Ik geloof dat het 1,80 is voor Hertog Janquote:Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja bier moet wel goedkoop zijn.
Da's mijn planning voor morgen, huis opruimen, beesten verschonen en uitslapen.. Heb weer eens te weinig slaap gehad dit weekendquote:Op maandag 7 april 2008 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
Dag dag lieve GAM SC'ertjes!
Lekker weertje vandaag. Zo maar eens de rattenkooi uitmesten, dan mogen mijn dames misschien even een frisse neus buiten halen.
Ik ga zo lekker M&M Cookies eten van de subwayquote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef Poit het volgende:
Mocht je je vervelen daarna dan heb ik nog wel een adresje in gouda waar je aan de slag kan
Krijg je wel chocoladekoekjes én pannekoeken!!
Ben alweer klaar met de grote opruiming. Ziet er weer picobello uit en ik ben zeer tevreden. Net zelf al chocoladekoekjes gegeten dus Poit... helaas!quote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef Poit het volgende:
Mocht je je vervelen daarna dan heb ik nog wel een adresje in gouda waar je aan de slag kan
Krijg je wel chocoladekoekjes én pannekoeken!!
Da’s een behoorlijke deceptie.. Had al een mooi schoonmaakstersoutfit voor je neergelegdquote:Op maandag 7 april 2008 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben alweer klaar met de grote opruiming. Ziet er weer picobello uit en ik ben zeer tevreden. Net zelf al chocoladekoekjes gegeten dus Poit... helaas!
Lekker als de zon echt gaat schijnen. Zweet je je kapot. Of heb je de luxe van een airconditioningsysteem?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
Heh, lekker! Zonneschijn op je werk. Wat dat betreft heb ik een ideaal kantoor, soort aquarium. Wordt nu lekker opgewarmd.
Dat zal van de zomer wel erger worden ja. Nu wordt het nog afgewisseld met bewolking en dus niet constant de zon. Dit weekend wordt het helaas weer regenachtig... ik wil een keer een dagje gewoon buiten kunnen zijn en iets leuks ondernemen maar het wordt me nog niet gegund.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker als de zon echt gaat schijnen. Zweet je je kapot. Of heb je de luxe van een airconditioningsysteem?
Mijn huisje is weer schoon trouwensEn het wordt lasagne vanavond, geen pannenkoeken.
Nog erger aangemeld bij de landmacht.quote:Op maandag 7 april 2008 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar was je al die tijdJe hebt toch geen leven gekregen heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |