Ik moet ook gaan beginnen met prikken op de 3e dag dus ook groot kans dat ik dan nog bloedverlies heb.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Basimah het volgende:
Wilmadonna: Dat is juist de bedoeling, je begint op de derde dag van je ongestelheid met prikken. Je bent dan ongeveer nog 2 dagen ongesteld en dan stopt het bloeden vanzelf door de hormonen. Zo begin je dus aan een nieuwe cyclus
Daar sluit ik me bij aan......quote:Op woensdag 2 april 2008 11:33 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt me heerlijk om met z'n allen te kunnen zwijmelen en kletsen in Z&G! En dan een babyboom van mensen uit dit topic
Ik duim ondertussen ook voor mijn vriendin... ze is wel niet actief hier, maar wel bezig met hun 4e!!! IVF-poging. Er waren nu 5 embryo's echter slechts van c-kwaliteit (ondergemiddelde kans op een zwangerschap) maar er is wel wat teruggeplaatst. Ze hebben dus nog een kansje. Nu is het afwachten, geblazen.quote:
Dank jullie welquote:Op woensdag 2 april 2008 15:41 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, ik hoop zo voor haar dat het voor ze lukt! Ik duim met je mee!
Ik vandaag tussen 18-18.30 uur pregnyl spuiten en vrijdagochtend om 11.30 uur de IUI
Mijn zusje vanochtend pregnyl gespoten en morgen eind van de middag de IUI
2 kerstkindjes in de maak
Ik vind het juist niet eng, maar wel prettig, dat de pregnyl gemengd moet worden. Het bezig zijn met de spuit, ampullen openbreken, vloeistof opnemen en weer in een andere ampul spuiten enz. is voor mij een prettige mentale voorbereiding op de spuit die ik ga zetten. Als je het echt niet prettig vindt, kun je dan niet de spuit ergens anders klaar laten maken? Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat voor je, als je dat wilt. Hoef je alleen het zetten nog maar zelf te doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Jose heb je ook vrijdag de IUI?? Het enge van Pregnyl vind ik dat je het moet mengen e.d. dan is Puregon een stuk makkelijker.
ach zo erg vind ik het ook niet hoor... het is gewoon de "angst" dat je wat verkeerd doet en je hebt geen extra ampullen... of dat ik wat met de naald aanraak hahaha. Maar komt helemaal goed. De Puregonpen is wat dat betreft een stuk makkelijk, gewoon instellen op de dosis en dan prikken. Ik ben helemaal niet bang voor prikken.quote:Op donderdag 3 april 2008 07:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet eng, maar wel prettig, dat de pregnyl gemengd moet worden. Het bezig zijn met de spuit, ampullen openbreken, vloeistof opnemen en weer in een andere ampul spuiten enz. is voor mij een prettige mentale voorbereiding op de spuit die ik ga zetten. Als je het echt niet prettig vindt, kun je dan niet de spuit ergens anders klaar laten maken? Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat voor je, als je dat wilt. Hoef je alleen het zetten nog maar zelf te doen.
Nou, als er iets fout gaat, is er geen man over boord. Mijn zusje moest gisterochtend om 7 uur de injectie zetten. Bij het openbreken van een ampul poeder moest ze zo hard knijpen, dat de hele ampul aan gruzelementen was. Dus dat durfde ze niet meer op te nemen met de vloeistog, uit angst dat er fragmentjes glas in zouden zitten en het is vast niet gezond om die te injecteren! Dus heeft ze de apotheek gebeld, geval uitgelegd, en kon ze meteen komen om een nieuwe ampul te halen. En dat was nog niet eens de apotheek waar ze de oorspronkelijke ampul vandaan had, want die had ze bij de kliniek meegekregen ipv bij haar eigen apotheek gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach zo erg vind ik het ook niet hoor... het is gewoon de "angst" dat je wat verkeerd doet en je hebt geen extra ampullen... of dat ik wat met de naald aanraak hahaha. Maar komt helemaal goed. De Puregonpen is wat dat betreft een stuk makkelijk, gewoon instellen op de dosis en dan prikken. Ik ben helemaal niet bang voor prikken.
McLaura, wat rot dat je er zo'n slecht gevoel over hebt! Ik stuur wat vibes en een knuffel mee met die van Diaanquote:McLaura... is het zo erg? je hebt dus een slecht gevoel over deze laatste poging. Sterkte straks bij de gyn en voor nu een dikke knuffel![]()
en ik stuur wat positieve vibes naar je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |