntje had kun je zelfs op 3 verschillende manieren lezen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze had rond valentijn bij de Hunkemoller een lijntje
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ze een lijntje had kun je zelfs op 3 verschillende manieren lezen.
Ze heeft zeker een lijntje
Tis Do dus doe (m)aar(s) achterquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja, zie je!![]()
Vergeef me![]()
Maar het was háár schuld! * Greys wijst naar Senesta.
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Degene die sluit, opent een nieuwe.
Tenzij gewichtige redenen zich daar tegen verzetten
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooooh, ga bij deze je goddelijke gang.
Ik doe het niet meer
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat je een grapje maakt?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooooh, ga bij deze je goddelijke gang.
Ik doe het niet meer
Ik ook, welterusten allemaalquote:
Wat een reistijd ook he?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:58 schreef Qwea het volgende:Ola.
Zo, drukke dag vandaagtas inpakken, eten maken voor vanaaf, Baloe uitlaten, troep opruimen, lunchen, Baloe nog x uitlaten en dan 4u treinen
Zwolle, Amersfoort, en Amsterdam .quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een reistijd ook he?
Waar moet je overstappen?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:16 schreef nokwanda het volgende:
Ben ook benieuwd, ja
Hier beginnen zich nieuwe verhoudingen af te tekenen nu Chip bij Morretje en Ravage is gaan wonen.
Merlijn speelt de hele dag door met een van de jonge katjes. Voetballen met de eitjes uit Morretjes boeketje
Nu is ie aan het overschieten met Kay.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef longinus het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met deze lente morgen, ben benieuwd hoe het eerste nachtje van Solo is geweest en of moeder Funky al helemaal hersteld is
De oudste is Spice. Zij en Chip zijn ongeveer even oud en ze is de enige die min of meer gerespecteert en met rust gelaten moet worden. Alleen moppert zij wel maar heeft ze niets vals. Zij neemt nu het stokje een beetje over. Maar eigenlijk is hier maar een echte baas en dat is Purrr. Altijd al geweest. Die had al kitten al het lef om Chip gewoon op de kop te springen en heeft Chip gedwongen om heel erg redelijk naar haar kittens te zijn. Dat is altijd zo gebleven. Alleen doet Purrr niet zo aan machtsvertoon.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:30 schreef Ravage het volgende:
[..]cool. Nog geen nieuwe baas in huis, als opvolger van Chip?
Das een chickflick die ik gezien heb, vanwege den naakten hond.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Q, fijn dat je goed aangekomen bent!
Oh-oh, snel beter worden hoor. En lekker met je nieuwe camera knoeien!
Non, lekker uitslapen!
En ik ga vanavond lekker How To Lose a Guy In 10 Days kijken
Voor wie hem nog niet gezien heeft: aanradertje, leuk!
Voor wie hem wel gezien heeft al: kijk nog maar een keer
Dan zijn t net wilde beesten hoor, dus bereid je maar voorquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Nonneke het volgende:
nieuwe cams rulen![]()
naakt honden filmpjes met geluid
Owja, Mr Tingle!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een chickflick die ik gezien heb, vanwege den naakten hond.
Was ook t enige dat de moeite was hoor
Lief is hij he?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:02 schreef Qwea het volgende:
SenestaMikey deed open
Mikey vindt Joey keischattig
Hij vraagt of hij adopteerbaar is.
"Hoi ik moet een pakje brengen van mn moeder"
-Helemaal alleen zo laat in het donker?
"Neeeeeeeeeeeeeee, mama staat benee"
Mike blijft maar doorgaan over hoe zo'n schattig jochie het isquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Lief is hij he?![]()
Hij zei al: "Er deed een meneer open, mama, en die was heel aardig, hij zei dat ik het goed gedaan had".
Het zijn inderdaad flinke flessen, daar hebben jullie nog wel even plezier van
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
Bwahahahahaha, 'Does Princess Sofia want to come out and play?'
En dat dan tegen de piemel van je man zeggen
Wat leukquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike blijft maar doorgaan over hoe zo'n schattig jochie het is
Hey Senesta!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Hij zat net al mee te lezen, en commentaar te leveren op mijn typen![]()
"Gaat die meneer hier ook nog wat typen??"
Ja hoor, daar kun je ook heel goed katten mee wassen, daarom had ik die erbij gedaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Senesta!
Even een vraagje, want ik had bij mn kattenfoam ook 2 proefzakjes Mango Tango en Puppy shampoo gekregen. Is dat ook geschikt voor katten, of kan ik daar iemand anders blij mee maken?
Ik hoop trouwens natuurlijk dat de foam zo'n succes is dat er nooit meer shampoo met water gebruikt hoeft te worden bij Ziggy
Ok tofquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kun je ook heel goed katten mee wassen, daarom had ik die erbij gedaan
Oh! Ze doet expres irritant he, om te kijken hoe ver ze kan gaan!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Greys, wat een butfilm
Wat een irritant wijf. Ik KAN er gewoon niet meer naar kijken.
Dat snapte ik, maar dan nog...te erg gewoon.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ze doet expres irritant he, om te kijken hoe ver ze kan gaan!
Maar dat had je vast wel in de gatenIk vind hem geweldig leuk. Lekker irritant juist
![]()
Binnenkort sinds eeuwen weer eens een stapavondje met de ladies, heb er zo'n zin in!
Lekker dansen
In elk geval met Maes en misschien gaat een andere vriendin van ons ook nog mee (die 'vroegah' ook altijd mee ging) en dan gaan we OF naar de 'Get Back' in Rotterdam (daar draaien ze alleen maar Rick Ashley, Mel & Kim, Madonna, van die lekkere 80's!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Met wie en waar ga je precies stappen Greys?
Ha moppie!quote:
geniale film idd. Had hem al eens gezien, en gisteren halvewege ingezaptquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Hij zat net al mee te lezen, en commentaar te leveren op mijn typen![]()
"Gaat die meneer hier ook nog wat typen??"
En dank je wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:20 schreef Litso het volgende:
Ziek melden is voor mietjes
Gewoon doorzetten en daarna van je weekend genieten![]()
Jemig, het is hier nog steeds bij vlagen zonnig.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dank je wel.
Nou mn baas stuurt me naar huis hoor, dus ik ga zo pleitos, schijnbaar ben ik echt niet meer om aan te horen. Ik durf t niet te zeggen want mn oren zitten dicht dus ik hoor ook niks meer![]()
Anyhow, t sneeuwt hier vet, niet normaal meer, we hebben alles al gehad, regen, hagel, onweer en sneeuw.
Ik ga zo naar de bushalte survivallen , kijken of ik het nog tot de winkel red en mn bed in
ik stond me er idd ook al over te verbazen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Jemig, het is hier nog steeds bij vlagen zonnig.
Ik wilde eigenlijk iets gaan doen met de kids maar ze wilden buiten spelen met de vriendjes, ik wacht dus even op het slechte weer
Perian geinstalleerd?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:59 schreef Qwea het volgende:
godver.
Ik heb gerys anatomy season 1 af, nu had ik 2gedownload, zegt dat kreng "this is not a movie file" terwijl het echt avi is.
MacEnnu kan ik niet eerder er wat mee dan dat MM thuis is
ehm? wat?quote:
nee, die doettie naar Ipod ofzo en dan op de tv kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:21 schreef Ravage het volgende:
Mwoahvolgens mij is ie net zo makkelijk weer te verwijderen hoor. Maar had ie 'm er dus nog niet opstaan dan? Kijkt ie geen divx of xvid op z'n mac?
Da's wel vreemd.. dan zijn ze of corrupt of van een zeer exotisch formaat ..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef Qwea het volgende:
geinstalled. Nog steeds zegt hij van "this is not a movie file"
ik denk corrupt danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:29 schreef Ravage het volgende:
[..]
Da's wel vreemd.. dan zijn ze of corrupt of van een zeer exotisch formaat ..
Dan download je toch alvast 1 aflevering? Dat hoeft niet zo lang te duren en dan heb je toch wat te kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:12 schreef Qwea het volgende:mannen
Ik weet al waarom mn serie iet doet. Er waren 2, 1 corrupt. 1 goeie. Heeft die smartass van mij mn goeie weggepleurt![]()
*ontroostbaar
ja, ware het niet dat die allemaal op rood staan. Dat betekend dat je 25 weken kan wachten ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan download je toch alvast 1 aflevering? Dat hoeft niet zo lang te duren en dan heb je toch wat te kijken
waarum jij hebt boodschapstress?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Whahaha Q, muts![]()
*troostknuffel*
Tot hoe laat zijn de supermarkten open vandaag?
* Greys boodschappenstress heeft!
Das minderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ware het niet dat die allemaal op rood staan. Dat betekend dat je 25 weken kan wachten ofzo
*aan de roda wodka 7up zit.
Dat smaakt nog ook
lost moet hier nog 2u. Maar dat komt omdat GANTM seizoen 3 het opslok met 300kbps.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das minder
Mijn ANTM was net binnen 15 minuten binnen en Lost doet er nog 41 minuten over
Nu al aan de drank?
Maar mijn ouders komen de hele dag morgen en dan moet ik toch van alles te eten in huis hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
waarum jij hebt boodschapstress?
Morgen is alles gewoon open heur.
Ooh zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Ja
[..]
Maar mijn ouders komen de hele dag morgen en dan moet ik toch van alles te eten in huis hebben?
Ik heb ze rosbief beloofd en salade met mango, walnoot en geitenkaas met honing. Dus dat moet ik dan wel nog zien te scoren vandaagOf de rosbief bestellen bij de slager en morgenochtend nog ff snel ophalen.
(Nou zit ik nogal snel in de boodschappenstress hoor, dat komt omdat ik niet van boodschappen doen houd)
geen flauw idee johquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ugh ik heb ook zo'n hekel aan boodschappen doen. Dus ik ben blij dat ik ze binnen heb. Eeuwen geleden dat ik op een middag in een supermarkt was, ik ga normaal op vrijdagavond, dan is dr niemand en ben ik zo klaar.
Nu was het vol met schreeuwende kids en bejaarden![]()
Q die alchohol van jou, das ook flink wat caloriën toch???
Ik ga mn kippesoepie opzetten en in bad liggen of zo.
Pff ik hoop dat ik morgen wat beter ben anders is t zo zonde van mn lekker lange paasweekend
Dat vraag ik me ook serieus af waarom hij haar niet removedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:03 schreef Greys het volgende:
Is dat die Patries? Die gaat toch trouwen? Of heb ik het niet goed gevolgd?
Je zou zeggen dat ze wel iets beters te doen heeft dan. Hoezo, wat heeft MM volgens haar dan gedaan dat ze hem uitscheldt? En waarom verwijderen ze elkaar dan niet gewoon uit de MSNlijst?
Straks naar een condoleance. Daar ben ik nooit zo goed in
Tof om even te horen. Wat een muppetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooo daar ben ik weer....
Met Solo gaat alles goed, sinds woensdagmiddag is ze inmiddels al 60! gram gegroeid. Ze is een tevreden pup nu.
In het begin ging het allemaal moelijker, Funky kon woensdag niet liggen door de pijn zodat ze ook niet kon voeden. Aanleggen was een ramp en dus maar een beetje bijgevoerd met melkpoeder. Net voor de nacht heeft ze nog een pijnstillende spuit gedah en na een paar uur kon Solo dan eindelijk de echte melk proeven
Inmiddels is het een echte nilfisk
De moeder gaat iets minder voorspoedig, veel last van de ingreep en doodop. Gisteravond deed ze zich zelfs ziek voelen. Ze had het benauwd n wat verhoging. Waarschijnlijk door al de spanning en de stress van de ingreep en het moeder zijn. Inmiddels lijkt ze weer fit en heeft me vanmorgen zelfs weer begroet in bed met een enorme lik over mijn neus.
Wij doen er ook geen fuck aan. En nu ik bij MM zit al helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok![]()
Zo hee, ik ben ook echt aan het weekend toe zeg. Die K-computer heeft m'n dag behoorlijk verziekt.
En dat joch wat kwam om hem te repareren was me een partij chaggerijnig! Niet te pruimen...
Nou, dan transformeer ik juist in een ubervriendelijk meisje met een iets te hoge stem, kon ie niet tegen geloof ik![]()
Maar goed, morgen eerst uitslapen, dan boodschapjes en zondag gaan we met een paar vrienden een dagje naar het Aviodrome![]()
Is het trouwens gebruikelijk dat er familie-dingen gedaan worden met Pasen? Wij doen er nooit iets aan eiks. Weet niet eens precies wat er te vieren valt dan. Weet alleen dat je dan maandags vrij bent
En ik slaap ' s morgens meestal tot 12 u op zatredag en zondag. Dus nee, paasontbijt zit er niet in want daar kom ik mn nest niet voor uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Heb zo'n schijthekel aan de commercie opeens. En had vroeger al een hekel aan de opgelegde paasontbijtjes samen met de hele familie
Ik wil gewoon graag met rust gelaten worden 's morgens en met koffie en een peuk gaan zitten lezen.
Dat hoort blijkbaar niet bij pasen.
Oh die bobotie uit een pakkie he?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:04 schreef Morretje het volgende:
Ikvan familiedingen... Juist omdat we dat vroeger al deden, en onze familie nu een beetje uit elkaar ligt..
![]()
Zometeen een gezellie-avondje met dinnetje, de mannen gaan het spel van vorig week evalueren..![]()
En.. lekker bobotie gegeten net..![]()
Ik lees altijd in de trein. Vandaag ongeveer mijn halve boek uitgelezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Waaah Non, aso, ik zou m dinsdag ff netjes bellen om te zeggen dat je helaas pindakaas nooit meer terug komt daaro![]()
Pff Pasen , das gewoon lekker vrij toch?
En een peuk en een boek op mn gemakje klinkt als het ideale paasontbijt![]()
Maandag krijg ik superleuk bezoek ( dinnetje & lief & hondjes, waaronder Bil zn broertje Mucho) en zondag dreigden mn ouders met een bezoek maar ik denk dat ik misbruik ga maken van mijn griep
![]()
Net een uur in bad gelegen en het boekenweekgeschenk gelezen ( best ok ) en mn kippensoepie op en nu verveel ik me.
Nok, heeft EW vette shit gescoord?
Ik hoop het wel, zeg. De hele familie kan dat volgens mij niet handelen mocht er iets met Hab gebeuren. Tis nu al een drama.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Oh, sorry Maes, ik had de post op de vorige bladzijde nog niet gelezen
Wat lullig voor Hab! Hoop dat het snel aanslaat en dat hij nog heel wat jaartjes mee mag gaan
Ik heb zelden zo waanzinnig veel lol gehad. Herinner je de PYAMAMAN nog??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb er zo'n zin in, lekker puberaal zin om uit te gaan![]()
Ben benieuwd of we dan weer à la 'Mama Mia Let Me Goooooo' *stuiter stuiter* ons zelf richting toilet moeten hopsen
Ik lag ook in een deuk bij het typen er van!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo waanzinnig veel lol gehad. Herinner je de PYAMAMAN nog??
Bij de tv op de bank, gaat het onbewust een stuk sneller.quote:
Ja zo ging het ongeveer, jullie hadden al een paar keer oogcontact gehad maar niet gesproken ofzo. We waren toen toch met het hele stel en stonden op die verhoging. Ik heb hem pyanmaman gedoopt omdat ik het shirtje op de pyama van mijn vader vond lijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lag ook in een deuk bij het typen er van!
En jaaaaaaaaa, daar dacht ik gisteren nog aan, toen ik me ook al in gedachten zat te verheugen. Aan pyamaman! Ik weet nog dat ie een blauwe sweater/shirtje achtig ding aan had en hoe ging het nou verder?
Ik mijn gedachtengang zagen we hem op het laatste moment, vonden we hem wel lollig met zijn piekhaar, ging hij een op gegeven moment verderop richting uitgang staan en wenkte ik hem terug en zoende ik hem recht op zijn snavel? Of is dat nou alleen in mijn ietwat aangetaste beleving gebeurd en was het helemaal niet zo?![]()
Geen zorgen, schat het was ruim voor zijn tijd. Zegt de naam Visbeen je nog iets???????quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Disclaimer op mijn post hierboven: mocht het wel zo gegaan zijn... het was vóór Meneer Greys zijn tijd hoor![]()
(Voor meelezers die misschien een heul verkeerd idee krijgen nu!)
Het was toch voor zijn tijd he? Ja toch?
Dat rijden ging om de beurt volgens mij. Ik heb wel bij jou in de auto gezeten en bij jeweetwel. Maar ik weet ook dat ik zelf 's morgens om 5 uur naar huis reed en toen meneer Maes belde die nog bij Swift in de nachtdienst werkte.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Oh... oh... en wat dacht je dan van die leukerd waarmee ik helemaal verliefderig liep te doen en te zoenen en dat ik daarna ineens zijn trouwring aan zijn vinger zag zitten?
Neeeeeee want wij zijn stoere meidenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
Zal je zien dat we daar om 22.00 uur zijn en om 22.30 moe zijn en naar huis willen
Dat gaat ons niet gebeuren hoor!
At jij nou wel of geen vlees?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:47 schreef Morretje het volgende:
Greys, hebbie je peren nou al geschild?
moet nog iets lekkers voor morgenavond bedenken, komen er weer 2 eters..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
We kunnen een paar van die getrouwde mannen uitnodigen? Ik weet er nog wel eentje![]()
En dan alleen maar dansen met elkaar en verder niets doen?
Ah nee, da's gemeen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Tot het randje gaan...volgens mij zijn alle vrouwen daar goed in![]()
Nu niet meer nee...maar vroeger was het m'n Trademarkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nou, als het op mannen aankomt tijdens het stappen.... een van de redenen dat ik er vaak niet zo'n zin in heb. Eigenlijk heb ik meestal niet echt zin in dat soort spelletjes.
Ik verlies mijn geduld met zo iemand die zichzelf ziet als God's gift to women en keil zo iemand eigenlijk het liefst een trappetje af. Maar ja... dat kun je dan weer niet maken.
Wat? Spelletjes spelen of mannen van trappetjes afkeilen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu niet meer nee...maar vroeger was het m'n Trademark
Ik was meer van het "gezicht meppen" of gezicht wegdraaien alstie wilde zoenen en dan keihard gaan lachenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat? Spelletjes spelen of mannen van trappetjes afkeilen?
Jahaaaaaaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG!![]()
Tegen de tijd dat jij de DVD hebt, is er al weer een nieuwe![]()
En hij is zooooo ontzettend gaaf
je had hem toch bij play besteld? Daar kun je toch een status opvragen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef MissBliss het volgende:
Nee!![]()
![]()
Ik begin me serieus af te vragen of ie niet kwijt is geraakt ofzo
Zie je wel..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:29 schreef Greys het volgende:
Och jezus![]()
Ik wil dat eigenlijk ook wel maandag, even heer G overhalen nog!
In ShowChat denken ze ook al dat ik zwanger benquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:32 schreef Greys het volgende:
In de categorie "Hyves, en hoe daar misverstanden door kunnen ontstaan" krijg ik felicitaties met mijn zwangerschap en hing mijn zus net aan de telefoon.... Alleen maar omdat ze een krabbel van mijn (zwangere) buurvrouw verkeerd uitleggen
Mogguh maisjes en jongens!![]()
Ik ga even 2 kilo stoofperen schillen. Ja, alweer ja. Of eigenlijk, nog steeds....
*Steekt Ingetje aan*quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje, feli MB![]()
Wat een zwangeren hier.
Hopelijk ist niet besmettelijk
Da kunnen jullie nie meerquote:
Ze mauwde anders klagelijk aan de andere kant van de deur..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da kunnen jullie nie meer![]()
Ligt een plofpoes tussen
ja!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is alles is liefde een leuke film?
Jeeeetje, alsof die kat direct z'n mobieltje pakt en al z'n kattenvriendjes gaat bellen dat zijn sloofjes "het" dedenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:35 schreef Morretje het volgende:
Ing, Chip mag best op bed, maar sommige dingen deel ik liever niet met een 3e..![]()
hier net klaar met gourmetten, zo de stad maar es in. chip ligt de hele middag weer onder het bed :|
ging ik ook nog stofzuigen enzo
Door het stofzuigen of door dat andere geslotendeurlawaai?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:35 schreef Morretje het volgende:
Ing, Chip mag best op bed, maar sommige dingen deel ik liever niet met een 3e..![]()
hier net klaar met gourmetten, zo de stad maar es in. chip ligt de hele middag weer onder het bed :|
ging ik ook nog stofzuigen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |