Ik doe altijd wanneer men zegt: P of D, iets ertussenin brabbelen waardoor het net lijkt alsof het altijd goed is. Ik win de tos dus altijd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik verlies de toss altijd, wat is daar tegen te doen?
Bij headrackets: "puntje boven of onder"quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
wij moeten eens een keer tegen mekaar spelen. Kijken wie er beter serveert.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:58 schreef XL het volgende:
Ik sla toch wel minimaal 1 op de drie services een directe servicewinner, ook 1 op de drie services levert een redelijk grote directe scoringskans op. Ik verlies dus niet vaak mijn service. Al heb ik wel ritme nodig, afgelopen weekend was dat nog ver weg. Verloor ik ook vaak mijn service.
ik gok toch dat in dit geval het 6je (:P, ik bedoel 4je) wel beter serveertquote:Op woensdag 16 april 2008 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
wij moeten eens een keer tegen mekaar spelen. Kijken wie er beter serveert.
2 service kanonnen tegen elkaar
Ik zie mezelf absoluut niet als servicekanon. Ik serveer mijn servicewinners door de hoeveelheid lelijke slice in de bal. Ik sla mijn aces slice naar buiten of vlak door het midden. Eigenlijk is het streven dat ik mijn eerste servicegame in een wedstrijd begin met de ace naar buiten. Vervolgens een sliceservice op het lichaam naar 30-0. Op 30-0 gaat de tegenstander als gevolg van de eerste ace een stap meer naar buiten klaar staan. Dus volgt de vlakke knal door het midden.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
wij moeten eens een keer tegen mekaar spelen. Kijken wie er beter serveert.
2 service kanonnen tegen elkaar
Als ik win, laat ik de tegenstander serveren. Als ik verlies, dan begint de tegenstander meestal zelf.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb de eerste game dus al van je gewonnenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie mezelf absoluut niet als servicekanon. Ik serveer mijn servicewinners door de hoeveelheid lelijke slice in de bal. Ik sla mijn aces slice naar buiten of vlak door het midden. Eigenlijk is het streven dat ik mijn eerste servicegame in een wedstrijd begin met de ace naar buiten. Vervolgens een sliceservice op het lichaam naar 30-0. Op 30-0 gaat de tegenstander als gevolg van de eerste ace een stap meer naar buiten klaar staan. Dus volgt de vlakke knal door het midden.
Spelers die vier geweest zijn lezen mijn spin probleemloos. Steken hem netjes diep terug en gaan de rally aan. Als ze gaan voor de winner counter ik (ik speel zo lelijk als Davydenko). Als ze gaan voor de rally winnen ze 6-0, 6-0 van me.
Ik sla er soms 2 per gamequote:Op woensdag 16 april 2008 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Als mijn service goed loopt mag ik mezelf wel een servicekanon noemenHeb de hele winter aan de service gewerkt, vooral de 2e. Waar ik vorig jaar gemiddeld 6 dubbele fouten sloeg maak ik er nu nog maar 2 per wedstrijd.
Het is grappig dat mensen dit doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als ik win, laat ik de tegenstander serveren. Als ik verlies, dan begint de tegenstander meestal zelf.
Ja, ik had het een paar posts eerder al over Winning Ugly van Brad Gilbert. Overigens heb ik wel een verklaring voor het feit dat je 99% van je eerste service-games wint: Je speelt te laagquote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is grappig dat mensen dit doen.
In "winning Ugly" zegt Brad Gilbert erover dat je beter niet kunt beginnen met serveren. Op deze manier kun je net iets warmer worden en zit je al beter in de wedstrijd als je begint met serveren.
Daarnaast is voor de meeste recreanten het voordeel te klein om er echt gebaat bij te zijn.
Ik laat de ander dus ook (bijna) altijd beginnen.
De gedachtegang van de tegenstander is ook altijd leuk in zo'n geval.
Als hij zijn servicegame verloren heeft en hij mijn game dan krijgt denkt hij "fuck ik dacht dat ik die game wel terug ging winnen....."
Op het moment dat hij zijn game gewonnen heeft weet hij dat het ook zo weer 1-1 staat.
Ik win 99% van mijn eerste servicegames in een wedstrijd.
3de klasse heren zondag....quote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja, ik had het een paar posts eerder al over Winning Ugly van Brad Gilbert. Overigens heb ik wel een verklaring voor het feit dat je 99% van je eerste service-games wint: Je speelt te laag
Tegen Verkerk niet, tegen Fed misschien wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef Norrage het volgende:
Ja. ik durf inderdaad te wedden dat als je tegen Fed (of Verkerk) speelt je dat niet lukt!
Ik heb er nog steeds niet 1 van Martin Verkerk verloren. Top that!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef XL het volgende:
[..]
Tegen Verkerk niet, tegen Fed misschien wel.
Ik heb overigens nog nooit in een wedstrijd van Federer verloren.
hhmmm apart clubkampioenschappen zo vroeg in het seizoen , speel je op weiland aka kunstgras ?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:10 schreef Norrage het volgende:
Yay mixkampioenIk had wat te veel/wat verkeerds gegeten dus was een beetje raar aan het spelen.....maar we gewonnen
Nu op naar zondag, en dan een keertje winnen
het was zelfs nog inhalen van een maand geledenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:50 schreef dekouwe het volgende:
[..]
hhmmm apart clubkampioenschappen zo vroeg in het seizoen , speel je op weiland aka kunstgras ?
ik heb helaas as zaterdag geen compzit in een poule van 7 en het weekend daarna voor het laatst dit seizoen op kunstgras uit tegen 't Twiske
Dan heb je vandeweek wel van Safin verlorenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb toen de finale op Roland Garros van Martin gewonnen.
Ik speel bij St. Pancras, dat is bijna Alkmaarquote:Op donderdag 17 april 2008 23:50 schreef dekouwe het volgende:
[..]
hhmmm apart clubkampioenschappen zo vroeg in het seizoen , speel je op weiland aka kunstgras ?
ik heb helaas as zaterdag geen compzit in een poule van 7 en het weekend daarna voor het laatst (gelukkig ) dit seizoen op kunstgras uit tegen 't Twiske
btw las paar pagina's terug dat er hier iemand bij Alkmaar speelt ? welke club ? tc alkmaar , zes wielen ?
of een van die andere ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke bespanmachine heb je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:10 schreef Abonides het volgende:
Heeft iemand misschien een handleiding van een bespanmachine (het liefst in PDF formaat)?
Gisteren is ie binnen gekomen. Enkel zit de handleiding er niet bij. Nu moet ik nog contact opnemen met de leverancier. De winkel kennende zal het wel anderhalve week duren voordat deze binnen is...
Nouja, de service zelf weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt hier net alsof je racket elk moment uit je handen kan vallen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Waarom is m'n service apart?
Enne hier stond nog iets, maar ik weet het al, laat maar.![]()
In het groot vind ik de foto mooier trouwens.
De TD S3000. Hier heb ik een aardige gevonden. Volgens mij ga ik het daarmee wel redden. Of heb je een uitgebreidere?quote:
Ohw.. ok. Ik schrok al.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, de service zelf weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt hier net alsof je racket elk moment uit je handen kan vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |