Leana ! Van harte ! Ik heb je echo bewonderd! Ik kan me nog zo goed herinnneren dat wij het nieuws kregen...shock , ontroering, verwarring echt een achtbaan van emoties. Hier zijn de meiden nu 10 maanden en een beetje, echt geweldig ! Totaal verliefd op mijn duoquote:Op maandag 17 maart 2008 11:16 schreef Leana het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik kan zelf ook echt niet wachten op de 20 weken echo. Maar dat komt omdat ik dat gewoon super leuk vind.
Enne voor de gene die het wilde weten. Ja de mini is Roze, maar wordt echt nooit verkocht! Het probleem is opgelost zodra ze kunnen lopen. Dus dat wordt heel veel oefenen met onze spruiten.
Wat een schrik zul je gehad hebben Wennie? Het komt vaak wel goed hoorGewoon lekker blijven genieten. Nu kan het nog, over een paar weken is je mooie buik verdwenen....
Liefs Leana
Moest het nu maar eentje zijn, zou ik zeggen: Draagdoek!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:16 schreef Leana het volgende:
Enne voor de gene die het wilde weten. Ja de mini is Roze, maar wordt echt nooit verkocht! Het probleem is opgelost zodra ze kunnen lopen. Dus dat wordt heel veel oefenen met onze spruiten.
Liefs Leana
een op de rug en een op de buikquote:Op maandag 17 maart 2008 11:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Moest het nu maar eentje zijn, zou ik zeggen: Draagdoek!
Maar met twee, tja...
Hier nog nergens beweging inquote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Popples het volgende:
marie toch gefeliciteerd hoor!!!
wennie wat balen een stuit nou hopelijk draait je kleine.
kim waar ben je?
macka hoe is het bij jou nu?
he bah macka sterkte morgenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hier nog nergens beweging inMorgen naar de huisarts voor het abces onder de oksel, hopen dat ze het kan openen. Ik FOK! nu zo'n beetje om de dag, want ik ben vaak te moe om de laptop zelfs maar op te starten. Dus verwacht maar niks spannends als ik me een dagje niet vertoon.
voor iedere zwangere die het nodig heeft!
Weet je nog of ze naast of achter elkaar zaten?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:59 schreef Troel het volgende:
Leana, zaterdag in de dierentuin zagen wij een kinderwagen waar wel twee maxi-cosi's inkonden. Maarja, je snapt hem al, ik heb geen idee welke het is
ik heb deze al gevondenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:00 schreef Leana het volgende:
[..]
Weet je nog of ze naast of achter elkaar zaten?
dr is al een kinderwagen topicquote:Op maandag 17 maart 2008 15:46 schreef Leana het volgende:
Dank je wel Ynske,
Bedankt voor je opzoek werk. Ik wil er graag een met grote luchtbanden.
Tsja... ik ben verder niet critisch hoor.
Ik zal even een nieuw topic aanmaken over de kinderwagen. Anders gaan we zo of topic...
Groetjes
Monequote:Op maandag 17 maart 2008 13:14 schreef Mone het volgende:
Kim!
Dan weet ik zeker tegen welke zwangere mama aankletsquote:Op maandag 17 maart 2008 11:16 schreef Leana het volgende:
Ik kan zelf ook echt niet wachten op de 20 weken echo. Maar dat komt omdat ik dat gewoon super leuk vind.
Wat een schrik zul je gehad hebben Wennie? Het komt vaak wel goed hoorGewoon lekker blijven genieten. Nu kan het nog, over een paar weken is je mooie buik verdwenen....
Liefs Leana
ja of tweequote:Op maandag 17 maart 2008 22:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijne pas een maand of twee geleden uitgedaan, meer omdat het nogal belachelijk stond omdat mijn navel ineens een hele andere stand had gekregen dan dat het echt irriteerde (het ringetje kwam enkele cm's boven het gat van de navel te zitten). Het gat is nog steeds open, alleen rekt het gaatje een beetje uit tot een streepje, dus ik ben benieuwd of ik er straks een uitgelubberd gat (ha ha. ) aan over hou
.
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 maart 2008 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
Vandaag was het zover.
Na vannacht om 4 uur het bed uit te zijn gekomen, om 7 uur in het ziekenhuis te staan was het om 12:43 raak.
Een 3445 gram zware zoon. Genaamd Colin.
[ link | afbeelding ]
*gaat slapen*.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
Vandaag was het zover.
Na vannacht om 4 uur het bed uit te zijn gekomen, om 7 uur in het ziekenhuis te staan was het om 12:43 raak.
Een 3445 gram zware zoon. Genaamd Colin.
Nou, na het verstoppingsdrama van twee dagen geleden voelt het nog steeds alsof mijn binnenvoering eruit komt als ik op het toilet zitquote:
Dat is de schuld van Brighteyes en Maneki, dat ik hier leesquote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef Leana het volgende:
Oh en Skaai, grappig dat je hier leest. Dat had ik niet verwacht. Maakt verder niet uit hoor.
Klinkt als inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:25 schreef Jojogirl het volgende:
Gefeliciteerd met Colin, GizartFRLKlinkt als een redelijk vlotte bevalling
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Brighteyes en Maneki, dat ik hier lees.
ik dacht even dat je een tweeling van 2 verschillende vaders droeg!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef Leana het volgende:
Gelukkig hebben ze ook een vader, Allebei 1 dus.
Hoeven we nooit ruzie te maken wie het kind mag
Tjoh, dit had mijn post kunnen zijn, Grijs, tot de laatste alinea dan, want ik MOET in het ziekenhuis bevallen omdat ik direct daarna de OK in moet omdat al 2 keer de placenta gedeeltelijk is blijven zitten. Ben ook 2 keer daar bevallen, dus ik weet niet beter, zie er niet tegenop. Ben alleen maar bang dat ik het niet op tijd haal!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:55 schreef Grijs het volgende:
Ik ben al weer 30 weken zwanger en ben het nu al een beetje zat aan het worden. Ik merk dat ik niet te lang kan lopen en dat de gewone dingetjes steeds lastiger gaan. Ik geloof dat ik deze week maar eens de fysiotherapeut bel, gaf ook veel verlichting toen ik zwanger was van Judith.
Afgelopen dinsdag ben ik bij de verloskundige geweest en alles zag er prima uit. We hadden het nog over het bevallen in het ziekenhuis.
Ik moet in het ziekenhuis bevallen, omdat ik bij de vorige bevalling veel bloed was verloren en na de bevalling naar het ziekenhuis moest, waar ik een bloedtransfusie heb gekregen.
Ik zei dat ik maar eens naar zo'n voorlichtingsavond van het ziekenhuis moest gaan, omdat ik eigenlijk wel een beetje tegen een ziekenhuisbevalling opzie en misschien dat zo'n voorlichting dan kan helpen. De verloskundige vond dat (uiteraard) ook wel een goed idee, maar zei nog wel even dat ik niet meer naar het ziekenhuis ga, als de verloskundige meer dan 4 cm. ontsluiting bij mij thuis constateert. Nu heb ik bij de voorgaande bevallingen geen verloskundige gezien voordat ik 4 cm. ontsluiting heb (bij de eerste had ik volledige ontsluiting, bij de vorige zo'n 6 of 7 cm.), dus moet ik toch ook wel rekening houden met een thuisbevalling (waar ik eigenlijk wel blij mee ben)!
Mijn schoonvader heeft die zelf gedrukt. Hij werkte tijdens het trouwen in een drukkerij. Op dit moment niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Sil, mss daar waar jullie ook je trouwkaartjes hebben laten drukken?
Althans, als je daar tevreden over was.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zin om de buurman dood te maken. De hele dag is hij in de muur aan het boren, en volgens mij is het geen gaatje. En ik heb vette buikpijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:23 schreef KD-fotografie het volgende:
GizartFRL, van harte gefeliciteerd!!
Ik ben vandaag 27 weken zwanger! mijn navelpiercing zit er nog steeds in overigens, heb wel een flexibele.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:16 schreef Leana het volgende:
Liefs Leana
Dat herken ik dus helemaaaal niet. Integendeel!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mibos, ik had bij de 2e juist alles eerder klaar dan bij de 1e. Met 12 weken stond de kinderkamer al in elkaar en met 20 weken had ik alles al zo goed als uitgezocht, gewassen en ingeruimd. Maar met de 1e zwangerschap was ik veel meer bezig met het kindje dat in mijn buik groeide. Ik had een poster met daarop de cm's en gewicht van week 1 tot week 40 en ik stond iedere week voor die poster. Met een 2e ben je meer bezig met alles klaar hebben voor de 2e en je oudste kind die je aandacht vraagt.
hier lijkt het echt alsof ze dwars door mijn buik heen gaat, het doet echt pijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Fijn he, zo'n drukke baby die ook echt lijkt te reageren op jou of je vriendkan er echt van genieten!
![]()
Hier zijn gister de meubeltjes geleverd en vriendje heeft de kast al in elkaar gezet...aangezien hij vanavond pas laat thuis is ivm werk ga ik de commode zelf proberen in elkaar te zetten, heb nl geen geduld whehe
Hier doet het gelukkig geen pijn, al schrik ik soms wel als ze ineens onverwacht een flinke trap geeftquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:06 schreef Popples het volgende:
hier lijkt het echt alsof ze dwars door mijn buik heen gaat, het doet echt pijn.![]()
volgens mij krijg ik een peuter, gezien de lengte en hoe ze beweegt.
wat leuk bla de meubeltjes. heerlijke he als het al binnen is.
Dat herken ik wel!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat herken ik dus helemaaaal niet. Integendeel!Behalve braaf mijn vk-bezoekjes afleggen, heb ik nog niets aan deze zwangerschap gedaan!
Krijg nu met 30 weken dan ook ineens haast omdat er nog van alles moet gebeuren, aan de andere kant ook een soort nonchalant gevoel van 'ach, het is allemaal in huis nog, dus t.z.t. ook snel genoeg gepakt'. Hoewel dat voor kaartjes en namen natuurlijk niet op gaat!
![]()
Van mijn eerste zwangerschap heb ik met volle teugen genoten, was ook een vlekkeloze zwangerschap. Ik was met de 2e zwangerschap al een stuk minder bezig omdat ik nog een kleintje had die al mijn tijd opslurpte
Buikpijn valt mee, of ik ben er al aan gewend, dat kan ook nog. Ik voelde net op het toilet wel weer een lekkere klont slijm naar buiten glijden, ik dacht dat alles er al uit wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Die kat...![]()
![]()
En de poging tot schaapachtige blik vind ik ook goed geslaagd...![]()
Geen buikpijnen meer k_i_m?Voel je je nog een beetje redelijk??
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Buikpijn valt mee, of ik ben er al aan gewend, dat kan ook nog. Ik voelde net op het toilet wel weer een lekkere klont slijm naar buiten glijden, ik dacht dat alles er al uit was. Bij elke stap die ik zet voel ik me zo doodmoe dat ik ter plekke ter aarde kan storten, heb vannacht ook voor het eerst sinds maanden redelijk aaneengesloten geslapen
. Ben er maar 5 keer uit geweest om te plassen
.
Ik heb net de keuken ontruimd, maar dat kwam eigenlijk alleen doordat mijn wederhelft ook heel druk aan het opruimen/schoonmaken was en ik niet op mijn reet wilde blijven zitten. En de werkster was ook niet geweest, dus er viel nog wel wat schoon te maken. Maar nu ben ik er ook wel weer klaar mee, dus ik vermoed dat die keukenkastjes toch later een keer aan de beurt zijn.
en over kaartjes; wij hebben vorige week pas alles rondgemaakt, dus het kan altijd nog later.
Welnee, dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:03 schreef Mone het volgende:
Dit is wel heel erg tussen neus en lippen vertellen dat je de slijmprop verloren bent?!.
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:10 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, gelukkig heb ik inmiddels geen last meer van bloederige afscheiding.
aiaiai, wat spannend! Als vrijdag ook nog gaat uitkomen, noem ik je voortaan Char.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee, dat heb ik gisteren al gedaan.
[..]
Terwijl we dat al lįng hadden kunnen opmaken uit je sigquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben gewoon te subtiel voor deze wereld.
Neehee, vrijdag pasquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Terwijl we dat al lįng hadden kunnen opmaken uit je sig![]()
Nou, vort; Bįįr!
Ja? Was het zo onverwacht? Nou en nu hup op die roze wolk he?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:28 schreef Reinhilde het volgende:
Dankjewel flowerbox!
Ik ben nog een beetje flabbergasted..
Neejoh, ik begin vrijdagochtend pas. En ik ga ook niet uitscheuren. En het wordt een korte bevalling.quote:
Maandagmorgen kaartje geregeld, dinsdagmorgen kindje in armenquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
-knip-
en over kaartjes; wij hebben vorige week pas alles rondgemaakt, dus het kan altijd nog later.
We zijn in januari begonnen met klussen, dit was dus de 3e ronde. Onverwacht? Ik weet niet... ik ben gewoon heel erg gelukkig maar kan het nog niet helemaal bevatten.. En die roze wolk, daar kom ik voorlopig niet meer vanaf:)quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja? Was het zo onverwacht? Nou en nu hup op die roze wolk he?
Ja zie je! Ik had het wel gelezen maar dacht dat het al lang bekend was en ik weer eens achter liep, dus ik durfde niks te zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben gewoon te subtiel voor deze wereld. Het zou mij echt een giller lijken als het me echt lukt ja
.
wacht maar, dadelijk gaat het sneller.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:03 schreef freecell het volgende:
Reinhilde gefeliciteerd en welkom
Langzaam stijgen we wel op het lijstje zeg!
Vrijdag avond 23.30u het kaartje in orde gemaakt, zaterdag ochtend 8.45u navelstreng los geknipt.. Ha, ik winquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maandagmorgen kaartje geregeld, dinsdagmorgen kindje in armen
Nog sneller?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:12 schreef Popples het volgende:
[..]
wacht maar, dadelijk gaat het sneller.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |