en zo hoort het ook ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 19:50 schreef tripack het volgende:
jah! ik had em gesloten... dus maar weer één geopend
ik doe wel eens netjesquote:
* tripack blaft en gaat mooi zittenquote:
Dus je laat je als een hond behandelen... apartquote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack blaft en gaat mooi zitten
deze week mijn 1000e post
Jij staat standaard eerstequote:Op maandag 17 maart 2008 20:01 schreef draculettetje het volgende:
ow daar heb ik maar niet meer nagekeken
het is echt rampzalig veel de laatste tijd
ha ha heb ik toch nog ergens overweegt ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 20:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je laat je als een hond behandelen... apartMajah iedereen zo zijn ding he
Overmacht hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha heb ik toch nog ergens overweegt ha ha
Dan zou je eigenlijk moeten rusten hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
komt veel door jullie ha ha
en de nachtelijke uurtjes op MEN
Behalve zijn oorlogswond gaat dat wel goed dacht ikquote:Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He kerel!
Hoe is t nou met je rug enzo?
doe mn best ook hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk moeten rusten he
hoe lang moet je eigenlijk nog smeren enzo?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Bellerophon het volgende:
Jah een infectie is het geworden he Smokez, dus mag nog steeds niet sporten en loop nog steeds rond met een aparte oorlogswond
Zwaarquote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Bellerophon het volgende:
Jah een infectie is het geworden he Smokez, dus mag nog steeds niet sporten en loop nog steeds rond met een aparte oorlogswond
Ja komt het ook welquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zwaar
Naja, je moet het zo zien, uiteindelijk komt het wel weer goed
Tjah... kan een week zijn maar kan ook zo maar nog eens twee weken zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe lang moet je eigenlijk nog smeren enzo?
geloof dat we een week maximaal hadden afgesproken toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah... kan een week zijn maar kan ook zo maar nog eens twee weken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |