Er is ook nog zoiets als politie... daar kun je aangifte doen voor zoiets.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Varen het volgende:
Een fan van Huub heeft een brief aan Mandy gestuurd met een stuk rauw vlees, met een brief erbij: ik weet waar je dochter op school zit. Mandy had een klein meningsverschil met Huub over Schwazkopf
De extreme Huubfans die mensen bedreigen, worden daarmee bedoeldquote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef chufi het volgende:
Zo Huub verlaagt de sttreamers (huubfans) ff tot uitzichtloze uitkeringtrekkers met pleinvrees die de hele dag achter de pc zitten
Dan word het dus Jaap.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef akveor het volgende:
Huub zegt tegen Claire:Ik ga met jou 100% de finale in.
Mandy had toch gezeik met Claire over Schwarzkopf??quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Varen het volgende:
Een fan van Huub heeft een brief aan Mandy gestuurd met een stuk rauw vlees, met een brief erbij: ik weet waar je dochter op school zit. Mandy had een klein meningsverschil met Huub over Schwazkopf
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het enige "spraakmakende" aan VillaVandaag is het aantal spelfouten wat "professionele" textschrijvers maken.
Ik denk dat hij er niet eens zo heel ver naast zitquote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef chufi het volgende:
Zo Huub verlaagt de sttreamers (huubfans) ff tot uitzichtloze uitkeringtrekkers met pleinvrees die de hele dag achter de pc zitten
Ik bedoel maar, die gast valt niet serieus te nemen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik keur het ook niet goed, maar wilde Mikey niet twee collega's meenemen
om Claire te bangen ......... ik denk dat het daar begonnen is.
Dus FEBO, opzouten met die kansloze kutzwerver![]()
![]()
ja en ik sta hier maar in dat hokjequote:
Is dit een test?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:34 schreef Lobasca het volgende:
Nu ff een serieuze post voor Akvoer;
Wat mij betreft, mag Mike per direct ontslagen worden bij de firma van Loenen..
Die labiele knakworst heeft een heul ander soort therapie nodig.
Shit... dat wordt deze zomer geen terrasje pakken... anders voldoe ik niet meer aan het beeld wat Huub van de streamers heeftquote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef chufi het volgende:
Pffff...jeemig..hij is daar totaal niet op zijn plaats, hij zit in een show..en meelij heb ik niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dit een test?![]()
Ik hoop op een goede nazorg en wens elk mens het beste dus ook Mikey.
Simon Johan, aparte naam hoor.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Mijn zoon heet naar 2 voetballers van Feyenoord en is 23
Nee, te wachten tot ik wordt opgehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |