frikandellenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef skyrebel het volgende:
net twee frikandellen met veel mayo en curry gehad en nog fruit enzo, dus wel redelijk verzadigd
me too. "Onder voorbehoud".. my ass!!!! Do it or don't, there's no try!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef candygirl het volgende:
gefrustreerd
quote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef intoxicated het volgende:
Twijfelend!
Moet nog even verzinnen of ik achter het woord hierboven een '' of een '
' ga zetten
![]()
Dan regel je iemand die het voor je haaltquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:39 schreef Logician het volgende:
Net 1mnd gedaan over naar beneden gaan om eten te pakken en weer de trap op te komen
Hoe laat kun je hier zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan regel je iemand die het voor je haalt [ afbeelding ]!
OT: Weer koppijn.
Wat denk je zelfquote:
klinkt als helemaal opgeknapt!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:39 schreef heavenstar het volgende:
goed....tevreden....blij....super dus...![]()
![]()
![]()
dat kun je wel zeggen ja...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt als helemaal opgeknapt!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:32 schreef Bob. het volgende:
Jaloers om domme dingen.En dus gefrustreerd omdat ik beter zou moeten weten.
Mooi!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:53 schreef heavenstar het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen ja.....lichamelijk en gestelijk...
![]()
Wat zij zegt en daar wil ik dan graag nog eenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef fraubitch het volgende:
mwah
quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me een stuk beterEn mijn hondje ook!
Nou, welkom bij de club hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:37 schreef birdydontfly het volgende:
Hoi ik ben Anne en ik val op onbereikbare mannen. Verdomme.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:00 schreef skyrebel het volgende:
mag weer werken en het schatje kan uitslapen, beter kan het toch niet
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:37 schreef birdydontfly het volgende:
Hoi ik ben Anne en ik val op onbereikbare mannen. Verdomme.
Die is geniaal jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:09 schreef Miam het volgende:
Moe en erge buikpijn. laatstgenoemde kan ook komen doordat ik vreselijk moest lachen
om de Douwe Egberts reclame met de 2 oma's in de hoofdrol.![]()
!!
Same herequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:37 schreef Emel het volgende:
moe
quote:
me too in combinatie met opgefoktheid. moet dus nodig aan de wijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
me too. "Onder voorbehoud".. my ass!!!! Do it or don't, there's no try!!!
sterkte...I know the felling....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
geen zin maar moet toch
wel zin in het weekend
ongerust zijn is niet fijn
Daar zit ik op, meeliften?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:07 schreef geppie het volgende:
Ik voel me ziek, waar is die zogenaamde roze wolk![]()
![]()
ik ook naar bed...quote:
Dat dus. En wakker worden van een leuk sms is natuurlijk de ideale manier om de dag te beginnen (als je alleen in bed ligt danquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:30 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij krijg ik weer last van me keel.
Je hebt/had keelontsteking toch? Heb je nog wel medicijnen? Heb zelf namelijk 2 x keelontsteking gehad vorig jaar oktober/november ofzo.. en mijn ervaring is blijf naar de dokter gaan voor een kuurtje totdat het echt helemaal over is, zelf heb ik 3 zware kuren gehad!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef Houniet het volgende:
Goftedomme ik heb weer last van me keel![]()
.
verward?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:23 schreef zwartedoos het volgende:
Beetje verward. En verliefd.
Ja ik heb het weer, ik ga morgen naar de dokter. Ik vind dit niet meer leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt/had keelontsteking toch? Heb je nog wel medicijnen? Heb zelf namelijk 2 x keelontsteking gehad vorig jaar oktober/november ofzo.. en mijn ervaring is blijf naar de dokter gaan voor een kuurtje totdat het echt helemaal over is, zelf heb ik 3 zware kuren gehad!
Ik voel me prima
Ik ken het! Sterktequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja ik heb het weer, ik ga morgen naar de dokter. Ik vind dit niet meer leuk.
quote:
Ghi liefquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus biedt Fraubitch een pallet asperientjes aan.
OT: Wel redelijk.
Omdat degene die nu bij me moet zijn om mij te steunen en te verzorgen blijkbaar belangrijkere dingen te doen heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef candygirl het volgende:
[..]
ziek echt wel maar eenzaam absoluut niet![]()
hoe kan dat nu bij jou?
je hebt in ieder geval een druj programma!quote:Op woensdag 26 maart 2008 06:12 schreef heavenstar het volgende:
goed....!!!!![]()
..word weer een leuke dag vermoed ik...
![]()
eej....weet je al hoe laat donderdag?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ghi liefdankje
[..]
Omdat degene die nu bij me moet zijn om mij te steunen en te verzorgen blijkbaar belangrijkere dingen te doen heeft.
Ot: net gegeten en voel me iets beter
quote:
Maar het begin van een nieuwe.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:08 schreef EasyDakota het volgende:
Enigszins down, het bedrijf waar ik in het weekend werk wordt overgenomen... einde van een tijdperk
inderdaad...maar o zo leuk...!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt in ieder geval een druj programma!
Ik voel me aardig wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |