Hier doet het gelukkig geen pijn, al schrik ik soms wel als ze ineens onverwacht een flinke trap geeftquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:06 schreef Popples het volgende:
hier lijkt het echt alsof ze dwars door mijn buik heen gaat, het doet echt pijn.![]()
volgens mij krijg ik een peuter, gezien de lengte en hoe ze beweegt.
wat leuk bla de meubeltjes. heerlijke he als het al binnen is.
Dat herken ik wel!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat herken ik dus helemaaaal niet. Integendeel!Behalve braaf mijn vk-bezoekjes afleggen, heb ik nog niets aan deze zwangerschap gedaan!
Krijg nu met 30 weken dan ook ineens haast omdat er nog van alles moet gebeuren, aan de andere kant ook een soort nonchalant gevoel van 'ach, het is allemaal in huis nog, dus t.z.t. ook snel genoeg gepakt'. Hoewel dat voor kaartjes en namen natuurlijk niet op gaat!
![]()
Van mijn eerste zwangerschap heb ik met volle teugen genoten, was ook een vlekkeloze zwangerschap. Ik was met de 2e zwangerschap al een stuk minder bezig omdat ik nog een kleintje had die al mijn tijd opslurpte
Buikpijn valt mee, of ik ben er al aan gewend, dat kan ook nog. Ik voelde net op het toilet wel weer een lekkere klont slijm naar buiten glijden, ik dacht dat alles er al uit wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Die kat...![]()
![]()
En de poging tot schaapachtige blik vind ik ook goed geslaagd...![]()
Geen buikpijnen meer k_i_m?Voel je je nog een beetje redelijk??
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Buikpijn valt mee, of ik ben er al aan gewend, dat kan ook nog. Ik voelde net op het toilet wel weer een lekkere klont slijm naar buiten glijden, ik dacht dat alles er al uit was. Bij elke stap die ik zet voel ik me zo doodmoe dat ik ter plekke ter aarde kan storten, heb vannacht ook voor het eerst sinds maanden redelijk aaneengesloten geslapen
. Ben er maar 5 keer uit geweest om te plassen
.
Ik heb net de keuken ontruimd, maar dat kwam eigenlijk alleen doordat mijn wederhelft ook heel druk aan het opruimen/schoonmaken was en ik niet op mijn reet wilde blijven zitten. En de werkster was ook niet geweest, dus er viel nog wel wat schoon te maken. Maar nu ben ik er ook wel weer klaar mee, dus ik vermoed dat die keukenkastjes toch later een keer aan de beurt zijn.
en over kaartjes; wij hebben vorige week pas alles rondgemaakt, dus het kan altijd nog later.
Welnee, dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:03 schreef Mone het volgende:
Dit is wel heel erg tussen neus en lippen vertellen dat je de slijmprop verloren bent?!.
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:10 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, gelukkig heb ik inmiddels geen last meer van bloederige afscheiding.
aiaiai, wat spannend! Als vrijdag ook nog gaat uitkomen, noem ik je voortaan Char.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee, dat heb ik gisteren al gedaan.
[..]
Terwijl we dat al láng hadden kunnen opmaken uit je sigquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben gewoon te subtiel voor deze wereld.
Neehee, vrijdag pasquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Terwijl we dat al láng hadden kunnen opmaken uit je sig![]()
Nou, vort; Báár!
Ja? Was het zo onverwacht? Nou en nu hup op die roze wolk he?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:28 schreef Reinhilde het volgende:
Dankjewel flowerbox!
Ik ben nog een beetje flabbergasted..
Neejoh, ik begin vrijdagochtend pas. En ik ga ook niet uitscheuren. En het wordt een korte bevalling.quote:
Maandagmorgen kaartje geregeld, dinsdagmorgen kindje in armenquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
-knip-
en over kaartjes; wij hebben vorige week pas alles rondgemaakt, dus het kan altijd nog later.
We zijn in januari begonnen met klussen, dit was dus de 3e ronde. Onverwacht? Ik weet niet... ik ben gewoon heel erg gelukkig maar kan het nog niet helemaal bevatten.. En die roze wolk, daar kom ik voorlopig niet meer vanaf:)quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja? Was het zo onverwacht? Nou en nu hup op die roze wolk he?
Ja zie je! Ik had het wel gelezen maar dacht dat het al lang bekend was en ik weer eens achter liep, dus ik durfde niks te zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben gewoon te subtiel voor deze wereld. Het zou mij echt een giller lijken als het me echt lukt ja
.
wacht maar, dadelijk gaat het sneller.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:03 schreef freecell het volgende:
Reinhilde gefeliciteerd en welkom
Langzaam stijgen we wel op het lijstje zeg!
Vrijdag avond 23.30u het kaartje in orde gemaakt, zaterdag ochtend 8.45u navelstreng los geknipt.. Ha, ik winquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maandagmorgen kaartje geregeld, dinsdagmorgen kindje in armen
Nog sneller?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:12 schreef Popples het volgende:
[..]
wacht maar, dadelijk gaat het sneller.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |