Ik geloof dat het 1,80 is voor Hertog Janquote:Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja bier moet wel goedkoop zijn.
Da's mijn planning voor morgen, huis opruimen, beesten verschonen en uitslapen.. Heb weer eens te weinig slaap gehad dit weekendquote:Op maandag 7 april 2008 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
Dag dag lieve GAM SC'ertjes!
Lekker weertje vandaag. Zo maar eens de rattenkooi uitmesten, dan mogen mijn dames misschien even een frisse neus buiten halen.
Ik ga zo lekker M&M Cookies eten van de subwayquote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef Poit het volgende:
Mocht je je vervelen daarna dan heb ik nog wel een adresje in gouda waar je aan de slag kan
Krijg je wel chocoladekoekjes én pannekoeken!!
Ben alweer klaar met de grote opruiming. Ziet er weer picobello uit en ik ben zeer tevreden. Net zelf al chocoladekoekjes gegeten dus Poit... helaas!quote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef Poit het volgende:
Mocht je je vervelen daarna dan heb ik nog wel een adresje in gouda waar je aan de slag kan
Krijg je wel chocoladekoekjes én pannekoeken!!
Da’s een behoorlijke deceptie.. Had al een mooi schoonmaakstersoutfit voor je neergelegdquote:Op maandag 7 april 2008 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben alweer klaar met de grote opruiming. Ziet er weer picobello uit en ik ben zeer tevreden. Net zelf al chocoladekoekjes gegeten dus Poit... helaas!
Lekker als de zon echt gaat schijnen. Zweet je je kapot. Of heb je de luxe van een airconditioningsysteem?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
Heh, lekker! Zonneschijn op je werk. Wat dat betreft heb ik een ideaal kantoor, soort aquarium. Wordt nu lekker opgewarmd.
Dat zal van de zomer wel erger worden ja. Nu wordt het nog afgewisseld met bewolking en dus niet constant de zon. Dit weekend wordt het helaas weer regenachtig... ik wil een keer een dagje gewoon buiten kunnen zijn en iets leuks ondernemen maar het wordt me nog niet gegund.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker als de zon echt gaat schijnen. Zweet je je kapot. Of heb je de luxe van een airconditioningsysteem?
Mijn huisje is weer schoon trouwensEn het wordt lasagne vanavond, geen pannenkoeken.
Nog erger aangemeld bij de landmacht.quote:Op maandag 7 april 2008 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar was je al die tijdJe hebt toch geen leven gekregen heh
Waarom?quote:
Die vraag natuurlijk al zo vaak gehad, en andere voor mij rare vragen. Met dingen ja en als je uitgezonden word etc.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Met lijden hoop ik dat je bedoel leiden.
Nu niet je opleiding aan ons gaan promoten hehquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die vraag natuurlijk al zo vaak gehad, en andere voor mij rare vragen. Met dingen ja en als je uitgezonden word etc.
Maar waarom kan ik gewoon weg niet goed uitleggen..
Maar heb eerst me keuring en dan voorlopig nog leren tot onderofficier waarmee ik 10 militairen kan lijden later. Maar steekt allemaal opzich wel moeilijk in elkaar. Het klinkt zo intressanter dan dat het is tot je er bent. Niet echt zo uit te leggen moet je maar veel gaan lezen op www.landmacht.nl
dislectie letten ze gelukkig niet zo opquote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Met lijden hoop ik dat je bedoel leiden.
Bedankt!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Maar dapper hoor Ipho. Ik zie mezelf niet zo snel een stormbaan overrennen met volle bepakking. Ik wens je bij deze veel succes met alles wat je opleiding brengt!
Haha, scheurmonster.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
Zeau, heeft mijn stiefma even geluk gehad dat ik thuis was met mijn racemonster. Ze dacht dat ze door de rij-instructeur opgehaald zou worden om naar het CBR te gaan voor het theorie-examen. Niet dus, komt ze om 10.10u even vragen of ik haar weg wil brengen... en ze moest er om 10.30u zijn.
Ik ben weer trots op mijn autootje. Belachelijk hard gereden maar wel mooi gehaald.
Haha, ja, het is ook een beetje vroeg om alweer met spuitsneeuw te gaan werkenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:58 schreef BroesWillems het volgende:
Nope, denk het niet... maar zal de eerste maand denk ik wel met een luchtverfrisser moeten rijden,....
hahaquote:Op donderdag 10 april 2008 16:00 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net kaarten gehaald voor Cambuur
zonde van m'n geld trouwens
Het is nog maar 15:00 uurquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Poit het volgende:
Damn... Dit gaat niet goedkomen..
We hebben hier zojuist een Perfect Draft geinstalleerd. Vers vaatje Hertog Jan eronder....
Nee, dit gaat écht niet goedkomen...
Alcohol en graag feestende werknemers gaan ook niet samenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:50 schreef Laniboekje het volgende:
Haha, dat zouden we hier op het werk moeten doen. Iedereen dan meteen weer alcoholverslaafd en rare stuiptrekkingen omdat alcohol + medicatie niet samengaan.
![]()
Welcome to the good side of the force....quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef mordradead het volgende:
Cambuur dus met 5-1 gewonnen, geen probleem dacht ik zo.
O ja, ps3 besteld... ik word weer gamer
Ik vond Cloverfield echt een toffe film, heel leuk gefilmd ook.quote:Op maandag 14 april 2008 12:26 schreef Poit het volgende:
Zaterdag Cloverfield gekeken.. Wat een teleursteling was dat zeg...
Had liever bij Beef gestaan
Volgens mij kunnen we beter niet samen naar films gaan kijken.quote:Op maandag 14 april 2008 15:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vond Cloverfield echt een toffe film, heel leuk gefilmd ook.
Vandaag een dagje vrij, lekker Viva Pinata spelen aangezien het weer aan wensen overlaat. Weekend ook lekker lui geweest, I Am Legend weer eens gekeken. Ook een toffe film.
Ik vond Cloverfield echt wel een sfeertje met zich meebrengen door dat aparte filmen. Maar ik hou wel van films waarin dingen gebeuren die je gewoon niet goed kan zien. Dat je het hoort en niet ziet, spannend.quote:Op maandag 14 april 2008 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter niet samen naar films gaan kijken.
Ik vond Cloverfield net Blair Witch Project on steroids.
De film kon me echt niet boeien op het stukje in de metro na.
I am Legend, film die te traag op gang komt, dan halverwege echt heel erg spannend en leuk is maar een einde heeft..
Ik vond trouwens een leeg Londen indrukwekkender in 28 Days later dan de lege stad in deze film.
* Poit heeft een zeikbui vandaag
Het aparte filmen in Cloverfield was wel leuk en ik ben het met je eens dat het niet helemaal zien van de bedreiging leuker is dan een duidelijke view ervan. Wat ik wel sterk vond is dat je nog stukken van eerdere opnames tussendoor zag van het stelletje.quote:Op maandag 14 april 2008 16:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vond Cloverfield echt wel een sfeertje met zich meebrengen door dat aparte filmen. Maar ik hou wel van films waarin dingen gebeuren die je gewoon niet goed kan zien. Dat je het hoort en niet ziet, spannend.
Van I Am Legend is het einde inderdaad zwak, alternatief einde is nog erger maar iedereen zeikt daarom de gehele film af. Ik vond de emotie in de film goed gedaan en daar hou ik altijd wel van dat je een beetje in de psyche van iemand mee mag kijken.
Ik moet ook zeggen dat ik lege London van 28 Days Later ook veel cooler vond, maar dat komt omdat ik een leeg NYC al een keer gezien had in een film. En in 28 Days Later was er ook niks maar dan ook helemaal niks, bij I Am Legend lopen er nog dieren e.d. Dus helemaal leeg is het toch net niet.
Ja, het was inderdaad erg apart dat op het einde alles zo perfect gefilmd werd terwijl ik juist dan nog meer zou shaken.quote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Het aparte filmen in Cloverfield was wel leuk en ik ben het met je eens dat het niet helemaal zien van de bedreiging leuker is dan een duidelijke view ervan. Wat ik wel sterk vond is dat je nog stukken van eerdere opnames tussendoor zag van het stelletje.
Maar, het filmen de amateurcam was net iets té amateuristisch gedaan. Overal trilt het beeld als een malle maar net op het einde weet hij hem perfect steady te houden.. Wees consequent en tril dan ook
Blijkbaar zijn we het dan toch eens over I am legend.. Voor mij verpest het verschrikkelijke moralistische einde inderdaad de hele film. Maar wat eerder schreef, een geweldig middenstuk.
Laatst ook Vantage Point zitten kijken maar ook daarvan niet erg onder de indruk. Vermakelijk om even naar te kijken maar raakte me niet.
Vanavond van plan om Lars and the Real Doll te kijken. Ben erg benieuwd naar die film. Hoor er goede verhalen over.
Haha, had als zo'n vermoede dat je om die reden Vantage Point wilde zien. Moet je helaas teleurstellen, hij heeft geen erg grote rolquote:Op maandag 14 april 2008 16:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad erg apart dat op het einde alles zo perfect gefilmd werd terwijl ik juist dan nog meer zou shaken.
Vantage Point hebben we naar het weekend zitten kijken voor een evt. bioscoopfilm maar dan ook alleen maar omdat Matthew Fox erin speelt (aka Jack van Lost: hubba hubba!). Is het toch niet geworden, ik geloof dat hij op de lijst van downloaden staat.
Het zou pas echt een flexibele baas zijn als hij (of zij) met een dubbele flikflak zichzelf in je stoel torpedeerd met als landingshouding zijn (of haar) beide benen in de nekquote:Op woensdag 16 april 2008 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
Kort dagje werken vandaag. Ik moest eigenlijk tot 17.30u werken maar ik had ook een bloedonderzoek vanmiddag en dat kon niet verzet worden. Nu werk ik nog een halfuurtje, dus tot 13.00u en daarna gaat gewoon mijn baas op mijn kantoor zitten. Hehe, flexibele baas heb ik.
Jaquote:Op woensdag 16 april 2008 16:21 schreef sietse87 het volgende:
Berrrrrrrnie?? Ben je vast geroest aan je MArio KArt stuurtje ofzo?
Mario Kartquote:Op woensdag 16 april 2008 16:21 schreef sietse87 het volgende:
Berrrrrrrnie?? Ben je vast geroest aan je MArio KArt stuurtje ofzo?
haha top! als je maar handsfree belt is het goedquote:Op woensdag 16 april 2008 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JaHet is echt zo verleidelijk om constant nog één potje extra te doen
Toen je me belde was ik ook aan het mariokarten, want je weet, online games kun je niet pauzeren
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef peristilius het volgende:
Ik ga zometeen richting schiphol voor een weekje Kreta!!
Met mn moeder.
Haha, geweldig.. Kan je het ons nog beter inpeperenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:21 schreef peristilius het volgende:
Ik zit op Kretaaa, jaaaaaa!
En ik heb gewoon internet in mn apartementje, dus ik blijf jullie ook gewoon lastig vallen.
Oeh gezellig, ik kom donderdag ook die kant op, alleen iets meer naar het oosten want ik ga vakantie vieren op Rhodosquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:21 schreef peristilius het volgende:
Ik zit op Kretaaa, jaaaaaa!
En ik heb gewoon internet in mn apartementje, dus ik blijf jullie ook gewoon lastig vallen.
Haha, geweldigquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:28 schreef mordradead het volgende:
Zit al de hele tijd Crash Bandicoot op m'n ps3 te spelen
Jeetje, nog al zo'n bofkont... Ik blijf maar gewoon lekker thuis hoor.. Iemand moet op Nederland letten als jullie weg zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oeh gezellig, ik kom donderdag ook die kant op, alleen iets meer naar het oosten want ik ga vakantie vieren op Rhodos
Ik zal wel naar je zwaaien als je langsvliegt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oeh gezellig, ik kom donderdag ook die kant op, alleen iets meer naar het oosten want ik ga vakantie vieren op Rhodos
Haha, ja ja, ik ben er nog..quote:
Half.quote:
Zwaar weekend gehad?quote:
quote:
Was dat weer joh! Lijkt me stiekem wel leuk om daar ook een keer heen te gaan.. Alleen zie ik mezelf ook niet zo snel een paar potten groene schmink opdoen (aan de andere kant zie ik er al orcisch genoeg uit als ik me 3 dagen niet scheerquote:Op maandag 21 april 2008 12:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben naar Fantasy Fair gegaan en was zo beetje de enige die niet verkleed was.![]()
en ik vond het eng
Goed dat te horen!quote:Op maandag 21 april 2008 09:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ja ja, ik ben er nog..
Nog een beetje moe achtig van het feestje zaterdag, wat overigens best ok was, maar verder goed.
Maar bedankt voor het lenen van jou zonnetje
Heb er gisteren geweldig van genoten. Lekker op een terrasje gezeten![]()
Is het daar nog uit te houden?
Nog geile blauwe chicks tegengekomen?quote:Op maandag 21 april 2008 12:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben naar Fantasy Fair gegaan en was zo beetje de enige die niet verkleed was.![]()
en ik vond het eng
quote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog geile blauwe chicks tegengekomen?
Geen smurfin.quote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog geile blauwe chicks tegengekomen?
Blije kutdagquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:37 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk zo'n vrije dag met veel zon
Doe niet zo negatief jongen!!! M'n ratjes liepen net heerlijk vrolijk blij over de vensterbank, snuitje in het zonnetjequote:
Stuur je me een kaartje?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:57 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ga over een paar uurtjes op weg naar Schiphol, tot over een week!
Nee joh!! 20 graden dit weekendquote:Op woensdag 23 april 2008 23:32 schreef peristilius het volgende:
Als ik thuiskom is het weer kutweer in nederland.
JAquote:Op donderdag 24 april 2008 13:01 schreef Poit het volgende:
Klopt als een bus...
Iemand in deze altijd gezellige SC van plan om GTA4 te gaan kopen??
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zodra die in de budgetbak te vinden is.
Die vind je daar nooitquote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Zit zelf nog te twijfellen.. Lijkt me opzich wel leuk.. Vanavond koopavond in Gouda.. Mocht ik hem tegen het lijf lopen denk ik stiekem wel dat ik hem mee neem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |