quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb een moeilijke: Ik zoek een nummer wat volgens mij een paar jaar terug een hele tijd in de top 40 heeft gestaan, ik dacht zelfs wekenlang op 1, maar weet niks zeker. Het probleem is, dit nummer is instrumentaal. Dacht eerst dat de soundtrack van the Gladiator was, maar dat is niet. Dus volgens mij is het zo'n bekende melodie omdat het heel lang in de top 40 stond. Nou ik weet dat de kans dat iemand het kent klein is, maar wie niet waagt .....
kan je misschien iets zeggen over de stijl? Is het bombastisch, veel violen, synthesizer, wat anders?quote:
Daar was ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan je misschien iets zeggen over de stijl? Is het bombastisch, veel violen, synthesizer, wat anders?
en wat is een paar jaar, 2-3 of (veel) meer?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar
Hoi BrandX
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:30 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Jaaa, ongelofelijk wat goed! Waar is het nou zo bekend van?
Ja daar sta ik ook van te kijken. Ik ben 21 en wist dat het ooit een aantal weken op 1 had gestaan in de top 40. Hoe kan ik dat nou onthouden hebben van een plaat van 1995quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]toch leuk dat een paar jaar in eens dik 10 jaar is
goed gevonden though, B!
Cygnus X - Superstring (Sensation White 2000 Anthem)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:44 schreef Dononino het volgende:
Help! Ik heb laatst een nummer opgenomen maar ik weet niet hoe hij heet. Ik heb hem geupload via rapidshare, dus je kan hem daar downloaden
. Als iemand weet van wie dit liedje is en dat aan mij zou willen vertellen zou ik dat heel erg tof vinden.
![]()
Hier is de link voor het liedje: http://rapidshare.com/files/100544503/Cool_liedje.mp3.html
Alvast bedankt,,,
is dat muziek?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef jerver73 het volgende:
[
Nog steeds op zoek naar titel en artiest van deze rand-aarde
electro/dance/electronisch ik denk uit 2006
wie biedt?
Tja, zoveel instrumentaaltjes hebben de laatste jaren niet op 1 gestaan.quote:
Soundtrack van film toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:30 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Jaaa, ongelofelijk wat goed! Waar is het nou zo bekend van?
Dat kan ongeveer elk nummer zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:36 schreef Gstyles het volgende:
ben op zoek naar een nummer van de rapgroep Pete Philly & Persequisit met een soort ragae zang erdoor heen... heb em nog steeds niet gevonden.. beetje een rauwe achtergrond muziek zit er in het nummer..iemand?
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan ongeveer elk nummer zijnZoek anders ff op hun MySpace of luister hier wat sample's
Pete Philly & Perquisite - Empirequote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''
Echt super bedankt donroyco!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cygnus X - Superstring (Sensation White 2000 Anthem)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''
Die dusquote:
Geen dank hoorquote:
Hij was vanmorgen nog bij MTV Breakfast Clubquote:
Kijk hier even...quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:50 schreef Samson het volgende:
Ok, nog maar ns een poging, ik zoek de zangeres van Spinning around, nee niet dat van KylieMaar met dat stukje van was on, wax off erin. Anyone? Je hoort m op fresh fm regelmatig voorbij komen, maar mis steeds de info.
ik was er al achter, thanks voor de reactiequote:
Thanks, zie m er echter niet bij staan helaasquote:
WOW!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gregor Salto ft. Andy Sherman - Erasmus (Drop The Beat) (Hardwell & Rehab Remix)
Gregor Salto ft. Andy Sherman - Erasmus (Drop The Beat) (Sidney Samson Remix)
Crosspost:quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef jerver73 het volgende:
[
Nog steeds op zoek naar titel en artiest van deze rand-aarde
electro/dance/electronisch ik denk uit 2006
wie biedt?
edit : misschien moet ik nog even vermelden dat dit een fruity loop interpretatie is van de eerm melodie lijn...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik moest aan Essential DJ Team - Ong-Diggi-Dong denken...
Ik doe niet aan kudos, maar geen dank..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:45 schreef nlboy het volgende:
[..]
WOW!Echt superrrr bedankt!
20 kudos voor jou!
Status Quo - whatever you wantquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ben opzoek naar een stevig rocknummer.. al best oud...
gaat iets als: wherever you go, wherever you walk, whatever you do
met stevige gitaar uiteraard! gezongen door mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |