Dat noemt men de backscratch positie, dat doet ze al hartstikke goed, alleen nu de greep nog ietsjes aanpassen (hoewel ik dat op deze foto niet heel duidelijk kan zien).quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, de service zelf weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt hier net alsof je racket elk moment uit je handen kan vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 6/6, de tap doet het inderdaad vrij goed (studentenclub), en heb uiteraard de ambitie 5/5 te worden ooit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:56 schreef Abonides het volgende:
Wat is het gemiddelde niveau van de meeste hier?
Niveau Roger Federer is a pussy of meer niveau moewah... die tap doet het lekker...
Iets wat diepe greep denk ik of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:17 schreef nickybol het volgende:
[..]
Dat noemt men de backscratch positie, dat doet ze al hartstikke goed, alleen nu de greep nog ietsjes aanpassen (hoewel ik dat op deze foto niet heel duidelijk kan zien).
Ik was ooit 4/4quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:56 schreef Abonides het volgende:
Wat is het gemiddelde niveau van de meeste hier?
Niveau Roger Federer is a pussy of meer niveau moewah... die tap doet het lekker...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:lijkt wel of je stil staat tijdens je service ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sudo is powerrrr
Ik weet wel waar St. Pancras ligt, mijn clubbie heeft van jouw clubbie gewonnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik speel bij St. Pancras, dat is bijna Alkmaar.
Hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Ik weet wel waar St. Pancras ligt, mijn clubbie heeft van jouw clubbie gewonnen![]()
( zondag 1 gemengd bedoel ik daar mee )
Inderdaad, richting een continental.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iets wat diepe greep denk ik of bedoel je dat niet?
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als ik win, laat ik de tegenstander serveren. Als ik verlies, dan begint de tegenstander meestal zelf.
aahhh scherpquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha.
Maar het was wel te verwachten dat jullie zouden winnen natuurlijk, als degradant uit de 1e klasse.
Ik zit zelf in het 2e team.
Ik probeer ook altijd een beetje uit te vissen hoe ik het langste geen last van de zon heb met serveren. Is natuurlijk alleen van toepassing op een zonnige dag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:41 schreef VadeRetro het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Meestal wordt er pas getosst na of tijdens het inspelen.
In dat geval kies ik ook altijd voor het wisselen van kant, zodat ze moeten beginnen aan de kant waar ze nog niet geserveerd hebben. en ik de volgende game kan beginnen aan de kant waar ik zelf wel ingeslagen heb.
Grotere kans om met 2-0 te starten.
Jah zie het ( toch handig dat jiba )quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:24 schreef Chriz2k het volgende:
Dat Dash'35 heeft een meisje van 14 als eerste dame, die vorige week onze eerste dame die speelsterkte 2 is versloeg, helaas kon ik daar niet bij zijn.
Ik heb er wel van gehoord ja, maar ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:45 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Jah zie het ( toch handig dat jiba )
Talentje dan zegJammer dat ze uit moeten tegen Dash
vind het altijd wel mooi weet niet of je ooit wel is van Biesterbos Open heb gehoord ? ( heette vroeger van keeken toernooi ) Mocht je het niet kennen is een Internationaal Jeugd Toernooi. Krajicek heeft er in zijn jeugd gespeeld. Aantal jaar geleden Safina bijv. ook, Grosjean etc. Geweldig om die talenten te zien.![]()
Das wel heel leuk!quote:Op maandag 21 april 2008 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
2-3 verloren ..
Mijn eerste single in 1 jaar tijd met 6-3 6-4 verloren. Daaraan ook nog eens een blessure aan mijn hamstring overgehouden en de dubbel vrij kansloos met 6-0 6-4 weg gegeven.
In onze poule zit alles dicht bij elkaar. Pas 1 4-1 de rest allemaal 3-2's na 3 speeldagen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |