quote:Op maandag 17 maart 2008 20:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft in een keer een prive leven
Met andere woorden: Huishouden, strijken, stofzuigen
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:07 schreef phluphy het volgende:
Dank jullie wel.![]()
Tja Jort, hoe lang denk je dat vol te houden?
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar de hele dag mee bezig bentquote:Op maandag 17 maart 2008 20:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft in een keer een prive leven
Met andere woorden: Huishouden, strijken, stofzuigen
Wtf is dat voor gfx kaart? 0_o !quote:Op maandag 17 maart 2008 22:46 schreef mschol het volgende:
ik dacht dat dell vroeger crappy game systemen leverde..
maar deze is nog veel erger
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:42 schreef slakkie het volgende:
JortK, ik heb hier ook nog wel een paar klusjes voor je.
wil ik ook wel (dan wel een 24" Widescreen) maar:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit te loeren naar een 22/24" scherm. Heb steeds meer dat ik meer dingen naast elkaar wil gaan doen
Misschien zelfs wel 2 schermen
Waarom een 6000-serie kopen als de 8000-serie er ook is?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik ook wel (dan wel een 24" Widescreen) maar:
a) het geld niet
b) het geld dat ik heb, is gereserveerd voor nieuwe PC onderdelen. (momenteel heb ik namelijk een 1,92Ghz + 1,5GB ram + geforce 6800 (AGP)) die is hard toe aan vervanging... echter kost dat wel wat als ik em fatsoenlijk wil upgraden (zit te denken aan een core 2 duo in de 6000 serie (volgens mij, iig een hoge) + een geforce 9600 ofzo (minimaal een 8600) + 4GB ram. en dan heb ik nog een kastje nodig + nog wat extra dingen als (mits binnen budget) een sata brander en een extra schijf...
Dat kan ze dan ook mooi zelf betalenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had geld gereserveerd om mijn oude beestje te vervangen voor een nieuw beestje.
Nu heb ik een afrekening gekregen van de zorgtoeslag., blijkt dat vriendinlief te veel heeft verdient afgelopen jaar, nu moet ik de hele brut terug gaan betalen
,
Ik ken het probleem. Die rekening kwam bij mij tegelijk met de gemeentebelasting en de tennisclubcontributie. Dag ¤1.000,-quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had geld gereserveerd om mijn oude beestje te vervangen voor een nieuw beestje.
Nu heb ik een afrekening gekregen van de zorgtoeslag., blijkt dat vriendinlief te veel heeft verdient afgelopen jaar, nu moet ik de hele brut terug gaan betalen
,
Da's best wel kut jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Nu heb ik een afrekening gekregen van de zorgtoeslag. [afbeelding], blijkt dat vriendinlief te veel heeft verdient afgelopen jaar, nu moet ik de hele brut terug gaan betalen [afbeelding],
wist ik niet zeker, maar had net idd gezien dat de 8000 serie er al is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom een 6000-serie kopen als de 8000-serie er ook is?
Vrouwenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
,
Hehe, ja mits het geld al niet uitgegeven zou zijn...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kan ze dan ook mooi zelf betalen
Tja, can't live with em, and... well... can't live with them!quote:
Ja kut inderdaad. Alsof het ook zo moest zijn, gewoon nèt voordat ik de pc wou bestellen ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Die rekening kwam bij mij tegelijk met de gemeentebelasting en de tennisclubcontributie. Dag ¤1.000,-
Das zeker kut! Bij mij kwam het net nadat ik een nieuwe tv van 1100 euro had gekocht. Dan kan je die rekeningen dus niet betalen, das helemaal kutquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja kut inderdaad. Alsof het ook zo moest zijn, gewoon nèt voordat ik de pc wou bestellen ook.
Pfff, dat is helemaal ruk inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Das zeker kut! Bij mij kwam het net nadat ik een nieuwe tv van 1100 euro had gekocht. Dan kan je die rekeningen dus niet betalen, das helemaal kut
Hmm das lekker ja. Dat krijg ik per maand. Ik krijg wel 255 euro no-claim terug omdat ik niet ziek ben geweest. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Maar een nieuwe HD (of eigenlijk 2, want ik wil raid) zit er voorlopig nog niet in...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pfff, dat is helemaal ruk inderdaad.
Nouja, gelukkig krijg ik over heel 2007 nog hypotheek rente aftrek terug
quote:Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden.
Dat is een oude regelquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Merovingian het volgende:
Even een quote uit de OP voor de modjes hier:
[..]
Ik heb via een aparte manier (files die aangepast zijn) ook een raid0 gemaakt met 2 dataschijven. Ben bang dat ik die config ga kwijtraken als ik de pc opnieuw installeerquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:11 schreef ScarFace- het volgende:
Jeuj windows vista word nu geinstalleerd op mijn RAID0![]()
Wel een IDE brander erop maar de drivers lijken automatisch te zijn geladengeen floppy dus.
Met een aparte raid controllerquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb via een aparte manier (files die aangepast zijn) ook een raid0 gemaakt met 2 dataschijven. Ben bang dat ik die config ga kwijtraken als ik de pc opnieuw installeer
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Met een aparte raid controller [afbeelding] heb je dat in elk geval niet.
Bij onboard(wat ik ook gebruik)is niks zeker.
Straks daar maar weer op, installatie is gedaan nu ff drivers installen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest* http://forum.nedlinux.nl/viewtopic.php?id=27625
*proest2*
[ afbeelding ]
Te erg gewoonquote:ik heb geen deskete stadtion maar warom reageert die stome ... cd niet van windows XP
Wat heb je veel verbruiktquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
175 euro terug van mijn zorgverzekeraar
Ik 255quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
175 euro terug van mijn zorgverzekeraar
Mja, oogarts vorig jaar. 79 euro nogwatquote:
* Sjowhan bitchslapt Wyriquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:
* ]WyriHaximus duikt ze bed maar weer in [afbeelding], nog veel te vroeg [afbeelding .
Je mag ook gewoon werken hoor...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus duikt ze bed maar weer in, nog veel te vroeg
.
* WyriHaximus steekt een lolly in Sjowhan ze mond om hem stil te houdenquote:
Ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon werken hoor...
Herkenbaar, gaat eingelijk amper iemand naast me zitten als de andere 3 plaatsen vrij zijn. Lekker rustig imoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:08 schreef Geqxon het volgende:
Grappig hoe niemand naast je wilt zitten als je in de trein een grote doos omhuld in een vuilniszak naast je hebt staan. Misschien was het mijn wilde paardenstaart.
Gister een meisje in de bus. Keek de hele tijd verliefd uit het raam. En in het condens schreef ze haar telefoonnummer. Ik heb haar een lief SMSje gestuurd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus steekt een lolly in Sjowhan ze mond om hem stil te houden.
[..]
Ben vrij vandaag.
[..]
Herkenbaar, gaat eingelijk amper iemand naast me zitten als de andere 3 plaatsen vrij zijn. Lekker rustig imo. En onder tussen hoe je ze vloeken dat er nergens plek is
.
Ohjeequote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gister een meisje in de bus. Keek de hele tijd verliefd uit het raam. En in het condens schreef ze haar telefoonnummer. Ik heb haar een lief SMSje gestuurd. [afbeelding]
"Wil je met me trouwen? Liefs, Geqxon"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gister een meisje in de bus. Keek de hele tijd verliefd uit het raam. En in het condens schreef ze haar telefoonnummer. Ik heb haar een lief SMSje gestuurd.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja ja, jullie gaan weer een hoop "Bob is vliefd" posts lezen. [afbeelding]
Je rukt op de wereldkampioen kickboksen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Och. Ik heb tenminste iets waar ik aan kan denken als ik fap.
Gun die jongen nou ook zijn pleziertje...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je rukt op de wereldkampioen kickboksen?
Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gun die jongen nou ook zijn pleziertje...
Neen. Wel op fragiele meisjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je rukt op de wereldkampioen kickboksen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Och. Ik heb tenminste iets waar ik aan kan denken als ik fap.
Binnenkort op de FP:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gister een meisje in de bus. Keek de hele tijd verliefd uit het raam. En in het condens schreef ze haar telefoonnummer. Ik heb haar een lief SMSje gestuurd.
Ieder ze smaak m'n jong, er zijn geheid fokkers die op Yvonne of danny fappenquote:
Denk dat ze het gewoon schattig vind idd. Ik vind het gewoon leuk om je te plagenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik mis Phluphy. Zij is de enige die mijn puberale gedrag kan waarderen.
4 kaartjes.. damn..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.tweaktown.com/articles/1347
Die videokaarten
[..]
Ohjee
Zolang het maar bij plagen blijft kan ik er om lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk dat ze het gewoon schattig vind idd. Ik vind het gewoon leuk om je te plagen.
Het was toch nog plagen voor je of nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zolang het maar bij plagen blijft kan ik er om lachen.
Ach tsja. Ze wilden wat te testen hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
4 kaartjes.. damn..
overkill ten top XD
C2D's zijn wel vaster qua socket; ik heb zelf een 6750 wat heerlijk werkt, toendertijd 199 euro.quote:ikzelf wil voor ~500 euro een nieuwe pc kopen (proc, mobo, ram, video, kast iig zeker, eventueel nog muis + tb)
maar weet helemaal niet wat ik moet kopen..
intel C2D schijnt de snelste te zijn nu i.v.m amd's maar wel relatief duur...
Altijd leukquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist weer eens even op zitten te ruimen. Ik kwam tekeningen tegen die ik vroeger gemaakt heb.
Dat verklaard echt zo veel.
Ga gelijk ff loeren Ms!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:27 schreef mschol het volgende:
morghe
[Centraal] Help mij aan een nieuw systeem topic
thnxquote:
Als je in dit topic reclame maakt trek je ook weer wat extra bezoekersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx
ook al weer gereageerd
beetje jammer dat die topics onderaan blijven waardoor er veel minder snel naar gekeken wordt...
hehe waarom denk je dat ik die link postte...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Als je in dit topic reclame maakt trek je ook weer wat extra bezoekers
http://www.security.nl/article/18365/1quote:Het internet is voor veel bedrijven nog een mysterieuze aangelegenheid, waardoor vertrouwelijke informatie vaak op de verkeerde plek terechtkomt, zoals de eigenaar van het domein donotreply.com regelmatig merkt. Elke week ontvangt hij weer miljoenen bounce berichten van banken, grote financiële instellingen, overheidsinstellingen en Fortune 500 ondernemingen. De oorzaak is dat ze in de berichten naar hun klanten of personeel als afzendadres iets@donotreply.com gebruiken. Bestaat het adres niet of reageert de ontvanger toch, dan belanden die berichten bij Chet Faliszek.
In februari ontving Faliszek berichten van de Yardville National Bank met PDF documenten waarin van elke computer het patchniveau stond vermeld en welke beveiligingslekken aanwezig waren. In totaal ontving hij 200 rapporteren, waaronder grafieken van de 10 meest lekke systemen.
Heb je Orange ADSL of Kabel?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Wie heeft er nog meer last van internet ontvangst?
Mijn provider is Orange en heb hele dag geen verbinding! Soms wel maar dan is het zo fucking langzaam dat hij er mee ophoud wat is er mis mee?
Heb een troubleshoot gedaan en daar geeft hij aan dat er iets met DNS is wat houd dat in?
Gaat via telefoonlijn adsl neem dus aan :pquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je Orange ADSL of Kabel?
DNS is nodig om naar websites te surfen; als jij een adres in Internet Explorer/FireFox invoert, zet de DNS dat om naar een ipadres (ongemerkt) zodat de browser/pc weet waar je heen wilt.
Al eens gedacht om je router/modem even 5 minuten van de stroom af te halen?
ADSL dan jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gaat via telefoonlijn adsl neem dus aan :p
Is dat een oplossing?
sinds wanneer is dat.. ik zie altijd alleen maar donotreplay@domein.comquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.security.nl/article/18365/1
En de website: http://www.donotreply.com/
Ik heb maar wat gedaan en toen gaf hij aan dns cache is leeggemaaktquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:48 schreef Sala-adin het volgende:
wat is cmd.exe?
Bij uitvoeren bedoel je?
En mijn xbox360 kan ook niet op het internet.
Same herequote:Op maandag 24 maart 2008 10:52 schreef mschol het volgende:
winter is eindelijk gekomentis hier behoorlijk wit
Geqxon rukt op de wereldkampioen kickboksen.quote:
4 littekens?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef phluphy het volgende:
* weer present *
Operatie viel mee, ik ben een galblaas armer en 4 littekens rijker. Nu rustig aan verder herstellen, morgen weer eens de eerste stapjes buiten de deur proberen.![]()
Hoe gaat het met jullie? Leuke Pasen gehad? Sensationele dingen meegemaakt? Heb ik nog leuke roddels gemist?
That's my boy.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Geqxon rukt op de wereldkampioen kickboksen.
Jah. Eén onder de navel, 2 in de rechterzij, voor de instrumenten/cameratje's en zo.quote:
Ah wb plurryquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef phluphy het volgende:
* weer present *
Operatie viel mee, ik ben een galblaas armer en 4 littekens rijker. Nu rustig aan verder herstellen, morgen weer eens de eerste stapjes buiten de deur proberen.![]()
Hoe gaat het met jullie? Leuke Pasen gehad? Sensationele dingen meegemaakt? Heb ik nog leuke roddels gemist?
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik mis Phluphy. Zij is de enige die mijn puberale gedrag kan waarderen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:29 schreef Geqxon het volgende:
In de sneeuw plassen FTW.
Nah, ik lag voor pampes in bed. Maar genoot daar wel van, sort of!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah wb plurry. Nog van de witte paas kunnen genieten?
Verdorie, ik moet een plaatsvervanger gaan zoeken. Of ik moet het Harry leren zodat hij de honeurs waar kan nemen.quote:
Sperm.quote:
Welkequote:Op donderdag 27 maart 2008 01:18 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Bestel je een product, wordt het EINDELIJK verzonden... is er inmiddels een nieuw product uit.
quote:Op donderdag 27 maart 200808:27 schreef slakkie het volgende:
Wakker worden is voor mietjes..
Ik vanaf 7 uur.. bah!quote:
Is dat zo ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Wat kijk je blij, Jort?
Idd gedaan en lekker geslapen ookquote:
quote:
Dank uquote:
Ah, die doet JortK wel even voor je, hij is tegenwoordig toch semi-huisman?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef WyriHaximus het volgende:
1 nadeel als je met ze 2e ziek bent: Iemand moet de bootschappen doen
Lees post hierboven...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ah, die doet JortK wel even voor je, hij is tegenwoordig toch semi-huisman?
Die mag bij mij ook wel eens komen "zuigen"quote:
Idd dat moet een echte 'schoonmaakster' wel kunnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef Merovingian het volgende:
En zuigt ze goed?
Niet zo denigrerend, tegenwoordig noemt men dat "interieurverzorgster".quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd dat moet een echte 'schoonmaakster' wel kunnen
En schoonmaken zul je!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef phluphy het volgende:
Nou, bedankt Merovingian, nu heb ik zin in bacon & eggs.
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef phluphy het volgende:
Nou, bedankt Merovingian, nu heb ik zin in bacon & eggs.
Je bent niet bekend met de "Hoe wil je je eitje morgen ochtend ?" versiertruuk?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggs
Bacon = lulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggs
En een allochtoon is een nieuwe Nederlander zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, tegenwoordig noemt men dat "interieurverzorgster".
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe het ook heet, als ze kan zuigen en schoonmaken is het een potentiele kandidaat.
Dom woordquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe het ook heet, als ze kan zuigen en schoonmaken is het een potentiele kandidaat.
Zeker waarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...
Pfffff.... playerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.
* JortK gets itquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.
Dat hoeft allemaal niet. Ze mag ook 97 jaar oud zijn, terminaal ziek en multimiljonair. Daar kan ik ook nog wel mee leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
97 jaar oud, terminaal ziek, multimiljardair en een enorme seksdrive. Would you hit it?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet. Ze mag ook 97 jaar oud zijn, terminaal ziek en multimiljonair. Daar kan ik ook nog wel mee leven.
Als ik miljardair word met een paar maanden lang neuken met een 97-jarige geile vrouw, dan zou ik dat zeker wel doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
97 jaar oud, terminaal ziek, multimiljardair en een enorme seksdrive. Would you hit it?
Kreeg je 't niet voor mekaar dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:20 schreef phluphy het volgende:
Van hetzelfde! Al is het voor mij al bijna middag, ik ben namelijk om 05.00 uur opgestaan!![]()
Ik heb eergisteren de brief-voor-verzoek-om-uitstel aan de belastingdienst gestuurd. Maar nu overweeg ik om de aangifte toch maar alvast te gaan doen.
Slimquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef phluphy het volgende:
Te laat aan begonnen, en getwijfeld of ik het op tijd af zou krijgen, dus voor de zekerheid het verzoek om uitstel gevraagd.
Omgezet naar chartaal geld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef phluphy het volgende:
En wat is er met die liquide middelen gebeurd?
quote:"Ik ben op zoek naar twee trappers voor mijn Tomos"
"Stepjes?"
"Nee trappers!"
"Stepjes?"
"TRAPPERS!"
"O."
Ik zie die ads niet. Maar ik ben dan ook al getrouwd. Kun je nagaan hoe goed dat algoritme isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:26 schreef WyriHaximus het volgende:
En dan komt je zulke ads naast dit topic. Soms vraag ik me af hoe goed dat algoritme van google is.
[ afbeelding ]
Wat is dit voor iets? ik kan totaal geen spaans, maar wat zoek je? Band oid?quote:Op zondag 30 maart 2008 11:13 schreef phluphy het volgende:
Dat zou wel lullig zijn ja!![]()
Vraagje! Is het mogelijk om muziek te downloaden die op een site standaard te horen is?
Het gaat om deze site, waar het hele nieuwe album zonder zang te horen is, en dat zou ik graag willen hebben!!
Heren, dames, wie maakt me blij?
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is dit voor iets? ik kan totaal geen spaans, maar wat zoek je? Band oid?
Tsja, kan niet alles kennen hèquote:
Ahhquote:Op de site hoor je (automatisch) de akoestische versie van de nummers van zijn laatste cd.
Die geluidsfragment zou ik gaarne voor mezelf ter beschikking hebben.
moeilijk?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, kan niet alles kennen hè
[..]
Ahh.
Zo te zien is het in flash geprogrammeerd, dus wel moeilijk te rippen zeg maar.
Is het nummer dat direct begint?
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zie die ads niet. Maar ik ben dan ook al getrouwd. Kun je nagaan hoe goed dat algoritme is
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, kan niet alles kennen hè
[..]
Ahh.
Zo te zien is het in flash geprogrammeerd, dus wel moeilijk te rippen zeg maar.
Is het nummer dat direct begint?
http://www.juanes.net/home_nuevo.swfquote:Op zondag 30 maart 2008 12:48 schreef phluphy het volgende:
Programmatje gevonden (demo). Maar ja, wat moet ik ermee doenIk kan de "bron" niet vinden.
ik gebruik fiddler, en de eerste mp3 is al voorbij gekomen:quote:Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halen.
Activity Monitor in Safari noemt men dat.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halen.
Hardquote:Op zondag 30 maart 2008 17:26 schreef phluphy het volgende:
Ach, smaken verschillen.![]()
Hoe was je feestje?
Beh. Van alles. Trainwreck. Met name opvolg afspraken. En prive stuff.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:01 schreef phluphy het volgende:
Wat nu weer, Bertje?
Prive stuffquote:Op zondag 30 maart 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beh. Van alles. Trainwreck. Met name opvolg afspraken. En prive stuff.
Be specificquote:Op maandag 31 maart 2008 09:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge
* WyriHaximus gaat weer vrolijk verder met het optimaliseren van ze website....
Gister al gedaan, alles laad nu een stik sneller alleen krijg ik me CSS niet gegzippedquote:Op maandag 31 maart 2008 09:57 schreef Geqxon het volgende:
That reminds me... even GZIP aanslingeren.
Grade A motherfucker.
Wil het wel minifien maar me .htaccess + php combi lijkt niet te werken. Gezien het php scriptje om het te compressen niet gestart word terwijl het wel werkt voor me JSquote:Op maandag 31 maart 2008 10:02 schreef Geqxon het volgende:
Mja, CSS gzip ik expres niet. Kost een hoop overhead op de server en client, en het is toch statische data die uit de cache komt.
Hier welquote:
Die google maps 'widget' op me main page veroorzaakt ook veel laad tijd. Ben bezig met een suggestie van jo0lz daar voorquote:Op maandag 31 maart 2008 10:10 schreef JortK het volgende:
Mijn site is zo plat qua data dat ik gzip niet nodig heb
Bert, doe eens je site URL PM'en![]()
Dan helemaal gevenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn tienermeisjes jouw ding?
Misschien wil fluf je wel ff helpen ?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:47 schreef Geqxon het volgende:
Bijna dan. De zijkapjes zijn wat anders.
Ik wil haar zo graag hebben. Maar: Geen vervoer.
quote:
pics, or it didn't happen!quote:
Niks. Ik ben van plan haar te strippen en haar naakte koude lichaam naar de vuilstort te brengen.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Mocht het zusje van Gerda in je bezit komen, hoe ga je haar dan noemen?
Jij moet boeken schrijven...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niks. Ik ben van plan haar te strippen en haar naakte koude lichaam naar de vuilstort te brengen.
Ik schrijf romantische XHTML 1.1 poëzie. Op het moment ben ik mijn nieuwste Web 2.0 kaskraker aan het afronden.quote:
lekker voor je!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:15 schreef slacker_nl het volgende:
Ik werd vandaag om klokslag 9:15 wakker ^h^h^h^h^h 10:15 wakker. Kut zomertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |