Als ik win, laat ik de tegenstander serveren. Als ik verlies, dan begint de tegenstander meestal zelf.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik verlies de toss altijd, wat is daar tegen te doen?
Ik heb de eerste game dus al van je gewonnenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie mezelf absoluut niet als servicekanon. Ik serveer mijn servicewinners door de hoeveelheid lelijke slice in de bal. Ik sla mijn aces slice naar buiten of vlak door het midden. Eigenlijk is het streven dat ik mijn eerste servicegame in een wedstrijd begin met de ace naar buiten. Vervolgens een sliceservice op het lichaam naar 30-0. Op 30-0 gaat de tegenstander als gevolg van de eerste ace een stap meer naar buiten klaar staan. Dus volgt de vlakke knal door het midden.
Spelers die vier geweest zijn lezen mijn spin probleemloos. Steken hem netjes diep terug en gaan de rally aan. Als ze gaan voor de winner counter ik (ik speel zo lelijk als Davydenko). Als ze gaan voor de rally winnen ze 6-0, 6-0 van me.
Ik sla er soms 2 per gamequote:Op woensdag 16 april 2008 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Als mijn service goed loopt mag ik mezelf wel een servicekanon noemenHeb de hele winter aan de service gewerkt, vooral de 2e. Waar ik vorig jaar gemiddeld 6 dubbele fouten sloeg maak ik er nu nog maar 2 per wedstrijd.
Het is grappig dat mensen dit doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als ik win, laat ik de tegenstander serveren. Als ik verlies, dan begint de tegenstander meestal zelf.
Ja, ik had het een paar posts eerder al over Winning Ugly van Brad Gilbert. Overigens heb ik wel een verklaring voor het feit dat je 99% van je eerste service-games wint: Je speelt te laagquote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is grappig dat mensen dit doen.
In "winning Ugly" zegt Brad Gilbert erover dat je beter niet kunt beginnen met serveren. Op deze manier kun je net iets warmer worden en zit je al beter in de wedstrijd als je begint met serveren.
Daarnaast is voor de meeste recreanten het voordeel te klein om er echt gebaat bij te zijn.
Ik laat de ander dus ook (bijna) altijd beginnen.
De gedachtegang van de tegenstander is ook altijd leuk in zo'n geval.
Als hij zijn servicegame verloren heeft en hij mijn game dan krijgt denkt hij "fuck ik dacht dat ik die game wel terug ging winnen....."
Op het moment dat hij zijn game gewonnen heeft weet hij dat het ook zo weer 1-1 staat.
Ik win 99% van mijn eerste servicegames in een wedstrijd.
3de klasse heren zondag....quote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja, ik had het een paar posts eerder al over Winning Ugly van Brad Gilbert. Overigens heb ik wel een verklaring voor het feit dat je 99% van je eerste service-games wint: Je speelt te laag
Tegen Verkerk niet, tegen Fed misschien wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef Norrage het volgende:
Ja. ik durf inderdaad te wedden dat als je tegen Fed (of Verkerk) speelt je dat niet lukt!
Ik heb er nog steeds niet 1 van Martin Verkerk verloren. Top that!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef XL het volgende:
[..]
Tegen Verkerk niet, tegen Fed misschien wel.
Ik heb overigens nog nooit in een wedstrijd van Federer verloren.
hhmmm apart clubkampioenschappen zo vroeg in het seizoen , speel je op weiland aka kunstgras ?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:10 schreef Norrage het volgende:
Yay mixkampioenIk had wat te veel/wat verkeerds gegeten dus was een beetje raar aan het spelen.....maar we gewonnen
Nu op naar zondag, en dan een keertje winnen
het was zelfs nog inhalen van een maand geledenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:50 schreef dekouwe het volgende:
[..]
hhmmm apart clubkampioenschappen zo vroeg in het seizoen , speel je op weiland aka kunstgras ?
ik heb helaas as zaterdag geen compzit in een poule van 7 en het weekend daarna voor het laatst dit seizoen op kunstgras uit tegen 't Twiske
Dan heb je vandeweek wel van Safin verlorenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb toen de finale op Roland Garros van Martin gewonnen.
Ik speel bij St. Pancras, dat is bijna Alkmaarquote:Op donderdag 17 april 2008 23:50 schreef dekouwe het volgende:
[..]
hhmmm apart clubkampioenschappen zo vroeg in het seizoen , speel je op weiland aka kunstgras ?
ik heb helaas as zaterdag geen compzit in een poule van 7 en het weekend daarna voor het laatst (gelukkig ) dit seizoen op kunstgras uit tegen 't Twiske
btw las paar pagina's terug dat er hier iemand bij Alkmaar speelt ? welke club ? tc alkmaar , zes wielen ?
of een van die andere ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke bespanmachine heb je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:10 schreef Abonides het volgende:
Heeft iemand misschien een handleiding van een bespanmachine (het liefst in PDF formaat)?
Gisteren is ie binnen gekomen. Enkel zit de handleiding er niet bij. Nu moet ik nog contact opnemen met de leverancier. De winkel kennende zal het wel anderhalve week duren voordat deze binnen is...
Nouja, de service zelf weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt hier net alsof je racket elk moment uit je handen kan vallen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Waarom is m'n service apart?
Enne hier stond nog iets, maar ik weet het al, laat maar.![]()
In het groot vind ik de foto mooier trouwens.
De TD S3000. Hier heb ik een aardige gevonden. Volgens mij ga ik het daarmee wel redden. Of heb je een uitgebreidere?quote:
Ohw.. ok. Ik schrok al.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, de service zelf weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt hier net alsof je racket elk moment uit je handen kan vallen.
Dat noemt men de backscratch positie, dat doet ze al hartstikke goed, alleen nu de greep nog ietsjes aanpassen (hoewel ik dat op deze foto niet heel duidelijk kan zien).quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, de service zelf weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt hier net alsof je racket elk moment uit je handen kan vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 6/6, de tap doet het inderdaad vrij goed (studentenclub), en heb uiteraard de ambitie 5/5 te worden ooit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:56 schreef Abonides het volgende:
Wat is het gemiddelde niveau van de meeste hier?
Niveau Roger Federer is a pussy of meer niveau moewah... die tap doet het lekker...
Iets wat diepe greep denk ik of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:17 schreef nickybol het volgende:
[..]
Dat noemt men de backscratch positie, dat doet ze al hartstikke goed, alleen nu de greep nog ietsjes aanpassen (hoewel ik dat op deze foto niet heel duidelijk kan zien).
Ik was ooit 4/4quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:56 schreef Abonides het volgende:
Wat is het gemiddelde niveau van de meeste hier?
Niveau Roger Federer is a pussy of meer niveau moewah... die tap doet het lekker...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:lijkt wel of je stil staat tijdens je service ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sudo is powerrrr
Ik weet wel waar St. Pancras ligt, mijn clubbie heeft van jouw clubbie gewonnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik speel bij St. Pancras, dat is bijna Alkmaar.
Hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Ik weet wel waar St. Pancras ligt, mijn clubbie heeft van jouw clubbie gewonnen![]()
( zondag 1 gemengd bedoel ik daar mee )
Inderdaad, richting een continental.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iets wat diepe greep denk ik of bedoel je dat niet?
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als ik win, laat ik de tegenstander serveren. Als ik verlies, dan begint de tegenstander meestal zelf.
aahhh scherpquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha.
Maar het was wel te verwachten dat jullie zouden winnen natuurlijk, als degradant uit de 1e klasse.
Ik zit zelf in het 2e team.
Ik probeer ook altijd een beetje uit te vissen hoe ik het langste geen last van de zon heb met serveren. Is natuurlijk alleen van toepassing op een zonnige dag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:41 schreef VadeRetro het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Meestal wordt er pas getosst na of tijdens het inspelen.
In dat geval kies ik ook altijd voor het wisselen van kant, zodat ze moeten beginnen aan de kant waar ze nog niet geserveerd hebben. en ik de volgende game kan beginnen aan de kant waar ik zelf wel ingeslagen heb.
Grotere kans om met 2-0 te starten.
Jah zie het ( toch handig dat jiba )quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:24 schreef Chriz2k het volgende:
Dat Dash'35 heeft een meisje van 14 als eerste dame, die vorige week onze eerste dame die speelsterkte 2 is versloeg, helaas kon ik daar niet bij zijn.
Ik heb er wel van gehoord ja, maar ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:45 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Jah zie het ( toch handig dat jiba )
Talentje dan zegJammer dat ze uit moeten tegen Dash
vind het altijd wel mooi weet niet of je ooit wel is van Biesterbos Open heb gehoord ? ( heette vroeger van keeken toernooi ) Mocht je het niet kennen is een Internationaal Jeugd Toernooi. Krajicek heeft er in zijn jeugd gespeeld. Aantal jaar geleden Safina bijv. ook, Grosjean etc. Geweldig om die talenten te zien.![]()
Das wel heel leuk!quote:Op maandag 21 april 2008 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
2-3 verloren ..
Mijn eerste single in 1 jaar tijd met 6-3 6-4 verloren. Daaraan ook nog eens een blessure aan mijn hamstring overgehouden en de dubbel vrij kansloos met 6-0 6-4 weg gegeven.
In onze poule zit alles dicht bij elkaar. Pas 1 4-1 de rest allemaal 3-2's na 3 speeldagen !
gravelquote:Corretja waarschuwt: "Murray moet leren lijden op gravel"
Dinsdag 22 april 08:23 - Martijn Linde
Corretja waarschuwt: "Murray moet leren lijden op gravel" ATP - Andy Murray wordt dit gravelseizoen begeleid door voormalig top-speler Alex Corretja. De Spanjaard moet Murray aan grote successen op de gemalen ondergrond helpen. Toch zegt Corretja maandag tegenover The Evening Standard geen wonderdokter te zijn. "We moeten het met Andy rustig aan doen op gravel en we mogen geen wonderen verwachten", aldus de Spanjaard over zijn pupil, die in het verleden slechts vier van de dertien gespeelde wedstrijden op gravel won.
Volgens de oud Roland Garros-finalist schort het bij Murray nog vooral aan de vechtersmentaliteit. "Het belangrijkste is om zoveel mogelijk wedstrijden op gravel te spelen. Dan kom je er pas echt dat je soms twintig winners moet slaan om een raly van vijftig slagen winnend af te sluiten. Andy wordt dan zo kwaad op de baan, maar ik heb hem verteld dat niet elke bal perfect moet zijn. Blijven rennen is het belangrijkst. Er is nog veel ruimte voor verbetering."
Murray won maandag zijn eerste wedstrijd op gravel. In de eerste ronde van het Masters Series-toernooi in Monte Carlo werd het geduld van Murray tegen Feliciano Lopez beloond: 7-6 en 6-4. "Andy is zo getalenteerd dat hij snel weer in de top tien zal staan. Als je je kalmte en geduld verliest op de baan, dan krijg je net zulke grijze haren als ik", grapte Corretja.
hardcourt???quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
gravel
Waarom hebben ze nederland gewoon niet vol gegooid met hardcourt
Speel dan najaarscompetitie.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef VadeRetro het volgende:
Gravel...
Wennen...
Meestal begin ik pas in september oktober te snappen hoe je er op moet spelen, om het in de winter weer te vergeten.
De competitie is dan ook niet aan mij besteed.
Voordat je een bal buiten geslagen hebt, moet je de eerste wedstrijd al spelen en tegen de tijd dat het een beetje begint te lopen is de competitie alweer afgelopen.
Tijdens de competitie verlies ik alleen maar punten.
Suggestie:
Verplaats de competitie naar september-oktober.
Sorry, vergeten.quote:Speel dan najaarscompetitie.
Er zijn denk ik wel redenen voor om het in het voorjaar te doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef VadeRetro het volgende:
Gravel...
Wennen...
Meestal begin ik pas in september oktober te snappen hoe je er op moet spelen, om het in de winter weer te vergeten.
De competitie is dan ook niet aan mij besteed.
Voordat je een bal buiten geslagen hebt, moet je de eerste wedstrijd al spelen en tegen de tijd dat het een beetje begint te lopen is de competitie alweer afgelopen.
Tijdens de competitie verlies ik alleen maar punten.
Suggestie:
Verplaats de competitie naar september-oktober.
Heel hard in een hoek serveren zodat de tegenstander hem niet meer heeft. Punt voor mijquote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef dekouwe het volgende:
Trouwens hoeveel van jullie spelen de enkels met de enkel palen ?
zijn er nog een aantal van jullie die een favoriet spel patroon hebben waar jullie veel punten mee maken ? en zo ja probeer die is zo goed uit te leggen ? :-)
Met een goede service kun je prof worden zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:14 schreef Norrage het volgende:
Bal diep houden en goed de zwakke plek opzoeken van de tegenstander, is mijn speltype...speel meestal wel een beetje davydenko achtig spelletje...heel snel en best wel aanvallend maar ook heel veel terughebben...en regelmatig net opzoeken om het punt af te maken...
Als ik retourneer is het altijd vooral zo diep mogelijk de bal terug proberen te brengen en op de 2e service lekker aanvallen (mijn return zie ik als mijn sterke punt, gelukkig compenseert het me service)...en dan is het vaak een beetje de opening zoeken en forehands strepenen ze een beetje heen en weer sturen....ik probeer het in ieder geval vaak goed af te wisselen, maar als het niet goed gaat ga ik gewoon lekker spinnen en die bal diep houden...
Als je in een A-toernooi in 1 of ander gat inschrijft waar niet veel spelers graag komen heb je ook kans dat je in 1 keer tot het hoofdtoernooi wordt toegelaten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
Het lijkt me best cool om me eens in te schrijven voor het kwalificatietoernooi van een future in Midden-Afrika, als ik dan een of andere gare Afrikaan loot heb ik misschien nog kansen ook.
Ik speelde een hele tijd met de Tyger Bullet Hit 1.30quote:Op donderdag 24 april 2008 22:45 schreef Hazzard het volgende:
Wat ik me afvraag is met wat voor bespanning jullie tennissen en hoeveel kilo erop staat?
Ik ga nu in een hoekje zitten, me diep schamen en heel hard huilen.Ofzo.
Een laatste extra laag aftersun opsmeren en dan in bed gaan liggen, kan ook.![]()
huh? leg uitquote:Op zondag 27 april 2008 23:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Zeker zonde. Speel wel voor FUST, maar da's geen eigen vereniging, maar 'n subvereniging he!
Naja, ik heb voortaan qua rating nog maar erg weinig te verliezen.
Dagtotaal was wel 5-3 voor ons trouwens. Had alleen minstens 6-2 of 7-1 moeten zijn...
Als je een keer geld over hebt geef je maar een schreeuw, dan gaan we dubbelen.quote:Op zondag 27 april 2008 09:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je in een A-toernooi in 1 of ander gat inschrijft waar niet veel spelers graag komen heb je ook kans dat je in 1 keer tot het hoofdtoernooi wordt toegelaten.
Lijkt me ook wel grappig. Punten zonder wat te hoeven doen
Kost wel een hoop centjes trouwens om naar Afrika te gaan. Dus alleen als je geld over hebt lijkt me dat een optie
Wel een hele ervaring lijkt me...
Studentenvereniging denk ik.quote:Op zondag 27 april 2008 23:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
huh? leg uitjullie spelen onder een "burger"-vereniging of zo?
Ja, we spelen onder een 'gewone' vereniging, met FUST als subvereniging. Aangezien dat niet anders kan. Maar het maakt ook niets uit verder.quote:Op zondag 27 april 2008 23:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
huh? leg uitjullie spelen onder een "burger"-vereniging of zo?
Is goed. Alleen heb ik nooit geld overquote:Op maandag 28 april 2008 09:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je een keer geld over hebt geef je maar een schreeuw, dan gaan we dubbelen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehe, gister nog wel een leuk trainingspotje gespeeld, met aangepaste regels. Is een aanrader.
Elke keer als je een game wint, moet je een biertje achterover slaan (adje). Als je dan zoals ik tegen iemand met een speelsterkte speelt die iets hoger is, kom je 2-5 achter, 6-5 voor, 6-7 achter en wordt het een hele fijne 2e set
Topavond verzekerd
Zie je , je hoeft je dus nergens schuldig over te voelenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb zoveel teamgenoten en dubbelpartners gedumpt.
Ligt er een beetje aan met welke instelling je speelt maar ook vooral wie er in je team zitten denk ik. Als je een heel gezellig team hebt, of een team dat al een tijd bij elkaar is dan zou ik het niet zo snel doen. Anders.... tja waarom niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb zoveel teamgenoten en dubbelpartners gedumpt. Vorig jaar tegen m'n tennisleraar gezegd dat ie mocht regelen dat ik niet meer 7e klasse ging spelen dit jaar (ja, was 't een beetje zat).
Ik bedoel, als jij beter wordt en die ander blijft op dat oude niveau, is 't toch logisch?
Ja mag em volgende week gewoon uitproberen dus, maar d8 misschien heeft iemand er ervaring mee hier hehe.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef TubewayDigital het volgende:
echt slechte rackets bestaan niet meer, dus ja, het is fijn, zou er wel even mee spelen.
Dat ligt aan jezelf.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dit racket voor 50 euri krijgen, is 200 in de wedstrijd, oud trainer van me pa die heeft hem gekregen van iemand die er 5x mee heeft gespeeld ofzo(ziet er dus nog heel nieuw uit etc).
Is het een beetje een lekker racket?
Toen ik net weer tenniste, na drie jaar pauze en daarvoor acht jaar gespeeld te hebben, kwam ik in een achtjesteam. De meesten van hen zijn nog steeds achtjes, en ik nu zes/zes.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan met welke instelling je speelt maar ook vooral wie er in je team zitten denk ik. Als je een heel gezellig team hebt, of een team dat al een tijd bij elkaar is dan zou ik het niet zo snel doen. Anders.... tja waarom niet.
Dat moet je zelf testen, hoor. IK kan het wel een prettig racket vinden, maar daar heb jij niets aan denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dit racket voor 50 euri krijgen, is 200 in de wedstrijd, oud trainer van me pa die heeft hem gekregen van iemand die er 5x mee heeft gespeeld ofzo(ziet er dus nog heel nieuw uit etc).
Is het een beetje een lekker racket?
Het is niet mijn trainer hoor haha, heb zelf nooit les gehad maar heb wel goed gevoel voor tennis, maar geen zin in lesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
De dikte van de grip is goed tov. jouw hand?
Kan jouw trainer je wel vertellen op het moment dat je het racket in je hand hebt.
Verder gewoon even mee gaan slaan, dat blijft de beste methode.Succes!
1e pot win ik 6-2 6-2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2 categorieeen doe ik mee, dat is de grap
Begin om 12 uur 's middags met een enkel, als ik die win mag ik om 3 uur weer. Dan 's avonds een dubbeltje om 6 uur (1e poulewedstrijd) en dan om 9 uur de 2e dubbel van de dag (2e poulewedstrijd). Dus dat zit erg lekker in elkaar
Nou ja, we zien het allemaal wel
grasspelers die op gravel tennissen.... Alles met veel spin hoog terug brengen. Worden ze helemaal gek. Wat voor niveau je ook speeltquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
a.s. zaterdag belangrijke pot voor m'n mixteam.
Spelen tegen de nummer 3, welke 2 sterke vrouwen heeft.
Poule is nog steeds erg spannend. Zo ziet deze er ongeveer uit:
1: 4-13
2: 4-12
3: 4-10
4: 3-8
5: 3-7
6: 3-6
7: 3-5
Wij spelen komende zaterdag tegen de nummer 3. De week erop hebben wij rust en speelt de nummer 1 tegen de nummer 3. Op de laatste speeldag treffen de huidige nummer 1 en 2 (wij dus) zich.
Enige voordeel dat we hebben is dat WIJ thuis spelen op gravel tegen de nummer 3 die zelf kunstgras hebben. De koploper mag het UIT tegen hen proberen terwijl zij ook gravel hebben.
Laatste dag spelen we uit, maar het is op gravel. Ben eens benieuwd.
Ik moest het nog even narekenen en ik was iets te voorbarigquote:Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
InTrePidIvity , is 't al zeker dat jullie promoveren?
Gefeliciteerd iig, de zesde klasse is ontzeeeettend leuk natuurlijk!
Ik speelde op het centre court (een heus centre court... single baan voor het terras). Alle andere banen lagen veel verder. Heel het publiek hield zijn adem in toen ik omhoog ging voor de onmogelijke backhandsmash en hem keihard de tramrails (dubbel) in beukte en daarmee de break binnenhaalde.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
6-2 gewonnen, dus nog steeds op koers om kampioen te worden
Enkel gewoon 6-1 6-1 gewonnen van een mede-4tje!
Mix met 1-6 6-3 9-11 verloren...
Tijdens die mix nog een mooie backhandsmash geslagen die wiskundig gezien gewoon niet te missen was, behalve door een grensverleggend persoon als mijzelf natuurlijk.
Er staan nog geen uitslagen, maar hiervoor stonden we 2 punten voor op de #2 en 4 punten op de #3, en die moesten vandaag tegen elkaar.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Feli Chriz2k!
Hoeveelste staan jullie nu, en de nummers 1 2 3 enz??
Genieten is dat altijd, een wereldbal slaan voor een vol terrasquote:Op zondag 18 mei 2008 20:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ik speelde op het centre court (een heus centre court... single baan voor het terras). Alle andere banen lagen veel verder. Heel het publiek hield zijn adem in toen ik omhoog ging voor de onmogelijke backhandsmash en hem keihard de tramrails (dubbel) in beukte en daarmee de break binnenhaalde.
en dan bij de landing stijlvol om je as draaien en nochalant over je schouder kijken, terwijl je bij je maat de felicitaties gaat ophalenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er staan nog geen uitslagen, maar hiervoor stonden we 2 punten voor op de #2 en 4 punten op de #3, en die moesten vandaag tegen elkaar.
We moeten alleen nog tegen allebei spelen!
[..]
Genieten is dat altijd, een wereldbal slaan voor een vol terras.
Daar doen we het voorquote:Op zondag 18 mei 2008 21:08 schreef XL het volgende:
[..]
en dan bij de landing stijlvol om je as draaien en nochalant over je schouder kijken, terwijl je bij je maat de felicitaties gaat ophalen
Ik dacht het wel idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is toch zo dat als je alles wint als team, maar niet de meeste punten hebt, je hebt gewonnen?
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is toch zo dat als je alles wint als team, maar niet de meeste punten hebt, je hebt gewonnen?
Dat moet toch te winnen zijn, ik neem aan dat je in een herenteam speelt toch? Wij staan ook bovenaan, maar slechts 3 punten los. Zondag een mooie 4-6 6-1 6-0 neergezet. Even wakker worden noemen we dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:08 schreef Chriz2k het volgende:
De stand is nu als volgt:
Wij: 30 punten
#2: 26 punten
#3: 24 punten
#4: 24 punten
Wij - #2
#3 - #8
#4 - #5
Wij - #4
#2 - #5
#3 - #6
Spanning alom!
Oh ja, tuurlijk. Als je in een herenteam had gespeeld had je nog geen wedstrijd verloren natuurlijk met 30 punten...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
Nah, mixteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |