Ik heb er wel van gehoord ja, maar ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:45 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Jah zie het ( toch handig dat jiba )
Talentje dan zegJammer dat ze uit moeten tegen Dash
vind het altijd wel mooi weet niet of je ooit wel is van Biesterbos Open heb gehoord ? ( heette vroeger van keeken toernooi ) Mocht je het niet kennen is een Internationaal Jeugd Toernooi. Krajicek heeft er in zijn jeugd gespeeld. Aantal jaar geleden Safina bijv. ook, Grosjean etc. Geweldig om die talenten te zien.![]()
Das wel heel leuk!quote:Op maandag 21 april 2008 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
2-3 verloren ..
Mijn eerste single in 1 jaar tijd met 6-3 6-4 verloren. Daaraan ook nog eens een blessure aan mijn hamstring overgehouden en de dubbel vrij kansloos met 6-0 6-4 weg gegeven.
In onze poule zit alles dicht bij elkaar. Pas 1 4-1 de rest allemaal 3-2's na 3 speeldagen !
gravelquote:Corretja waarschuwt: "Murray moet leren lijden op gravel"
Dinsdag 22 april 08:23 - Martijn Linde
Corretja waarschuwt: "Murray moet leren lijden op gravel" ATP - Andy Murray wordt dit gravelseizoen begeleid door voormalig top-speler Alex Corretja. De Spanjaard moet Murray aan grote successen op de gemalen ondergrond helpen. Toch zegt Corretja maandag tegenover The Evening Standard geen wonderdokter te zijn. "We moeten het met Andy rustig aan doen op gravel en we mogen geen wonderen verwachten", aldus de Spanjaard over zijn pupil, die in het verleden slechts vier van de dertien gespeelde wedstrijden op gravel won.
Volgens de oud Roland Garros-finalist schort het bij Murray nog vooral aan de vechtersmentaliteit. "Het belangrijkste is om zoveel mogelijk wedstrijden op gravel te spelen. Dan kom je er pas echt dat je soms twintig winners moet slaan om een raly van vijftig slagen winnend af te sluiten. Andy wordt dan zo kwaad op de baan, maar ik heb hem verteld dat niet elke bal perfect moet zijn. Blijven rennen is het belangrijkst. Er is nog veel ruimte voor verbetering."
Murray won maandag zijn eerste wedstrijd op gravel. In de eerste ronde van het Masters Series-toernooi in Monte Carlo werd het geduld van Murray tegen Feliciano Lopez beloond: 7-6 en 6-4. "Andy is zo getalenteerd dat hij snel weer in de top tien zal staan. Als je je kalmte en geduld verliest op de baan, dan krijg je net zulke grijze haren als ik", grapte Corretja.
hardcourt???quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
gravel
Waarom hebben ze nederland gewoon niet vol gegooid met hardcourt
Speel dan najaarscompetitie.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef VadeRetro het volgende:
Gravel...
Wennen...
Meestal begin ik pas in september oktober te snappen hoe je er op moet spelen, om het in de winter weer te vergeten.
De competitie is dan ook niet aan mij besteed.
Voordat je een bal buiten geslagen hebt, moet je de eerste wedstrijd al spelen en tegen de tijd dat het een beetje begint te lopen is de competitie alweer afgelopen.
Tijdens de competitie verlies ik alleen maar punten.
Suggestie:
Verplaats de competitie naar september-oktober.
Sorry, vergeten.quote:Speel dan najaarscompetitie.
Er zijn denk ik wel redenen voor om het in het voorjaar te doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef VadeRetro het volgende:
Gravel...
Wennen...
Meestal begin ik pas in september oktober te snappen hoe je er op moet spelen, om het in de winter weer te vergeten.
De competitie is dan ook niet aan mij besteed.
Voordat je een bal buiten geslagen hebt, moet je de eerste wedstrijd al spelen en tegen de tijd dat het een beetje begint te lopen is de competitie alweer afgelopen.
Tijdens de competitie verlies ik alleen maar punten.
Suggestie:
Verplaats de competitie naar september-oktober.
Heel hard in een hoek serveren zodat de tegenstander hem niet meer heeft. Punt voor mijquote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef dekouwe het volgende:
Trouwens hoeveel van jullie spelen de enkels met de enkel palen ?
zijn er nog een aantal van jullie die een favoriet spel patroon hebben waar jullie veel punten mee maken ? en zo ja probeer die is zo goed uit te leggen ? :-)
Met een goede service kun je prof worden zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:14 schreef Norrage het volgende:
Bal diep houden en goed de zwakke plek opzoeken van de tegenstander, is mijn speltype...speel meestal wel een beetje davydenko achtig spelletje...heel snel en best wel aanvallend maar ook heel veel terughebben...en regelmatig net opzoeken om het punt af te maken...
Als ik retourneer is het altijd vooral zo diep mogelijk de bal terug proberen te brengen en op de 2e service lekker aanvallen (mijn return zie ik als mijn sterke punt, gelukkig compenseert het me service)...en dan is het vaak een beetje de opening zoeken en forehands strepenen ze een beetje heen en weer sturen....ik probeer het in ieder geval vaak goed af te wisselen, maar als het niet goed gaat ga ik gewoon lekker spinnen en die bal diep houden...
Als je in een A-toernooi in 1 of ander gat inschrijft waar niet veel spelers graag komen heb je ook kans dat je in 1 keer tot het hoofdtoernooi wordt toegelaten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
Het lijkt me best cool om me eens in te schrijven voor het kwalificatietoernooi van een future in Midden-Afrika, als ik dan een of andere gare Afrikaan loot heb ik misschien nog kansen ook.
Ik speelde een hele tijd met de Tyger Bullet Hit 1.30quote:Op donderdag 24 april 2008 22:45 schreef Hazzard het volgende:
Wat ik me afvraag is met wat voor bespanning jullie tennissen en hoeveel kilo erop staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu in een hoekje zitten, me diep schamen en heel hard huilen.Ofzo.
Een laatste extra laag aftersun opsmeren en dan in bed gaan liggen, kan ook.![]()
huh? leg uitquote:Op zondag 27 april 2008 23:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Zeker zonde. Speel wel voor FUST, maar da's geen eigen vereniging, maar 'n subvereniging he!
Naja, ik heb voortaan qua rating nog maar erg weinig te verliezen.
Dagtotaal was wel 5-3 voor ons trouwens. Had alleen minstens 6-2 of 7-1 moeten zijn...
Als je een keer geld over hebt geef je maar een schreeuw, dan gaan we dubbelen.quote:Op zondag 27 april 2008 09:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je in een A-toernooi in 1 of ander gat inschrijft waar niet veel spelers graag komen heb je ook kans dat je in 1 keer tot het hoofdtoernooi wordt toegelaten.
Lijkt me ook wel grappig. Punten zonder wat te hoeven doen
Kost wel een hoop centjes trouwens om naar Afrika te gaan. Dus alleen als je geld over hebt lijkt me dat een optie
Wel een hele ervaring lijkt me...
Studentenvereniging denk ik.quote:Op zondag 27 april 2008 23:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
huh? leg uitjullie spelen onder een "burger"-vereniging of zo?
Ja, we spelen onder een 'gewone' vereniging, met FUST als subvereniging. Aangezien dat niet anders kan. Maar het maakt ook niets uit verder.quote:Op zondag 27 april 2008 23:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
huh? leg uitjullie spelen onder een "burger"-vereniging of zo?
Is goed. Alleen heb ik nooit geld overquote:Op maandag 28 april 2008 09:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je een keer geld over hebt geef je maar een schreeuw, dan gaan we dubbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |