Lief is hij he?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:02 schreef Qwea het volgende:
SenestaMikey deed open
Mikey vindt Joey keischattig
Hij vraagt of hij adopteerbaar is.
"Hoi ik moet een pakje brengen van mn moeder"
-Helemaal alleen zo laat in het donker?
"Neeeeeeeeeeeeeee, mama staat benee"
Mike blijft maar doorgaan over hoe zo'n schattig jochie het isquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Lief is hij he?![]()
Hij zei al: "Er deed een meneer open, mama, en die was heel aardig, hij zei dat ik het goed gedaan had".
Het zijn inderdaad flinke flessen, daar hebben jullie nog wel even plezier van
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
Bwahahahahaha, 'Does Princess Sofia want to come out and play?'
En dat dan tegen de piemel van je man zeggen
Wat leukquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike blijft maar doorgaan over hoe zo'n schattig jochie het is
Hey Senesta!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Hij zat net al mee te lezen, en commentaar te leveren op mijn typen![]()
"Gaat die meneer hier ook nog wat typen??"
Ja hoor, daar kun je ook heel goed katten mee wassen, daarom had ik die erbij gedaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Senesta!
Even een vraagje, want ik had bij mn kattenfoam ook 2 proefzakjes Mango Tango en Puppy shampoo gekregen. Is dat ook geschikt voor katten, of kan ik daar iemand anders blij mee maken?
Ik hoop trouwens natuurlijk dat de foam zo'n succes is dat er nooit meer shampoo met water gebruikt hoeft te worden bij Ziggy
Ok tofquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kun je ook heel goed katten mee wassen, daarom had ik die erbij gedaan
Oh! Ze doet expres irritant he, om te kijken hoe ver ze kan gaan!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Greys, wat een butfilm
Wat een irritant wijf. Ik KAN er gewoon niet meer naar kijken.
Dat snapte ik, maar dan nog...te erg gewoon.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ze doet expres irritant he, om te kijken hoe ver ze kan gaan!
Maar dat had je vast wel in de gatenIk vind hem geweldig leuk. Lekker irritant juist
![]()
Binnenkort sinds eeuwen weer eens een stapavondje met de ladies, heb er zo'n zin in!
Lekker dansen
In elk geval met Maes en misschien gaat een andere vriendin van ons ook nog mee (die 'vroegah' ook altijd mee ging) en dan gaan we OF naar de 'Get Back' in Rotterdam (daar draaien ze alleen maar Rick Ashley, Mel & Kim, Madonna, van die lekkere 80's!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Met wie en waar ga je precies stappen Greys?
Ha moppie!quote:
geniale film idd. Had hem al eens gezien, en gisteren halvewege ingezaptquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Hij zat net al mee te lezen, en commentaar te leveren op mijn typen![]()
"Gaat die meneer hier ook nog wat typen??"
En dank je wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:20 schreef Litso het volgende:
Ziek melden is voor mietjes
Gewoon doorzetten en daarna van je weekend genieten![]()
Jemig, het is hier nog steeds bij vlagen zonnig.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dank je wel.
Nou mn baas stuurt me naar huis hoor, dus ik ga zo pleitos, schijnbaar ben ik echt niet meer om aan te horen. Ik durf t niet te zeggen want mn oren zitten dicht dus ik hoor ook niks meer![]()
Anyhow, t sneeuwt hier vet, niet normaal meer, we hebben alles al gehad, regen, hagel, onweer en sneeuw.
Ik ga zo naar de bushalte survivallen , kijken of ik het nog tot de winkel red en mn bed in
ik stond me er idd ook al over te verbazen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Jemig, het is hier nog steeds bij vlagen zonnig.
Ik wilde eigenlijk iets gaan doen met de kids maar ze wilden buiten spelen met de vriendjes, ik wacht dus even op het slechte weer
Perian geinstalleerd?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:59 schreef Qwea het volgende:
godver.
Ik heb gerys anatomy season 1 af, nu had ik 2gedownload, zegt dat kreng "this is not a movie file" terwijl het echt avi is.
MacEnnu kan ik niet eerder er wat mee dan dat MM thuis is
ehm? wat?quote:
nee, die doettie naar Ipod ofzo en dan op de tv kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:21 schreef Ravage het volgende:
Mwoahvolgens mij is ie net zo makkelijk weer te verwijderen hoor. Maar had ie 'm er dus nog niet opstaan dan? Kijkt ie geen divx of xvid op z'n mac?
Da's wel vreemd.. dan zijn ze of corrupt of van een zeer exotisch formaat ..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef Qwea het volgende:
geinstalled. Nog steeds zegt hij van "this is not a movie file"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |