ik denk corrupt danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:29 schreef Ravage het volgende:
[..]
Da's wel vreemd.. dan zijn ze of corrupt of van een zeer exotisch formaat ..
Dan download je toch alvast 1 aflevering? Dat hoeft niet zo lang te duren en dan heb je toch wat te kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:12 schreef Qwea het volgende:mannen
Ik weet al waarom mn serie iet doet. Er waren 2, 1 corrupt. 1 goeie. Heeft die smartass van mij mn goeie weggepleurt![]()
*ontroostbaar
ja, ware het niet dat die allemaal op rood staan. Dat betekend dat je 25 weken kan wachten ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan download je toch alvast 1 aflevering? Dat hoeft niet zo lang te duren en dan heb je toch wat te kijken
waarum jij hebt boodschapstress?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Whahaha Q, muts![]()
*troostknuffel*
Tot hoe laat zijn de supermarkten open vandaag?
* Greys boodschappenstress heeft!
Das minderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ware het niet dat die allemaal op rood staan. Dat betekend dat je 25 weken kan wachten ofzo
*aan de roda wodka 7up zit.
Dat smaakt nog ook
lost moet hier nog 2u. Maar dat komt omdat GANTM seizoen 3 het opslok met 300kbps.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das minder
Mijn ANTM was net binnen 15 minuten binnen en Lost doet er nog 41 minuten over
Nu al aan de drank?
Maar mijn ouders komen de hele dag morgen en dan moet ik toch van alles te eten in huis hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
waarum jij hebt boodschapstress?
Morgen is alles gewoon open heur.
Ooh zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Ja
[..]
Maar mijn ouders komen de hele dag morgen en dan moet ik toch van alles te eten in huis hebben?
Ik heb ze rosbief beloofd en salade met mango, walnoot en geitenkaas met honing. Dus dat moet ik dan wel nog zien te scoren vandaagOf de rosbief bestellen bij de slager en morgenochtend nog ff snel ophalen.
(Nou zit ik nogal snel in de boodschappenstress hoor, dat komt omdat ik niet van boodschappen doen houd)
geen flauw idee johquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ugh ik heb ook zo'n hekel aan boodschappen doen. Dus ik ben blij dat ik ze binnen heb. Eeuwen geleden dat ik op een middag in een supermarkt was, ik ga normaal op vrijdagavond, dan is dr niemand en ben ik zo klaar.
Nu was het vol met schreeuwende kids en bejaarden![]()
Q die alchohol van jou, das ook flink wat caloriën toch???
Ik ga mn kippesoepie opzetten en in bad liggen of zo.
Pff ik hoop dat ik morgen wat beter ben anders is t zo zonde van mn lekker lange paasweekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |