quote:Op maandag 17 maart 2008 20:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft in een keer een prive leven
Met andere woorden: Huishouden, strijken, stofzuigen
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:07 schreef phluphy het volgende:
Dank jullie wel.![]()
Tja Jort, hoe lang denk je dat vol te houden?
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar de hele dag mee bezig bentquote:Op maandag 17 maart 2008 20:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft in een keer een prive leven
Met andere woorden: Huishouden, strijken, stofzuigen
Wtf is dat voor gfx kaart? 0_o !quote:Op maandag 17 maart 2008 22:46 schreef mschol het volgende:
ik dacht dat dell vroeger crappy game systemen leverde..
maar deze is nog veel erger
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:42 schreef slakkie het volgende:
JortK, ik heb hier ook nog wel een paar klusjes voor je.
wil ik ook wel (dan wel een 24" Widescreen) maar:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit te loeren naar een 22/24" scherm. Heb steeds meer dat ik meer dingen naast elkaar wil gaan doen
Misschien zelfs wel 2 schermen
Waarom een 6000-serie kopen als de 8000-serie er ook is?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik ook wel (dan wel een 24" Widescreen) maar:
a) het geld niet
b) het geld dat ik heb, is gereserveerd voor nieuwe PC onderdelen. (momenteel heb ik namelijk een 1,92Ghz + 1,5GB ram + geforce 6800 (AGP)) die is hard toe aan vervanging... echter kost dat wel wat als ik em fatsoenlijk wil upgraden (zit te denken aan een core 2 duo in de 6000 serie (volgens mij, iig een hoge) + een geforce 9600 ofzo (minimaal een 8600) + 4GB ram. en dan heb ik nog een kastje nodig + nog wat extra dingen als (mits binnen budget) een sata brander en een extra schijf...
Dat kan ze dan ook mooi zelf betalenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had geld gereserveerd om mijn oude beestje te vervangen voor een nieuw beestje.
Nu heb ik een afrekening gekregen van de zorgtoeslag., blijkt dat vriendinlief te veel heeft verdient afgelopen jaar, nu moet ik de hele brut terug gaan betalen
,
Ik ken het probleem. Die rekening kwam bij mij tegelijk met de gemeentebelasting en de tennisclubcontributie. Dag ¤1.000,-quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had geld gereserveerd om mijn oude beestje te vervangen voor een nieuw beestje.
Nu heb ik een afrekening gekregen van de zorgtoeslag., blijkt dat vriendinlief te veel heeft verdient afgelopen jaar, nu moet ik de hele brut terug gaan betalen
,
Da's best wel kut jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Nu heb ik een afrekening gekregen van de zorgtoeslag. [afbeelding], blijkt dat vriendinlief te veel heeft verdient afgelopen jaar, nu moet ik de hele brut terug gaan betalen [afbeelding],
wist ik niet zeker, maar had net idd gezien dat de 8000 serie er al is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom een 6000-serie kopen als de 8000-serie er ook is?
Vrouwenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
,
Hehe, ja mits het geld al niet uitgegeven zou zijn...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kan ze dan ook mooi zelf betalen
Tja, can't live with em, and... well... can't live with them!quote:
Ja kut inderdaad. Alsof het ook zo moest zijn, gewoon nèt voordat ik de pc wou bestellen ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Die rekening kwam bij mij tegelijk met de gemeentebelasting en de tennisclubcontributie. Dag ¤1.000,-
Das zeker kut! Bij mij kwam het net nadat ik een nieuwe tv van 1100 euro had gekocht. Dan kan je die rekeningen dus niet betalen, das helemaal kutquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja kut inderdaad. Alsof het ook zo moest zijn, gewoon nèt voordat ik de pc wou bestellen ook.
Pfff, dat is helemaal ruk inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Das zeker kut! Bij mij kwam het net nadat ik een nieuwe tv van 1100 euro had gekocht. Dan kan je die rekeningen dus niet betalen, das helemaal kut
Hmm das lekker ja. Dat krijg ik per maand. Ik krijg wel 255 euro no-claim terug omdat ik niet ziek ben geweest. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Maar een nieuwe HD (of eigenlijk 2, want ik wil raid) zit er voorlopig nog niet in...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pfff, dat is helemaal ruk inderdaad.
Nouja, gelukkig krijg ik over heel 2007 nog hypotheek rente aftrek terug
quote:Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden.
Dat is een oude regelquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Merovingian het volgende:
Even een quote uit de OP voor de modjes hier:
[..]
Ik heb via een aparte manier (files die aangepast zijn) ook een raid0 gemaakt met 2 dataschijven. Ben bang dat ik die config ga kwijtraken als ik de pc opnieuw installeerquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:11 schreef ScarFace- het volgende:
Jeuj windows vista word nu geinstalleerd op mijn RAID0![]()
Wel een IDE brander erop maar de drivers lijken automatisch te zijn geladengeen floppy dus.
Met een aparte raid controllerquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb via een aparte manier (files die aangepast zijn) ook een raid0 gemaakt met 2 dataschijven. Ben bang dat ik die config ga kwijtraken als ik de pc opnieuw installeer
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Met een aparte raid controller [afbeelding] heb je dat in elk geval niet.
Bij onboard(wat ik ook gebruik)is niks zeker.
Straks daar maar weer op, installatie is gedaan nu ff drivers installen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |