* mazaru doet ook maar mee danquote:Op maandag 17 maart 2008 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn lebbert hier iedereen af..
Schijnt daar ook heel normaal te zijn...
Ook mooie wenkbrauwen en zoquote:
Nee, denk ik ook niet. Van Brian mocht Amanda ergens niet meer over pratenquote:Op maandag 17 maart 2008 17:34 schreef mootie het volgende:
Ik neem zomaar aan dat Amanda niet meer gaat dansen?
Dat moet Flens zijn.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:47 schreef Varen het volgende:
Brian krijgt bloemen van zijn enige echte fan, waar hij niet de naam van uit mag spreken, hij noemt haar Piep
[ afbeelding ]
Of Tamarah ? (Ik blijf hopen dat zij als gastspeler de kooi inkomt)quote:
Haar tante.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
\Weer over iemand met kanker, maar heb gemist wie ..
Claire huilt
Of T-Lexquote:
Het is zo beroerd geschreven dat Huub het haast niet kan ontcijferen. Ook de vuilnismannen uit Den Haag denken dat Huub loverboy wordt na de kooiquote:Op maandag 17 maart 2008 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
Brief van vuilnismannen die boos zijn over de denigrerende opmerkingen van Huub.
Nooit een vuilnisman het woord denigrerend horen uitspreken....![]()
Dat is natuurlijk wel een fucking enge gedachte... dat "de vuilnismannen" boos op je zijn... betaal je jaarlijks een godsvermogen aan gemeentelijke belastingen, pakken ze je nog door je container niet te legen....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:53 schreef Varen het volgende:
De vuilnismannen zijn boos op Huub
Die brief gaf precies het vertekende beeld van de tV uitzendingen weer.... promotie Brian....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Vereniging vuilnismannen den Haag, leuke brief
Brian kan hatemail niet aan. Dan moet hij steeds naar de Witte Bergen, veels te duurquote:Op maandag 17 maart 2008 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo beroerd geschreven dat Huub het haast niet kan ontcijferen. Ook de vuilnismannen uit Den Haag denken dat Huub loverboy wordt na de kooi![]()
Wel apart dat weer alleen Huub hatemail krijgt.
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden "Sonny" (naar Silooy) genoemd hebt.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:56 schreef Varen het volgende:
Fan van Huub is zwanger, wil als ze een jongetje krijgt, het Huub noemen
Klote TV-uitzendingen.... totaal verdraaid.... En dan te bedenken dat we daar straks voor de finale op zijn aangewezen.....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Die brief gaf precies het vertekende beeld van de tV uitzendingen weer.... promotie Brian....
Mijn zoon heet naar 2 voetballers van Feyenoord en is 23quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden Sonny (naar Silooy) genoemd hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden Sonny (naar Silooy) genoemd hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Mijn zoon heet naar 2 voetballers van Feyenoord en is 23
Echt, als ik zwanger was en mijn partner had zo'n infantiel naam-idee dan ging ik zelf aangifte doen, ongeacht hoe beroerd de bevalling verlopen wasquote:Op maandag 17 maart 2008 18:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een kokerblik van die zwangere vrouw..... Mijn hemel.... Ik wed dat ze dit heeft opgenomen en in haar digitale babyboek plakt......
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, als ik zwanger was en mijn partner had zo'n infantiel naam-idee dan ging ik zelf aangifte doen, ongeacht hoe beroerd de bevalling verlopen was
Houwe zoquote:Op maandag 17 maart 2008 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat nou niet... ik had zoveel respect voor je als user
Kun je hem nog wijsmaken dat je hem naar Sonny Crockett vernoemd hebt?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden "Sonny" (naar Silooy) genoemd hebt.
Dat maakt haar weer een stuk minder mooi ....quote:Op maandag 17 maart 2008 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik vind Brian best wel mooi
[ afbeelding ]
En de schreeuw niet te vergeten. Die ging door merg en been.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Er worden weer volop shots voor TV van Claire genomen.... Haar verdriet wordt weer uitgemolken. Alsof men er op kickt bij de redactie.
-> Nostalgist herinnert zich de fles van Sylvia
Yep....quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En de schreeuw niet te vergeten. Die ging door merg en been.
Sowieso... de tante schijnt al zeker een week dood te zijn....... dit is dus letterlijk even uitmelken.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Er worden weer volop shots voor TV van Claire genomen.... Haar verdriet wordt weer uitgemolken. Alsof men er op kickt bij de redactie.
-> Nostalgist herinnert zich de fles van Sylvia
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huubfans hebben de baas van Mikey bedreigd...... Zegt Mikey.....
Huub zei het al.... "Op zo'n mooie dag....."quote:Op maandag 17 maart 2008 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de familie het zo laat aan de redactie gemeld heeft (expres dus) of dat de redactie al veel langer van de dood van de tante wist, en gewacht heeft op een "geschikt moment"...
Het is wel een vreemd verhaal... of het is waar en dan snap ik er geen reet van, maar goed, overal zitten idioten tussen... het lijkt me alleen dat de Brian-fans wat agressiever zijn dan de Huub-fans.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, Huubfans bedreigen van alles, ook het werk van Mikey
Amanda: Als ze nou ons bedreigen?? Ja kom op man ga terug naar de kleuterschool, niet Mikeys baan verpesten.
Ik wil wel weten welke baan deze acteur heeft? Hij wordt wel dikker dat wel.
Ik weet niet hoor, de medewerkers van VillaVandaag maken ook niet echt indruk als ze DGK op hun CV zetten.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub zei het al.... "Op zo'n mooie dag....."
Uitgekiend dus.... Géén geweten die redactie.
Het enige dat telt; de kijkcijfers en de toekomstige carriere, van die stagiaires....
Dat heb ik nou ook! En ik ben Vis.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
SterrebeeldenGodver, word ik agressief van, zal vast komen dat ik Leeuw ben
Huub-fans die de baas van Mikey bedreigen ???? Ik kan me er niets bij voorstellen. Waarom? Omdat Huub ruzie heeft gehad met Mike ?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een vreemd verhaal... of het is waar en dan snap ik er geen reet van, maar goed, overal zitten idioten tussen... het lijkt me alleen dat de Brian-fans wat agressiever zijn dan de Huub-fans.
Of het is een script, en als dat zo is dan proberen ze de laatste 2 maanden wel extreem te laten verlopen.
En vergeet Tony Soprano nietquote:Op maandag 17 maart 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een fucking enge gedachte... dat "de vuilnismannen" boos op je zijn... betaal je jaarlijks een godsvermogen aan gemeentelijke belastingen, pakken ze je nog door je container niet te legen....
Mooi, IK word doodziek van LAFjaap.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef akveor het volgende:
Huub zegt tegen Claire:Ik ga met jou 100% de finale in.
ik ook en ik ben een krokodilquote:
Binnen "Het Hilversumse" is het natuurlijk wel "spraakmakend" geweest..... en dat is een toverwoord voor een nieuwe baan, denk ik....quote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, de medewerkers van VillaVandaag maken ook niet echt indruk als ze dat op hun CV zetten.
Dat wordt volgens mij een directe afwijzing
Wat een onzin.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huubfans hebben de baas van Mikey bedreigd...... Zegt Mikey.....
Claire gaat er 100% uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef akveor het volgende:
Huub zegt tegen Claire:Ik ga met jou 100% de finale in.
Het enige "spraakmakende" aan VillaVandaag is het aantal spelfouten wat "professionele" textschrijvers maken.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Binnen "Het Hilversumse" is het natuurlijk wel "spraakmakend" geweest..... en dat is een toverwoord voor een nieuwe baan, denk ik....
Met een gebonden ossenstaartsoep en zelfgemaakte tiramisu met ijs... ik krijg hongerquote:Op maandag 17 maart 2008 18:23 schreef Varen het volgende:
Ze eten paddo gehakt
quote:De post staat weer voor de deur! Claire en Huub halen meteen hun deel eruit en trekken zich terug in de Private Room. Claire wordt emotioneel bij het lezen van een brief van haar familie, over haar overleden tante. In de woonkamer is de sfeer stukken beter, want er zit een enorme bos bloemen bij hun post. En hij is voor Brian! De Antilliaan is er erg blij mee en bedankt zijn fans hartelijk.
Sorry hoor... maar dat zijn gewoon zielige figuren.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:25 schreef Lobasca het volgende:
Mijn verliest zijn baan waarschijnlijk door de Huubfans
TS: "There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth"quote:Op maandag 17 maart 2008 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waste management is serious business![]()
Ga bij voorbaat uit van sarcasme in mijn postsquote:Op maandag 17 maart 2008 18:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar dat zijn gewoon zielige figuren.
Waarom zou iemand Mikey z'n baan misgunnen? Omdat Mike geindoctrineerd is door de febo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |