abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57775401
nou ja zeg, wat een fout van die arts... zit jij maar in de zenuwen....
maar goed, gelukkig gaat het nog door!!!!

baismah: is dat wel goed dat je prikt en je hebt nog bloedverlies???

ik vind het jammer dat ik niet meteen met prikken mag beginnen, ik moet eerst 3 weken lang die neusspray gebruiken, zo gaat er veel tijd overheen en ik ben zo ongeduldig, haha.

hoe is het met jou Fruppel???

Zou leuk zijn als we allemaal over konden gaan naar het andere topic.... kunnen we weer gezellig verder kletsen, maar dan over leukere dingen...
pi_57775645
Wilmadonna: Dat is juist de bedoeling, je begint op de derde dag van je ongestelheid met prikken. Je bent dan ongeveer nog 2 dagen ongesteld en dan stopt het bloeden vanzelf door de hormonen. Zo begin je dus aan een nieuwe cyclus
  woensdag 2 april 2008 @ 11:06:55 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57775724
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Basimah het volgende:
Wilmadonna: Dat is juist de bedoeling, je begint op de derde dag van je ongestelheid met prikken. Je bent dan ongeveer nog 2 dagen ongesteld en dan stopt het bloeden vanzelf door de hormonen. Zo begin je dus aan een nieuwe cyclus
Ik moet ook gaan beginnen met prikken op de 3e dag dus ook groot kans dat ik dan nog bloedverlies heb.

Miss_sly wat fijn dat het allemaal toch goedkomt

Basimah, even een dikke knuffel voor jou
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 11:33:14 #204
5428 crew  miss_sly
pi_57776228
Basimah, vreselijk he, die uitgangsecho als je nog ongesteld bent?
Clomid begon ik ook te slikken op dag 3, als ik nog bloedverlies had. Geeft niet, dat is in een normale cyclus ook zo dat je hormoonspiegels weer wijzigen, alleen merken we het dan niet.

wilmadonna, duurt inderdaad wel lang als je eerst met die neusspray aan de gang moet. lastig hoor, dat wachten!

Lijkt me heerlijk om met z'n allen te kunnen zwijmelen en kletsen in Z&G! En dan een babyboom van mensen uit dit topic

Fruppel, morgen de zwemmertjes inleveren? Spannend he, toch die stap. Hoop dat je bloedverlies snel stopt!

En even een dikke voor jullie allemaal, omdat jullie zo lief zijn, steun geven terwijl je het zelf ook kunt gebruiken en gewoon omdat jullie wel wat extra 'lief' kunnen gebruiken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 april 2008 @ 11:35:46 #205
114177 Diaan73
pi_57776281
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:33 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt me heerlijk om met z'n allen te kunnen zwijmelen en kletsen in Z&G! En dan een babyboom van mensen uit dit topic

Daar sluit ik me bij aan......
Make love, not war ☮
  woensdag 2 april 2008 @ 11:51:15 #206
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57776589
Met mij gaat het goed, lief dat jullie ernaar vragen!
Bloedverlies lijkt inmiddels wat minder te worden, gelukkig maar want dit is ook niet alles.
Zoals ik al in het 2-streepjes topic aangaf, vraag me een beetje af of dit een normale ongi was vanwege de vage positieve testen, het overtijd zijn en de heftige krampen.
Kreeg vanmorgen helaas de huisarts niet te pakken want ik wilde haar mening wel weten en eventueel HCG laten checken.

Morgen gaan de zwemmers inderdaad op pad hoop maar dat het lukt op commando zo
's morgens vroeg!
Het is zeker spannend deze stap! Maar wel fijn om duidelijkheid te gaan krijgen!
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2008 @ 13:30:22 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57778468
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Daar sluit ik me bij aan......
ik ga ervoor duimen!
  woensdag 2 april 2008 @ 14:35:53 #208
114177 Diaan73
pi_57779951
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik ga ervoor duimen!
Ik duim ondertussen ook voor mijn vriendin... ze is wel niet actief hier, maar wel bezig met hun 4e!!! IVF-poging. Er waren nu 5 embryo's echter slechts van c-kwaliteit (ondergemiddelde kans op een zwangerschap) maar er is wel wat teruggeplaatst. Ze hebben dus nog een kansje. Nu is het afwachten, geblazen.
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 15:41:25 #209
5428 crew  miss_sly
pi_57781483
Diaan, ik hoop zo voor haar dat het voor ze lukt! Ik duim met je mee!

Ik vandaag tussen 18-18.30 uur pregnyl spuiten en vrijdagochtend om 11.30 uur de IUI
Mijn zusje vanochtend pregnyl gespoten en morgen eind van de middag de IUI

2 kerstkindjes in de maak
  woensdag 2 april 2008 @ 15:47:30 #210
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57781617
Diaan wat spannend voor je vriendin! Ik duim mee!

Miss_Sly wat goed!! Leuk dat je zo gelijk opgaat met je zusje! Wat zou het super zijn als het kerstkindjes worden
Zitten jij en je zusje om dezelfde reden in de mmm?
  woensdag 2 april 2008 @ 15:50:22 #211
114177 Diaan73
pi_57781666
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:41 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, ik hoop zo voor haar dat het voor ze lukt! Ik duim met je mee!

Ik vandaag tussen 18-18.30 uur pregnyl spuiten en vrijdagochtend om 11.30 uur de IUI
Mijn zusje vanochtend pregnyl gespoten en morgen eind van de middag de IUI

2 kerstkindjes in de maak
Dank jullie wel

miss_sly
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 15:51:22 #212
5428 crew  miss_sly
pi_57781687
Nee, mijn zusje krijgt IUI in de eigen, natuurlijk cyclus met donorzaad, omdat ze lesbisch is en zij en haar vrouw samen geen kindje kunnen maken Dit wordt hun 3e kindje, de andere twee keer IUI was het meteen waar, nu wordt het al de derde keer voor haar.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:53:25 #213
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57781722
Dat is inderdaad een hele andere reden!
Wat leuk zeg! Wat zal het raar voor haar en haar vriendin zijn dat het nu minder snel lukt dan de vorige keren!
Ik hoop dat het voor jullie beide raak zal zijn zodat je lekker samen met je zussie zwanger kunt zijn, dat lijkt me wel heel speciaal!
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 18:42:53 #214
5428 crew  miss_sly
pi_57785214
LIjkt me ook heel erg leuk om met mijn zus zwanger te zijn
Zij vroeg of ik het niet vervelend vind dat ik dan de aandacht moet delen met haar, maar dat vind ik niet. Ik vind het namelijk ook geweldig als zij zwanger is en nog zo'n ontzettend leuk kindje op de wereld gaat zetten

De pregnyl zit er in!
  woensdag 2 april 2008 @ 19:35:33 #215
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57786527
He Miss_Sly, mooi dat er nu toch schot in de zaak zit... en er komen dus ook voor jou en je zus spannende weken aan...! En wat bijzonder ook, het verhaal van je zus! Het zou inderdaad leuk en speciaal zijn als jullie samen zwanger zouden zijn!!

Ik ben vanmorgen weer op controle geweest... en mijn ei was nu ruim 18 mm, tegen de 19 mm aan. Hij is dus hard gegroeid, want ze zei dat een ei gemiddeld 2 mm per dag groeit. De mijne is nu in 2 dagen van 12 naar 18 gegaan...

De pregnyl ligt nu uit de koelkast, even op temperatuur komen en dan gaat 'ie er zo in... en ik zie er echt als een BERG tegenop. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd en dat terwijl ik helemaal niet bang ben voor prikken en ook nooit zo'n last heb van prikken... nou ja, nog héél even... en dan is het alweer voorbij.

En ja, ik ga er ook voor, hoor! Dat we hier maar snèl met z'n allen weg mogen en nou ein-de-lijk eens in dat andere topic mogen zitten...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 2 april 2008 @ 20:02:06 #216
114177 Diaan73
pi_57787229
Jose heb je ook vrijdag de IUI?? Het enge van Pregnyl vind ik dat je het moet mengen e.d. dan is Puregon een stuk makkelijker.
Make love, not war ☮
pi_57787950
Succes diegene die nu weer een stapje dichterbij komen. Ik hoop zo dat jullie over een korte tijd gewoon uit dit topic mogen !
pi_57789104
Wat gaat dit topic toch snel zeg. Ik hou het allemaal niet bij (vooral ook omdat ik me bij veel behandelingen (nog) niet veel voor kan stellen).

@ miss_sly > Gelukkig is alles goed gekomen. Zulke stress komt niet echt van pas in zo'n spannende periode

@ Jose > Je hebt een turbofollikel Sterkte met prikken
pi_57790016
alle Pregnyl zettende meiden: heel veel succes... hopelijk lukt het deze keer!!!!!!

en ja, het gaat hier heel snel in dit forum... je kunt geen dag weg zijn of er staat heel veel info op, haha.

Oh ik hoop zo dat het allemaal gaat lukken deze keer met jullie !!!!!
  woensdag 2 april 2008 @ 21:43:45 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57790273
Wat 'grappig' toch dat het hier altijd in golven lijkt te gaan, allemaal met de spannende dagen rond dezelfde tijd lijkt het wel!
  Moderator donderdag 3 april 2008 @ 07:50:25 #221
5428 crew  miss_sly
pi_57797441
Jose, gaan jullie nou ook voor IUI of zelf klussen? In ieder geval gaan we dus heel erg gelijk op! Spannende weken gaan we krijgen hier! Is de pregnyl goed gelukt?
  Moderator donderdag 3 april 2008 @ 07:52:53 #222
5428 crew  miss_sly
pi_57797450
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Jose heb je ook vrijdag de IUI?? Het enge van Pregnyl vind ik dat je het moet mengen e.d. dan is Puregon een stuk makkelijker.
Ik vind het juist niet eng, maar wel prettig, dat de pregnyl gemengd moet worden. Het bezig zijn met de spuit, ampullen openbreken, vloeistof opnemen en weer in een andere ampul spuiten enz. is voor mij een prettige mentale voorbereiding op de spuit die ik ga zetten. Als je het echt niet prettig vindt, kun je dan niet de spuit ergens anders klaar laten maken? Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat voor je, als je dat wilt. Hoef je alleen het zetten nog maar zelf te doen.
pi_57797978
Pffff, straks gesprek met de gyn. Ik denk dat hij niet veel meer te melden heeft dan "in juli begint de IVF". Maar goed, dat weten wij inmiddels al een paar weken

Pregnyl heeft weer zijn beruchte bijwerkingen : ik heb megazere tepels......

En de moed?? Die zit niet meer in mijn schoenen, maar in de fundering van ons huis
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 3 april 2008 @ 11:41:08 #224
114177 Diaan73
pi_57800930
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het juist niet eng, maar wel prettig, dat de pregnyl gemengd moet worden. Het bezig zijn met de spuit, ampullen openbreken, vloeistof opnemen en weer in een andere ampul spuiten enz. is voor mij een prettige mentale voorbereiding op de spuit die ik ga zetten. Als je het echt niet prettig vindt, kun je dan niet de spuit ergens anders klaar laten maken? Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat voor je, als je dat wilt. Hoef je alleen het zetten nog maar zelf te doen.
ach zo erg vind ik het ook niet hoor... het is gewoon de "angst" dat je wat verkeerd doet en je hebt geen extra ampullen... of dat ik wat met de naald aanraak hahaha. Maar komt helemaal goed. De Puregonpen is wat dat betreft een stuk makkelijk, gewoon instellen op de dosis en dan prikken. Ik ben helemaal niet bang voor prikken.

McLaura... is het zo erg? je hebt dus een slecht gevoel over deze laatste poging. Sterkte straks bij de gyn en voor nu een dikke knuffel en ik stuur wat positieve vibes naar je...
Make love, not war ☮
  Moderator donderdag 3 april 2008 @ 11:49:57 #225
5428 crew  miss_sly
pi_57801134
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

ach zo erg vind ik het ook niet hoor... het is gewoon de "angst" dat je wat verkeerd doet en je hebt geen extra ampullen... of dat ik wat met de naald aanraak hahaha. Maar komt helemaal goed. De Puregonpen is wat dat betreft een stuk makkelijk, gewoon instellen op de dosis en dan prikken. Ik ben helemaal niet bang voor prikken.
Nou, als er iets fout gaat, is er geen man over boord. Mijn zusje moest gisterochtend om 7 uur de injectie zetten. Bij het openbreken van een ampul poeder moest ze zo hard knijpen, dat de hele ampul aan gruzelementen was. Dus dat durfde ze niet meer op te nemen met de vloeistog, uit angst dat er fragmentjes glas in zouden zitten en het is vast niet gezond om die te injecteren! Dus heeft ze de apotheek gebeld, geval uitgelegd, en kon ze meteen komen om een nieuwe ampul te halen. En dat was nog niet eens de apotheek waar ze de oorspronkelijke ampul vandaan had, want die had ze bij de kliniek meegekregen ipv bij haar eigen apotheek gehaald.

Dus niet gevreesd, er is altijd een oplossing
quote:
McLaura... is het zo erg? je hebt dus een slecht gevoel over deze laatste poging. Sterkte straks bij de gyn en voor nu een dikke knuffel en ik stuur wat positieve vibes naar je...
McLaura, wat rot dat je er zo'n slecht gevoel over hebt! Ik stuur wat vibes en een knuffel mee met die van Diaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')