quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:22 schreef FloggingMolly het volgende:
"Stond ik vanochtend op de tramhalte..... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"
"Dussuh, ik denk effe na ik zeg... een olifant? ............. zegt ze, Reken ik ook goed!"
'Ook om het randje Edgard, ook het randje.'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:26 schreef Adelante het volgende:
Hans Teeuwen in de sinterklaasuitzending was ook wel geinig...
Schaam jequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:06 schreef Berkery het volgende:
Nee, nooit gezien. Misschien wel eens langsgezapt
Stiften ! Jiskefet topic !11einzquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:20 schreef OldJeller het volgende:
Elleboog op tafel, stift!
quote:Debiteuren Crediteuren
Persiflage op het kantoorleven. Jos (Herman Koch) en Edgar (Kees Prins), hun collega Storm (Michiel Romeyn) en de zwaarlijvige secretaresse Juffrouw Jannie (Annet Malherbe) werken op de financiële administratie en komen de dag door met flauwe kantoorhumor. Telkens terugkerende gespreksonderwerpen van de heren zijn wat er op de boterham zit, wat Jos ditmaal bij de tramhalte uitspookte, wat Storm bij de Commando's meemaakte en wanneer Juffrouw Jannie met de koffie langskomt. De heren groeten elkaar steevast met de inmiddels bekende groeten goeie 's morgens (Edgar en Juffrouw Jannie), goedemorgen deze morgen (Jos) en goedemorgen heren van het goede leven (Storm). Werd evenals De Lullo's erg populair bij de bevolkingsgroep die bespot werd. Toen dit gebeurde hebben de auteurs een "schokkende" scène ingevoegd waarin Sinterklaas (gespeeld door Hans Teeuwen) gepijpt wordt door Edgar.
bron: wikipedia
Vanavond ook maar weer eens kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:22 schreef GoodfelIas het volgende:
Blijft briljant, de DVD wordt nog geregeld grijs gedraaid hier.
Geweldig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:07 schreef Beauregard het volgende:
"Zeker wel 4,5 ... nee, 5 uur op die bus staan wachten. Die kwam helemaal nie!Lache jonge!
"
Zegt mij helemaal nietsssssquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:49 schreef tong80 het volgende:
Alweer 15 jaar geleden. Dus voor de jonge Fokkers onbekend terrein. Met Jos, Edgar en Storm.
Dit is mijn favo aflevering :
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8393383941690217971
En het bureau verschoven, meten met een ketting van paperclipsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:25 schreef YPrue het volgende:
Die ene keer dat de prullenbak op een andere plaats stond![]()
Jaaa!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
En het bureau verschoven, meten met een ketting van paperclips![]()
Is trouwens "Nieuwe haakjes"
Bij het randje, Edgar!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:26 schreef Adelante het volgende:
Hans Teeuwen in de sinterklaasuitzending was ook wel geinig...
De Sinterklaasuitzending, of de gewone?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef Oblivion het volgende:
Ja die ken ik nog....
1 keer 5 minuten gezien en toen maar weg gezapt...
Ik heb geen idee welke ik bekeken heb, is dus niet blijven plakken...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
De Sinterklaasuitzending, of de gewone?
En dat in memory lanequote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat we dat gezien hebben in die tijd,
Heb je het over je poes ?quote:
Ahaaaaaaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:31 schreef Hork het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ZzVTmXuFVp0
"Ze snapt 'em niet!!"quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:36 schreef Adelante het volgende:
zaagmans komt vandaag langs he!
ook hoe edgar die grap aan juffrouw jannie vertelde
ehh. jah. hoe weet jij dat, ben je ook nog helderziend?quote:
ook een mooie.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:23 schreef Buitendam het volgende:
En wat zeggen we tegen deze oranje dreiging uit de tropen?
TOEDELEDOKIEEEEEE
Alleen voor beschuit, haal ik hem eruit!
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:39 schreef ook_gek het volgende:
liggen er twee borden soep in bed, zegt de 1 tegen de ander. Maggie der in
Wat noem je jong? Ik ben nu 18, en veel afleveringen van debiteuren crediteuren kan ik ongeveer dromenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:49 schreef tong80 het volgende:
Alweer 15 jaar geleden. Dus voor de jonge Fokkers onbekend terrein. Met Jos, Edgar en Storm.
Dit is mijn favo aflevering :
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8393383941690217971
En wat zeggen we tegen deze tropische weduwentroost ........ Toedeledokieeeeeeequote:Op maandag 24 maart 2008 00:23 schreef Buitendam het volgende:
TOEDELEDOKIEEEEEE
Dat noemen ze geloof ik een quiche. Die ziet er ook uit alsof hij te lang bij Tussen Kunst en Quiche heeft gelegen. Die gaat mooi op een onverquiche-bare plaats.....TOEDELEDOKIIIEEEEquote:Op maandag 24 maart 2008 00:23 schreef Buitendam het volgende:
TOEDELEDOKIEEEEEE
Die is geweldig. Is ook die aflevering dat zijn vrouw een weekend weg is en hij met shoarma komt aanzetten i.p.v. de gebruikelijke rommel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:50 schreef donroyco het volgende:
Natuurlijk ken ik die nog, ook al is het (net) (niet) voor mijn tijd
Jack in de box en verdubbelen
Geniaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat noemen ze geloof ik een quiche. Die ziet er ook uit alsof hij te lang bij Tussen Kunst en Quiche heeft gelegen. Die gaat mooi op een onverquiche-bare plaats.....TOEDELEDOKIIIEEEE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |