quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest* http://forum.nedlinux.nl/viewtopic.php?id=27625
*proest2*
[ afbeelding ]
Te erg gewoonquote:ik heb geen deskete stadtion maar warom reageert die stome ... cd niet van windows XP
Wat heb je veel verbruiktquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
175 euro terug van mijn zorgverzekeraar
Ik 255quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
175 euro terug van mijn zorgverzekeraar
Mja, oogarts vorig jaar. 79 euro nogwatquote:
* Sjowhan bitchslapt Wyriquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:
* ]WyriHaximus duikt ze bed maar weer in [afbeelding], nog veel te vroeg [afbeelding .
Je mag ook gewoon werken hoor...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus duikt ze bed maar weer in, nog veel te vroeg
.
* WyriHaximus steekt een lolly in Sjowhan ze mond om hem stil te houdenquote:
Ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon werken hoor...
Herkenbaar, gaat eingelijk amper iemand naast me zitten als de andere 3 plaatsen vrij zijn. Lekker rustig imoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:08 schreef Geqxon het volgende:
Grappig hoe niemand naast je wilt zitten als je in de trein een grote doos omhuld in een vuilniszak naast je hebt staan. Misschien was het mijn wilde paardenstaart.
Gister een meisje in de bus. Keek de hele tijd verliefd uit het raam. En in het condens schreef ze haar telefoonnummer. Ik heb haar een lief SMSje gestuurd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus steekt een lolly in Sjowhan ze mond om hem stil te houden.
[..]
Ben vrij vandaag.
[..]
Herkenbaar, gaat eingelijk amper iemand naast me zitten als de andere 3 plaatsen vrij zijn. Lekker rustig imo. En onder tussen hoe je ze vloeken dat er nergens plek is
.
Ohjeequote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gister een meisje in de bus. Keek de hele tijd verliefd uit het raam. En in het condens schreef ze haar telefoonnummer. Ik heb haar een lief SMSje gestuurd. [afbeelding]
"Wil je met me trouwen? Liefs, Geqxon"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gister een meisje in de bus. Keek de hele tijd verliefd uit het raam. En in het condens schreef ze haar telefoonnummer. Ik heb haar een lief SMSje gestuurd.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja ja, jullie gaan weer een hoop "Bob is vliefd" posts lezen. [afbeelding]
Je rukt op de wereldkampioen kickboksen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Och. Ik heb tenminste iets waar ik aan kan denken als ik fap.
Gun die jongen nou ook zijn pleziertje...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je rukt op de wereldkampioen kickboksen?
Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gun die jongen nou ook zijn pleziertje...
Neen. Wel op fragiele meisjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je rukt op de wereldkampioen kickboksen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Och. Ik heb tenminste iets waar ik aan kan denken als ik fap.
Binnenkort op de FP:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gister een meisje in de bus. Keek de hele tijd verliefd uit het raam. En in het condens schreef ze haar telefoonnummer. Ik heb haar een lief SMSje gestuurd.
Ieder ze smaak m'n jong, er zijn geheid fokkers die op Yvonne of danny fappenquote:
Denk dat ze het gewoon schattig vind idd. Ik vind het gewoon leuk om je te plagenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik mis Phluphy. Zij is de enige die mijn puberale gedrag kan waarderen.
4 kaartjes.. damn..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.tweaktown.com/articles/1347
Die videokaarten
[..]
Ohjee
Zolang het maar bij plagen blijft kan ik er om lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk dat ze het gewoon schattig vind idd. Ik vind het gewoon leuk om je te plagen.
Het was toch nog plagen voor je of nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zolang het maar bij plagen blijft kan ik er om lachen.
Ach tsja. Ze wilden wat te testen hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
4 kaartjes.. damn..
overkill ten top XD
C2D's zijn wel vaster qua socket; ik heb zelf een 6750 wat heerlijk werkt, toendertijd 199 euro.quote:ikzelf wil voor ~500 euro een nieuwe pc kopen (proc, mobo, ram, video, kast iig zeker, eventueel nog muis + tb)
maar weet helemaal niet wat ik moet kopen..
intel C2D schijnt de snelste te zijn nu i.v.m amd's maar wel relatief duur...
Altijd leukquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist weer eens even op zitten te ruimen. Ik kwam tekeningen tegen die ik vroeger gemaakt heb.
Dat verklaard echt zo veel.
Ga gelijk ff loeren Ms!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:27 schreef mschol het volgende:
morghe
[Centraal] Help mij aan een nieuw systeem topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |