Duh, het was lekker hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, maar je duikt er toch wel de koffer mee in, he!!!
Oh ik weet t niet, ik ben echt zo lang al anti snert dat ik t niet eens meer zou proberen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:27 schreef nokwanda het volgende:
Ik had ook echt nooit gedacht dat ik DAT ooit eetbaar zou vinden, maar het is nu toch echt zo. Heel raar.
Niet dat ik nou sta te juichen bij de aanblik en geur van een bak snert hoor. maar tis te eten
Ja, keidom. Laat me een netwerk aanleggen en het is geen probleem, geef me ecdl en ik kom er niet uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:11 schreef Morretje het volgende:Qwea, word? Wat doe je dan voor moeilijks dat jij dat niet kunt als ict-er?
Dat komt ook doordat je eerst een vriendinnetje regelt, en er daarna pas een Fok!ker van maaktquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:10 schreef Ravage het volgende:
Ik kan me persoonlijk niet zo veel voorstellen bij Fok!-scharrels.. Met name de stappen tussen "user 1 post iets op hetzelfde forum als user 2" en "user 1 en 2 zitten thuis bij elkaar op de bank"
Maar dat is wellicht omdat ik voornamelijk in KLB zit
Over 40 minuten thuis, kijken hoe het met Chippy is!!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat komt ook doordat je eerst een vriendinnetje regelt, en er daarna pas een Fok!ker van maakt![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:10 schreef Ravage het volgende:
Hihi mor ik heb vandaag snijbonen gegeten
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ok, vind ik ook niet lekker... Maar verder lust ik bijna alles hoor!!!
Hier zat rookworst, ribbetjes en verse worst in. Volgens mij had ze er ook uien in gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Snert!
Mijn oma had daar altijd van die stukken spek in drijven waar nog haren op zaten
Onnodig te zeggen:
Hoi liefjes!![]()
Ach je moet tekens en supscript en superscript en onderstrepen met puntjes en weet ik veel wat doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Qwea, wat snap je niet aan Word dan?
Of bedoel je een andere Word dan ik denk?
Ah, wat liefquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:09 schreef ondeugend het volgende:
Het was er maar eentje ! Een mega-pup
hier is ze dan....
[ afbeelding ]
Word ben ik dan weer goed inquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach je moet tekens en supscript en superscript en onderstrepen met puntjes en weet ik veel wat doen.
heb het wel 4x opgezocht in het boek maar kan het helemaal niet vinden [afbeelding]
Neeeee.. weet het nog niet...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef Nonneke het volgende:
megapup
noem je dr Mindy ?
[ afbeelding ]
Solo klinkt wel cutequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neeeee.. weet het nog niet...
De naam moet iets met muziek te maken hebben... moeder heet funky en haar zus (poes) heet jazzy.... dus het liefst iets in die richting... vooralsnog heeft ze de werknaam Solo.
Ik heb er zelfs een heleboelquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
ja hoi, heeft hier iemand een do poster in dr ondergoed?
gefeli ondeugend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |