Welcome to the good side of the force....quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef mordradead het volgende:
Cambuur dus met 5-1 gewonnen, geen probleem dacht ik zo.
O ja, ps3 besteld... ik word weer gamer
Ik vond Cloverfield echt een toffe film, heel leuk gefilmd ook.quote:Op maandag 14 april 2008 12:26 schreef Poit het volgende:
Zaterdag Cloverfield gekeken.. Wat een teleursteling was dat zeg...
Had liever bij Beef gestaan
Volgens mij kunnen we beter niet samen naar films gaan kijken.quote:Op maandag 14 april 2008 15:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vond Cloverfield echt een toffe film, heel leuk gefilmd ook.
Vandaag een dagje vrij, lekker Viva Pinata spelen aangezien het weer aan wensen overlaat. Weekend ook lekker lui geweest, I Am Legend weer eens gekeken. Ook een toffe film.
Ik vond Cloverfield echt wel een sfeertje met zich meebrengen door dat aparte filmen. Maar ik hou wel van films waarin dingen gebeuren die je gewoon niet goed kan zien. Dat je het hoort en niet ziet, spannend.quote:Op maandag 14 april 2008 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter niet samen naar films gaan kijken.
Ik vond Cloverfield net Blair Witch Project on steroids.
De film kon me echt niet boeien op het stukje in de metro na.
I am Legend, film die te traag op gang komt, dan halverwege echt heel erg spannend en leuk is maar een einde heeft..
Ik vond trouwens een leeg Londen indrukwekkender in 28 Days later dan de lege stad in deze film.
* Poit heeft een zeikbui vandaag
Het aparte filmen in Cloverfield was wel leuk en ik ben het met je eens dat het niet helemaal zien van de bedreiging leuker is dan een duidelijke view ervan. Wat ik wel sterk vond is dat je nog stukken van eerdere opnames tussendoor zag van het stelletje.quote:Op maandag 14 april 2008 16:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vond Cloverfield echt wel een sfeertje met zich meebrengen door dat aparte filmen. Maar ik hou wel van films waarin dingen gebeuren die je gewoon niet goed kan zien. Dat je het hoort en niet ziet, spannend.
Van I Am Legend is het einde inderdaad zwak, alternatief einde is nog erger maar iedereen zeikt daarom de gehele film af. Ik vond de emotie in de film goed gedaan en daar hou ik altijd wel van dat je een beetje in de psyche van iemand mee mag kijken.
Ik moet ook zeggen dat ik lege London van 28 Days Later ook veel cooler vond, maar dat komt omdat ik een leeg NYC al een keer gezien had in een film. En in 28 Days Later was er ook niks maar dan ook helemaal niks, bij I Am Legend lopen er nog dieren e.d. Dus helemaal leeg is het toch net niet.
Ja, het was inderdaad erg apart dat op het einde alles zo perfect gefilmd werd terwijl ik juist dan nog meer zou shaken.quote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Het aparte filmen in Cloverfield was wel leuk en ik ben het met je eens dat het niet helemaal zien van de bedreiging leuker is dan een duidelijke view ervan. Wat ik wel sterk vond is dat je nog stukken van eerdere opnames tussendoor zag van het stelletje.
Maar, het filmen de amateurcam was net iets té amateuristisch gedaan. Overal trilt het beeld als een malle maar net op het einde weet hij hem perfect steady te houden.. Wees consequent en tril dan ook
Blijkbaar zijn we het dan toch eens over I am legend.. Voor mij verpest het verschrikkelijke moralistische einde inderdaad de hele film. Maar wat eerder schreef, een geweldig middenstuk.
Laatst ook Vantage Point zitten kijken maar ook daarvan niet erg onder de indruk. Vermakelijk om even naar te kijken maar raakte me niet.
Vanavond van plan om Lars and the Real Doll te kijken. Ben erg benieuwd naar die film. Hoor er goede verhalen over.
Haha, had als zo'n vermoede dat je om die reden Vantage Point wilde zien. Moet je helaas teleurstellen, hij heeft geen erg grote rolquote:Op maandag 14 april 2008 16:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad erg apart dat op het einde alles zo perfect gefilmd werd terwijl ik juist dan nog meer zou shaken.
Vantage Point hebben we naar het weekend zitten kijken voor een evt. bioscoopfilm maar dan ook alleen maar omdat Matthew Fox erin speelt (aka Jack van Lost: hubba hubba!). Is het toch niet geworden, ik geloof dat hij op de lijst van downloaden staat.
Het zou pas echt een flexibele baas zijn als hij (of zij) met een dubbele flikflak zichzelf in je stoel torpedeerd met als landingshouding zijn (of haar) beide benen in de nekquote:Op woensdag 16 april 2008 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
Kort dagje werken vandaag. Ik moest eigenlijk tot 17.30u werken maar ik had ook een bloedonderzoek vanmiddag en dat kon niet verzet worden. Nu werk ik nog een halfuurtje, dus tot 13.00u en daarna gaat gewoon mijn baas op mijn kantoor zitten. Hehe, flexibele baas heb ik.
Jaquote:Op woensdag 16 april 2008 16:21 schreef sietse87 het volgende:
Berrrrrrrnie?? Ben je vast geroest aan je MArio KArt stuurtje ofzo?
Mario Kartquote:Op woensdag 16 april 2008 16:21 schreef sietse87 het volgende:
Berrrrrrrnie?? Ben je vast geroest aan je MArio KArt stuurtje ofzo?
haha top! als je maar handsfree belt is het goedquote:Op woensdag 16 april 2008 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JaHet is echt zo verleidelijk om constant nog één potje extra te doen
Toen je me belde was ik ook aan het mariokarten, want je weet, online games kun je niet pauzeren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |