quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehe, gister nog wel een leuk trainingspotje gespeeld, met aangepaste regels. Is een aanrader.
Elke keer als je een game wint, moet je een biertje achterover slaan (adje). Als je dan zoals ik tegen iemand met een speelsterkte speelt die iets hoger is, kom je 2-5 achter, 6-5 voor, 6-7 achter en wordt het een hele fijne 2e set
Topavond verzekerd
Zie je , je hoeft je dus nergens schuldig over te voelenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb zoveel teamgenoten en dubbelpartners gedumpt.
Ligt er een beetje aan met welke instelling je speelt maar ook vooral wie er in je team zitten denk ik. Als je een heel gezellig team hebt, of een team dat al een tijd bij elkaar is dan zou ik het niet zo snel doen. Anders.... tja waarom niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb zoveel teamgenoten en dubbelpartners gedumpt. Vorig jaar tegen m'n tennisleraar gezegd dat ie mocht regelen dat ik niet meer 7e klasse ging spelen dit jaar (ja, was 't een beetje zat).
Ik bedoel, als jij beter wordt en die ander blijft op dat oude niveau, is 't toch logisch?
Ja mag em volgende week gewoon uitproberen dus, maar d8 misschien heeft iemand er ervaring mee hier hehe.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef TubewayDigital het volgende:
echt slechte rackets bestaan niet meer, dus ja, het is fijn, zou er wel even mee spelen.
Dat ligt aan jezelf.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dit racket voor 50 euri krijgen, is 200 in de wedstrijd, oud trainer van me pa die heeft hem gekregen van iemand die er 5x mee heeft gespeeld ofzo(ziet er dus nog heel nieuw uit etc).
Is het een beetje een lekker racket?
Toen ik net weer tenniste, na drie jaar pauze en daarvoor acht jaar gespeeld te hebben, kwam ik in een achtjesteam. De meesten van hen zijn nog steeds achtjes, en ik nu zes/zes.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan met welke instelling je speelt maar ook vooral wie er in je team zitten denk ik. Als je een heel gezellig team hebt, of een team dat al een tijd bij elkaar is dan zou ik het niet zo snel doen. Anders.... tja waarom niet.
Dat moet je zelf testen, hoor. IK kan het wel een prettig racket vinden, maar daar heb jij niets aan denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dit racket voor 50 euri krijgen, is 200 in de wedstrijd, oud trainer van me pa die heeft hem gekregen van iemand die er 5x mee heeft gespeeld ofzo(ziet er dus nog heel nieuw uit etc).
Is het een beetje een lekker racket?
Het is niet mijn trainer hoor haha, heb zelf nooit les gehad maar heb wel goed gevoel voor tennis, maar geen zin in lesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
De dikte van de grip is goed tov. jouw hand?
Kan jouw trainer je wel vertellen op het moment dat je het racket in je hand hebt.
Verder gewoon even mee gaan slaan, dat blijft de beste methode.Succes!
1e pot win ik 6-2 6-2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2 categorieeen doe ik mee, dat is de grap
Begin om 12 uur 's middags met een enkel, als ik die win mag ik om 3 uur weer. Dan 's avonds een dubbeltje om 6 uur (1e poulewedstrijd) en dan om 9 uur de 2e dubbel van de dag (2e poulewedstrijd). Dus dat zit erg lekker in elkaar
Nou ja, we zien het allemaal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |