http://www.youtube.com/watch?v=6Ml-jUdIbcIquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef janq het volgende:
Hey, ik zoek een lied van een paar jaar terug met een CGI (met de computer geanimeerd) clip. Het is een beetje een trance achtig nummer. Je kijkt zeg maar vanaf het oogpunt van de camera en die camera gaat door verschillende landschappen en werelden. Int begin zie je allemaal buizen en zo later ga je zo over een heel groot weiland en springen dr allemaal grote kubussen en cilinders en zo uit de grond. Jullie denken wss dat ik gek ben:P maar mensen die dit weten zullen dit zeker herkennen. Alvast bedankt
The Cars - Looking For Love misschienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:34 schreef extraball het volgende:
Hoi,
Ik zoek sinds maanden een nummer waarvan ik de titel en de zanger zou willen weten.
Het is een nummer uit de jaren tachtig, popmuziek en het refrein gaat van: looking for love, en daarna een kreunende vrouw en aan het eind van het liedje gaan zowel de man als de vrouw kreunen, van uh, ah, ah.
Het is een bekend nummer en het wordt nog weleens gedraaid op de radio, alleen mis ik dan steeds de uitvoerend artiest. Wie kan mij hiermee helpen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:25 schreef TomTomm het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6Ml-jUdIbcI
fleetwood mac - looking out for lovequote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:34 schreef extraball het volgende:
Hoi,
Ik zoek sinds maanden een nummer waarvan ik de titel en de zanger zou willen weten.
Het is een nummer uit de jaren tachtig, popmuziek en het refrein gaat van: looking for love, en daarna een kreunende vrouw en aan het eind van het liedje gaan zowel de man als de vrouw kreunen, van uh, ah, ah.
Het is een bekend nummer en het wordt nog weleens gedraaid op de radio, alleen mis ik dan steeds de uitvoerend artiest. Wie kan mij hiermee helpen?
Iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
fleetwood mac - looking out for love
http://www.youtube.com/watch?v=ZPYLkqLSsbg&feature=related
** Kuch **quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
fleetwood mac - looking out for love
http://www.youtube.com/watch?v=ZPYLkqLSsbg&feature=related
Paul T - Can I Get Somequote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef most_wanted het volgende:
Ik zoek zo'n liedje dat gaat van
Cocaine, can i get some can i get some
Paul T - Can I Get Some (Cocaine)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef most_wanted het volgende:
Ik zoek zo'n liedje dat gaat van
Cocaine, can i get some can i get some
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:55 schreef Tism het volgende:
Een vrij nieuw en recent balkan beat achtig nummertje met een lekkere flow erin.
Werdt net gedraaid en gebruikt in 't laatste onderwerp bij 't programma "Op de bon, Ned.1"
..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:28 schreef Tism het volgende:
Ja, nog even een aanvulling op mijn post hierboven,
Ik bedoel dus de laatste track die ze in 't laatste item gebruiken bij de klacht van tv babe Marit van Bohemen.
Hier kun je horen wat ik precies bedoel! (skip wel even door naar 23:45 Min/sec.)
Na 2 uur je post opnieuw onder de aandacht brengen heeft geen zin hoorquote:
Ik zie geen tijdsaanduiding bij mn player, dus ik weet het nietquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:41 schreef Gstyles het volgende:
Nog maar eens proberen... k ben nog steeds opzoek naar de remix van Timbaland - The way i are.. Kan niet echt vertellen hoe die gaat maar is een soort house remix.. wordt vaak op Fresh FM gedraaid. Nou zijn er van dit nr honderden remixen maar hoop toch dat één van jullie weet welke dit is. Alvast bedankt
quote:Functie: Overige contacten
Voor vragen over de playlist en de afhandeling van gewonnen prijzen: live(@)fresh.fm. Let op! Fresh FM krijgt veel e-mails te verwerken dus we vragen je rekening te houden met enige wachttijd. Dit geldt ook voor de afhandeling van gewonnen prijzen. Duurt het langer dan drie weken voor je je prijs ontvangt? Contact ons dan!
Andere contactgegevens:
0900 - FRESH FM (0900 – 37 37 436)
SMS FRESH SPATIE <BERICHT> naar 5030 (€0,50 p.o.b.)
Voor persberichten en ander nieuws pr(@)fresh.fm
Klik hier om Algemeen een e-mail te sturen.
sterker nog, dat werkt averechts bij de trouwe zoekers hierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Na 2 uur je post opnieuw onder de aandacht brengen heeft geen zin hoor![]()
The way I are (Kolosta Remix)?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:41 schreef Gstyles het volgende:
Nog maar eens proberen... k ben nog steeds opzoek naar de remix van Timbaland - The way i are.. Kan niet echt vertellen hoe die gaat maar is een soort house remix.. wordt vaak op Fresh FM gedraaid. Nou zijn er van dit nr honderden remixen maar hoop toch dat één van jullie weet welke dit is. Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Na 2 uur je post opnieuw onder de aandacht brengen heeft geen zin hoor![]()
Ja, sorry hoor!..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:50 schreef BrandX het volgende:
sterker nog, dat werkt averechts bij de trouwe zoekers hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |