abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57801900
De hoop verliezen is zo n machteloos gevoel. Ik hoop echt dat je dat snel weer terugvind. Ik gun het je zo om snel te krijgen wat je wilt

Pregnyl zijn geen fijne spuiten maar ik vind het wel te doen op zich.

Ik zit nu op derde dag van mijn puregon (vanavond mag ik voor keertje drie) en ik voel mij alweer lekker
  donderdag 3 april 2008 @ 12:27:06 #227
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57801986
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, als er iets fout gaat, is er geen man over boord. Mijn zusje moest gisterochtend om 7 uur de injectie zetten. Bij het openbreken van een ampul poeder moest ze zo hard knijpen, dat de hele ampul aan gruzelementen was. Dus dat durfde ze niet meer op te nemen met de vloeistog, uit angst dat er fragmentjes glas in zouden zitten en het is vast niet gezond om die te injecteren! Dus heeft ze de apotheek gebeld, geval uitgelegd, en kon ze meteen komen om een nieuwe ampul te halen. En dat was nog niet eens de apotheek waar ze de oorspronkelijke ampul vandaan had, want die had ze bij de kliniek meegekregen ipv bij haar eigen apotheek gehaald.

Dus niet gevreesd, er is altijd een oplossing
[..]
okay goed om te horen.... Maar het zal zeker wel goedgaan haha.
Make love, not war ☮
  donderdag 3 april 2008 @ 15:13:07 #228
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57805386
Ik duim voor jullie allemaal meiden!

Hier zijn vanmorgen de vissies naar het ziekenhuis gebracht...de allereerste stap is dus gezet.
Het was alleen wel een heel gedoe om ze allemaal netjes in het potje te krijgen...helaas is er dus een deel verloren gegaan wat opzich natuurlijk erg balen is!
Het is nu afwachten of er genoeg was om ze goed te kunnen testen, moesten er rekening mee houden dat het mogelijk een keer over moest.
Als dat zo is dan word dat over een paar weken want onze klusdagen komen er weer aan en dan gaan we geen zaadjes sparen maar gebruiken natuurlijk!
pi_57807979
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Diaan73 het volgende:

McLaura... is het zo erg? je hebt dus een slecht gevoel over deze laatste poging. Sterkte straks bij de gyn en voor nu een dikke knuffel en ik stuur wat positieve vibes naar je...
Ja, het is momenteel zo erg.... De gyn had vanochtend ook geen ander nieuws dan dat we maar op de IVF in juli moeten wachten. Op mijn verzoek doen we geen 'tussen' behandelingen in de tijd tot juli, dus geen extra iui.

Hij vroeg of ik nog vragen had over IVF en ik zei dat de fertiliteitsvk me al één en ander had uitgelegd en dat ik goed de weg weet op internet

De hoop dat ik moeder word heb ik nog hoor, en vertrouwen daarin is ook nog aanwezig, maar wat betreft die iui zie ik het echt als een formaliteitje. Jammer dat je van zulke formaliteitjes zere tepels en moodswings krijgt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_57808018
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:

McLaura, wat rot dat je er zo'n slecht gevoel over hebt! Ik stuur wat vibes en een knuffel mee met die van Diaan
Dankjewel!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_57808055
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:22 schreef Basimah het volgende:
De hoop verliezen is zo n machteloos gevoel. Ik hoop echt dat je dat snel weer terugvind. Ik gun het je zo om snel te krijgen wat je wilt

Ik vind de moed ook wel terug, maar ik had zo mijn hoop gevestigd op de iui omdat ze bij ons geen oorzaak hebben gevonden.....

Ik haat Pregnyl en ben blij dat de laatste erin zit.
  donderdag 3 april 2008 @ 18:10:40 #232
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57809168
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
@ Jose > Je hebt een turbofollikel Sterkte met prikken
Haha, ja... dat idee hadden wij ook al... ik ben alleen maar super super super blij dat deze medicijnen zo goed hebben aangeslagen.
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Jose heb je ook vrijdag de IUI?? Het enge van Pregnyl vind ik dat je het moet mengen e.d. dan is Puregon een stuk makkelijker.
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:50 schreef miss_sly het volgende:
Jose, gaan jullie nou ook voor IUI of zelf klussen? In ieder geval gaan we dus heel erg gelijk op! Spannende weken gaan we krijgen hier! Is de pregnyl goed gelukt?
Nee, wij doen nog geen IUI. Wij moeten de komende tijd nog steeds zelf klussen, omdat het niet echt aan mijn man ligt, maar echt aan mijn eisprong... maar als ik dan toch lees dat de zaadjes van Miss_Sly's man zo véé'l beter zijn en zij (jij/jullie ) wel IUI krijgt, vraag ik me wel eens af waarom wij nog moeten wachten. Nou ja, we wachten wel weer af.

De Pregnyl zit er inderdaad in. Bij ons maakte het tijdstip niet uit, dus ik heb het gisteravond om 20.00 uur gezet. Het duurde wel een minuut of 10 voor ik het durfde. Het is me eigenlijk 100 % meegevallen... hij is niet zo 'fijn' als de Puregon, maar wel te doen. Toen 'ie erin zat, kwamen alle spanningen en alle nieuwe indrukken van de afgelopen tijd eruit... ik begon te te huilen, en mijn was zo lief bezorgd... .
Maar goed... voor deze maand zijn we klaar met spuiten!

Miss_Sly, succes met de IUI morgen!! Spannend!

Fruppel, balen dat er wat van de donatie verloren is gegaan.. hopelijk is het toch genoeg!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_57822281
Hallo allemaal weer,

kei bedankt ( ja kom uit de buurt van brabant haha ) voor jullie reacties.
Als ik het verhaal zo uitleg vind ik het ook erg heftig om op papier te zetten maar we moeten positief blijven dus dan doe ik dat ook zo veel mogelijk.
Vriendin van me is nu weer hard bezig om zwanger te worden en vind het fijn om me daar op te richten. Bij haar eerste heeft ze er ander half jaar over gedaan. Eindelijk afspraak in het ziekenhuis om hem te laten testen, zij was inmiddels net getest en alles oke, raakte ze eindelijk zwanger.
Ze had alleen al veel eerder naar de gyn gewillen maar ze is nog erg jong en dan zeggen ze doodleuk tijd genoeg. Kinderwens of niet, je hebt nog zoveel jaren voor je je wacht maar.
Maar goed ze is nu inmiddels al weer 4 maanden bezig en vind het fijn dat ik er voor haar kan zijn in deze tijd van afwachten en weer teleurgesteld zijn als ze ongesteld wordt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook veel moed haal uit jullie verhalen. Het is echt super om te zien hoe lief jullie voor elkaar zijn en hoe jullie elkaar steunen.
Natuurlijk jammer dat niemand mij verder kan helpen maar lang leven het internet.... Blijf gewoon verder zoeken.
Ik hoop echt dat ik hier veel succes verhalen zal gaan lezen. Leef achter mijn laptop helemaal mee met jullie verhalen en hoop echt dat het lukt. Bij jullie allemaal.

Pfff moest vandaag eigenlijk gewoon werken maar ik heb echt ff geen puf meer. Mega opvliegers, Buikpijn en vanacht gedroomd dat ik bevallen was. Mmmmm hoezo een fantasie wereld???
Blijf vandaag lekker op de bank en hou deze topic goed in de gaten. Ben super benieuwd hoe het bij jullie allemaal verloopt.

Groetjes en een vruchtbaarheidskus voor jullie allemaal
Proberen zit er helaas al niet meer in...
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:35:11 #234
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_57824046
Beetje late reactie maar beter laat dan nooit....

Ik krijg op het eerst geen behandeling omdat ik op de natuurlijke weg zwanger "kan" raken. De gyn wil het eerst aankijken en ik zelf eigenlijk ook wel!

De reden waarom ik hier post en niet in het andere topic is omdat ik me hier meer thuis voel. Hier zijn meer mensen die al heel lang bezig zijn net als ik (bijna 3 jaar).

Ik sta wel onder controle van de gyn. Ik ben nu hard bezig een bepaald gewicht te bereiken. En als ik wil kan ik wel medicijnen krijgen om te "helpen" maar ik ben nog erg jong en heb de tijd nog
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 14:28:07 #235
5428 crew  miss_sly
pi_57829210
De IUI is weer gedaan!
Zwemmertjes was dit keer minder: 32 miljoen vorige keer tov 3,2 miljoen dit keer; groot verschil he Ze zei dat dat heel gewoon was, dat de productie van mannen gewoon erg veel kan varieren. Van de 3,2 milj was wel ene groot percentage goed beweeglijk en gezond: 70%. Al met al nog ruim voldoende voor een geslaagde poging

Testen op dag 15 zei ze, maar aangezien ik de vorige keer ongesteld werd in de nacht van 15-16 ga ik neit eerder dan dag 16 testen. Dag 15 komen we terug van vakantie, dus kan ik de volgende morgen eventueel testen

Zo, en nu ga ik wachten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:32:12 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57829299
Fijn dat ze weer binnen zijn miss_sly! En nu maar vast zien te houden voor een week of 40!
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:38:47 #237
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57829421
70% lijkt me ondanks het grote verschil in zwemmers een goede uitslag!
Op naar een geslaagde ronde!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:18:00 #238
114177 Diaan73
pi_57830274
fijn dat de IUI is gedaan Succes met wachten de komende 2 weken

Zow hier aan het "wachten" op de ongi liever niet eigenlijk , morgen dag 29.
Make love, not war ☮
pi_57834877
oh miss sly... hopelijk zit er nu een zwemmer bij die blijft hangen!
Lekker genieten van je vakantie en dan testen maar!!!

alle dames: sterkte !
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 19:37:18 #240
5428 crew  miss_sly
pi_57834979
oe, Diaan, dag 29? Wat zou het mooi zijn als je gewoon niet ongesteld werd nu, maar zwanger bent!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:39:11 #241
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_57835018
Miss_sly wat een ontzettend goed nieuws

Veel succes met "wachten" en hopen dat het wachten beloond wordt
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:47:12 #242
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57836533
Reikt Miss_sly tube 3-secondenlijm aan, dichtplakken die muts

Diaan spannend
pi_57837876
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef miss_sly het volgende:
De IUI is weer gedaan!
Zwemmertjes was dit keer minder: 32 miljoen vorige keer tov 3,2 miljoen dit keer; groot verschil he Ze zei dat dat heel gewoon was, dat de productie van mannen gewoon erg veel kan varieren. Van de 3,2 milj was wel ene groot percentage goed beweeglijk en gezond: 70%. Al met al nog ruim voldoende voor een geslaagde poging

Testen op dag 15 zei ze, maar aangezien ik de vorige keer ongesteld werd in de nacht van 15-16 ga ik neit eerder dan dag 16 testen. Dag 15 komen we terug van vakantie, dus kan ik de volgende morgen eventueel testen

Zo, en nu ga ik wachten
Go zwemmers, go!
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
fijn dat de IUI is gedaan Succes met wachten de komende 2 weken

Zow hier aan het "wachten" op de ongi liever niet eigenlijk , morgen dag 29.
Spannend! * CrazyPrincess duimt voor je
pi_57838361
kreeg het in mijn bol en kom vanaf zondag een weekje naar NL, even uitblazen net voor de tweede injectie behandeling.. dus ik zal een week lang niet kunnen reageren hier....
vanaf de 13e dus weer..... zal wel weer een nieuw forum zijn, want we zitten nu al op pagina 10, haha

meiden, allemaal heel veel succes en ik hoop dat er een stel weg zijn als ik weer terug komt
  zaterdag 5 april 2008 @ 08:12:19 #245
114177 Diaan73
pi_57844823
Ja, ik vind het ook wel spannend. Al ga ik er gewoon vanuit dat ik ergens deze week ongi word en ga beginnen met het IUI-traject.

miss_sly hele fijne vakantie. waar gaan jullie naartoe?

Wilmadonna veel plezier in Nederland, hopelijk heb je beter weer dan nu. Het komt hier met bakken uit de lucht.
Make love, not war ☮
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:06:11 #246
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57846094
Miss_sly, het is weer tijd om een te broeden
Diaan, spannend wachten of je ongesteld wordt (liever niet natuurlijk) en dan eindelijk voor jullie ook de IUI
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_57857646
Al dagenlang onafgebroken hoofdpijn
Word er gek van maar ik moet erdoorheen.
Gelukkig verder niet te erg gestuiter meer in mijn emo vandaag.
Maar ibrofen en paracetamol helpen beiden niet Iemand ideeen ?
  zondag 6 april 2008 @ 09:26:12 #248
114177 Diaan73
pi_57863962
Je voeten afspoelen met koud water..... dat kan soms ook helpen tegen hoofdpijn.

Gisterenavond ben ik ongi geworden, zonder enige aankondiging en weer een nette cyclus van 29 dagen. Vandaag dus dag 1 en moet ik dinsdag bloed laten prikken op FSH en mag ik 's avonds beginnen met spuiten Het gaat beginnen........ IUI-poging nr. 1. Deze eerste week een drukke week, elke avond verjaardag vanaf woensdag t/m zaterdag en dan ook nog naar de musical Hair. Moet dus even een leuk tijdstip vinden waarop ik kan spuiten.
Make love, not war ☮
pi_57864048
nou, vanmiddag vertrek ik naar NL.... even mijn batterij opladen, heb er zin in

tegen hoofdpijn kan je het volgende proberen: veel water drinken, gewoon toegeven aan de hoofdpijn en even op bed gaan liggen in stilte en rust, je nek en schouderbladen laten masseren, lekker lang onder de douche staan, even een frisse neus halen. Hoofdpijn is verschrikkelijk, ik kan het weten, want ik heb iedere maand minstens 3 dagen migraine en daar helpen helaas geen pilletjes tegen.
Had jij vorige keer griep tijdens een behandeling? Waren dat ook injecties? Misschien kan je wel niet goed tegen de hormonen???

Oh Diaan, wat spannend... weer spuiten! Maarre... is het niet beter dat je het wat rustig aan doet? Lijkt me heel vervelend, die spuiten op tijd zetten, al die hormonen die in je lijf te keer gaan en dan nog leuk gaan doen op feestjes.... maar ja, de afleiding kan ook goed voor je zijn.
En wow... naar de musical hair!!!! Leuk zeg!
Ik ben vorig weekend naar een concertversie van Jesus Christ Superstar geweest, was heel gaaf. Dat werd in een kerk gehouden en dat was heel apart, want de liedjes zijn best wel rock... veel gitaren en drums en er waren ook danseressen bij, haha.

Nou, ik ga mijn mannetje en onze kater wel missen hoor komende week... zij kunnen niet mee.... maar het is wel weer ontzettend leuk om mijn ouders en vrienden weer te zien!
(voor degenen die het niet weten: ik woon in zweden sinds 2004)
Ik hoor wel dat het weer zo slecht is.... misschien kan ik wat zonneschijn meenemen van hier, haha

tot volgende week allemaal en allemaal veel succes!!!!
  zondag 6 april 2008 @ 10:09:35 #250
114177 Diaan73
pi_57864240
quote:
Op zondag 6 april 2008 09:39 schreef wilmadonna het volgende:

Oh Diaan, wat spannend... weer spuiten! Maarre... is het niet beter dat je het wat rustig aan doet? Lijkt me heel vervelend, die spuiten op tijd zetten, al die hormonen die in je lijf te keer gaan en dan nog leuk gaan doen op feestjes.... maar ja, de afleiding kan ook goed voor je zijn.
En wow... naar de musical hair!!!! Leuk zeg!
Ik ben vorig weekend naar een concertversie van Jesus Christ Superstar geweest, was heel gaaf. Dat werd in een kerk gehouden en dat was heel apart, want de liedjes zijn best wel rock... veel gitaren en drums en er waren ook danseressen bij, haha.

Nou, ik ga mijn mannetje en onze kater wel missen hoor komende week... zij kunnen niet mee.... maar het is wel weer ontzettend leuk om mijn ouders en vrienden weer te zien!
(voor degenen die het niet weten: ik woon in zweden sinds 2004)
Ik hoor wel dat het weer zo slecht is.... misschien kan ik wat zonneschijn meenemen van hier, haha

tot volgende week allemaal en allemaal veel succes!!!!
Het is bij mij nog niet weer spuiten, maar mn 1e keer maar ik zie er niet tegenop hoor. En het leven gaat ondertussen gewoon verder en ik zie al die verjaardagen wel als een afleiding.
Ik weet ook nog niet hoe ik ga reageren... dus ik wacht het gewoon af. Komt helemaal goed.

Ow dat is ook gaaf zeg..

heel veel plezier in Nederland, het is nu mooi weer..... en geniet er lekker even van
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')