ik ookquote:
oeps....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:50 schreef nagel72 het volgende:
Verslapen ..!! had er om 6 uur al moeten zijn
ik ging 2 weken geleden door mn rug en kreeg een medicijn: arcoxia echt mega goede pijnstiller!quote:
Vanmiddag hopelijk nog naar de fysio, die kraakt het en dan kan ik al een stuk meer meestal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:34 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik ging 2 weken geleden door mn rug en kreeg een medicijn: arcoxia echt mega goede pijnstiller!
Nohh!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:32 schreef Houniet het volgende:
Ziek, zieker, ziekst!
Één iemand die daar voor kan zorgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:23 schreef birdydontfly het volgende:
klote.
het word echt tijd dat het weer goed met me gaat
Gaat wat beterquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef Miam het volgende:
[..]
Nohh!![]()
Ik voel me wel goed.
Weer druk aan de studie. ik boek vooruitgang.
Mooiquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef fraubitch het volgende:
ik heb zoeeen vriendin en die sms't niet terug omdat ze bezig is met kutklusjes
nu maak je me nieuwsgierigquote:
succesquote:
je kent dat welquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:02 schreef skyrebel het volgende:
gewoon goed
niet mijn schuldquote:
kloptquote:
Sterkte meneer koffie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
Tamelijk kut.
Na ruim 2 jaar zit m,n relatie erop, en woon sinds gister avond wer bij m,n ouders.
Word nu proberen de scherven oprapen en weer proberen verder te gaan.
Gister vollop huilbuien enzo, zag ,t al aankomen en die avond ging ik dus daad werkelijk weg uit ,t huis waar we samenwoonden.
Vanochtend spullen gehaald, en morgen m,n uitschrijving regelen, hb ,t er nog wel moeilijk mee.
Het ging gewoon niet meer, we hadden de laatste tijd alleen maar ruzie en als we erover praatten liep het 9 vd 10 keer uit de hand.
liieefsquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
Tamelijk kut.
Na ruim 2 jaar zit m,n relatie erop, en woon sinds gister avond wer bij m,n ouders.
Word nu proberen de scherven oprapen en weer proberen verder te gaan.
Gister vollop huilbuien enzo, zag ,t al aankomen en die avond ging ik dus daad werkelijk weg uit ,t huis waar we samenwoonden.
Vanochtend spullen gehaald, en morgen m,n uitschrijving regelen, hb ,t er nog wel moeilijk mee.
Het ging gewoon niet meer, we hadden de laatste tijd alleen maar ruzie en als we erover praatten liep het 9 vd 10 keer uit de hand.
mri scan ging prima de rest in ander topic maar niet vandaag denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:41 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en hoe ging t vandaag?
ot: wel oke
goede combinatiequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:30 schreef cerror het volgende:
Koud.Honger.Aldi.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef Miam het volgende:
[..]
Sterkte meneer koffie.
Ik voel me goed.
Asjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
thanx.![]()
Vandaag m,n post geregeld en m,n uitschrijving bij de gemeente.
Hoop nu een rustige avond te hebben, morgen m,n laatste spullen halen en dan met haar de huur overname ondertekenen.
Zal morgen dus weer flink pijnlijk worden.
Och arme, cheer up!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:45 schreef Miam het volgende:
Ik voel me best klote. ouders ruzie, heeele lange werkdag gehad dus ben echt een zielig hoopje mens op het moment.
jah hoi, ik leef weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:00 schreef kwoth het volgende:
[..]
Och arme, cheer up!![]()
Ben verbazingwekkend fit na een lange, intensieve en drukke werkdag! Vanavond weinig doen. En, mijn incasso voor de geleden schade aan m'n racefiets is vandaag ingegaan. Ben benieuwd wat er gebeurt!
Sterkte kerelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eenzaam, kwaad, verdrietig, vol vragen, illusie armer, ervaring rijker.
Rationeel zou ik moeten zeggen dat het goed is dat ik van haar af ben, maar toch zit ik nog bij ieder mailtje en smsje te hopen dat het van haar is.
*knuffeltje geeft...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eenzaam, kwaad, verdrietig, vol vragen, illusie armer, ervaring rijker.
Rationeel zou ik moeten zeggen dat het goed is dat ik van haar af ben, maar toch zit ik nog bij ieder mailtje en smsje te hopen dat het van haar is.
succes met je keuze maar ik zou niet gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef Thrilled het volgende:
* Thrilled is in dubio om morgen naar een bijeenkomst te gaan ter nagedachtenis aan een collega die ik nog nooit heb gezien, maar van de week is overleden..
ben toch gegaanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:09 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
succes met je keuze maar ik zou niet gaan
ot: mja ok, maar ik moet opruimen..
Ze is ziek.. kan niet meer lopen door te veel pijn in der heupen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe wat is er dan met je hondje?
En ik heb last van me buikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Onwijs lekker en kut tegelijk, kan en mag niet stappen vanavondmaar heb wel honger in vrouwelijk vlees.
heeft onze hond ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze is ziek.. kan niet meer lopen door te veel pijn in der heupen.
Heeft ze ook al keer eerder gehad.. dus maar hopen dat het nu, net als toen, ook weer beter gaat met wat medicatie..
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:03 schreef kaatjejannie het volgende:
waarom twijffel ik aan alles. Ik heb een toprelatie, maar wil het uitmaken.. en waarom?? geen idee
Meira is 9. Ze heeft het af en toe.. heel raar. 80% vd tijd heeft ze nergens last van, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
heeft onze hond ookLoopt best vaak te piepen en loopt moeilijk/mank. Ze is al erg bejaard ..
ik ken natuurlijk de situatie niet maar soms kan de uitkomst van een moeilijke keuze een betere uitkomst biedenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:45 schreef birdydontfly het volgende:
ik denk dat ik nu echt uit huis moet, hoe erg ik mijn moeder ook niet alleen wil laten..
Beterschap,quote:Op zondag 16 maart 2008 04:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Kut. Ik heb angina (hele heftige keelontsteking) en ik slik mezelf gewoon de hele tijd wakker.Dus ik heb 2 opties; gewoon maar het bed onderkwijlen (iehw) of maar steeds wakker worden. En dan krijg ik ook nog berichtjes van vrienden over st. patricks day wat ik eigenlijk zou gaan vieren vanavond. "Boh was echt supergezellig, jammer dat je ziek bent. Je hebt echt wat gemist!" Maar met 40,5 graden koorts kun je gewoon alleen maar liggen.
* Thrilled geeft aandacht aan Sophiequote:Op zondag 16 maart 2008 13:38 schreef sophie24 het volgende:
beetje nukkig. vriendje gisteravond pas hier heen gekomen en vanochtend vroeg weg voor zijn werk. vannacht slaapt hij nog hier maar morgenochtend moet ik er weer heel vroeg uit![]()
AANDACHT
stomme dokter!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Krijg de schijt van de dokter. Om de paar uur andere diagnose. Alles doet pijn.
Beterschapquote:Op zondag 16 maart 2008 04:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Kut. Ik heb angina (hele heftige keelontsteking) en ik slik mezelf gewoon de hele tijd wakker.Dus ik heb 2 opties; gewoon maar het bed onderkwijlen (iehw) of maar steeds wakker worden. En dan krijg ik ook nog berichtjes van vrienden over st. patricks day wat ik eigenlijk zou gaan vieren vanavond. "Boh was echt supergezellig, jammer dat je ziek bent. Je hebt echt wat gemist!" Maar met 40,5 graden koorts kun je gewoon alleen maar liggen.
dank je....quote:Op maandag 17 maart 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
erg aan het wakker worden maar denk dat ik wel richting goed ga
goed te horen heavenstar
neem aan dat je morgen nog even laat afhangen hoe het dan werkelijk gaat hequote:Op maandag 17 maart 2008 08:02 schreef heavenstar het volgende:
[..]
dank je.......ik hoest wel mijn longen eruit ...
..maar de benauwdheid is al een stuk minder...
zeker...quote:Op maandag 17 maart 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neem aan dat je morgen nog even laat afhangen hoe het dan werkelijk gaat he
goe zo!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:11 schreef heavenstar het volgende:
[..]
zeker.....heb net mijn baas gebeld, gezegd dat ik mijn best deed...
..maar ja veel meer dan rusten kan ik niet....
vanvond half negen denk daar maar aanquote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah gaat wel
Lief dat je het vraagt. Nou dat gaat wel.. tis nog niet goed, maar wel beter. En dat was dus niet de reden van mijn mwahquote:Op maandag 17 maart 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanvond half negen denk daar maar aan
hoest met je hond?of is dat je mwah reden
fijn dan dat het wat beter gaat met je hondquote:Op maandag 17 maart 2008 08:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Nou dat gaat wel.. tis nog niet goed, maar wel beter. En dat was dus niet de reden van mijn mwah
En vanavond half 9 word ik ook niet veel vrolijker van![]()
Dan ben ik namelijk nog niet thuis, ik kijk dus wel om half 10.
Maar verheug me als nog hoor
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:03 schreef _Bar_ het volgende:
voel me beetje alleen
ik las dat de vis niet lekker wasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:04 schreef fraubitch het volgende:
mijn fishies gaan doot en ik wil dat niet
Stom dat je je kut kunt voelen omdat er een vis niet lekker is![]()
je weet hoe ik het bedoelquote:
weer aan het werk vandaag?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:42 schreef heavenstar het volgende:
goed wel maar nog wel een beetje moe....
ja en nee......ik werk vandaag thuis...quote:
mooie combi!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:44 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja en nee......ik werk vandaag thuis...![]()
Ja mijn hondje is weer veel erger ziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |