Ik geloof dat het 1,80 is voor Hertog Janquote:Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja bier moet wel goedkoop zijn.
Da's mijn planning voor morgen, huis opruimen, beesten verschonen en uitslapen.. Heb weer eens te weinig slaap gehad dit weekendquote:Op maandag 7 april 2008 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
Dag dag lieve GAM SC'ertjes!
Lekker weertje vandaag. Zo maar eens de rattenkooi uitmesten, dan mogen mijn dames misschien even een frisse neus buiten halen.
Ik ga zo lekker M&M Cookies eten van de subwayquote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef Poit het volgende:
Mocht je je vervelen daarna dan heb ik nog wel een adresje in gouda waar je aan de slag kan
Krijg je wel chocoladekoekjes én pannekoeken!!
Ben alweer klaar met de grote opruiming. Ziet er weer picobello uit en ik ben zeer tevreden. Net zelf al chocoladekoekjes gegeten dus Poit... helaas!quote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef Poit het volgende:
Mocht je je vervelen daarna dan heb ik nog wel een adresje in gouda waar je aan de slag kan
Krijg je wel chocoladekoekjes én pannekoeken!!
Da’s een behoorlijke deceptie.. Had al een mooi schoonmaakstersoutfit voor je neergelegdquote:Op maandag 7 april 2008 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben alweer klaar met de grote opruiming. Ziet er weer picobello uit en ik ben zeer tevreden. Net zelf al chocoladekoekjes gegeten dus Poit... helaas!
Lekker als de zon echt gaat schijnen. Zweet je je kapot. Of heb je de luxe van een airconditioningsysteem?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
Heh, lekker! Zonneschijn op je werk. Wat dat betreft heb ik een ideaal kantoor, soort aquarium. Wordt nu lekker opgewarmd.
Dat zal van de zomer wel erger worden ja. Nu wordt het nog afgewisseld met bewolking en dus niet constant de zon. Dit weekend wordt het helaas weer regenachtig... ik wil een keer een dagje gewoon buiten kunnen zijn en iets leuks ondernemen maar het wordt me nog niet gegund.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker als de zon echt gaat schijnen. Zweet je je kapot. Of heb je de luxe van een airconditioningsysteem?
Mijn huisje is weer schoon trouwensEn het wordt lasagne vanavond, geen pannenkoeken.
Nog erger aangemeld bij de landmacht.quote:Op maandag 7 april 2008 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar was je al die tijdJe hebt toch geen leven gekregen heh
Waarom?quote:
Die vraag natuurlijk al zo vaak gehad, en andere voor mij rare vragen. Met dingen ja en als je uitgezonden word etc.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Met lijden hoop ik dat je bedoel leiden.
Nu niet je opleiding aan ons gaan promoten hehquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die vraag natuurlijk al zo vaak gehad, en andere voor mij rare vragen. Met dingen ja en als je uitgezonden word etc.
Maar waarom kan ik gewoon weg niet goed uitleggen..
Maar heb eerst me keuring en dan voorlopig nog leren tot onderofficier waarmee ik 10 militairen kan lijden later. Maar steekt allemaal opzich wel moeilijk in elkaar. Het klinkt zo intressanter dan dat het is tot je er bent. Niet echt zo uit te leggen moet je maar veel gaan lezen op www.landmacht.nl
dislectie letten ze gelukkig niet zo opquote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Met lijden hoop ik dat je bedoel leiden.
Bedankt!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Maar dapper hoor Ipho. Ik zie mezelf niet zo snel een stormbaan overrennen met volle bepakking. Ik wens je bij deze veel succes met alles wat je opleiding brengt!
Haha, scheurmonster.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
Zeau, heeft mijn stiefma even geluk gehad dat ik thuis was met mijn racemonster. Ze dacht dat ze door de rij-instructeur opgehaald zou worden om naar het CBR te gaan voor het theorie-examen. Niet dus, komt ze om 10.10u even vragen of ik haar weg wil brengen... en ze moest er om 10.30u zijn.
Ik ben weer trots op mijn autootje. Belachelijk hard gereden maar wel mooi gehaald.
Haha, ja, het is ook een beetje vroeg om alweer met spuitsneeuw te gaan werkenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:58 schreef BroesWillems het volgende:
Nope, denk het niet... maar zal de eerste maand denk ik wel met een luchtverfrisser moeten rijden,....
hahaquote:Op donderdag 10 april 2008 16:00 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net kaarten gehaald voor Cambuur
zonde van m'n geld trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |