Die mag bij mij ook wel eens komen "zuigen"quote:
Idd dat moet een echte 'schoonmaakster' wel kunnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef Merovingian het volgende:
En zuigt ze goed?
Niet zo denigrerend, tegenwoordig noemt men dat "interieurverzorgster".quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd dat moet een echte 'schoonmaakster' wel kunnen
En schoonmaken zul je!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef phluphy het volgende:
Nou, bedankt Merovingian, nu heb ik zin in bacon & eggs.
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef phluphy het volgende:
Nou, bedankt Merovingian, nu heb ik zin in bacon & eggs.
Je bent niet bekend met de "Hoe wil je je eitje morgen ochtend ?" versiertruuk?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggs
Bacon = lulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggs
En een allochtoon is een nieuwe Nederlander zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, tegenwoordig noemt men dat "interieurverzorgster".
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe het ook heet, als ze kan zuigen en schoonmaken is het een potentiele kandidaat.
Dom woordquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe het ook heet, als ze kan zuigen en schoonmaken is het een potentiele kandidaat.
Zeker waarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...
Pfffff.... playerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.
* JortK gets itquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.
Dat hoeft allemaal niet. Ze mag ook 97 jaar oud zijn, terminaal ziek en multimiljonair. Daar kan ik ook nog wel mee leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
97 jaar oud, terminaal ziek, multimiljardair en een enorme seksdrive. Would you hit it?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet. Ze mag ook 97 jaar oud zijn, terminaal ziek en multimiljonair. Daar kan ik ook nog wel mee leven.
Als ik miljardair word met een paar maanden lang neuken met een 97-jarige geile vrouw, dan zou ik dat zeker wel doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
97 jaar oud, terminaal ziek, multimiljardair en een enorme seksdrive. Would you hit it?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |