abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58382291
Poeh, das wel veel. Maar ook erg leuk natuurlijk!
Maar mijn enkel- en dubbelrating moeten beiden omlaag.

Even informeren binnenkort of m'n mixpartner van vorig jaar weer wil mixen met mij. Hij staat nu 5.6. Misschien speelt ie ook wel liever in de 5 mee.

Er zijn hier ook een paar (leuke) toernooitjes in de laatste weken van het schooljaar. Wel jammer! Verwacht dan vrij veel drukte met school...
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:56:41 #252
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_58390580
Zaterdag verloren met 5-1, maar m'n single wel gewonnen! 6-4 6-2, niet echt in de problemen gekomen. Met redelijk aanvallend spel (op sommige momenten verdedigend, zoekende naar een opening) best tevreden over m'n spel. Een punt wat ik maakte leek enigszins op Sampras' smashes:

Speelde een redelijke approach bal, kwam oplopen, die bal ging omhoog. Ik spring schuin naar links en smash hem cross de baan uit. Voelde erg lekker, vooral nadat ik verschillende makkelijke volleys had gemist
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_58452446
Ik heb zojuist mijn allereerste single-overwinning in een echt toernooi geboekt

6-2 6-0 in de HE8 in een toernooi dat meetelt voor de Regionale Masters

Morgen zal ik er wel hard worden afgeslagen in de 2e ronde maar deze pakken ze me niet meer af

Morgen ook nog mixen dus het wordt een dagje bruin worden op de tennisbaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:58:12 #254
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_58453825
Whehehe, gister nog wel een leuk trainingspotje gespeeld, met aangepaste regels. Is een aanrader.

Elke keer als je een game wint, moet je een biertje achterover slaan (adje). Als je dan zoals ik tegen iemand met een speelsterkte speelt die iets hoger is, kom je 2-5 achter, 6-5 voor, 6-7 achter en wordt het een hele fijne 2e set

Topavond verzekerd
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:42:23 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58459902
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehe, gister nog wel een leuk trainingspotje gespeeld, met aangepaste regels. Is een aanrader.

Elke keer als je een game wint, moet je een biertje achterover slaan (adje). Als je dan zoals ik tegen iemand met een speelsterkte speelt die iets hoger is, kom je 2-5 achter, 6-5 voor, 6-7 achter en wordt het een hele fijne 2e set

Topavond verzekerd

Dronken, en nog winnen ook
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_58475907
Zo ik heb een lange dag tennis erop zitten... net voor de middag tweede ronde enkel met 1-6 1-6 verloren tegen mijn als 6e geplaatste tegenstander die zowat een vol punt hoger staat dan ranking... kon in de games nog wel redelijk mee maar hij was gewoon op alle fronten beter uiteindelijk.

Toen vanmiddag de baan op voor een mixed en die verloor ik in 3 sets: 5-7 6-3 1-6. Ik zal de laatste zijn die mezelf op de borst klopt maar ik was van de 4 spelers de beste op de baan... helaas was mijn partner de minste en vooral in de 3e set helemaal weg qua conditie en spel... balen want we hadden kunnen winnen... Ik heb wel een beetje een dilemma, we zijn eigenlijk voor de gein begonnen als duo voortkomend uit onze tennisles, zij is ook flink wat ouder dan ik (ik ben 28 jaar)...

Eigenlijk denk ik dat ik als ik qua ranking omhoog wil dat ik beter met een sterkere partner kan gaan spelen maar het is zelfs op de tennisbaan lastig om een vrouw te dumpen... vind het een beetje lullig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_58549077
Oh moet je geen zorgen over maken hoor

vorig seizoen twee keer mee gedaan aan twee mix toernooien twee keer de finale gehaald , een verloren een gewonnen. En dit seizoen ben ik dus aan de kant gezet, ik hoop dat ze geen partij wint
sudo is powerrrr
pi_58549766
Ik heb zoveel teamgenoten en dubbelpartners gedumpt. Vorig jaar tegen m'n tennisleraar gezegd dat ie mocht regelen dat ik niet meer 7e klasse ging spelen dit jaar (ja, was 't een beetje zat).

Ik bedoel, als jij beter wordt en die ander blijft op dat oude niveau, is 't toch logisch?
pi_58549813
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb zoveel teamgenoten en dubbelpartners gedumpt.
Zie je , je hoeft je dus nergens schuldig over te voelen
sudo is powerrrr
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:17:52 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58550612
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb zoveel teamgenoten en dubbelpartners gedumpt. Vorig jaar tegen m'n tennisleraar gezegd dat ie mocht regelen dat ik niet meer 7e klasse ging spelen dit jaar (ja, was 't een beetje zat).

Ik bedoel, als jij beter wordt en die ander blijft op dat oude niveau, is 't toch logisch?
Ligt er een beetje aan met welke instelling je speelt maar ook vooral wie er in je team zitten denk ik. Als je een heel gezellig team hebt, of een team dat al een tijd bij elkaar is dan zou ik het niet zo snel doen. Anders.... tja waarom niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_58564523

Ik kan dit racket voor 50 euri krijgen, is 200 in de wedstrijd, oud trainer van me pa die heeft hem gekregen van iemand die er 5x mee heeft gespeeld ofzo(ziet er dus nog heel nieuw uit etc).

Is het een beetje een lekker racket?
pi_58565128
echt slechte rackets bestaan niet meer, dus ja, het is fijn, zou er wel even mee spelen.
pi_58566500
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef TubewayDigital het volgende:
echt slechte rackets bestaan niet meer, dus ja, het is fijn, zou er wel even mee spelen.
Ja mag em volgende week gewoon uitproberen dus, maar d8 misschien heeft iemand er ervaring mee hier hehe.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 00:49:31 #264
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_58567298
Whehe, ik dacht, laat ik ook eens een pinkstertoernooitje in de buurt spelen. Silly me

Verdorie 3 keer spelen zaterdag, en als ik mn single win zelfs 4 keer ! Ik hoop dat die gasten het zuurstof langs de kant hebben staan, anders ga ik dood
pi_58567523
Ik wilde eerst ook een Pinkstertoernooitje gaan spelen, totdat ik opeens dacht: oh ik had me tot gister op kunnen geven.

Anyway, zaterdag wordt 't nog wel mooi weer ook, dus dolle pret voor jou!
Veel drinken drinken drinken, wat zouts eten (chippies ), tussendoor douchen en schoon shirt aan telkens, dan koelt je lichaam wat af.

Maar hoeveel categoriën doe je eigenlijk mee? Drie ga ik van uit? Drie wedstrijden op één dag is wel érg veel hoor.

Heb vanavond nog even (twee uur ) getennist. Had de zomer in m'n bol, stond ik daar tot tien uur met alleen een hemdje en rokje aan. Mental note voor de volgende keer: al is het nog zulk mooi weer als je vertrekt, je moet ook een trui en lange broek meenemen!
Wel lekker gespeeld trouwens. Sowieso, tennissen in de avondzon.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:13:03 #266
75556 erkel
back from Dagestan
pi_58567557
's Avonds met dit weer tennissen is echt ideaal idd. Gisteravond vanaf 8 uur ook een uur gespeeld. Ideale temperatuur en geen zuchtje wind

Dit Pinksterweekend doe ik ook aan een toernooi mee, alleen in de enkel. Pittige loting aan de broek, dus de kans bestaat dat ik er morgenavond er al weer uitlig .
Weisst
  vrijdag 9 mei 2008 @ 02:01:36 #267
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_58567890
2 categorieeen doe ik mee, dat is de grap

Begin om 12 uur 's middags met een enkel, als ik die win mag ik om 3 uur weer. Dan 's avonds een dubbeltje om 6 uur (1e poulewedstrijd) en dan om 9 uur de 2e dubbel van de dag (2e poulewedstrijd). Dus dat zit erg lekker in elkaar

Nou ja, we zien het allemaal wel
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:55:11 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58573876
Ik heb gister voor het eerst sinds 3 weken weer training gegeven. Eerst viel er een training uit door regen en daarna was er nog een week vrij dus 3 weken geen training gegeven.

Daarnaast door me rug gegaan vorige week dus was ff spannend hoe het zou gaan, maar het ging verbazend goed

Begin volgende week maar weer eens zelf trainen. Kijken hoe dat gaat want volgende week moeten we alweer competitie spelen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:56:31 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58573896
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan dit racket voor 50 euri krijgen, is 200 in de wedstrijd, oud trainer van me pa die heeft hem gekregen van iemand die er 5x mee heeft gespeeld ofzo(ziet er dus nog heel nieuw uit etc).

Dat ligt aan jezelf.
Er zijn niet zo veel slechte rackets. Maar of jij het een lekker racket vindt, is natuurlijk helemaal afhankelijk van wat jij lekker vindt.
pi_58574887
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan met welke instelling je speelt maar ook vooral wie er in je team zitten denk ik. Als je een heel gezellig team hebt, of een team dat al een tijd bij elkaar is dan zou ik het niet zo snel doen. Anders.... tja waarom niet.
Toen ik net weer tenniste, na drie jaar pauze en daarvoor acht jaar gespeeld te hebben, kwam ik in een achtjesteam. De meesten van hen zijn nog steeds achtjes, en ik nu zes/zes.

Onze teams veranderen sowieso regelmatig van samenstelling.
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]

Dat moet je zelf testen, hoor. IK kan het wel een prettig racket vinden, maar daar heb jij niets aan denk ik.
pi_58574935
Oki, ja ik tennis gewoon voor de lol dus weet weinig van rackets, maar hij voelde wel goed toen ik hem ff in me hand had.
pi_58576035
De dikte van de grip is goed tov. jouw hand?
Kan jouw trainer je wel vertellen op het moment dat je het racket in je hand hebt.

Verder gewoon even mee gaan slaan, dat blijft de beste methode. Succes!
pi_58576774
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
De dikte van de grip is goed tov. jouw hand?
Kan jouw trainer je wel vertellen op het moment dat je het racket in je hand hebt.

Verder gewoon even mee gaan slaan, dat blijft de beste methode. Succes!
Het is niet mijn trainer hoor haha, heb zelf nooit les gehad maar heb wel goed gevoel voor tennis, maar geen zin in les

En ja hij zei dat ik een grip 4 nodig had en dat ie die erom zou doen ofzo, weet ik veel het zal wel, als ik er maar goed mee sla
  zondag 11 mei 2008 @ 01:04:03 #274
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_58604129
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2 categorieeen doe ik mee, dat is de grap

Begin om 12 uur 's middags met een enkel, als ik die win mag ik om 3 uur weer. Dan 's avonds een dubbeltje om 6 uur (1e poulewedstrijd) en dan om 9 uur de 2e dubbel van de dag (2e poulewedstrijd). Dus dat zit erg lekker in elkaar

Nou ja, we zien het allemaal wel
1e pot win ik 6-2 6-2
2e pot (tegen de nr 1 geplaatst) verlies ik met 3-6 6-2 6-7(5) (op 5-3 derde set verdorie 4 MP's gehad)
3e pot winnen we met 6-0 6-1
4e pot wordt 6-1 4-6 6-1

Al met al dus een geslaagd dagje in de zon staan, al baal ik ontzettend van die single
pi_58605963
Eind deze maand een HD 5 toernooi bij Lommerijk, leuk club dat, kent iemand anders die nog?
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')