Vorige week nog, dat zoontje van Hans die trainer van Brian dat ie Huub bij z'n lever ofzo moest trappen. Ik vind dat echt niet normaal.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:00 schreef agter het volgende:
[..]
Wat wij (als streamers) allemaal voorbij hebben horen komen in de afgelopen anderhalf jaar...zo veel bedreigingen heb ik nog nooit in mijn 30jarig leventje gehoord...
Onder de pruik van Mannie krioelt het van de maden, dus bespaar je de moeitequote:Op maandag 17 maart 2008 19:02 schreef agter het volgende:
Zullen we een doosje filet americain opsturen naar Brian?
"Ik weet waar je huis woont".
Nu je het zegt, het is daar de normaalste zaak van de wereld, de helft ben ik alweer vergeten.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Vorige week nog, dat zoontje van Hans die trainer van Brian dat ie Huub bij z'n lever ofzo moest trappen. Ik vind dat echt niet normaal.
Nooit netjes leren eten...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman geen slabek, maar een soepbek
Een bedreig topic?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het is daar de normaalste zaak van de wereld, de helft ben ik alweer vergeten.
Tijd voor een bedreig-topic?
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:58 schreef schatje het volgende:
Sommige miljonairs mogen ook wel het goede voorbeeld geven als het bedreigingen gaat. De Febo heeft hier ook nooit tegen opgetreden.
Wat een randdebiel.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je pasfoto maar wezen
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je pasfoto maar wezen
Zal ik hem dan maar openen?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:09 schreef agter het volgende:
[..]
Een bedreig topic?
Van mij mag ie. Ik kan daar nog van leren. Ben nog niet zo doorgewinterd in de bedreig-materie als de gemiddelde DGK speler.
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef diedirk het volgende:
Is huub weer eens achter waar hij als enige speler altijd alle info en spelinfo krijgt..?!
Ja, hij krijgt te horen welk eindfinaleplan hij er door moet drukken.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef diedirk het volgende:
Is huub weer eens achter waar hij als enige speler altijd alle info en spelinfo krijgt..?!
Ja popje het spijt mequote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef diedirk het volgende:
Welnee, plannetje van Brain gaat weer down the drainquote:Op maandag 17 maart 2008 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Er moet iemand uit ofzo?
Waarom zit die kutzwerver überhaupt bij dat gesprek?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:30 schreef T-lex het volgende:
Kan Mikey ajb oprotten of z'n bek houden.
Jij zit daar dan ook bij? of verzin je het gewoon.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef diedirk het volgende:
Hij zit net ook steeds...."Brian"...."Jaap" hij wil steeds z'n zegje doen en gaat toch nergens over.... en nou wil die een rad van fortuin op de tafel. Need i say more?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zit die kutzwerver überhaupt bij dat gesprek?
Hij ging öpeens"weg en kwam 30 min later terug en begon gelijk gesprek te openen....quote:Op maandag 17 maart 2008 19:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij zit daar dan ook bij? of verzin je het gewoon.
Kortom, hoe weet jij dat?
Als er een inhoudelijke discussie moet komen, heeft achter het liefst dat Huub die leidt anders komt er helemaal niets van terecht.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:38 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hij ging öpeens"weg en kwam 30 min later terug en begon gelijk gesprek te openen....
Verder vertelde hij gehoord te hebben dat er nog 2 ontslagrondes komen
ehm en je volgende post wordt: Huub heeft het grootste woord...quote:Op maandag 17 maart 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
Claire heeft al 10 min niks gezegd....
Hij wil Jaap van zijn CP's ontdoen.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
Brian wil cp's gebruiken om tijd naar buiten te kopen (Hij zal er wel verstopt hebben in zn gouden sok)
Ga jij lekker naar Mannie (quote:Op maandag 17 maart 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
Claire heeft al 10 min niks gezegd....
Om het eerlijk te houden moeten ze dan wel op nul beginnen!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
Brian wil cp's gebruiken om tijd naar buiten te kopen (Hij zal er wel veel verstopt hebben in zn gouden sok)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |