quote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, als er iets fout gaat, is er geen man over boord. Mijn zusje moest gisterochtend om 7 uur de injectie zetten. Bij het openbreken van een ampul poeder moest ze zo hard knijpen, dat de hele ampul aan gruzelementen was. Dus dat durfde ze niet meer op te nemen met de vloeistog, uit angst dat er fragmentjes glas in zouden zitten en het is vast niet gezond om die te injecteren! Dus heeft ze de apotheek gebeld, geval uitgelegd, en kon ze meteen komen om een nieuwe ampul te halen. En dat was nog niet eens de apotheek waar ze de oorspronkelijke ampul vandaan had, want die had ze bij de kliniek meegekregen ipv bij haar eigen apotheek gehaald.
Dus niet gevreesd, er is altijd een oplossing
[..]
Ja, het is momenteel zo erg.... De gyn had vanochtend ook geen ander nieuws dan dat we maar op de IVF in juli moeten wachten. Op mijn verzoek doen we geen 'tussen' behandelingen in de tijd tot juli, dus geen extra iui.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
McLaura... is het zo erg? je hebt dus een slecht gevoel over deze laatste poging. Sterkte straks bij de gyn en voor nu een dikke knuffel![]()
en ik stuur wat positieve vibes naar je...
Dankjewel!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:
McLaura, wat rot dat je er zo'n slecht gevoel over hebt! Ik stuur wat vibes en een knuffel mee met die van Diaan
Ik vind de moed ook wel terug, maar ik had zo mijn hoop gevestigd op de iui omdat ze bij ons geen oorzaak hebben gevonden.....quote:Op donderdag 3 april 2008 12:22 schreef Basimah het volgende:
De hoop verliezen is zo n machteloos gevoel. Ik hoop echt dat je dat snel weer terugvind. Ik gun het je zo om snel te krijgen wat je wilt![]()
Haha, ja... dat idee hadden wij ook al... ik ben alleen maar super super super blij dat deze medicijnen zo goed hebben aangeslagen.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
@ Jose > Je hebt een turbofollikelSterkte met prikken
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Jose heb je ook vrijdag de IUI?? Het enge van Pregnyl vind ik dat je het moet mengen e.d. dan is Puregon een stuk makkelijker.
Nee, wij doen nog geen IUI. Wij moeten de komende tijd nog steeds zelf klussen, omdat het niet echt aan mijn man ligt, maar echt aan mijn eisprong... maar als ik dan toch lees dat de zaadjes van Miss_Sly's man zo véé'l beter zijn en zij (jij/julliequote:Op donderdag 3 april 2008 07:50 schreef miss_sly het volgende:
Jose, gaan jullie nou ook voor IUI of zelf klussen? In ieder geval gaan we dus heel erg gelijk op! Spannende weken gaan we krijgen hier! Is de pregnyl goed gelukt?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef miss_sly het volgende:
De IUI is weer gedaan!
Zwemmertjes was dit keer minder: 32 miljoen vorige keer tov 3,2 miljoen dit keer; groot verschil heZe zei dat dat heel gewoon was, dat de productie van mannen gewoon erg veel kan varieren. Van de 3,2 milj was wel ene groot percentage goed beweeglijk en gezond: 70%. Al met al nog ruim voldoende voor een geslaagde poging
Testen op dag 15 zei ze, maar aangezien ik de vorige keer ongesteld werd in de nacht van 15-16 ga ik neit eerder dan dag 16 testen. Dag 15 komen we terug van vakantie, dus kan ik de volgende morgen eventueel testen
Zo, en nu ga ik wachten![]()
Spannend! * CrazyPrincess duimt voor jequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef Diaan73 het volgende:fijn dat de IUI is gedaan
![]()
Succes met wachten de komende 2 weken
![]()
Zow hier aan het "wachten" op de ongi liever niet eigenlijk, morgen dag 29.
Het is bij mij nog niet weer spuiten, maar mn 1e keerquote:Op zondag 6 april 2008 09:39 schreef wilmadonna het volgende:
Oh Diaan, wat spannend... weer spuiten! Maarre... is het niet beter dat je het wat rustig aan doet? Lijkt me heel vervelend, die spuiten op tijd zetten, al die hormonen die in je lijf te keer gaan en dan nog leuk gaan doen op feestjes.... maar ja, de afleiding kan ook goed voor je zijn.
En wow... naar de musical hair!!!! Leuk zeg!
Ik ben vorig weekend naar een concertversie van Jesus Christ Superstar geweest, was heel gaaf. Dat werd in een kerk gehouden en dat was heel apart, want de liedjes zijn best wel rock... veel gitaren en drums en er waren ook danseressen bij, haha.
Nou, ik ga mijn mannetje en onze kater wel missen hoor komende week... zij kunnen niet mee.... maar het is wel weer ontzettend leuk om mijn ouders en vrienden weer te zien!
(voor degenen die het niet weten: ik woon in zweden sinds 2004)
Ik hoor wel dat het weer zo slecht is.... misschien kan ik wat zonneschijn meenemen van hier, haha
tot volgende week allemaal en allemaal veel succes!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |