Mmh, check anders eens op de site van Slam daar staan wel een aantal mixen, misschien zit hij daar tussenquote:
Erg duidelijk dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Dacht het gevonden te hebben maar niet dusDacht dat het Daft Punk was, dus wel iets in die richting
En verder was het een tijdje terug vaak op TMF
..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Dacht het gevonden te hebben maar niet dusDacht dat het Daft Punk was, dus wel iets in die richting
En verder was het een tijdje terug vaak op TMF
Tsjah, ik ken die clip ook niet uit mijn hoofd ofzo, kijk geen TMF, maar heb het er meer op staan als achtergrondquote:
Is het geen remix van dat nummer?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Tsjah, ik ken die clip ook niet uit mijn hoofd ofzo, kijk geen TMF, maar heb het er meer op staan als achtergrondIk ren dan weleens naar de tv om te kijken, maar dan ben ik telkens te laat
Of het is een cover ofzo, dat kan ook nog. Ik heb die ene nu hier op de pc staan van Daft Punk; Harder, better, faster, stronger. Daar lijkt het wel iets op ja
Het is toch niet deze hè?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Tsjah, ik ken die clip ook niet uit mijn hoofd ofzo, kijk geen TMF, maar heb het er meer op staan als achtergrondIk ren dan weleens naar de tv om te kijken, maar dan ben ik telkens te laat
Of het is een cover ofzo, dat kan ook nog. Ik heb die ene nu hier op de pc staan van Daft Punk; Harder, better, faster, stronger. Daar lijkt het wel iets op ja
Yeahquote:Op zondag 23 maart 2008 00:04 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Het is toch niet deze hè?
Misschien deze?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa bedankt man! Ik vind het niet alleen een lekker nummertje en leuke clip maar, waarschijnlijk net zoals velen van jullie, kan ik er gewoon niet tegen als ik iets in m'n hoofd heb en ik kan er niet op komen wat het is. Dan MOET ik het gewoon weten. Nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:25 schreef TomTomm het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6Ml-jUdIbcI
quote:Op zondag 23 maart 2008 03:24 schreef JeanVe het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een klassiek stuk dat regelmatig wordt gebruikt op tv en op de radio.
Het stuk wordt enkel door strijkers en allegro gespeeld. Het is een vierkwartsmaat en de nadruk ligt steeds op de eerste tel (ik dacht ook de enige noot in de melodielijn?). Volgens mij nam de hoogte van elke toon in iedere maat steeds toe; zoals: G, A, Bes, C enz. Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd.
adagio for strings?quote:Op zondag 23 maart 2008 03:24 schreef JeanVe het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een klassiek stuk dat regelmatig wordt gebruikt op tv en op de radio.
Het stuk wordt enkel door strijkers en allegro gespeeld. Het is een vierkwartsmaat en de nadruk ligt steeds op de eerste tel (ik dacht ook de enige noot in de melodielijn?). Volgens mij nam de hoogte van elke toon in iedere maat steeds toe; zoals: G, A, Bes, C enz. Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd.
Orson - Ain't No Partyquote:Op zondag 23 maart 2008 11:40 schreef Charango het volgende:
Hallo,
ik hoorde laatst dit nummer op de tv (Nickelodeon ad), en heb er een midi-sequentie van gemaakt, misschien dat jullie me aan titel en artiest kunnen helpen.
Link
Zalig pasen,
- Charango
The Beloved - Sweet Harmonyquote:Op zondag 23 maart 2008 16:57 schreef _evenstar_ het volgende:
kan iemand me helpen..
zoek het nummer waarvan ik artiest als uitvoerders niet weet.
de videoclip is witte achtergrond met allemaal naakte lui, gezonden door 2 kerels.. beetje love song achtig..
Is het niet de Richard Kay remix? http://youtube.com/watch?v=QSpXRXfR9UYquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:41 schreef Gstyles het volgende:
Nog maar eens proberen... k ben nog steeds opzoek naar de remix van Timbaland - The way i are.. Kan niet echt vertellen hoe die gaat maar is een soort house remix.. wordt vaak op Fresh FM gedraaid. Nou zijn er van dit nr honderden remixen maar hoop toch dat één van jullie weet welke dit is. Alvast bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=4fjYudqnVakquote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Esto het volgende:
Mijn vader en ik zijn al een aantal weken op zoek naar een nummer dat regelmatig op TMF Radio en Radio 538 gedraaid wordt. Het nummer wordt door een man gezongen en er komt 'Hold Me Close' in voor, dat wordt best wel hoog gezongen. Ook komt er nog iets voor als 'On The Highway'.
Iemand die ons kan helpen!?
Jeej! Dank je wel!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:45 schreef Marjooow het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4fjYudqnVak
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:12 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek muziek alla The Knife (Silent Shout). Dank!
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Marco Demark - Tiny Dancerquote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Esto het volgende:
Mijn vader en ik zijn al een aantal weken op zoek naar een nummer dat regelmatig op TMF Radio en Radio 538 gedraaid wordt. Het nummer wordt door een man gezongen en er komt 'Hold Me Close' in voor, dat wordt best wel hoog gezongen. Ook komt er nog iets voor als 'On The Highway'.
Iemand die ons kan helpen!?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef NordicBlue het volgende:
Weet iemand hoe het liedje in dit filmpje heet?
Met de hoog schreeuwende dames zegmaar
Zoek er al een tijdje naar! (begint bij 0:20 voor de doorspoelerts)
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:26 schreef RJunkie het volgende:
Kan iemand mij helpen, ik wordt er knettergek van:
Ik ben op zoek naar soort jazzy nummer, met trompet, wat volgens een maat van me als intro in een NBA Basketball show was?
Hier een voorbeeldje: DIT is ongeveer de beat maar dan is het ritme langzamer en zo'n jazzy trompet.
Heul Hartelijk bedankt alvast! It's driving me nuts!
ywquote:Op maandag 24 maart 2008 14:41 schreef RJunkie het volgende:
OMG! je bent de beste! Cantaloop natuurlijk!
Onwijs bedankt!
Volgens mij zoek je Giulia van DJ Lhasa, alhoewel het ook best een andere versie van dit nummer zou kunnen zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 00:17 schreef zquing het volgende:
Laatste liedje dat ze lieten horen bij freshfm vandaag, was italo disco, Julia. Ik vraag me af wat de artiest was en de volledige titel
Ik hoor het liedje wel eens, heeft wat weg van heater? Ik zou t ook graag willen weten...quote:Op zondag 23 maart 2008 19:40 schreef Lov1 het volgende:
Nou, ik heb echt een hele goede omschrijvingMaar aangezien ik denk dat het een redelijk populair nummer is op dit moment probeer ik het lekker toch
![]()
Het is een deuntje door blazers, wat een beetje oosters/hindoes ofzo aandoet met gewoon een beatje eronder, lekker dansbaar... Het herhaalt zich telkens weer en er komt bij mijn weten geen tekst in voor... Gister gehoord bij het uitgaan in de 'top 40' zaal, dus ik denk dat het redelijk nieuw/gecoverd/populair is... Iemand?
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:20 schreef thijsltc het volgende:
Ik zoek ook een soort nummer of geluidsfragmentje, het gaat zo:
hoi, ben ik weer, ben ik ben ik ben ik ben ik weer.
een soort computerstem zegt dat steeds en er zit ook een soort deuntje achter.
heel raar maar dit zoek ik al heel lang ;D
Heater is een accordeon hè, geen blazersquote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik hoor het liedje wel eens, heeft wat weg van heater? Ik zou t ook graag willen weten...
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik hoor het liedje wel eens, heeft wat weg van heater? Ik zou t ook graag willen weten...
Kijk eens naar de openingspostquote:Op maandag 24 maart 2008 16:00 schreef tevebe het volgende:
Zal wel neit de juiste plaats zijn, maar weet iemand waar ik posters kan vinden van Elvis? Expo heeft soms iets, maar momenteel even niet
Is there a G or O or L or E in his name?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kijk eens naar de openingspost![]()
Ga eens langs bij een oude vriend van je, genaamd Guu..iets met een G in ieder geval...
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 24 maart 2008 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is there a G or O or L or E in his name?
Ik geloof dat ik het deuntje gevonden heb, al kan het zijn dat het nummer wat ik zoek iets dansbaarder gemaakt is of het deuntje er heel erg op lijkt.... Begint op 3.04...quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
dat zijn er nog al wat. kan je wat meer vertellen over het nummer?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef Electro-Worm het volgende:
zoek liedje van red hot chilli peppers. uit de jaren 90, zit eerst zon kleine rustige gitaar solo in.
Iemand
Er zit een andere melodie doorheen, maar dit is de basis:quote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Mr-T het volgende:
Weet iemand welk nummer hier gedraaid wordt:
http://www.moskva.fm/play/2013/20080324/fromtime:14:41:50/share/
Scar Tissuequote:Op maandag 24 maart 2008 20:45 schreef Electro-Worm het volgende:
Het is een rustig deuntje.(hetzelde deuntje op het einde) heb ff een example met stem gedaan over het liedje
Dit dus.. http://www.zshare.net/audio/9456550d083342/
Het beste wat ik ervan kon maken
Iemand?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik ben in 2006 naar Alanya geweest en daar werd een nummer constant gedraaid, vooral in en rond het hotel (hotel Beach Resort Serap Su), weet niet hoe ,t heet of van wie ,t is, maar in de text kwamen wel de namen Antalya, Marmaris, Alanya voor.
Het is een typisch strandnummertje en ik zoek ,t dus nu sinds die vakantie.
Zoals ik al zei ,t is een typisch zomer plaatje dus ontzettend vrolijk en opzweperig.
Wie kan me helpen?
alvast bedankt.
Allen Toussaint - Sweet Touch Of Lovequote:Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef 2cv het volgende:
Ik ben op zoek naar de tittel + uitvoerende van het liedje van de Axe-reclame waarin een man verandert in een soort chocoladepop.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Allen Toussaint - Sweet Touch Of Love
Music Instructor - Hymnquote:Op maandag 24 maart 2008 20:46 schreef dakpan90 het volgende:
Hee!
Al heel wat jaren geleden, ik denk dat het eind jaren negentig was, stond er op een muziekbandje van mijn broer een bepaald liedje (house/dance achtig, ik weet het niet precies), welk ik graag terug zou vinden, maar tot nog toe niet gelukt is.
Het nummer bestaat eigenlijk uit een liedje dat stap voor stap opgebouwd wordt, onder begeleiding van een robotachtige stem; dus eerst de beat, dan de melodie en op het laatst ook nog een stukje zang.
Dit stukje zang (vervormd) begint als volgt: Give us this day all that you showed me, the power and the glory till my kingdom comes.
Nu heb ik al meerdere malen gezocht, ook op dit stukje tekst, zo komt het voor in Creamteam - Div X; Ultravox - Hymn en nog zo meer...maar dit specifieke liedje kan ik maar niet vinden!
Dus vroeg ik me af of er misschien wel iemand is die dit nummer ook kent, en me kan helpen
Alvast bedankt!
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:17 schreef TomHoofd het volgende:
Ik ben op zoek naar het numemr dat gebruikt word ik de leader van het programma "Waar is de Mol".
Weet iemand die toevallig?
Even voor de duidelijkheid. Hier om 0.36 Click
quote:De openingstune is special voor “Waar is de Mol?” geschreven en is dus helaas nergens terug te vinden.
Zelf al gevonden, dus doe geen moeite meerquote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het deuntje gevonden heb, al kan het zijn dat het nummer wat ik zoek iets dansbaarder gemaakt is of het deuntje er heel erg op lijkt.... Begint op 3.04...Klllik!
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Geen mp3-requests..quote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef De_Biertje het volgende:
Iemand heel toevallig de tune van Brabant Party?
google vind brabant niet leuk
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Als je dan meteen het nummer hier post weten we het ook voor de volgende keerquote:Op maandag 24 maart 2008 23:58 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Zelf al gevonden, dus doe geen moeite meer
Dat is wel een erg rare omschrijvingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:07 schreef zwareshag het volgende:
Ik was gisteren in een club, hoorde een zeer vet electro nummer. Kan het alleen beschrijven als een hoop ijspegels die tegen elkaar botsten, a-ritmisch. Kan iemand hier iets mee?
Doet me een klein beetje denken aan Roman Flugel - Mutter, maar dat is een zeeeer long shot (en eigenlijkl ook meer minimal dan electroquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:07 schreef zwareshag het volgende:
Ik was gisteren in een club, hoorde een zeer vet electro nummer. Kan het alleen beschrijven als een hoop ijspegels die tegen elkaar botsten, a-ritmisch. Kan iemand hier iets mee?
Op internet, doeiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:29 schreef renkokraak het volgende:
weet iemand waar je allen toussaint - sweet toch of love kan downloaden
kan hem nl niet vinden met limewire
dank u
Under the Bridge?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Het is een rustig deuntje.(hetzelde deuntje op het einde) heb ff een example met stem gedaan over het liedje
Dit dus.. http://www.zshare.net/audio/9456550d083342/
Het beste wat ik ervan kon maken
( hij is van red hot chilli peppers en de video is donker. aan het einde staat iemand met een gitaar en de camera gaat langzaam naar achter)
Enige waar ik nu aan denk is T-Raumschmiere - Monstertruckdriver. Maar daar vallen de "ijspegels" in het niet bij het "ta-da-ta-da"-deuntjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:07 schreef zwareshag het volgende:
Het origineel is DJ Kool - Let Me Clear My Throatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:08 schreef renkokraak het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9117025216664418038&hl=en
hoet heet het nummer van deze intro?? speelt af om 7.18 tot 7.25
thnx
house of pain - jump around begint met dezelfde blazers:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:08 schreef renkokraak het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9117025216664418038&hl=en
hoet heet het nummer van deze intro?? speelt af om 7.18 tot 7.25
thnx
Maar dat is 'm niet BrandX, zie mijn post maarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
house of pain - jump around begint met dezelfde blazers:
zou kunnen, maar ligt aan het referentiekader van de vragen hèquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar dat is 'm niet BrandX, zie mijn post maar
En het is zo'n vet nummerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ligt aan het referentiekader van de vragen hè
er zijn er maar weinig die let me clear my throat kennen, helaasch
Ida Engberg - Disco Volantequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:25 schreef fokkefokkema het volgende:
Op deze Flash site wordt een nummer gedraaid op de achtergrond. Iemand titel en artiest?
http://www.club-paparazzi.nl/clubpaparazzi.html
Alvast bedankt.
bedoel je misschien:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:33 schreef TheMidasTouch het volgende:
ik zoek een pop/house liedje, gaat beetje zo.. Why Whyhyhy Why ......
Dit is waarschijnlijk Del Piero - Let Me Clear My Throatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het origineel is DJ Kool - Let Me Clear My Throat
Nee, dat is hem nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
bedoel je misschien:
Armand van Helden ft. Tara McDonald - My My My
enige wat ik kan bedenken is een heel oudje, wat het 99,9% zeker niet isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niethet is een vrij onbekend/zeldzaam nummer
ff zoeken
Nee, dat is hem nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
enige wat ik kan bedenken is een heel oudje, wat het 99,9% zeker niet is
nee dat is em niet. hij gaat zo whyyyyy whahahy whyyyyyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
bedoel je misschien:
Armand van Helden ft. Tara McDonald - My My My
Dan is het toch niet...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:33 schreef TheMidasTouch het volgende:
ik zoek een pop/house liedje, gaat beetje zo.. Why Whyhyhy Why ......
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan is het toch niet...
Maria Mena - Just Hold Me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |