abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57775401
nou ja zeg, wat een fout van die arts... zit jij maar in de zenuwen....
maar goed, gelukkig gaat het nog door!!!!

baismah: is dat wel goed dat je prikt en je hebt nog bloedverlies???

ik vind het jammer dat ik niet meteen met prikken mag beginnen, ik moet eerst 3 weken lang die neusspray gebruiken, zo gaat er veel tijd overheen en ik ben zo ongeduldig, haha.

hoe is het met jou Fruppel???

Zou leuk zijn als we allemaal over konden gaan naar het andere topic.... kunnen we weer gezellig verder kletsen, maar dan over leukere dingen...
pi_57775645
Wilmadonna: Dat is juist de bedoeling, je begint op de derde dag van je ongestelheid met prikken. Je bent dan ongeveer nog 2 dagen ongesteld en dan stopt het bloeden vanzelf door de hormonen. Zo begin je dus aan een nieuwe cyclus
  woensdag 2 april 2008 @ 11:06:55 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57775724
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Basimah het volgende:
Wilmadonna: Dat is juist de bedoeling, je begint op de derde dag van je ongestelheid met prikken. Je bent dan ongeveer nog 2 dagen ongesteld en dan stopt het bloeden vanzelf door de hormonen. Zo begin je dus aan een nieuwe cyclus
Ik moet ook gaan beginnen met prikken op de 3e dag dus ook groot kans dat ik dan nog bloedverlies heb.

Miss_sly wat fijn dat het allemaal toch goedkomt

Basimah, even een dikke knuffel voor jou
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 11:33:14 #204
5428 crew  miss_sly
pi_57776228
Basimah, vreselijk he, die uitgangsecho als je nog ongesteld bent?
Clomid begon ik ook te slikken op dag 3, als ik nog bloedverlies had. Geeft niet, dat is in een normale cyclus ook zo dat je hormoonspiegels weer wijzigen, alleen merken we het dan niet.

wilmadonna, duurt inderdaad wel lang als je eerst met die neusspray aan de gang moet. lastig hoor, dat wachten!

Lijkt me heerlijk om met z'n allen te kunnen zwijmelen en kletsen in Z&G! En dan een babyboom van mensen uit dit topic

Fruppel, morgen de zwemmertjes inleveren? Spannend he, toch die stap. Hoop dat je bloedverlies snel stopt!

En even een dikke voor jullie allemaal, omdat jullie zo lief zijn, steun geven terwijl je het zelf ook kunt gebruiken en gewoon omdat jullie wel wat extra 'lief' kunnen gebruiken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 april 2008 @ 11:35:46 #205
114177 Diaan73
pi_57776281
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:33 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt me heerlijk om met z'n allen te kunnen zwijmelen en kletsen in Z&G! En dan een babyboom van mensen uit dit topic

Daar sluit ik me bij aan......
Make love, not war ☮
  woensdag 2 april 2008 @ 11:51:15 #206
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57776589
Met mij gaat het goed, lief dat jullie ernaar vragen!
Bloedverlies lijkt inmiddels wat minder te worden, gelukkig maar want dit is ook niet alles.
Zoals ik al in het 2-streepjes topic aangaf, vraag me een beetje af of dit een normale ongi was vanwege de vage positieve testen, het overtijd zijn en de heftige krampen.
Kreeg vanmorgen helaas de huisarts niet te pakken want ik wilde haar mening wel weten en eventueel HCG laten checken.

Morgen gaan de zwemmers inderdaad op pad hoop maar dat het lukt op commando zo
's morgens vroeg!
Het is zeker spannend deze stap! Maar wel fijn om duidelijkheid te gaan krijgen!
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2008 @ 13:30:22 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57778468
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Daar sluit ik me bij aan......
ik ga ervoor duimen!
  woensdag 2 april 2008 @ 14:35:53 #208
114177 Diaan73
pi_57779951
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik ga ervoor duimen!
Ik duim ondertussen ook voor mijn vriendin... ze is wel niet actief hier, maar wel bezig met hun 4e!!! IVF-poging. Er waren nu 5 embryo's echter slechts van c-kwaliteit (ondergemiddelde kans op een zwangerschap) maar er is wel wat teruggeplaatst. Ze hebben dus nog een kansje. Nu is het afwachten, geblazen.
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 15:41:25 #209
5428 crew  miss_sly
pi_57781483
Diaan, ik hoop zo voor haar dat het voor ze lukt! Ik duim met je mee!

Ik vandaag tussen 18-18.30 uur pregnyl spuiten en vrijdagochtend om 11.30 uur de IUI
Mijn zusje vanochtend pregnyl gespoten en morgen eind van de middag de IUI

2 kerstkindjes in de maak
  woensdag 2 april 2008 @ 15:47:30 #210
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57781617
Diaan wat spannend voor je vriendin! Ik duim mee!

Miss_Sly wat goed!! Leuk dat je zo gelijk opgaat met je zusje! Wat zou het super zijn als het kerstkindjes worden
Zitten jij en je zusje om dezelfde reden in de mmm?
  woensdag 2 april 2008 @ 15:50:22 #211
114177 Diaan73
pi_57781666
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:41 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, ik hoop zo voor haar dat het voor ze lukt! Ik duim met je mee!

Ik vandaag tussen 18-18.30 uur pregnyl spuiten en vrijdagochtend om 11.30 uur de IUI
Mijn zusje vanochtend pregnyl gespoten en morgen eind van de middag de IUI

2 kerstkindjes in de maak
Dank jullie wel

miss_sly
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 15:51:22 #212
5428 crew  miss_sly
pi_57781687
Nee, mijn zusje krijgt IUI in de eigen, natuurlijk cyclus met donorzaad, omdat ze lesbisch is en zij en haar vrouw samen geen kindje kunnen maken Dit wordt hun 3e kindje, de andere twee keer IUI was het meteen waar, nu wordt het al de derde keer voor haar.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:53:25 #213
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57781722
Dat is inderdaad een hele andere reden!
Wat leuk zeg! Wat zal het raar voor haar en haar vriendin zijn dat het nu minder snel lukt dan de vorige keren!
Ik hoop dat het voor jullie beide raak zal zijn zodat je lekker samen met je zussie zwanger kunt zijn, dat lijkt me wel heel speciaal!
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 18:42:53 #214
5428 crew  miss_sly
pi_57785214
LIjkt me ook heel erg leuk om met mijn zus zwanger te zijn
Zij vroeg of ik het niet vervelend vind dat ik dan de aandacht moet delen met haar, maar dat vind ik niet. Ik vind het namelijk ook geweldig als zij zwanger is en nog zo'n ontzettend leuk kindje op de wereld gaat zetten

De pregnyl zit er in!
  woensdag 2 april 2008 @ 19:35:33 #215
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57786527
He Miss_Sly, mooi dat er nu toch schot in de zaak zit... en er komen dus ook voor jou en je zus spannende weken aan...! En wat bijzonder ook, het verhaal van je zus! Het zou inderdaad leuk en speciaal zijn als jullie samen zwanger zouden zijn!!

Ik ben vanmorgen weer op controle geweest... en mijn ei was nu ruim 18 mm, tegen de 19 mm aan. Hij is dus hard gegroeid, want ze zei dat een ei gemiddeld 2 mm per dag groeit. De mijne is nu in 2 dagen van 12 naar 18 gegaan...

De pregnyl ligt nu uit de koelkast, even op temperatuur komen en dan gaat 'ie er zo in... en ik zie er echt als een BERG tegenop. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd en dat terwijl ik helemaal niet bang ben voor prikken en ook nooit zo'n last heb van prikken... nou ja, nog héél even... en dan is het alweer voorbij.

En ja, ik ga er ook voor, hoor! Dat we hier maar snèl met z'n allen weg mogen en nou ein-de-lijk eens in dat andere topic mogen zitten...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 2 april 2008 @ 20:02:06 #216
114177 Diaan73
pi_57787229
Jose heb je ook vrijdag de IUI?? Het enge van Pregnyl vind ik dat je het moet mengen e.d. dan is Puregon een stuk makkelijker.
Make love, not war ☮
pi_57787950
Succes diegene die nu weer een stapje dichterbij komen. Ik hoop zo dat jullie over een korte tijd gewoon uit dit topic mogen !
pi_57789104
Wat gaat dit topic toch snel zeg. Ik hou het allemaal niet bij (vooral ook omdat ik me bij veel behandelingen (nog) niet veel voor kan stellen).

@ miss_sly > Gelukkig is alles goed gekomen. Zulke stress komt niet echt van pas in zo'n spannende periode

@ Jose > Je hebt een turbofollikel Sterkte met prikken
pi_57790016
alle Pregnyl zettende meiden: heel veel succes... hopelijk lukt het deze keer!!!!!!

en ja, het gaat hier heel snel in dit forum... je kunt geen dag weg zijn of er staat heel veel info op, haha.

Oh ik hoop zo dat het allemaal gaat lukken deze keer met jullie !!!!!
  woensdag 2 april 2008 @ 21:43:45 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57790273
Wat 'grappig' toch dat het hier altijd in golven lijkt te gaan, allemaal met de spannende dagen rond dezelfde tijd lijkt het wel!
  Moderator donderdag 3 april 2008 @ 07:50:25 #221
5428 crew  miss_sly
pi_57797441
Jose, gaan jullie nou ook voor IUI of zelf klussen? In ieder geval gaan we dus heel erg gelijk op! Spannende weken gaan we krijgen hier! Is de pregnyl goed gelukt?
  Moderator donderdag 3 april 2008 @ 07:52:53 #222
5428 crew  miss_sly
pi_57797450
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Jose heb je ook vrijdag de IUI?? Het enge van Pregnyl vind ik dat je het moet mengen e.d. dan is Puregon een stuk makkelijker.
Ik vind het juist niet eng, maar wel prettig, dat de pregnyl gemengd moet worden. Het bezig zijn met de spuit, ampullen openbreken, vloeistof opnemen en weer in een andere ampul spuiten enz. is voor mij een prettige mentale voorbereiding op de spuit die ik ga zetten. Als je het echt niet prettig vindt, kun je dan niet de spuit ergens anders klaar laten maken? Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat voor je, als je dat wilt. Hoef je alleen het zetten nog maar zelf te doen.
pi_57797978
Pffff, straks gesprek met de gyn. Ik denk dat hij niet veel meer te melden heeft dan "in juli begint de IVF". Maar goed, dat weten wij inmiddels al een paar weken

Pregnyl heeft weer zijn beruchte bijwerkingen : ik heb megazere tepels......

En de moed?? Die zit niet meer in mijn schoenen, maar in de fundering van ons huis
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 3 april 2008 @ 11:41:08 #224
114177 Diaan73
pi_57800930
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het juist niet eng, maar wel prettig, dat de pregnyl gemengd moet worden. Het bezig zijn met de spuit, ampullen openbreken, vloeistof opnemen en weer in een andere ampul spuiten enz. is voor mij een prettige mentale voorbereiding op de spuit die ik ga zetten. Als je het echt niet prettig vindt, kun je dan niet de spuit ergens anders klaar laten maken? Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat voor je, als je dat wilt. Hoef je alleen het zetten nog maar zelf te doen.
ach zo erg vind ik het ook niet hoor... het is gewoon de "angst" dat je wat verkeerd doet en je hebt geen extra ampullen... of dat ik wat met de naald aanraak hahaha. Maar komt helemaal goed. De Puregonpen is wat dat betreft een stuk makkelijk, gewoon instellen op de dosis en dan prikken. Ik ben helemaal niet bang voor prikken.

McLaura... is het zo erg? je hebt dus een slecht gevoel over deze laatste poging. Sterkte straks bij de gyn en voor nu een dikke knuffel en ik stuur wat positieve vibes naar je...
Make love, not war ☮
  Moderator donderdag 3 april 2008 @ 11:49:57 #225
5428 crew  miss_sly
pi_57801134
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

ach zo erg vind ik het ook niet hoor... het is gewoon de "angst" dat je wat verkeerd doet en je hebt geen extra ampullen... of dat ik wat met de naald aanraak hahaha. Maar komt helemaal goed. De Puregonpen is wat dat betreft een stuk makkelijk, gewoon instellen op de dosis en dan prikken. Ik ben helemaal niet bang voor prikken.
Nou, als er iets fout gaat, is er geen man over boord. Mijn zusje moest gisterochtend om 7 uur de injectie zetten. Bij het openbreken van een ampul poeder moest ze zo hard knijpen, dat de hele ampul aan gruzelementen was. Dus dat durfde ze niet meer op te nemen met de vloeistog, uit angst dat er fragmentjes glas in zouden zitten en het is vast niet gezond om die te injecteren! Dus heeft ze de apotheek gebeld, geval uitgelegd, en kon ze meteen komen om een nieuwe ampul te halen. En dat was nog niet eens de apotheek waar ze de oorspronkelijke ampul vandaan had, want die had ze bij de kliniek meegekregen ipv bij haar eigen apotheek gehaald.

Dus niet gevreesd, er is altijd een oplossing
quote:
McLaura... is het zo erg? je hebt dus een slecht gevoel over deze laatste poging. Sterkte straks bij de gyn en voor nu een dikke knuffel en ik stuur wat positieve vibes naar je...
McLaura, wat rot dat je er zo'n slecht gevoel over hebt! Ik stuur wat vibes en een knuffel mee met die van Diaan
pi_57801900
De hoop verliezen is zo n machteloos gevoel. Ik hoop echt dat je dat snel weer terugvind. Ik gun het je zo om snel te krijgen wat je wilt

Pregnyl zijn geen fijne spuiten maar ik vind het wel te doen op zich.

Ik zit nu op derde dag van mijn puregon (vanavond mag ik voor keertje drie) en ik voel mij alweer lekker
  donderdag 3 april 2008 @ 12:27:06 #227
114177 Diaan73
pi_57801986
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, als er iets fout gaat, is er geen man over boord. Mijn zusje moest gisterochtend om 7 uur de injectie zetten. Bij het openbreken van een ampul poeder moest ze zo hard knijpen, dat de hele ampul aan gruzelementen was. Dus dat durfde ze niet meer op te nemen met de vloeistog, uit angst dat er fragmentjes glas in zouden zitten en het is vast niet gezond om die te injecteren! Dus heeft ze de apotheek gebeld, geval uitgelegd, en kon ze meteen komen om een nieuwe ampul te halen. En dat was nog niet eens de apotheek waar ze de oorspronkelijke ampul vandaan had, want die had ze bij de kliniek meegekregen ipv bij haar eigen apotheek gehaald.

Dus niet gevreesd, er is altijd een oplossing
[..]
okay goed om te horen.... Maar het zal zeker wel goedgaan haha.
Make love, not war ☮
  donderdag 3 april 2008 @ 15:13:07 #228
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57805386
Ik duim voor jullie allemaal meiden!

Hier zijn vanmorgen de vissies naar het ziekenhuis gebracht...de allereerste stap is dus gezet.
Het was alleen wel een heel gedoe om ze allemaal netjes in het potje te krijgen...helaas is er dus een deel verloren gegaan wat opzich natuurlijk erg balen is!
Het is nu afwachten of er genoeg was om ze goed te kunnen testen, moesten er rekening mee houden dat het mogelijk een keer over moest.
Als dat zo is dan word dat over een paar weken want onze klusdagen komen er weer aan en dan gaan we geen zaadjes sparen maar gebruiken natuurlijk!
pi_57807979
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Diaan73 het volgende:

Ja, het is momenteel zo erg.... De gyn had vanochtend ook geen ander nieuws dan dat we maar op de IVF in juli moeten wachten. Op mijn verzoek doen we geen 'tussen' behandelingen in de tijd tot juli, dus geen extra iui.

Hij vroeg of ik nog vragen had over IVF en ik zei dat de fertiliteitsvk me al één en ander had uitgelegd en dat ik goed de weg weet op internet

De hoop dat ik moeder word heb ik nog hoor, en vertrouwen daarin is ook nog aanwezig, maar wat betreft die iui zie ik het echt als een formaliteitje. Jammer dat je van zulke formaliteitjes zere tepels en moodswings krijgt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_57808018
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:

McLaura, wat rot dat je er zo'n slecht gevoel over hebt! Ik stuur wat vibes en een knuffel mee met die van Diaan
Dankjewel!!!
pi_57808055
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:22 schreef Basimah het volgende:
De hoop verliezen is zo n machteloos gevoel. Ik hoop echt dat je dat snel weer terugvind. Ik gun het je zo om snel te krijgen wat je wilt

Ik vind de moed ook wel terug, maar ik had zo mijn hoop gevestigd op de iui omdat ze bij ons geen oorzaak hebben gevonden.....

Ik haat Pregnyl en ben blij dat de laatste erin zit.
  donderdag 3 april 2008 @ 18:10:40 #232
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57809168
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
@ Jose > Je hebt een turbofollikel Sterkte met prikken
Haha, ja... dat idee hadden wij ook al... ik ben alleen maar super super super blij dat deze medicijnen zo goed hebben aangeslagen.
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:50 schreef miss_sly het volgende:
Jose, gaan jullie nou ook voor IUI of zelf klussen? In ieder geval gaan we dus heel erg gelijk op! Spannende weken gaan we krijgen hier! Is de pregnyl goed gelukt?
Nee, wij doen nog geen IUI. Wij moeten de komende tijd nog steeds zelf klussen, omdat het niet echt aan mijn man ligt, maar echt aan mijn eisprong... maar als ik dan toch lees dat de zaadjes van Miss_Sly's man zo véé'l beter zijn en zij (jij/jullie ) wel IUI krijgt, vraag ik me wel eens af waarom wij nog moeten wachten. Nou ja, we wachten wel weer af.

De Pregnyl zit er inderdaad in. Bij ons maakte het tijdstip niet uit, dus ik heb het gisteravond om 20.00 uur gezet. Het duurde wel een minuut of 10 voor ik het durfde. Het is me eigenlijk 100 % meegevallen... hij is niet zo 'fijn' als de Puregon, maar wel te doen. Toen 'ie erin zat, kwamen alle spanningen en alle nieuwe indrukken van de afgelopen tijd eruit... ik begon te te huilen, en mijn was zo lief bezorgd... .
Maar goed... voor deze maand zijn we klaar met spuiten!

Miss_Sly, succes met de IUI morgen!! Spannend!

Fruppel, balen dat er wat van de donatie verloren is gegaan.. hopelijk is het toch genoeg!
pi_57822281
Hallo allemaal weer,

kei bedankt ( ja kom uit de buurt van brabant haha ) voor jullie reacties.
Als ik het verhaal zo uitleg vind ik het ook erg heftig om op papier te zetten maar we moeten positief blijven dus dan doe ik dat ook zo veel mogelijk.
Vriendin van me is nu weer hard bezig om zwanger te worden en vind het fijn om me daar op te richten. Bij haar eerste heeft ze er ander half jaar over gedaan. Eindelijk afspraak in het ziekenhuis om hem te laten testen, zij was inmiddels net getest en alles oke, raakte ze eindelijk zwanger.
Ze had alleen al veel eerder naar de gyn gewillen maar ze is nog erg jong en dan zeggen ze doodleuk tijd genoeg. Kinderwens of niet, je hebt nog zoveel jaren voor je je wacht maar.
Maar goed ze is nu inmiddels al weer 4 maanden bezig en vind het fijn dat ik er voor haar kan zijn in deze tijd van afwachten en weer teleurgesteld zijn als ze ongesteld wordt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook veel moed haal uit jullie verhalen. Het is echt super om te zien hoe lief jullie voor elkaar zijn en hoe jullie elkaar steunen.
Natuurlijk jammer dat niemand mij verder kan helpen maar lang leven het internet.... Blijf gewoon verder zoeken.
Ik hoop echt dat ik hier veel succes verhalen zal gaan lezen. Leef achter mijn laptop helemaal mee met jullie verhalen en hoop echt dat het lukt. Bij jullie allemaal.

Pfff moest vandaag eigenlijk gewoon werken maar ik heb echt ff geen puf meer. Mega opvliegers, Buikpijn en vanacht gedroomd dat ik bevallen was. Mmmmm hoezo een fantasie wereld???
Blijf vandaag lekker op de bank en hou deze topic goed in de gaten. Ben super benieuwd hoe het bij jullie allemaal verloopt.

Groetjes en een vruchtbaarheidskus voor jullie allemaal
Proberen zit er helaas al niet meer in...
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:35:11 #234
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_57824046
Beetje late reactie maar beter laat dan nooit....

Ik krijg op het eerst geen behandeling omdat ik op de natuurlijke weg zwanger "kan" raken. De gyn wil het eerst aankijken en ik zelf eigenlijk ook wel!

De reden waarom ik hier post en niet in het andere topic is omdat ik me hier meer thuis voel. Hier zijn meer mensen die al heel lang bezig zijn net als ik (bijna 3 jaar).

Ik sta wel onder controle van de gyn. Ik ben nu hard bezig een bepaald gewicht te bereiken. En als ik wil kan ik wel medicijnen krijgen om te "helpen" maar ik ben nog erg jong en heb de tijd nog
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 14:28:07 #235
5428 crew  miss_sly
pi_57829210
De IUI is weer gedaan!
Zwemmertjes was dit keer minder: 32 miljoen vorige keer tov 3,2 miljoen dit keer; groot verschil he Ze zei dat dat heel gewoon was, dat de productie van mannen gewoon erg veel kan varieren. Van de 3,2 milj was wel ene groot percentage goed beweeglijk en gezond: 70%. Al met al nog ruim voldoende voor een geslaagde poging

Testen op dag 15 zei ze, maar aangezien ik de vorige keer ongesteld werd in de nacht van 15-16 ga ik neit eerder dan dag 16 testen. Dag 15 komen we terug van vakantie, dus kan ik de volgende morgen eventueel testen

Zo, en nu ga ik wachten
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:32:12 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57829299
Fijn dat ze weer binnen zijn miss_sly! En nu maar vast zien te houden voor een week of 40!
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:38:47 #237
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57829421
70% lijkt me ondanks het grote verschil in zwemmers een goede uitslag!
Op naar een geslaagde ronde!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:18:00 #238
114177 Diaan73
pi_57830274
fijn dat de IUI is gedaan Succes met wachten de komende 2 weken

Zow hier aan het "wachten" op de ongi liever niet eigenlijk , morgen dag 29.
Make love, not war ☮
pi_57834877
oh miss sly... hopelijk zit er nu een zwemmer bij die blijft hangen!
Lekker genieten van je vakantie en dan testen maar!!!

alle dames: sterkte !
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 19:37:18 #240
5428 crew  miss_sly
pi_57834979
oe, Diaan, dag 29? Wat zou het mooi zijn als je gewoon niet ongesteld werd nu, maar zwanger bent!
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:39:11 #241
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_57835018
Miss_sly wat een ontzettend goed nieuws

Veel succes met "wachten" en hopen dat het wachten beloond wordt
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:47:12 #242
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57836533
Reikt Miss_sly tube 3-secondenlijm aan, dichtplakken die muts

Diaan spannend
pi_57837876
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef miss_sly het volgende:
De IUI is weer gedaan!
Zwemmertjes was dit keer minder: 32 miljoen vorige keer tov 3,2 miljoen dit keer; groot verschil he Ze zei dat dat heel gewoon was, dat de productie van mannen gewoon erg veel kan varieren. Van de 3,2 milj was wel ene groot percentage goed beweeglijk en gezond: 70%. Al met al nog ruim voldoende voor een geslaagde poging

Testen op dag 15 zei ze, maar aangezien ik de vorige keer ongesteld werd in de nacht van 15-16 ga ik neit eerder dan dag 16 testen. Dag 15 komen we terug van vakantie, dus kan ik de volgende morgen eventueel testen

Zo, en nu ga ik wachten
Go zwemmers, go!
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
fijn dat de IUI is gedaan Succes met wachten de komende 2 weken

Zow hier aan het "wachten" op de ongi liever niet eigenlijk , morgen dag 29.
Spannend! * CrazyPrincess duimt voor je
pi_57838361
kreeg het in mijn bol en kom vanaf zondag een weekje naar NL, even uitblazen net voor de tweede injectie behandeling.. dus ik zal een week lang niet kunnen reageren hier....
vanaf de 13e dus weer..... zal wel weer een nieuw forum zijn, want we zitten nu al op pagina 10, haha

meiden, allemaal heel veel succes en ik hoop dat er een stel weg zijn als ik weer terug komt
  zaterdag 5 april 2008 @ 08:12:19 #245
114177 Diaan73
pi_57844823
Ja, ik vind het ook wel spannend. Al ga ik er gewoon vanuit dat ik ergens deze week ongi word en ga beginnen met het IUI-traject.

miss_sly hele fijne vakantie. waar gaan jullie naartoe?

Wilmadonna veel plezier in Nederland, hopelijk heb je beter weer dan nu. Het komt hier met bakken uit de lucht.
Make love, not war ☮
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:06:11 #246
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57846094
Miss_sly, het is weer tijd om een te broeden
Diaan, spannend wachten of je ongesteld wordt (liever niet natuurlijk) en dan eindelijk voor jullie ook de IUI
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_57857646
Al dagenlang onafgebroken hoofdpijn
Word er gek van maar ik moet erdoorheen.
Gelukkig verder niet te erg gestuiter meer in mijn emo vandaag.
Maar ibrofen en paracetamol helpen beiden niet Iemand ideeen ?
  zondag 6 april 2008 @ 09:26:12 #248
114177 Diaan73
pi_57863962
Je voeten afspoelen met koud water..... dat kan soms ook helpen tegen hoofdpijn.

Gisterenavond ben ik ongi geworden, zonder enige aankondiging en weer een nette cyclus van 29 dagen. Vandaag dus dag 1 en moet ik dinsdag bloed laten prikken op FSH en mag ik 's avonds beginnen met spuiten Het gaat beginnen........ IUI-poging nr. 1. Deze eerste week een drukke week, elke avond verjaardag vanaf woensdag t/m zaterdag en dan ook nog naar de musical Hair. Moet dus even een leuk tijdstip vinden waarop ik kan spuiten.
Make love, not war ☮
pi_57864048
nou, vanmiddag vertrek ik naar NL.... even mijn batterij opladen, heb er zin in

tegen hoofdpijn kan je het volgende proberen: veel water drinken, gewoon toegeven aan de hoofdpijn en even op bed gaan liggen in stilte en rust, je nek en schouderbladen laten masseren, lekker lang onder de douche staan, even een frisse neus halen. Hoofdpijn is verschrikkelijk, ik kan het weten, want ik heb iedere maand minstens 3 dagen migraine en daar helpen helaas geen pilletjes tegen.
Had jij vorige keer griep tijdens een behandeling? Waren dat ook injecties? Misschien kan je wel niet goed tegen de hormonen???

Oh Diaan, wat spannend... weer spuiten! Maarre... is het niet beter dat je het wat rustig aan doet? Lijkt me heel vervelend, die spuiten op tijd zetten, al die hormonen die in je lijf te keer gaan en dan nog leuk gaan doen op feestjes.... maar ja, de afleiding kan ook goed voor je zijn.
En wow... naar de musical hair!!!! Leuk zeg!
Ik ben vorig weekend naar een concertversie van Jesus Christ Superstar geweest, was heel gaaf. Dat werd in een kerk gehouden en dat was heel apart, want de liedjes zijn best wel rock... veel gitaren en drums en er waren ook danseressen bij, haha.

Nou, ik ga mijn mannetje en onze kater wel missen hoor komende week... zij kunnen niet mee.... maar het is wel weer ontzettend leuk om mijn ouders en vrienden weer te zien!
(voor degenen die het niet weten: ik woon in zweden sinds 2004)
Ik hoor wel dat het weer zo slecht is.... misschien kan ik wat zonneschijn meenemen van hier, haha

tot volgende week allemaal en allemaal veel succes!!!!
  zondag 6 april 2008 @ 10:09:35 #250
114177 Diaan73
pi_57864240
quote:
Op zondag 6 april 2008 09:39 schreef wilmadonna het volgende:

Oh Diaan, wat spannend... weer spuiten! Maarre... is het niet beter dat je het wat rustig aan doet? Lijkt me heel vervelend, die spuiten op tijd zetten, al die hormonen die in je lijf te keer gaan en dan nog leuk gaan doen op feestjes.... maar ja, de afleiding kan ook goed voor je zijn.
En wow... naar de musical hair!!!! Leuk zeg!
Ik ben vorig weekend naar een concertversie van Jesus Christ Superstar geweest, was heel gaaf. Dat werd in een kerk gehouden en dat was heel apart, want de liedjes zijn best wel rock... veel gitaren en drums en er waren ook danseressen bij, haha.

Nou, ik ga mijn mannetje en onze kater wel missen hoor komende week... zij kunnen niet mee.... maar het is wel weer ontzettend leuk om mijn ouders en vrienden weer te zien!
(voor degenen die het niet weten: ik woon in zweden sinds 2004)
Ik hoor wel dat het weer zo slecht is.... misschien kan ik wat zonneschijn meenemen van hier, haha

tot volgende week allemaal en allemaal veel succes!!!!
Het is bij mij nog niet weer spuiten, maar mn 1e keer maar ik zie er niet tegenop hoor. En het leven gaat ondertussen gewoon verder en ik zie al die verjaardagen wel als een afleiding.
Ik weet ook nog niet hoe ik ga reageren... dus ik wacht het gewoon af. Komt helemaal goed.

Ow dat is ook gaaf zeg..

heel veel plezier in Nederland, het is nu mooi weer..... en geniet er lekker even van
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 6 april 2008 @ 10:15:22 #251
5428 crew  miss_sly
pi_57864301
Diaan, het gaat beginnen! Spannend hoor! Ik hoop dat het allemaal soepeltjes verloopt en jullie meteen een geslaagde poging hebben

wilmadonna, goede reis en veel plezier in Nederland, ook al is het prutweer.

Basimah, tegen hoofdpijn werkt bij mij paracetamol prima, dus ik heb geen tips verder. Kan het niet ook van de hormonen komen?

Gisteren bij mijn zusje 2 plastic tassen met babykleertjes meegenomen Ze had een doos met kleertjes gekregen waar ze zelf al wat uit had gehaald en die ze weg ging geven, dus of ik ook even wilde kijken. Ik kon de verleiding niet weerstaan, wat een schattige meidenkleertjes zaten er in Dus ik heb gewoon lekker de dingen die ik mooi vond bij elkaar geraapt. Mocht er geen baby komen of mocht het een jongetje zijn, kan ik ze altijd nog weggeven
  zondag 6 april 2008 @ 12:21:29 #252
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57866235
Miss_Sly, hopelijk kun je die kleertjes over 9 maanden ook echt gebruiken...

Diaan, succes met je behandeling!! Eindelijk gaat het beginnen

Hier vind ik het ècht een verademing, die Puregon en Pregnyl! Ik heb dus echt helemaal nergens last van, dat was met Clomid wel anders.

Fijne zondag nog allemaal!
pi_57868114
Dag dames, wat is het hier druk in dit topic de laatste tijd! Veel mensen (niet de bedoeling) en allemaal druk bezig met diverse behandelingen (wel de bedoeling maar wel resultaat graag ). Het lukt me niet om in detail te volgen wie precies waar mee bezig is maar dat betekent niet dat ik niet met jullie meeleef!

Miss Sly, hopelijk was de eerste poging even oefenen en gaat dit hem dan echt worden!

Jose, fijn joh dat je geen last hebt van bijwerkingen van de Puregon en Pregnyl, dat maakt het allemaal iets makkelijker te verdragen..

Diaan, fijn dat jullie ook gaan beginnen met IUI, hopelijk het wondermiddel voor jullie!

De rest ook allemaal succes!
  zondag 6 april 2008 @ 17:20:51 #254
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57872336
Diaansucces met je eerste IUI poging!

Wilmadonna ook al lees je het niet meer ik wil je toch heel veel plezier wensen in Nederland!

Miss Sly, leuk en verleidelijk he al die kleine kleertjes! Hoop zo voor je dat je ze ook echt kunt gaan gebruiken over 9 maandjes!
pi_57876731
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Mocht er geen baby komen of mocht het een jongetje zijn, kan ik ze altijd nog weggeven
Haha, zo denk ik ook! Maar aangezien de frustratie hier steeds hoger oploopt heb ik net werkelijk al het jongensspul naar een vriendin gebracht.... Die krijgt in juni een zoon. Ik was het zo zat die kleertjes elke keer tegen te komen....
  Moderator maandag 7 april 2008 @ 08:33:34 #256
5428 crew  miss_sly
pi_57882972
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:58 schreef McLaura het volgende:

[..]

Haha, zo denk ik ook! Maar aangezien de frustratie hier steeds hoger oploopt heb ik net werkelijk al het jongensspul naar een vriendin gebracht.... Die krijgt in juni een zoon. Ik was het zo zat die kleertjes elke keer tegen te komen....
Ik denk er eigenlijk niet zo over, hoor. Ik heb alleen een rompertje, paar sokjes en een speentje van mijn vorige zwangerschap, maar verder wil ik niets kopen, omdat nog niet zeker is of het wel gaat lukken. Dit was echter een buitenkansje, dus ik dacht: voor deze ene keer dan

Jose, fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen! Nu maar snel het gewenste resultaat
  maandag 7 april 2008 @ 08:53:53 #257
114177 Diaan73
pi_57883172
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef Jose81 het volgende:
Miss_Sly, hopelijk kun je die kleertjes over 9 maanden ook echt gebruiken...

Diaan, succes met je behandeling!! Eindelijk gaat het beginnen

Hier vind ik het ècht een verademing, die Puregon en Pregnyl! Ik heb dus echt helemaal nergens last van, dat was met Clomid wel anders.

Fijne zondag nog allemaal!
Wat fijn en goed om te horen dat je helemaal nergens last van hebt gehad. Jij bent nu ook in de 2 zware wachtweken terecht gekomen of niet? Heel veel succes!!!

Maandag 14 april a.s. om 10:10 uur: eerste follikelmeting....

[ Bericht 3% gewijzigd door Diaan73 op 07-04-2008 09:07:19 ]
Make love, not war ☮
pi_57886090
Ik ben ook weer in het ziekenhuis geweest.
Geen groei van eitjes en geen verhoging dosis.
Donderdag terugkomen
  maandag 7 april 2008 @ 13:00:56 #259
114177 Diaan73
pi_57887542
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef Basimah het volgende:
Ik ben ook weer in het ziekenhuis geweest.
Geen groei van eitjes en geen verhoging dosis.
Donderdag terugkomen
Was het een uitgangsecho? Of follikelmeting?
Make love, not war ☮
  maandag 7 april 2008 @ 13:59:14 #260
61800 Rottdog
pi_57888582
Dames wat een drukte met ziekenhuizen
pi_57888650
het was een folikelmeting, ik zit nu op dag 9 van de cyclus dus dag 6 van het prikken (vanavond is de zesde keer dus)
Donderdag terug dan mag ik eindelijk weer bij mijn eigen gyn! Dat is wel fijn, nu kom ik steeds bij degene de spreekuur heeft.
Ik voel nog niets en er was dus ook nog niets maar vorige keer ging het ook wel heel erg snel vond ik. In 3 dagen. Hopen dat het een mooi ei word dat bruikbaar is !
  maandag 7 april 2008 @ 14:05:01 #262
114177 Diaan73
pi_57888694
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Basimah het volgende:
het was een folikelmeting, ik zit nu op dag 9 van de cyclus dus dag 6 van het prikken (vanavond is de zesde keer dus)
Donderdag terug dan mag ik eindelijk weer bij mijn eigen gyn! Dat is wel fijn, nu kom ik steeds bij degene de spreekuur heeft.
Ik voel nog niets en er was dus ook nog niets maar vorige keer ging het ook wel heel erg snel vond ik. In 3 dagen. Hopen dat het een mooi ei word dat bruikbaar is !
Okay, ik dacht het ook al, maar twijfelde. Okay, hopelijk heb je donderdag een heel mooi ei!!

Ik heb trouwens nog mn acupuncturiste gebeld en heb morgen weer een afspraak... zij kan dit traject met acupunctuur ondersteunen.. dat gaan we maar eens proberen dan.

Rottdog hoe is het bij jou nu dan? Jullie moeten nog steeds zelf proberen??
Make love, not war ☮
  maandag 7 april 2008 @ 19:00:49 #263
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57894293
Basimah, rot zeg dat er nog niks te zien was. Hopelijk is er over een paar dagen wel wat te zien en doen die medicijnen in ieder geval ìets!

Diaan, ja, ik zit inderdaad in die wachtweken. En ik ben natuurlijk wel benieuwd of het misschien gelukt is, maar aan de andere kant merk ik dat ik mezelf nogal negatief instel ten opzichte van mijn . Van de week in de auto werd hij daar best boos om.... en dat snap ik ook wel. Maar na al die tegenslagen, ben ik gewoon 'bang' om positief te zijn...

Van binnen ben ik ook wel nieuwsgierig... túúrlijk! Maar naar hem toe neem ik mezelf in bescherming zeg maar... maar had helemaal gelijk toen hij zei 'maar je zult toch wel teleurgesteld zijn als je weer ongesteld wordt'.... en daar heeft hij natuurlijk ook wel weer gelijk in.

Over anderhalve week zullen we het weten... maar (en daar gaan we weer) ik ga nergens vanuit...

Enne Diaan... succes bij de follikelmeting!! Spannend!

Tally... hoe is het bij jou? Al weer een tijdje geleden dat je hier was... Ik hoop dat het goed gaat met de behandeling!!
  Moderator maandag 7 april 2008 @ 19:07:29 #264
5428 crew  miss_sly
pi_57894431
Basimah, bij mij was er op dag 10 ook nog niets te zien, dat is ook nog rijkelijk vroeg hoor. Op dag 14 begon het wat te worden, dus nog niet opgeven hoor

Jose, ik begrijp je wel, hoewel ik er helemaal anders in sta. Echt precies tegenovergesteld, misschien ook wel raar hoor Maar ik sta er gewoon 100% positief in, denk gewoon de hele tijd dat het gelukt is en dat ik zwanger ben. Zeg ik ook tegen schaap (allebei geen zin om te koken want moe): ja, maar ik ben zwanger, dus ik ben meer moe dan jij En mocht dat niet zo blijken te zijn, dan zie ik wel weer verder. Voor nu ben ik gewoon zwanger
  maandag 7 april 2008 @ 20:13:20 #265
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57895950
haha... nou dat is inderdaad het tegenovergestelde... en ik vind het wel knap hoor, dat je er op deze manier mee om gaat. Ik ben van nature best wel een pessimist, hoewel ik over bepaalde zaken ook wel vanaf het begin positief ben... zo dacht ik ook 'gewoon' zwanger te raken, toen ik met de pil stopte. Ik had er geen seconde over nagedacht dat het wel eens zo zou kunnen gaan als het nu gaat... en nu vind ik het gewoon moeilijk om positief te blijven en komt de pessimist in mij af en toe naar boven...

En ja... jij bent gewoon zwanger... ! Vind ik ook
  maandag 7 april 2008 @ 21:47:10 #266
61800 Rottdog
pi_57897983
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Rottdog hoe is het bij jou nu dan? Jullie moeten nog steeds zelf proberen??
Yups nog steeds in eigen hand over 2 weken weer eens naar de gyn en dan zullen we het wel weer horen. Alleen mijn cyclus begint raar te doen vorige cyclus was op de kop af 28 dg normaal 30 en nu voel ik al druk in mijn blaas van een opkomende eisprong terwijl het morgen nog maar dag 14 is terwijl ik hem altijd op dag 16 heb
  maandag 7 april 2008 @ 21:52:40 #267
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57898125
dag 14 is op zich wel mooi natuurlijk, maar wel een beetje vervelend als je het later verwacht... maar iets verschil mag er toch wel zijn (al is een regelmatige cyclus natuurlijk wel fijner)?

Spannend weer wat de gyn gaat zeggen in elk geval!
pi_57906032
Vandaag thuisgebleven van werk. Ik ben gisteren om half 12 mijn bed in gedoken, maar vanmorgen was ik nog niet vooruit te branden. Ik kon niet wakker worden niet opstaan en die eeuwige hoofdpijn. Ik heb mij vandaag een dagje ziekgemeld. En nu voel ik mij schuldig
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:24:11 #269
114177 Diaan73
pi_57914187
Basimah, beterschap. hopelijk is je hoofdpijn toch snel over.

Rottdog, balen dat je lichaam zo met je speelt. Hopelijk gaat de gyn ook wat actiever met jullie aan de slag.

Even een vraagje... ik was vandaag al niet meer ongesteld... 2 dagen minimaal en dat is wel heel kort of niet? Advies?? Misschien verstandig om eerst een zw. test te doen voordat ik vanavond ga spuiten?
Make love, not war ☮
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:03:00 #270
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57915871
Diaan, ja, je kunt voor alle zekerheid maar beter even testen...! Misschien is het toch wel gewoon een menstruatie geweest, maar just to be sure...
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:26:10 #271
114177 Diaan73
pi_57919313
Ik heb net zekerheidshalve toch maar een test gedaan.... die was negatief, ook wel verwacht. Ik ga over een uurtje beginnen met spuiten.

Edit: de eerste spuit is gezet... het is begonnen....

[ Bericht 19% gewijzigd door Diaan73 op 08-04-2008 23:00:13 ]
Make love, not war ☮
pi_57926954
Veel succes Diaan
Fruppel? Heb je al een uitslag van het ziekenhuis?
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 07:56:39 #273
5428 crew  miss_sly
pi_57926985
Diaan, hij zit erin, de eerste spuit Goed gedaan!

Fruppel, de uitslag zou je gisteren toch (kunnen) krijgen?
pi_57930895
Ik ben weer aan het werk vandaag
Morgen weer voor controle.

Fruppel: heb je al iets gehoord

Diaan: heel veel succes ik duim met je mee hoor
  woensdag 9 april 2008 @ 14:44:58 #275
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57934882
De uitlsag was niet echt heel erg geweldig. Er zijn geen afwijkingen waar te nemen alleen schijnen de vissies niet erg bewegelijk te zijn.
Weet niet precies wat ik er van moet denken...maar ja trage vissies lijkt me niet heel erg handig.

We moeten over 6 tot 8 weken nog een keer terugkomen voor een tweede onderzoek om te kijken of er verschil inzit omdat het natuurlijk altijd een moment opname is.
Hoop dat het dan wel beter is...

Beetje een dubbel gevoel nu
pi_57935217
Hey Frup,s dat dubbele gevoel kan ik me voorstellen ja
Hoop voor je de dat t de volgende x beter is of dat je in elk geval duidelijk te horen krijgt wat dat precies inhoud en wat jullie er aan kunnen doen
  woensdag 9 april 2008 @ 15:33:36 #277
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57935868
Diaan, goed gedaan die eerste spuit!

Fruppel... balen dat jullie dat te horen hebben gekregen. Ik ben wel "blij" (tussen GROTE aanhalingstekens) voor jullie dat jullie nu in ieder geval een mogelijke (mede-)oorzaak hebben gevonden... en hoe stom dat ook klinkt, ik ben "blij" (ja en ook hier weer die aanhalingstekens ) dat jullie nu toch verder zijn gaan kijken dan het maar zelf blijven proberen... Ik ben heel benieuwd hoe het er over die 6-8 weken uit ziet...!! Weet je ook waarom het pas over 6-8 weken opnieuw mag? Nou... in ieder geval sterkte... ik kan jouw dubbele gevoel heel goed begrijpen...
  woensdag 9 april 2008 @ 16:09:57 #278
114177 Diaan73
pi_57936574
Het viel eigenlijk best mee die eerste spuit. Wel even spannend om alles klaar te maken, maar het zetten was peanuts eigenlijk.

Fruppel wat jammer dat de uitslag niet geweldig was en kan me het dubbele gevoel voorstellen... maar het is wel een momentopname, misschien is 2e onderzoek - hopelijk - beter. Op zich is het niet erg traag zaad als het veel is. Dan heb je nog genoeg beweeglijk zaad.
Make love, not war ☮
  woensdag 9 april 2008 @ 16:40:11 #279
61800 Rottdog
pi_57937197
Diaan held met spuit

Fruppel hier gaan de duimen voor je aan de slag, dat ze de volgende keer maar meer vaart mogen hebben.
niet roken, geen strak zittende broeken, geen alcohol
  woensdag 9 april 2008 @ 16:52:00 #280
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57937447
Diaan ik heb helemaal over je heen gelezen, sorry! Super dat het zo goed gegaan was!

Ik moet morgen de assistente maar even terug bellen voor meer info, want vanmiddag zijn ze gesloten en ik heb in de eerste instantie niet heel erg na kunnen denken wat ik nou nog zou moeten weten!
Wil even weten of het verder wel genoeg was of dat er ook niet veel zaadjes waren.
Was een beetje overdonderd.

Waarom het over 6 - 8 weken weer moet weet ik niet, eigenlijk. Scheen beter te zijn ofzo.
Ook dat ga ik morgen even vragen.

Rottdog, roken doet ie niet, strakke broeken draagt ie ook niet maar soms wel een borrel...maar neem aan dat dat niet heel veel kwaad kan.

Jose, ik ben ook "blij" dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb en dat er niet zijn blijven aanmodderen.
Ben heel erg benieuwd hoe het er de volgende keer uitziet!
pi_57938404
Fruppel: Gewoon bellen hoor ! Beter drie keer bellen en alles duidelijk hebben als met een wazig gevoel blijven dat schiet al helemaal niet op.

diaan: Ik was best wel emo met de eerste spuit. Het viel mij mee, en ik heb er daarna eigenlijk mijn hand niet voor omgedraaid maar die eerste spuit kan ik mij nog zoooo goed herinneren.
pi_57958998
Ik ga nu ietsje omhoog met mijn spuitdosis het zag er allemaal netjes uit maar nog geen activiteit
Maandag mag ik terugkomen om te zien of er dan wel iets gebeurt
pi_57964015
Fruppel, heb je nog gebeld vandaag? Heb je nog verduidelijking gekregen? Ben benieuwd hoe het af is gelopen...

Het zetten van je eerste spuit is ook spannend, ik was er best een beetje zenuwachtig voor... maar die Puregon stelt niet heel veel voor. De Pregnyl vond ik een stukje vervelender, al vond ik die ook wel meevallen! Die eerste Pregnylprik blijf ik me denk ik beter herinneren, dan de eerste Puregon prik...
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:59:09 #284
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57976424
Ik heb gebeld Jose maar de assistente kon me niet echt verder helpen.
Helaas was er nu een andere assistante aan het werk, ze gaf gelukkig eerlijk aan dat ze niet helemaal wist hoe ze de uitslag van een spermaonderzoek uit moest lezen en om fouten te voorkomen hebben we afgesproken dat ik maandag door de huisarts zelf gebeld word.
Moeten dus nog even afwachten helaas!

Basimah hopelijk gebeurd er iets nu de dosis een beetje is aangepast.

Miss Sly hoe is het met jou (en je zusje)?

[ Bericht 5% gewijzigd door Fruppel op 11-04-2008 13:22:14 ]
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:03:44 #285
114177 Diaan73
pi_57977646
Spannend Fruppel... en Basimah hopelijk heb je maandag toch een mooi eitje. Lijkt me vervelend om te merken dat er geen activiteit is.

Ik heb tot nu toe (nog) geen last van de hormonen, in tegendeel zelfs. Ben opgewekt en voel me goed. Ben een zonnetje in huis
Make love, not war ☮
  Moderator vrijdag 11 april 2008 @ 16:50:00 #286
5428 crew  miss_sly
pi_57985772
Fruppeltje, jammer van de toch teleurstellende uitslag. Maar een tweede test kan echt een heel andere uitslag geven, dat hebben wij zelf ervaren. Bovendien deden ze hier, voor we aan de IUI begonnen, nog een extra test, die uitgebreider is om te kijken hoe goed het sperma nou eigenlijk was en daaruit bleek dat het eigenlijk prima is. Ik hoop dus dat over een paar weken de uitslag beter is

Diaan, fijn dat je je zo goed voelt Hoop dat het zo blijft en dat deze poging helemaal vlekkeloos verloopt en zo overgaat in een geweldige zwangerschap

Basimah, maandag is er vast een mooi beginnend ei te zien ik ga voor je duimen

Jose, wachtweken...lastig he? Eens wordt je geduld vast beloond

Wij gaan morgen heeeel vroeg dus op vakantie, 5 uur vertrekt ons vliegtuig als het goed is. Koffer is gepakt, alles geregeld, en nu moet ik nog even naar een borrel en schaap naar een verjaardag. Eind van de avond hier maar weer verzamelen
Met mijn zusje en mij gaat het verder prima. Mijn zusje denkt dat het niet gelukt is bij haar, maar begint eigenlijk wel te twijfelen of ze eigenlijk nog wel weet hoe ze zich zou voelen als ze wel zwanger is Ik sta er nog hetzelfde in: ik ben twee weken zwanger en volgende week zondag zie ik wel verder. Wel had ik vandaag een raar menstruatiegevoel (geen pijn of krampjes, maar dat rare beetje volle gevoel in de onderbuik) en ongesteld word ik zeker nog niet. Dus wie weet
We hebben iig afgesproken dat we samen gaan testen volgende week zondag als we dan allebei nog niet ongesteld zijn. Telefoon in de hand, en testen maar

Mocht ik geen tijd meer hebben voor internet vanavond (denk van wel ): veel succes en sterkte meiden
pi_57991722
Miss Sly, een hele fijne vakantie!
Goede timing, lekkere afleiding die 2e wachtweek . Ik ga duimen dat je niet ongesteld wordt en tot over een week .
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:01:29 #288
61800 Rottdog
pi_57993176
Miss_sly geniet van je vakantie
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:34:49 #289
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58010806
Ook al ben ik al veel te laat en geniet je al van je vakantie... ik hoop dat je een leuke vakantie hebt Miss_Sly! Geniet er maar lekker van...!

Fruppel, spannend dan toch weer dat wachten tot maandag! De tweede test kan inderdaad heel anders zijn, jullie zijn ook pas aan het begin van alle onderzoeken... dus hopelijk valt het de volgende keer wel weer mee... Ik hoop het heel erg in ieder geval...!
pi_58014768
Ik zou willend at ik zwanger was
Dat ik zeker wist dat het ooit ging gebeuren en wanneer Dat de onzekerheid voorbij was.
Dat ik weer gewoon mijn eige vrolijke ikke kan zijn zonder hormoontoestanden en energie vretende ziekenhuisboeken
Ik wil zoveel
Moet geduld hebben
pi_58019701
quote:
Op zondag 13 april 2008 01:26 schreef Basimah het volgende:
Dat ik zeker wist dat het ooit ging gebeuren en wanneer Dat de onzekerheid voorbij was.
Dat ik weer gewoon mijn eige vrolijke ikke kan zijn zonder hormoontoestanden en energie vretende ziekenhuisboeken
Ik wil zoveel
Moet geduld hebben
Heel herkenbaar
  zondag 13 april 2008 @ 16:15:44 #292
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58021853
quote:
Op zondag 13 april 2008 01:26 schreef Basimah het volgende:
dat willen we hier allemaal...
  zondag 13 april 2008 @ 19:51:57 #293
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58026809
En voor jullie is het écht eens zover lieverds
pi_58027963
De 6e en laatste iui is officieel mislukt
  zondag 13 april 2008 @ 20:47:43 #295
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58028189
Och nee, Laura
Heel heel heel heel veel sterkte voor jou en je man/vriend
  zondag 13 april 2008 @ 21:29:17 #296
61800 Rottdog
pi_58029294
Hey bummer McLaura

Wil niet meer zwanger worden, leg me erbij neer.
omgekeerde psychologie misschien helpt het
  zondag 13 april 2008 @ 21:49:51 #297
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58029939
McLaura wat klote

MissSly ook al ben je al weg ikwil je toch nog even een hele fijne vakantie wensen! Geniet ervan!

Wij zitten in de wachtweken, ben heel erg benieuwd! Hebben goed geklust maar ja zeker weten of het werkt weten we nu dus niet!
Heb een raar gevoel in mijn onderbuik maar weet dat dat niets zegt, vorige maand had ik dat tenslotte ook!
Morgen belt de huisarts om meer info te geven over de uitslag van het spermaonderzoek, vind het wel spannend!
pi_58034425
Nou ik mag morgen weer komen voor de uitgangsecho. Hopen dat er wat gebeurt maar ik voel niets (Dat zegt niet zoveel)
Ik heb gewoon absoluut geen geduld meer of het wel gaat gebeuren :| soms dan word ik er gek van

Maar ooit komt er een heel mooi resultaat !
  maandag 14 april 2008 @ 08:17:04 #299
114177 Diaan73
pi_58036701
miss_sly nog een hele fijne vakantie... lekker hoor even er tussenuit...

McLaura... wat balen zeg... hele dikke knuffel van mij

Basimah, op welke dag zit je nu? Ik mag straks voor een 1e follikelmeting... ben benieuwd.
Make love, not war ☮
pi_58036757
Ik zit nu op dag 16. Ik heb dus ook folikelmeetingen (volgens mij noemen ze die metingen in elk ziekenhuis weer anders) maar het moet dus deze week gaan gebeuren. Nou afwachten maar. Vandaag hopen dat er 'iets' gebeurd is het weekend, maar vorige keer ging het ook ineens heel snel, dus we zien het wel. Ik probeer blanco erin te stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')