Haha, geweldig.. Kan je het ons nog beter inpeperenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:21 schreef peristilius het volgende:
Ik zit op Kretaaa, jaaaaaa!
En ik heb gewoon internet in mn apartementje, dus ik blijf jullie ook gewoon lastig vallen.
Oeh gezellig, ik kom donderdag ook die kant op, alleen iets meer naar het oosten want ik ga vakantie vieren op Rhodosquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:21 schreef peristilius het volgende:
Ik zit op Kretaaa, jaaaaaa!
En ik heb gewoon internet in mn apartementje, dus ik blijf jullie ook gewoon lastig vallen.
Haha, geweldigquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:28 schreef mordradead het volgende:
Zit al de hele tijd Crash Bandicoot op m'n ps3 te spelen
Jeetje, nog al zo'n bofkont... Ik blijf maar gewoon lekker thuis hoor.. Iemand moet op Nederland letten als jullie weg zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oeh gezellig, ik kom donderdag ook die kant op, alleen iets meer naar het oosten want ik ga vakantie vieren op Rhodos
Ik zal wel naar je zwaaien als je langsvliegt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oeh gezellig, ik kom donderdag ook die kant op, alleen iets meer naar het oosten want ik ga vakantie vieren op Rhodos
Haha, ja ja, ik ben er nog..quote:
Half.quote:
Zwaar weekend gehad?quote:
quote:
Was dat weer joh! Lijkt me stiekem wel leuk om daar ook een keer heen te gaan.. Alleen zie ik mezelf ook niet zo snel een paar potten groene schmink opdoen (aan de andere kant zie ik er al orcisch genoeg uit als ik me 3 dagen niet scheerquote:Op maandag 21 april 2008 12:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben naar Fantasy Fair gegaan en was zo beetje de enige die niet verkleed was.![]()
en ik vond het eng
Goed dat te horen!quote:Op maandag 21 april 2008 09:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ja ja, ik ben er nog..
Nog een beetje moe achtig van het feestje zaterdag, wat overigens best ok was, maar verder goed.
Maar bedankt voor het lenen van jou zonnetje
Heb er gisteren geweldig van genoten. Lekker op een terrasje gezeten![]()
Is het daar nog uit te houden?
Nog geile blauwe chicks tegengekomen?quote:Op maandag 21 april 2008 12:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben naar Fantasy Fair gegaan en was zo beetje de enige die niet verkleed was.![]()
en ik vond het eng
quote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog geile blauwe chicks tegengekomen?
Geen smurfin.quote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog geile blauwe chicks tegengekomen?
Blije kutdagquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:37 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk zo'n vrije dag met veel zon
Doe niet zo negatief jongen!!! M'n ratjes liepen net heerlijk vrolijk blij over de vensterbank, snuitje in het zonnetjequote:
Stuur je me een kaartje?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:57 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ga over een paar uurtjes op weg naar Schiphol, tot over een week!
Nee joh!! 20 graden dit weekendquote:Op woensdag 23 april 2008 23:32 schreef peristilius het volgende:
Als ik thuiskom is het weer kutweer in nederland.
JAquote:Op donderdag 24 april 2008 13:01 schreef Poit het volgende:
Klopt als een bus...
Iemand in deze altijd gezellige SC van plan om GTA4 te gaan kopen??
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zodra die in de budgetbak te vinden is.
Die vind je daar nooitquote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Zit zelf nog te twijfellen.. Lijkt me opzich wel leuk.. Vanavond koopavond in Gouda.. Mocht ik hem tegen het lijf lopen denk ik stiekem wel dat ik hem mee neem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |