Rachel is na het relletje met Palma overigens weer Ricardo geworden. Kennelijk genoeg TV gemaakt...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef Desii het volgende:
Wat een onnozel gesprek
Ricardo laat een scheet
B: dit is geen scheet dit is een telescoop
B: nee eigenlijk meer een knipoog
Wicardo ligt helemaal in een deuk.......... en ik zit bedenkelijk te kijken.... ik zal wel geen humor hebben en snap er geen reet van.
Ga maar weer werken, mis toch niets op de streams...
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Marieke_B het volgende:
Brian zegt dat Huub heeft gezegd dat ze alledrie weten wie er weg wordt gestemd.
Claire zegt dat Huub van alles zegt tegen iedereen..
Claire houdt zich aardig op de vlakte
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
Brian raadpleegt zijn spiekbriefje nog maar eens en zegt: Focking clueless.
Ja Brian, jammer dat je geen vat krijgt op Claire hè?
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:49 schreef Borga het volgende:
Bwian: ''Als we er samen uitkomen dat het unaniem niet lukt dan zijn we er ook uitgekomen''.
De COSsers zijn inmiddels echter flink DGK-moe aan het worden...quote:Op maandag 17 maart 2008 14:24 schreef Kinga het volgende:
Dit is ook weer zo billig. Brian ziet gewoon onder die doek door... nu zogenaamd voor de cameraman niet weten waar je bent
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn echt de weg kwijt, hè?
Van mij mag het vuurpeleton nu aantreden ...
Ricardo is als butler voor eens per week nog wel te pruimen, maar sommige dingen zijn misselijkmakend als je ze iedere dag, de hele dag voor de kiezen krijgt.... Q&A:quote:Op maandag 17 maart 2008 14:37 schreef avonne het volgende:
gaat dat zo door de komende 2 maanden?
Voortdurend mensen de deur uit voor rijlessen, plaatjes opnemen, optredens?
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:45 schreef mootie het volgende:
Echt serieus, uit welke vuilnisbak hebben ze Ricardo getrokken.
Amanda ziet er vandaag ook niet erg best uit, nog een Q&A:quote:
Maar gelukkig weet Cc waar dat aan ligtquote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
Ik zie iets vreemds aan Amanda, zit haar pruik te ver naar achteren?????
Brian en Amanda proberen vandaag ook nog even TV te maken door een relletje met Palma, maar het lijkt niet echt te lukken.... Is ook een beetje dom kinders, Palma heeft vandaag al TV gemaakt met Rachelquote:Op maandag 17 maart 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde oogschaduw als je bovenkleding is een grote no-no. Dat hoofdstuk heeft ze nog niet gehad in haar VB-Bijbel?
Om 15.45 uur komt er een auto het terrein op, Nadia en Marco van Spuiten en Slikken... komende zondag zal Amanda te gast zijn in het programma, en ze houden nu vast een oriënterend gesprek waarbij Amanda ook kan aangeven wat er bijvoorbeeld wel een niet besproken mag worden, dan kan ze dat nu aangeven...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:25 schreef Ziet het volgende:
fries = alweer gepakt
ricardo moet maar ff een halstertouw pakken,
want hij is vet baldadig
hij hapte amanda en ricardo
(fries = god en hij straft meteen!)
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:52 schreef pullup het volgende:
Als Amanda het in het programma niet over kontneuken wil hebben dan kan ze dat nu aangeven aldus Nadia
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:59 schreef Varen het volgende:
Amanda was met 13 voor het eerst dronken, 7 shotjes Telquila
Nog een Q&A:quote:Op maandag 17 maart 2008 16:00 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda is niet zo van de mixjes maar meer van de wijn.
martini en zo..
Aman blowde ook in de tijd dat ze in de coffeshop werkte.
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Welke drugs heeft onze benjamin in haar nog korte leventje al in haar lijf gestopt?
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:06 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
mdma, xtc, en wiet tot zover gehoord
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
Check: Cocaine
quote:
Nadia hoort het allemaal gelaten aan, Amanda lijkt zelf ook een beetje beschaamd....quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Copycat het volgende:
Zo'n beetje alles dus, kunnen we wel concluderen.
Zal vriendje Brian nu echt blij zijn dat ze deze ontboezemingen straks in S&S gaat doen?
En dat was het drugsgedeelte pas... nu volgt de sex nog....quote:Op maandag 17 maart 2008 16:10 schreef mootie het volgende:
Met paddo's op stond ze in haar ondergoed, met stiletto's en hoge hoed op het balkon te zwaaien.
quote:
Ondertussen lijkt Brian zich al voor te stellen wat Amanda er allemaal uitkraamt in de Private, en dat maakt hem niet blij...quote:Op maandag 17 maart 2008 16:17 schreef Marieke_B het volgende:
de eerste keer sex was niet met het vriendje waar ze op haar 15e mee ging samenwonen.
eerste keer sex was horror
Aman wilde eerst non worden.
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is met 6 jongens naar bed geweest..Geloof er geen ene moer van
Verder de standaard mededelingen: dit is de COS, het gaat hier over de streams.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze 6 keer is klaar gekomen.
Die 6 keer verloofd staat mij ook nog bij maar dan klopt er toch iets niet in haar verhaal... ze is met Brian immers niet verloofd, en het lijkt me sterk dat ze een maagdelijke verloving heeft gehad...quote:Op maandag 17 maart 2008 16:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wel hoor
op één of andere manier zit het in haar twisted mind dat ze nooit met een jongen naar bed gaat als ze geen relatie heeft.
Dus heeft ze nooit langer dan 2 dagen geen relatie...
Sterker nog: ze is al 6 keer verloofd geweest.
(kortom: haar domheid is immer verbazend. Eigenlijk is ze dus wanhopig op zoek naar liefde, maar weet niet hoe)
Ik denk 6 waarvan ze de naam nog weetquote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 6 keer verloofd staat mij ook nog bij maar dan klopt er toch iets niet in haar verhaal... ze is met Brian immers niet verloofd, en het lijkt me sterk dat ze een maagdelijke verloving heeft gehad...
Dus ergens klopt er een aantal niet, en hoewel ik met je eens ben dat Amanda een "relatie" heeft zodra ze sex met iemand heeft, ben ik bang dat dat aantal niet beperkt is tot 6.
Zelden iemand zo openhartig horen praten. Ze is een open boek.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:28 schreef agter het volgende:
Eigenlijk is Amanda heel braaf...in haar verhaal.
Nog nooit geen trio's.
Nog nooit geen vrouwen in bed gehad.
Als ze nu zelf doorheeft, dat ze uitschot is, zou ik er ook wel begrip en confessie voor op kunnen brengen. Nu nietquote:Op maandag 17 maart 2008 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb overigens niet eens een hekel aan Amanda. Ze is zoals zoveel dropouts niet slim, maar wel straight dom op de één of andere manier.
Die andere 600..lieten haar niet klaarkomen, dan is het ook geen sexquote:Op maandag 17 maart 2008 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk 6 waarvan ze de naam nog weet
Tja, maak een gek maar eens wijs dattie gek is........onbegonnen werk.....quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ze nu zelf doorheeft, dat ze uitschot is, zou ik er ook wel begrip en confessie voor op kunnen brengen. Nu niet
Dat doe je toch op een ander forum?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, maak een gek maar eens wijs dattie gek is........onbegonnen werk.....
Jups, dat vind ik wel leuk en grappig aan d'r (zolang je er niet mee hoeft samen te wonen)quote:Op maandag 17 maart 2008 16:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Zelden iemand zo openhartig horen praten. Ze is een open boek.
Hij volgt het gesprek via z'n "oortje"quote:Op maandag 17 maart 2008 16:39 schreef Ziet het volgende:
staat brian in live verbinding met amanda ofzo,
dat hij alles zit op te schrijven?
of bereidt hij zich voor op de voordracht van zijn plannen straks?
Ja. Heb ik ook net gehoord. Nena wist dat Amanda zou komen, en was het er niet mee eens.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:43 schreef Varen het volgende:
Leandra bedankt!
Nena wist met Oud en Nieuw dat Amanda zou komen
Toch moet ze allemaal inwendig bol staan van de spanning......nog acht weken, een miljoen rijker of meer dan een jaar van je leven naar de gallemiezen.....quote:Op maandag 17 maart 2008 16:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij volgt het gesprek via z'n "oortje"![]()
Denk dat hij inderdaad z'n voorstel voor het finaleplan aan het uitwerken is.
Geen hulp van de plasma deze keer, gaat niet meevallen voor Brian. Alles uit zijn hoofd leren......oef.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:43 schreef T-lex het volgende:
Hij volgt het gesprek via z'n "oortje"![]()
Denk dat hij inderdaad z'n voorstel voor het finaleplan aan het uitwerken is.
Reken maar van YES!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Heb ik ook net gehoord. Nena wist dat Amanda zou komen, en was het er niet mee eens.
Schopje ook gescript?
door de spanning deed het laseren gisteren ook zo'n zeerquote:Op maandag 17 maart 2008 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch moet ze allemaal inwendig bol staan van de spanning......nog acht weken, een miljoen rijker of meer dan een jaar van je leven naar de gallemiezen.....
alle aandacht vindt zij prettig, zolang het over haar gaatquote:Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef Ziet het volgende:
amanda"nou.... zoooooóoooo'n leuk gesprek gehad!!"
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:50 schreef agter het volgende:
Oh ja, wat me nog te binnen schiet van de interview net:
Amanda heeft geen zin om te werken.
Dat kost haar teveel moeite. Ze heeft alles tot nu toe gekregen.
En wil gewoon in luxe verder leven.
Zijn haar woorden.
Wat zullen we nou krijgen???quote:16:03 - Privéverhalen in de Private Room!
Amanda en haar gasten zonderen zich af in de Private Room. Werkelijk alles passeert de revue in het interview. Amanda heeft dan ook heel wat geëxperimenteerd omdat ze altijd heel vrij is gelaten. Haar opvoeding stelde dan ook niet bijzonder veel voor aangezien haar moeder tijdens haar pubertijd dolverliefd was en amper tijd had voor haar tienerdochter. Haar zus had ook al behoorlijk de spits afgebeten en dus de weg vrijgemaakt voor Amanda. “Ik blowde echt maanden achter elkaar één of twee joints per dag! En ik wilde ook nog wel meer uitproberen, maar niet alles. Ik denk dat ik er nu ook wel klaar mee ben”, verklapt de brunette. De redactie heeft in ieder geval een goede keus gemaakt met een gast als Amanda, die heeft altijd iets te vertellen!
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:53 schreef Copycat het volgende:
Een kritische blik op Moeder Balk in VV:
[..]
Wat zullen we nou krijgen???
Brian: nu kan ik weer niet praten.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:53 schreef Ziet het volgende:
whahaha daar komen de danseressen voor amanda
dus nu kan brian zijnplan nog niet voorleggen
(kan ie mooi daar de schuld aan geven)
Wow, ik schrik me rot. Misschien een nieuwe schrijver/ster die wat objectiever is of is Stijn terug?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:53 schreef Copycat het volgende:
Een kritische blik op Moeder Balk in VV:
Wat zullen we nou krijgen???
dat kan niet goed gaan, hoop ik.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:52 schreef Ziet het volgende:
brian wil eigenlijk praten,
maar amanda is té hyper door het gesprek daarnet
Brian wil een ander niet tegemoet komen, maar hij verwacht visa versa wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:02 schreef Varen het volgende:
Over deze 2 punten moeten ze er unaniem eruitkomen
Goed ideequote:Op maandag 17 maart 2008 16:57 schreef jassy het volgende:
Brian heeft zich verlult
Ontslagronde in maart, als claire erin blijft, woops persoon X......... Is dus al besloten dat Claire er in maart uit gaat!
waar gaat dit over...... tuurlijk gun je iemand geen 12 uur 3 dagen voor de finale.......quote:Op maandag 17 maart 2008 17:06 schreef Varen het volgende:
Brian wil nadenken over een stemming om iemand 20,21,of 22 mei 12 uur naar buiten te laten gaan. Het gesprek loopt niet zo lekker
Kun je nagaan hoe hij denkt. Geen afkopen maar omkopen, hoe verrassend.quote:
tis nu een uitkoopregelingquote:Op maandag 17 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij denkt. Geen afkopen maar omkopen, hoe verrassend.
Hij wordt alweer aardig para, gaat goed dus.
Brian: omkopen, afkopen, uitkopenquote:Op maandag 17 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij denkt. Geen afkopen maar omkopen, hoe verrassend.
Hij wordt alweer aardig para, gaat goed dus.
Ja!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian ontdekt zijn verspreking, het is geen omkopen maar uitkopen. Stond wrs op de plasma.
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Uitkopen opkopen omkopen , Brian weet het niet. Ik zou zeggen opkopen..
Hij is al gestoord maar wordt met de minuut gestoorder. Mèn, ik geniet van dit soort beelden....gaat hij de finale überhaupt halen op deze manier?quote:
kan me er ergens nog wat bij voorstellen ook, moet je eens kijken wat ze vandaag allemaal al te doen gehad heeftquote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef Ziet het volgende:
amanda kan niet een uur dansen,
want dan redt ze het allemaal niet
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is al gestoord maar wordt met de minuut gestoorder. Mèn, ik geniet van dit soort beelden....gaat hij de finale überhaupt halen op deze manier?
Wist ik ook wel, maar kon hem niet laten liggenquote:Op maandag 17 maart 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook, staat er inmiddels ook
k.u.t. zit ik opknopen te typen.... zie ik ineens opknopen staan... ga aan mijn eigen verstand twijfelen.... maak maar weer een "knip-post"........ blijkt dat ik het toch goed gelezen had..... maar jij de boel zit te fixen, terwijl ik zit te typen.....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook, staat er inmiddels ook
Het is vandaag Amaandagquote:Op maandag 17 maart 2008 17:19 schreef Desii het volgende:
[..]
kan me er ergens nog wat bij voorstellen ook, moet je eens kijken wat ze vandaag allemaal al te doen gehad heeft
1. pianoles van Ivar
2. autorijles
3. interview
4. dansles
* mazaru doet ook maar mee danquote:Op maandag 17 maart 2008 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn lebbert hier iedereen af..
Schijnt daar ook heel normaal te zijn...
Ook mooie wenkbrauwen en zoquote:
Nee, denk ik ook niet. Van Brian mocht Amanda ergens niet meer over pratenquote:Op maandag 17 maart 2008 17:34 schreef mootie het volgende:
Ik neem zomaar aan dat Amanda niet meer gaat dansen?
Dat moet Flens zijn.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:47 schreef Varen het volgende:
Brian krijgt bloemen van zijn enige echte fan, waar hij niet de naam van uit mag spreken, hij noemt haar Piep
[ afbeelding ]
Of Tamarah ? (Ik blijf hopen dat zij als gastspeler de kooi inkomt)quote:
Haar tante.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
\Weer over iemand met kanker, maar heb gemist wie ..
Claire huilt
Of T-Lexquote:
Het is zo beroerd geschreven dat Huub het haast niet kan ontcijferen. Ook de vuilnismannen uit Den Haag denken dat Huub loverboy wordt na de kooiquote:Op maandag 17 maart 2008 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
Brief van vuilnismannen die boos zijn over de denigrerende opmerkingen van Huub.
Nooit een vuilnisman het woord denigrerend horen uitspreken....![]()
Dat is natuurlijk wel een fucking enge gedachte... dat "de vuilnismannen" boos op je zijn... betaal je jaarlijks een godsvermogen aan gemeentelijke belastingen, pakken ze je nog door je container niet te legen....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:53 schreef Varen het volgende:
De vuilnismannen zijn boos op Huub
Die brief gaf precies het vertekende beeld van de tV uitzendingen weer.... promotie Brian....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Vereniging vuilnismannen den Haag, leuke brief
Brian kan hatemail niet aan. Dan moet hij steeds naar de Witte Bergen, veels te duurquote:Op maandag 17 maart 2008 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo beroerd geschreven dat Huub het haast niet kan ontcijferen. Ook de vuilnismannen uit Den Haag denken dat Huub loverboy wordt na de kooi![]()
Wel apart dat weer alleen Huub hatemail krijgt.
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden "Sonny" (naar Silooy) genoemd hebt.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:56 schreef Varen het volgende:
Fan van Huub is zwanger, wil als ze een jongetje krijgt, het Huub noemen
Klote TV-uitzendingen.... totaal verdraaid.... En dan te bedenken dat we daar straks voor de finale op zijn aangewezen.....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Die brief gaf precies het vertekende beeld van de tV uitzendingen weer.... promotie Brian....
Mijn zoon heet naar 2 voetballers van Feyenoord en is 23quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden Sonny (naar Silooy) genoemd hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden Sonny (naar Silooy) genoemd hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Mijn zoon heet naar 2 voetballers van Feyenoord en is 23
Echt, als ik zwanger was en mijn partner had zo'n infantiel naam-idee dan ging ik zelf aangifte doen, ongeacht hoe beroerd de bevalling verlopen wasquote:Op maandag 17 maart 2008 18:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een kokerblik van die zwangere vrouw..... Mijn hemel.... Ik wed dat ze dit heeft opgenomen en in haar digitale babyboek plakt......
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, als ik zwanger was en mijn partner had zo'n infantiel naam-idee dan ging ik zelf aangifte doen, ongeacht hoe beroerd de bevalling verlopen was
Houwe zoquote:Op maandag 17 maart 2008 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat nou niet... ik had zoveel respect voor je als user
Kun je hem nog wijsmaken dat je hem naar Sonny Crockett vernoemd hebt?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden "Sonny" (naar Silooy) genoemd hebt.
Dat maakt haar weer een stuk minder mooi ....quote:Op maandag 17 maart 2008 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik vind Brian best wel mooi
[ afbeelding ]
En de schreeuw niet te vergeten. Die ging door merg en been.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Er worden weer volop shots voor TV van Claire genomen.... Haar verdriet wordt weer uitgemolken. Alsof men er op kickt bij de redactie.
-> Nostalgist herinnert zich de fles van Sylvia
Yep....quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En de schreeuw niet te vergeten. Die ging door merg en been.
Sowieso... de tante schijnt al zeker een week dood te zijn....... dit is dus letterlijk even uitmelken.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Er worden weer volop shots voor TV van Claire genomen.... Haar verdriet wordt weer uitgemolken. Alsof men er op kickt bij de redactie.
-> Nostalgist herinnert zich de fles van Sylvia
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huubfans hebben de baas van Mikey bedreigd...... Zegt Mikey.....
Huub zei het al.... "Op zo'n mooie dag....."quote:Op maandag 17 maart 2008 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de familie het zo laat aan de redactie gemeld heeft (expres dus) of dat de redactie al veel langer van de dood van de tante wist, en gewacht heeft op een "geschikt moment"...
Het is wel een vreemd verhaal... of het is waar en dan snap ik er geen reet van, maar goed, overal zitten idioten tussen... het lijkt me alleen dat de Brian-fans wat agressiever zijn dan de Huub-fans.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, Huubfans bedreigen van alles, ook het werk van Mikey
Amanda: Als ze nou ons bedreigen?? Ja kom op man ga terug naar de kleuterschool, niet Mikeys baan verpesten.
Ik wil wel weten welke baan deze acteur heeft? Hij wordt wel dikker dat wel.
Ik weet niet hoor, de medewerkers van VillaVandaag maken ook niet echt indruk als ze DGK op hun CV zetten.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub zei het al.... "Op zo'n mooie dag....."
Uitgekiend dus.... Géén geweten die redactie.
Het enige dat telt; de kijkcijfers en de toekomstige carriere, van die stagiaires....
Dat heb ik nou ook! En ik ben Vis.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
SterrebeeldenGodver, word ik agressief van, zal vast komen dat ik Leeuw ben
Huub-fans die de baas van Mikey bedreigen ???? Ik kan me er niets bij voorstellen. Waarom? Omdat Huub ruzie heeft gehad met Mike ?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een vreemd verhaal... of het is waar en dan snap ik er geen reet van, maar goed, overal zitten idioten tussen... het lijkt me alleen dat de Brian-fans wat agressiever zijn dan de Huub-fans.
Of het is een script, en als dat zo is dan proberen ze de laatste 2 maanden wel extreem te laten verlopen.
En vergeet Tony Soprano nietquote:Op maandag 17 maart 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een fucking enge gedachte... dat "de vuilnismannen" boos op je zijn... betaal je jaarlijks een godsvermogen aan gemeentelijke belastingen, pakken ze je nog door je container niet te legen....
Mooi, IK word doodziek van LAFjaap.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef akveor het volgende:
Huub zegt tegen Claire:Ik ga met jou 100% de finale in.
ik ook en ik ben een krokodilquote:
Binnen "Het Hilversumse" is het natuurlijk wel "spraakmakend" geweest..... en dat is een toverwoord voor een nieuwe baan, denk ik....quote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, de medewerkers van VillaVandaag maken ook niet echt indruk als ze dat op hun CV zetten.
Dat wordt volgens mij een directe afwijzing
Wat een onzin.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huubfans hebben de baas van Mikey bedreigd...... Zegt Mikey.....
Claire gaat er 100% uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef akveor het volgende:
Het enige "spraakmakende" aan VillaVandaag is het aantal spelfouten wat "professionele" textschrijvers maken.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Binnen "Het Hilversumse" is het natuurlijk wel "spraakmakend" geweest..... en dat is een toverwoord voor een nieuwe baan, denk ik....
Met een gebonden ossenstaartsoep en zelfgemaakte tiramisu met ijs... ik krijg hongerquote:Op maandag 17 maart 2008 18:23 schreef Varen het volgende:
Ze eten paddo gehakt
quote:De post staat weer voor de deur! Claire en Huub halen meteen hun deel eruit en trekken zich terug in de Private Room. Claire wordt emotioneel bij het lezen van een brief van haar familie, over haar overleden tante. In de woonkamer is de sfeer stukken beter, want er zit een enorme bos bloemen bij hun post. En hij is voor Brian! De Antilliaan is er erg blij mee en bedankt zijn fans hartelijk.
Sorry hoor... maar dat zijn gewoon zielige figuren.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:25 schreef Lobasca het volgende:
Mijn verliest zijn baan waarschijnlijk door de Huubfans
TS: "There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth"quote:Op maandag 17 maart 2008 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waste management is serious business![]()
Ga bij voorbaat uit van sarcasme in mijn postsquote:Op maandag 17 maart 2008 18:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar dat zijn gewoon zielige figuren.
Waarom zou iemand Mikey z'n baan misgunnen? Omdat Mike geindoctrineerd is door de febo?
Er is ook nog zoiets als politie... daar kun je aangifte doen voor zoiets.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Varen het volgende:
Een fan van Huub heeft een brief aan Mandy gestuurd met een stuk rauw vlees, met een brief erbij: ik weet waar je dochter op school zit. Mandy had een klein meningsverschil met Huub over Schwazkopf
De extreme Huubfans die mensen bedreigen, worden daarmee bedoeldquote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef chufi het volgende:
Zo Huub verlaagt de sttreamers (huubfans) ff tot uitzichtloze uitkeringtrekkers met pleinvrees die de hele dag achter de pc zitten
Dan word het dus Jaap.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef akveor het volgende:
Mandy had toch gezeik met Claire over Schwarzkopf??quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Varen het volgende:
Een fan van Huub heeft een brief aan Mandy gestuurd met een stuk rauw vlees, met een brief erbij: ik weet waar je dochter op school zit. Mandy had een klein meningsverschil met Huub over Schwazkopf
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het enige "spraakmakende" aan VillaVandaag is het aantal spelfouten wat "professionele" textschrijvers maken.
Ik denk dat hij er niet eens zo heel ver naast zitquote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef chufi het volgende:
Zo Huub verlaagt de sttreamers (huubfans) ff tot uitzichtloze uitkeringtrekkers met pleinvrees die de hele dag achter de pc zitten
Ik bedoel maar, die gast valt niet serieus te nemen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik keur het ook niet goed, maar wilde Mikey niet twee collega's meenemen
om Claire te bangen ......... ik denk dat het daar begonnen is.
Dus FEBO, opzouten met die kansloze kutzwerver![]()
![]()
ja en ik sta hier maar in dat hokjequote:
Is dit een test?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:34 schreef Lobasca het volgende:
Nu ff een serieuze post voor Akvoer;
Wat mij betreft, mag Mike per direct ontslagen worden bij de firma van Loenen..
Die labiele knakworst heeft een heul ander soort therapie nodig.
Shit... dat wordt deze zomer geen terrasje pakken... anders voldoe ik niet meer aan het beeld wat Huub van de streamers heeftquote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef chufi het volgende:
Pffff...jeemig..hij is daar totaal niet op zijn plaats, hij zit in een show..en meelij heb ik niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dit een test?![]()
Ik hoop op een goede nazorg en wens elk mens het beste dus ook Mikey.
Simon Johan, aparte naam hoor.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Mijn zoon heet naar 2 voetballers van Feyenoord en is 23
Nee, te wachten tot ik wordt opgehaaldquote:
En daar heeft hij gelijk in, je zou je doodschamen als mensen zulke dingen uit jouw naam doen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
Huub ziet de fans die dreigen niet als "zijn fans"
Aaaaarch hoe weet Huub dat nu weer? En waarom verteld ie dit? Om vertrouwen naar Huub uit te spreken? Iets dat toch niets waard is.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
Huub legt Jaap even uit, dat hij oprechter overkomt op de streams dan Jaap.
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar heeft hij gelijk in, je zou je doodschamen als mensen zulke dingen uit jouw naam doen.
Held Huub is Held Huubquote:Op maandag 17 maart 2008 18:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Aaaaarch hoe weet Huub dat nu weer? En waarom verteld ie dit? Om vertrouwen naar Huub uit te spreken? Iets dat toch niets waard is.
Als ik een hekel aan Huub zou hebben, en ik zou bijv. mensen in Brian zijn omgeving gaan bedreigen, dan zou ik ook zeggen dat ik een Huub-fan was...altijd lachen...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar heeft hij gelijk in, je zou je doodschamen als mensen zulke dingen uit jouw naam doen.
Wie ik ook tegenkom op straat van de DGK bewoners, ik zal ze allemaal niet aanspreken, daar zal ik het lef niet eens voor hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:52 schreef agter het volgende:
Als bepaalde mensen zich met dingen van Mikey gaan bemoeien buiten de poort, dan denk ik 2 dingen:
1. Mikey haalt het zelf op zijn hals. Hij bemoeit zich veel met het spel en is op de hand van A&B. En IMO een echte stoker (als hij de kans krijgt).
2. Als ik ooit bedreigd wordt (en ik hoop van niet), ga ik ook roepen "het waren Huub-fans".
;-)
Een stuk rauw vlees...hoe verzin je het!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Varen het volgende:
WTF?? Z'n butlertenue aan?? Moet ie nog werken ook tijdens z'n gastspelerschap??quote:Op maandag 17 maart 2008 18:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een gastspeler die bijklust
Dat heb ik ook overwogen, maar ik denk dat mensen die dit doen helemaal nergens fan van zijn, dat zijn gewoon gestoorde figuren, die het geestelijk vermogen niet hebben een keuze te maken om echt fan van iemand te zijn.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:53 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik een hekel aan Huub zou hebben, en ik zou bijv. mensen in Brian zijn omgeving gaan bedreigen, dan zou ik ook zeggen dat ik een Huub-fan was...altijd lachen...
Het ligt natuurlijk anders als je collega of baas iemand uit DGK aan neemt...en dat wordt dan besproken op de werkvloer. Kantine of zo...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wie ik ook tegenkom op straat van de DGK bewoners, ik zal ze allemaal niet aanspreken, daar zal ik het lef niet eens voor hebben
wordt je toch gewoon beroerd van als je zoiets zietquote:Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman geen slabek, maar een soepbek
Zou onder het eten gebeuren...maar nu hebben ze Huub weer naar achter geroepen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:56 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft brrr zijn plannen al verteld aan de anderen?
ik begreep dat jaap hem tot 18.00 uur had gegeven?
Daar sla je de spijker op zijn kop!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef schatje het volgende:
Sommige miljonairs mogen ook wel het goede voorbeeld geven als het bedreigingen gaat. De Febo heeft hier ook nooit tegen opgetreden.
Het lijkt ook wel of ze het er om doen vandaag. Ze sturen de een na de ander naar binnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zou onder het eten gebeuren...maar nu hebben ze Huub weer naar achter geroepen.
En straks om 20:00 heeft Brian weer DJ-les, en Claire gaat van iemand een heks maken....dus gaat helemaal goed komen daar.
Vorige week nog, dat zoontje van Hans die trainer van Brian dat ie Huub bij z'n lever ofzo moest trappen. Ik vind dat echt niet normaal.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:00 schreef agter het volgende:
[..]
Wat wij (als streamers) allemaal voorbij hebben horen komen in de afgelopen anderhalf jaar...zo veel bedreigingen heb ik nog nooit in mijn 30jarig leventje gehoord...
Onder de pruik van Mannie krioelt het van de maden, dus bespaar je de moeitequote:Op maandag 17 maart 2008 19:02 schreef agter het volgende:
Zullen we een doosje filet americain opsturen naar Brian?
"Ik weet waar je huis woont".
Nu je het zegt, het is daar de normaalste zaak van de wereld, de helft ben ik alweer vergeten.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Vorige week nog, dat zoontje van Hans die trainer van Brian dat ie Huub bij z'n lever ofzo moest trappen. Ik vind dat echt niet normaal.
Nooit netjes leren eten...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman geen slabek, maar een soepbek
Een bedreig topic?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het is daar de normaalste zaak van de wereld, de helft ben ik alweer vergeten.
Tijd voor een bedreig-topic?
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef schatje het volgende:
Sommige miljonairs mogen ook wel het goede voorbeeld geven als het bedreigingen gaat. De Febo heeft hier ook nooit tegen opgetreden.
Wat een randdebiel.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je pasfoto maar wezen
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je pasfoto maar wezen
Zal ik hem dan maar openen?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:09 schreef agter het volgende:
[..]
Een bedreig topic?
Van mij mag ie. Ik kan daar nog van leren. Ben nog niet zo doorgewinterd in de bedreig-materie als de gemiddelde DGK speler.
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef diedirk het volgende:
Is huub weer eens achter waar hij als enige speler altijd alle info en spelinfo krijgt..?!
Ja, hij krijgt te horen welk eindfinaleplan hij er door moet drukken.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef diedirk het volgende:
Is huub weer eens achter waar hij als enige speler altijd alle info en spelinfo krijgt..?!
Ja popje het spijt mequote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef diedirk het volgende:
Welnee, plannetje van Brain gaat weer down the drainquote:Op maandag 17 maart 2008 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Er moet iemand uit ofzo?
Waarom zit die kutzwerver überhaupt bij dat gesprek?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:30 schreef T-lex het volgende:
Kan Mikey ajb oprotten of z'n bek houden.
Jij zit daar dan ook bij? of verzin je het gewoon.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef diedirk het volgende:
Hij zit net ook steeds...."Brian"...."Jaap" hij wil steeds z'n zegje doen en gaat toch nergens over.... en nou wil die een rad van fortuin op de tafel. Need i say more?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zit die kutzwerver überhaupt bij dat gesprek?
Hij ging öpeens"weg en kwam 30 min later terug en begon gelijk gesprek te openen....quote:Op maandag 17 maart 2008 19:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij zit daar dan ook bij? of verzin je het gewoon.
Kortom, hoe weet jij dat?
Als er een inhoudelijke discussie moet komen, heeft achter het liefst dat Huub die leidt anders komt er helemaal niets van terecht.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:38 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hij ging öpeens"weg en kwam 30 min later terug en begon gelijk gesprek te openen....
Verder vertelde hij gehoord te hebben dat er nog 2 ontslagrondes komen
ehm en je volgende post wordt: Huub heeft het grootste woord...quote:Op maandag 17 maart 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
Claire heeft al 10 min niks gezegd....
Hij wil Jaap van zijn CP's ontdoen.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
Brian wil cp's gebruiken om tijd naar buiten te kopen (Hij zal er wel verstopt hebben in zn gouden sok)
Ga jij lekker naar Mannie (quote:Op maandag 17 maart 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
Claire heeft al 10 min niks gezegd....
Om het eerlijk te houden moeten ze dan wel op nul beginnen!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
Brian wil cp's gebruiken om tijd naar buiten te kopen (Hij zal er wel veel verstopt hebben in zn gouden sok)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |