quote:Op donderdag 27 maart 200808:27 schreef slakkie het volgende:
Wakker worden is voor mietjes..
Ik vanaf 7 uur.. bah!quote:
Is dat zo ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Wat kijk je blij, Jort?
Idd gedaan en lekker geslapen ookquote:
quote:
Dank uquote:
Ah, die doet JortK wel even voor je, hij is tegenwoordig toch semi-huisman?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef WyriHaximus het volgende:
1 nadeel als je met ze 2e ziek bent: Iemand moet de bootschappen doen
Lees post hierboven...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ah, die doet JortK wel even voor je, hij is tegenwoordig toch semi-huisman?
Die mag bij mij ook wel eens komen "zuigen"quote:
Idd dat moet een echte 'schoonmaakster' wel kunnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef Merovingian het volgende:
En zuigt ze goed?
Niet zo denigrerend, tegenwoordig noemt men dat "interieurverzorgster".quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd dat moet een echte 'schoonmaakster' wel kunnen
En schoonmaken zul je!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef phluphy het volgende:
Nou, bedankt Merovingian, nu heb ik zin in bacon & eggs.
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef phluphy het volgende:
Nou, bedankt Merovingian, nu heb ik zin in bacon & eggs.
Je bent niet bekend met de "Hoe wil je je eitje morgen ochtend ?" versiertruuk?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggs
Bacon = lulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Na zuigen heb je zin in Bacon and Eggs
En een allochtoon is een nieuwe Nederlander zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, tegenwoordig noemt men dat "interieurverzorgster".
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe het ook heet, als ze kan zuigen en schoonmaken is het een potentiele kandidaat.
Dom woordquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe het ook heet, als ze kan zuigen en schoonmaken is het een potentiele kandidaat.
Zeker waarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze moet ook een beetje goed kunnen gamen he...
Pfffff.... playerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.
* JortK gets itquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das niet perse een vereiste, zolang ze maar lekker kan koken, schoonmaken en zuigen ben ik een tevreden mens. Ow, en ze moet geile vriendinnen hebben, zodat we kunnen multiplayeren.
Dat hoeft allemaal niet. Ze mag ook 97 jaar oud zijn, terminaal ziek en multimiljonair. Daar kan ik ook nog wel mee leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
97 jaar oud, terminaal ziek, multimiljardair en een enorme seksdrive. Would you hit it?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet. Ze mag ook 97 jaar oud zijn, terminaal ziek en multimiljonair. Daar kan ik ook nog wel mee leven.
Als ik miljardair word met een paar maanden lang neuken met een 97-jarige geile vrouw, dan zou ik dat zeker wel doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
97 jaar oud, terminaal ziek, multimiljardair en een enorme seksdrive. Would you hit it?
Kreeg je 't niet voor mekaar dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:20 schreef phluphy het volgende:
Van hetzelfde! Al is het voor mij al bijna middag, ik ben namelijk om 05.00 uur opgestaan!![]()
Ik heb eergisteren de brief-voor-verzoek-om-uitstel aan de belastingdienst gestuurd. Maar nu overweeg ik om de aangifte toch maar alvast te gaan doen.
Slimquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef phluphy het volgende:
Te laat aan begonnen, en getwijfeld of ik het op tijd af zou krijgen, dus voor de zekerheid het verzoek om uitstel gevraagd.
Omgezet naar chartaal geld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef phluphy het volgende:
En wat is er met die liquide middelen gebeurd?
quote:"Ik ben op zoek naar twee trappers voor mijn Tomos"
"Stepjes?"
"Nee trappers!"
"Stepjes?"
"TRAPPERS!"
"O."
Ik zie die ads niet. Maar ik ben dan ook al getrouwd. Kun je nagaan hoe goed dat algoritme isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:26 schreef WyriHaximus het volgende:
En dan komt je zulke ads naast dit topic. Soms vraag ik me af hoe goed dat algoritme van google is.
[ afbeelding ]
Wat is dit voor iets? ik kan totaal geen spaans, maar wat zoek je? Band oid?quote:Op zondag 30 maart 2008 11:13 schreef phluphy het volgende:
Dat zou wel lullig zijn ja!![]()
Vraagje! Is het mogelijk om muziek te downloaden die op een site standaard te horen is?
Het gaat om deze site, waar het hele nieuwe album zonder zang te horen is, en dat zou ik graag willen hebben!!
Heren, dames, wie maakt me blij?
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is dit voor iets? ik kan totaal geen spaans, maar wat zoek je? Band oid?
Tsja, kan niet alles kennen hèquote:
Ahhquote:Op de site hoor je (automatisch) de akoestische versie van de nummers van zijn laatste cd.
Die geluidsfragment zou ik gaarne voor mezelf ter beschikking hebben.
moeilijk?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, kan niet alles kennen hè
[..]
Ahh.
Zo te zien is het in flash geprogrammeerd, dus wel moeilijk te rippen zeg maar.
Is het nummer dat direct begint?
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zie die ads niet. Maar ik ben dan ook al getrouwd. Kun je nagaan hoe goed dat algoritme is
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, kan niet alles kennen hè
[..]
Ahh.
Zo te zien is het in flash geprogrammeerd, dus wel moeilijk te rippen zeg maar.
Is het nummer dat direct begint?
http://www.juanes.net/home_nuevo.swfquote:Op zondag 30 maart 2008 12:48 schreef phluphy het volgende:
Programmatje gevonden (demo). Maar ja, wat moet ik ermee doenIk kan de "bron" niet vinden.
ik gebruik fiddler, en de eerste mp3 is al voorbij gekomen:quote:Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halen.
Activity Monitor in Safari noemt men dat.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halen.
Hardquote:Op zondag 30 maart 2008 17:26 schreef phluphy het volgende:
Ach, smaken verschillen.![]()
Hoe was je feestje?
Beh. Van alles. Trainwreck. Met name opvolg afspraken. En prive stuff.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:01 schreef phluphy het volgende:
Wat nu weer, Bertje?
Prive stuffquote:Op zondag 30 maart 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beh. Van alles. Trainwreck. Met name opvolg afspraken. En prive stuff.
Be specificquote:Op maandag 31 maart 2008 09:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge
* WyriHaximus gaat weer vrolijk verder met het optimaliseren van ze website....
Gister al gedaan, alles laad nu een stik sneller alleen krijg ik me CSS niet gegzippedquote:Op maandag 31 maart 2008 09:57 schreef Geqxon het volgende:
That reminds me... even GZIP aanslingeren.
Grade A motherfucker.
Wil het wel minifien maar me .htaccess + php combi lijkt niet te werken. Gezien het php scriptje om het te compressen niet gestart word terwijl het wel werkt voor me JSquote:Op maandag 31 maart 2008 10:02 schreef Geqxon het volgende:
Mja, CSS gzip ik expres niet. Kost een hoop overhead op de server en client, en het is toch statische data die uit de cache komt.
Hier welquote:
Die google maps 'widget' op me main page veroorzaakt ook veel laad tijd. Ben bezig met een suggestie van jo0lz daar voorquote:Op maandag 31 maart 2008 10:10 schreef JortK het volgende:
Mijn site is zo plat qua data dat ik gzip niet nodig heb
Bert, doe eens je site URL PM'en![]()
Dan helemaal gevenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn tienermeisjes jouw ding?
Misschien wil fluf je wel ff helpen ?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:47 schreef Geqxon het volgende:
Bijna dan. De zijkapjes zijn wat anders.
Ik wil haar zo graag hebben. Maar: Geen vervoer.
quote:
pics, or it didn't happen!quote:
Niks. Ik ben van plan haar te strippen en haar naakte koude lichaam naar de vuilstort te brengen.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Mocht het zusje van Gerda in je bezit komen, hoe ga je haar dan noemen?
Jij moet boeken schrijven...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niks. Ik ben van plan haar te strippen en haar naakte koude lichaam naar de vuilstort te brengen.
Ik schrijf romantische XHTML 1.1 poëzie. Op het moment ben ik mijn nieuwste Web 2.0 kaskraker aan het afronden.quote:
lekker voor je!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:15 schreef slacker_nl het volgende:
Ik werd vandaag om klokslag 9:15 wakker ^h^h^h^h^h 10:15 wakker. Kut zomertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |