Jahaaaaaaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG!![]()
Tegen de tijd dat jij de DVD hebt, is er al weer een nieuwe![]()
En hij is zooooo ontzettend gaaf
je had hem toch bij play besteld? Daar kun je toch een status opvragen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef MissBliss het volgende:
Nee!![]()
![]()
Ik begin me serieus af te vragen of ie niet kwijt is geraakt ofzo
Zie je wel..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:29 schreef Greys het volgende:
Och jezus![]()
Ik wil dat eigenlijk ook wel maandag, even heer G overhalen nog!
In ShowChat denken ze ook al dat ik zwanger benquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:32 schreef Greys het volgende:
In de categorie "Hyves, en hoe daar misverstanden door kunnen ontstaan" krijg ik felicitaties met mijn zwangerschap en hing mijn zus net aan de telefoon.... Alleen maar omdat ze een krabbel van mijn (zwangere) buurvrouw verkeerd uitleggen
Mogguh maisjes en jongens!![]()
Ik ga even 2 kilo stoofperen schillen. Ja, alweer ja. Of eigenlijk, nog steeds....
*Steekt Ingetje aan*quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje, feli MB![]()
Wat een zwangeren hier.
Hopelijk ist niet besmettelijk
Da kunnen jullie nie meerquote:
Ze mauwde anders klagelijk aan de andere kant van de deur..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da kunnen jullie nie meer![]()
Ligt een plofpoes tussen
ja!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is alles is liefde een leuke film?
Jeeeetje, alsof die kat direct z'n mobieltje pakt en al z'n kattenvriendjes gaat bellen dat zijn sloofjes "het" dedenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:35 schreef Morretje het volgende:
Ing, Chip mag best op bed, maar sommige dingen deel ik liever niet met een 3e..![]()
hier net klaar met gourmetten, zo de stad maar es in. chip ligt de hele middag weer onder het bed :|
ging ik ook nog stofzuigen enzo
Door het stofzuigen of door dat andere geslotendeurlawaai?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:35 schreef Morretje het volgende:
Ing, Chip mag best op bed, maar sommige dingen deel ik liever niet met een 3e..![]()
hier net klaar met gourmetten, zo de stad maar es in. chip ligt de hele middag weer onder het bed :|
ging ik ook nog stofzuigen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |