ik denk corrupt danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:29 schreef Ravage het volgende:
[..]
Da's wel vreemd.. dan zijn ze of corrupt of van een zeer exotisch formaat ..
Dan download je toch alvast 1 aflevering? Dat hoeft niet zo lang te duren en dan heb je toch wat te kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:12 schreef Qwea het volgende:mannen
Ik weet al waarom mn serie iet doet. Er waren 2, 1 corrupt. 1 goeie. Heeft die smartass van mij mn goeie weggepleurt![]()
*ontroostbaar
ja, ware het niet dat die allemaal op rood staan. Dat betekend dat je 25 weken kan wachten ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan download je toch alvast 1 aflevering? Dat hoeft niet zo lang te duren en dan heb je toch wat te kijken
waarum jij hebt boodschapstress?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Whahaha Q, muts![]()
*troostknuffel*
Tot hoe laat zijn de supermarkten open vandaag?
* Greys boodschappenstress heeft!
Das minderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ware het niet dat die allemaal op rood staan. Dat betekend dat je 25 weken kan wachten ofzo
*aan de roda wodka 7up zit.
Dat smaakt nog ook
lost moet hier nog 2u. Maar dat komt omdat GANTM seizoen 3 het opslok met 300kbps.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das minder
Mijn ANTM was net binnen 15 minuten binnen en Lost doet er nog 41 minuten over
Nu al aan de drank?
Maar mijn ouders komen de hele dag morgen en dan moet ik toch van alles te eten in huis hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
waarum jij hebt boodschapstress?
Morgen is alles gewoon open heur.
Ooh zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Ja
[..]
Maar mijn ouders komen de hele dag morgen en dan moet ik toch van alles te eten in huis hebben?
Ik heb ze rosbief beloofd en salade met mango, walnoot en geitenkaas met honing. Dus dat moet ik dan wel nog zien te scoren vandaagOf de rosbief bestellen bij de slager en morgenochtend nog ff snel ophalen.
(Nou zit ik nogal snel in de boodschappenstress hoor, dat komt omdat ik niet van boodschappen doen houd)
geen flauw idee johquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ugh ik heb ook zo'n hekel aan boodschappen doen. Dus ik ben blij dat ik ze binnen heb. Eeuwen geleden dat ik op een middag in een supermarkt was, ik ga normaal op vrijdagavond, dan is dr niemand en ben ik zo klaar.
Nu was het vol met schreeuwende kids en bejaarden![]()
Q die alchohol van jou, das ook flink wat caloriën toch???
Ik ga mn kippesoepie opzetten en in bad liggen of zo.
Pff ik hoop dat ik morgen wat beter ben anders is t zo zonde van mn lekker lange paasweekend
Dat vraag ik me ook serieus af waarom hij haar niet removedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:03 schreef Greys het volgende:
Is dat die Patries? Die gaat toch trouwen? Of heb ik het niet goed gevolgd?
Je zou zeggen dat ze wel iets beters te doen heeft dan. Hoezo, wat heeft MM volgens haar dan gedaan dat ze hem uitscheldt? En waarom verwijderen ze elkaar dan niet gewoon uit de MSNlijst?
Straks naar een condoleance. Daar ben ik nooit zo goed in
Tof om even te horen. Wat een muppetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooo daar ben ik weer....
Met Solo gaat alles goed, sinds woensdagmiddag is ze inmiddels al 60! gram gegroeid. Ze is een tevreden pup nu.
In het begin ging het allemaal moelijker, Funky kon woensdag niet liggen door de pijn zodat ze ook niet kon voeden. Aanleggen was een ramp en dus maar een beetje bijgevoerd met melkpoeder. Net voor de nacht heeft ze nog een pijnstillende spuit gedah en na een paar uur kon Solo dan eindelijk de echte melk proeven
Inmiddels is het een echte nilfisk
De moeder gaat iets minder voorspoedig, veel last van de ingreep en doodop. Gisteravond deed ze zich zelfs ziek voelen. Ze had het benauwd n wat verhoging. Waarschijnlijk door al de spanning en de stress van de ingreep en het moeder zijn. Inmiddels lijkt ze weer fit en heeft me vanmorgen zelfs weer begroet in bed met een enorme lik over mijn neus.
Wij doen er ook geen fuck aan. En nu ik bij MM zit al helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok![]()
Zo hee, ik ben ook echt aan het weekend toe zeg. Die K-computer heeft m'n dag behoorlijk verziekt.
En dat joch wat kwam om hem te repareren was me een partij chaggerijnig! Niet te pruimen...
Nou, dan transformeer ik juist in een ubervriendelijk meisje met een iets te hoge stem, kon ie niet tegen geloof ik![]()
Maar goed, morgen eerst uitslapen, dan boodschapjes en zondag gaan we met een paar vrienden een dagje naar het Aviodrome![]()
Is het trouwens gebruikelijk dat er familie-dingen gedaan worden met Pasen? Wij doen er nooit iets aan eiks. Weet niet eens precies wat er te vieren valt dan. Weet alleen dat je dan maandags vrij bent
En ik slaap ' s morgens meestal tot 12 u op zatredag en zondag. Dus nee, paasontbijt zit er niet in want daar kom ik mn nest niet voor uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Heb zo'n schijthekel aan de commercie opeens. En had vroeger al een hekel aan de opgelegde paasontbijtjes samen met de hele familie
Ik wil gewoon graag met rust gelaten worden 's morgens en met koffie en een peuk gaan zitten lezen.
Dat hoort blijkbaar niet bij pasen.
Oh die bobotie uit een pakkie he?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:04 schreef Morretje het volgende:
Ikvan familiedingen... Juist omdat we dat vroeger al deden, en onze familie nu een beetje uit elkaar ligt..
![]()
Zometeen een gezellie-avondje met dinnetje, de mannen gaan het spel van vorig week evalueren..![]()
En.. lekker bobotie gegeten net..![]()
Ik lees altijd in de trein. Vandaag ongeveer mijn halve boek uitgelezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Waaah Non, aso, ik zou m dinsdag ff netjes bellen om te zeggen dat je helaas pindakaas nooit meer terug komt daaro![]()
Pff Pasen , das gewoon lekker vrij toch?
En een peuk en een boek op mn gemakje klinkt als het ideale paasontbijt![]()
Maandag krijg ik superleuk bezoek ( dinnetje & lief & hondjes, waaronder Bil zn broertje Mucho) en zondag dreigden mn ouders met een bezoek maar ik denk dat ik misbruik ga maken van mijn griep
![]()
Net een uur in bad gelegen en het boekenweekgeschenk gelezen ( best ok ) en mn kippensoepie op en nu verveel ik me.
Nok, heeft EW vette shit gescoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |