Het is zo beroerd geschreven dat Huub het haast niet kan ontcijferen. Ook de vuilnismannen uit Den Haag denken dat Huub loverboy wordt na de kooiquote:Op maandag 17 maart 2008 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
Brief van vuilnismannen die boos zijn over de denigrerende opmerkingen van Huub.
Nooit een vuilnisman het woord denigrerend horen uitspreken....![]()
Dat is natuurlijk wel een fucking enge gedachte... dat "de vuilnismannen" boos op je zijn... betaal je jaarlijks een godsvermogen aan gemeentelijke belastingen, pakken ze je nog door je container niet te legen....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:53 schreef Varen het volgende:
De vuilnismannen zijn boos op Huub
Die brief gaf precies het vertekende beeld van de tV uitzendingen weer.... promotie Brian....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Vereniging vuilnismannen den Haag, leuke brief
Brian kan hatemail niet aan. Dan moet hij steeds naar de Witte Bergen, veels te duurquote:Op maandag 17 maart 2008 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo beroerd geschreven dat Huub het haast niet kan ontcijferen. Ook de vuilnismannen uit Den Haag denken dat Huub loverboy wordt na de kooi![]()
Wel apart dat weer alleen Huub hatemail krijgt.
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden "Sonny" (naar Silooy) genoemd hebt.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:56 schreef Varen het volgende:
Fan van Huub is zwanger, wil als ze een jongetje krijgt, het Huub noemen
Klote TV-uitzendingen.... totaal verdraaid.... En dan te bedenken dat we daar straks voor de finale op zijn aangewezen.....quote:Op maandag 17 maart 2008 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Die brief gaf precies het vertekende beeld van de tV uitzendingen weer.... promotie Brian....
Mijn zoon heet naar 2 voetballers van Feyenoord en is 23quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden Sonny (naar Silooy) genoemd hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en dat arme kind over 20 jaar nog uitleggen dat ie naar Huub uit DGK genoemd is... das nog erger dan wanneer je je zoon 17 jaar geleden Sonny (naar Silooy) genoemd hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Mijn zoon heet naar 2 voetballers van Feyenoord en is 23
Echt, als ik zwanger was en mijn partner had zo'n infantiel naam-idee dan ging ik zelf aangifte doen, ongeacht hoe beroerd de bevalling verlopen wasquote:Op maandag 17 maart 2008 18:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een kokerblik van die zwangere vrouw..... Mijn hemel.... Ik wed dat ze dit heeft opgenomen en in haar digitale babyboek plakt......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |