GizartFRL van harte gefeliciteerd!!!!
Nou hier zit het behang erop in de babykamer, plafond is gewit, kozijnen nieuw in de lak.
Vandaag nog maar eens de vloer nog een keertje extra dweilen van al dat geknoei met verf en behangplaksel, en lampje ophangen, en behangversierseltjes maken.
M'n vader gaat nog een lambrisering maken rondom de verwarming als ie terug is van vakantie, en 1 april gaan we dan de meubeltjes ophalen! Als ik het zo zie wordt het gewoon een heel leuk kamertje al

En lijkt zoveel groter ineens!
Dat zwangerschap erbij doen herken ik wel enigzins ook al is het de eerste; afentoe ben ik een beetje onzeker daarin van moet ik nou rustiger aan doen, of juist niet, voelde me vorige week ook gewoon een slechte mama doordat ik gewoon te lang doorging. Ik heb op het moment relatief gewoon nog weinig last en voel me gewoon goed (afgezien van wat moe en hier en daar een pijntje). Wel afentoe harde buik, of laatst weer dat lood op m'n bekken, maar dat is maar voor korte duur, en komt niet heel geregeld voor. Ik heb juist het idee dat ik nu actiever ben dan voor de zwangerschap, maar dat heb ook te maken met de nesteldrang

Ook op m'n werk is het geen stapje terug, ok geen lichamelijk werk, maar zoals gister flink doorstomen achter de computer, weer lekker hectisch, en dat met verweekte hersenen

Ik geniet wel 100% en de zwangerschap en beeb staat gewoon centraal in mijn leven op het moment. Probeer alles mee te pikken wat er mee te pikken valt ervan

Ik heb iig maandag rond de tafel gezeten om m'n zwangerschapsverlof te bespreken, en ik neem 6 weken voor de uitgerekende datum m'n verlof op, om gewoon niet op het end in de knel te komen met mezelf dat het misschien dan wel een stuk zwaarder is. En er wordt eindelijk nu een contract voor me opgemaakt

Danwel op detachering omdat de werkgever me anders meteen een vast contract moest aanbieden wegens de handige flexwet vs 3 ziekmeldingen (waarvan 2 in het eerste trimester van de zwangerschap), maar ik zou hier aanvankelijk maar een half jaar blijven maar ze zijn tevree met me, ik zou in de toekomst zelfs doorgeschoven worden kunnen binnen het bedrijf was het idee gezien ook mijn ict achtergrond (waar ik nu niks mee doe, en heb ook nog boekhoudpapieren, dus keuze genoeg), en het wordt ook gewoon steeds drukker op het werk en ik heb het er prima naar m'n zin.
Morgen begint iig de 100-dagen countdown voor me! een nieuwe mijlpaal

Ohw en beeb laat goed van zich voelen! Nu dusdanig dat mijn vriend gisteravond echt een speelkwartiertje had met de kleine; ze trapte en friemelde echt gericht naar z'n hand toe, en hij heeft het meerdere malen gevoeld; en zo is ie tevreden in slaap gesust

(En zat ik nog met een drukke beeb in m'n buik

).
Gisteren schopte beeb ook 2 keer naar boven, echt hoog, dat het al zo hoog komt verbaasd me dan!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae