Brian wil een ander niet tegemoet komen, maar hij verwacht visa versa wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:02 schreef Varen het volgende:
Over deze 2 punten moeten ze er unaniem eruitkomen
Goed ideequote:Op maandag 17 maart 2008 16:57 schreef jassy het volgende:
Brian heeft zich verlult
Ontslagronde in maart, als claire erin blijft, woops persoon X......... Is dus al besloten dat Claire er in maart uit gaat!
waar gaat dit over...... tuurlijk gun je iemand geen 12 uur 3 dagen voor de finale.......quote:Op maandag 17 maart 2008 17:06 schreef Varen het volgende:
Brian wil nadenken over een stemming om iemand 20,21,of 22 mei 12 uur naar buiten te laten gaan. Het gesprek loopt niet zo lekker
Kun je nagaan hoe hij denkt. Geen afkopen maar omkopen, hoe verrassend.quote:
tis nu een uitkoopregelingquote:Op maandag 17 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij denkt. Geen afkopen maar omkopen, hoe verrassend.
Hij wordt alweer aardig para, gaat goed dus.
Brian: omkopen, afkopen, uitkopenquote:Op maandag 17 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij denkt. Geen afkopen maar omkopen, hoe verrassend.
Hij wordt alweer aardig para, gaat goed dus.
Ja!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian ontdekt zijn verspreking, het is geen omkopen maar uitkopen. Stond wrs op de plasma.
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Uitkopen opkopen omkopen , Brian weet het niet. Ik zou zeggen opkopen..
Hij is al gestoord maar wordt met de minuut gestoorder. Mèn, ik geniet van dit soort beelden....gaat hij de finale überhaupt halen op deze manier?quote:
kan me er ergens nog wat bij voorstellen ook, moet je eens kijken wat ze vandaag allemaal al te doen gehad heeftquote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef Ziet het volgende:
amanda kan niet een uur dansen,
want dan redt ze het allemaal niet
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is al gestoord maar wordt met de minuut gestoorder. Mèn, ik geniet van dit soort beelden....gaat hij de finale überhaupt halen op deze manier?
Wist ik ook wel, maar kon hem niet laten liggenquote:Op maandag 17 maart 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook, staat er inmiddels ook
k.u.t. zit ik opknopen te typen.... zie ik ineens opknopen staan... ga aan mijn eigen verstand twijfelen.... maak maar weer een "knip-post"........ blijkt dat ik het toch goed gelezen had..... maar jij de boel zit te fixen, terwijl ik zit te typen.....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook, staat er inmiddels ook
Het is vandaag Amaandagquote:Op maandag 17 maart 2008 17:19 schreef Desii het volgende:
[..]
kan me er ergens nog wat bij voorstellen ook, moet je eens kijken wat ze vandaag allemaal al te doen gehad heeft
1. pianoles van Ivar
2. autorijles
3. interview
4. dansles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |