Leana ! Van harte ! Ik heb je echo bewonderd! Ik kan me nog zo goed herinnneren dat wij het nieuws kregen...shock , ontroering, verwarring echt een achtbaan van emoties. Hier zijn de meiden nu 10 maanden en een beetje, echt geweldig ! Totaal verliefd op mijn duoquote:Op maandag 17 maart 2008 11:16 schreef Leana het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik kan zelf ook echt niet wachten op de 20 weken echo. Maar dat komt omdat ik dat gewoon super leuk vind.
Enne voor de gene die het wilde weten. Ja de mini is Roze, maar wordt echt nooit verkocht! Het probleem is opgelost zodra ze kunnen lopen. Dus dat wordt heel veel oefenen met onze spruiten.
Wat een schrik zul je gehad hebben Wennie? Het komt vaak wel goed hoorGewoon lekker blijven genieten. Nu kan het nog, over een paar weken is je mooie buik verdwenen....
Liefs Leana
Moest het nu maar eentje zijn, zou ik zeggen: Draagdoek!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:16 schreef Leana het volgende:
Enne voor de gene die het wilde weten. Ja de mini is Roze, maar wordt echt nooit verkocht! Het probleem is opgelost zodra ze kunnen lopen. Dus dat wordt heel veel oefenen met onze spruiten.
Liefs Leana
een op de rug en een op de buikquote:Op maandag 17 maart 2008 11:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Moest het nu maar eentje zijn, zou ik zeggen: Draagdoek!
Maar met twee, tja...
Hier nog nergens beweging inquote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Popples het volgende:
marie toch gefeliciteerd hoor!!!
wennie wat balen een stuit nou hopelijk draait je kleine.
kim waar ben je?
macka hoe is het bij jou nu?
he bah macka sterkte morgenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hier nog nergens beweging inMorgen naar de huisarts voor het abces onder de oksel, hopen dat ze het kan openen. Ik FOK! nu zo'n beetje om de dag, want ik ben vaak te moe om de laptop zelfs maar op te starten. Dus verwacht maar niks spannends als ik me een dagje niet vertoon.
voor iedere zwangere die het nodig heeft!
Weet je nog of ze naast of achter elkaar zaten?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:59 schreef Troel het volgende:
Leana, zaterdag in de dierentuin zagen wij een kinderwagen waar wel twee maxi-cosi's inkonden. Maarja, je snapt hem al, ik heb geen idee welke het is
ik heb deze al gevondenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:00 schreef Leana het volgende:
[..]
Weet je nog of ze naast of achter elkaar zaten?
dr is al een kinderwagen topicquote:Op maandag 17 maart 2008 15:46 schreef Leana het volgende:
Dank je wel Ynske,
Bedankt voor je opzoek werk. Ik wil er graag een met grote luchtbanden.
Tsja... ik ben verder niet critisch hoor.
Ik zal even een nieuw topic aanmaken over de kinderwagen. Anders gaan we zo of topic...
Groetjes
Monequote:Op maandag 17 maart 2008 13:14 schreef Mone het volgende:
Kim!
Dan weet ik zeker tegen welke zwangere mama aankletsquote:Op maandag 17 maart 2008 11:16 schreef Leana het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik kan zelf ook echt niet wachten op de 20 weken echo. Maar dat komt omdat ik dat gewoon super leuk vind.
Wat een schrik zul je gehad hebben Wennie? Het komt vaak wel goed hoorGewoon lekker blijven genieten. Nu kan het nog, over een paar weken is je mooie buik verdwenen....
Liefs Leana
ja of tweequote:Op maandag 17 maart 2008 22:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijne pas een maand of twee geleden uitgedaan, meer omdat het nogal belachelijk stond omdat mijn navel ineens een hele andere stand had gekregen dan dat het echt irriteerde (het ringetje kwam enkele cm's boven het gat van de navel te zitten). Het gat is nog steeds open, alleen rekt het gaatje een beetje uit tot een streepje, dus ik ben benieuwd of ik er straks een uitgelubberd gat (ha ha. ) aan over hou
.
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 maart 2008 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
Vandaag was het zover.
Na vannacht om 4 uur het bed uit te zijn gekomen, om 7 uur in het ziekenhuis te staan was het om 12:43 raak.
Een 3445 gram zware zoon. Genaamd Colin.
[ link | afbeelding ]
*gaat slapen*.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
Vandaag was het zover.
Na vannacht om 4 uur het bed uit te zijn gekomen, om 7 uur in het ziekenhuis te staan was het om 12:43 raak.
Een 3445 gram zware zoon. Genaamd Colin.
Nou, na het verstoppingsdrama van twee dagen geleden voelt het nog steeds alsof mijn binnenvoering eruit komt als ik op het toilet zitquote:
Dat is de schuld van Brighteyes en Maneki, dat ik hier leesquote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef Leana het volgende:
Oh en Skaai, grappig dat je hier leest. Dat had ik niet verwacht. Maakt verder niet uit hoor.
Klinkt als inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:25 schreef Jojogirl het volgende:
Gefeliciteerd met Colin, GizartFRLKlinkt als een redelijk vlotte bevalling
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Brighteyes en Maneki, dat ik hier lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |