abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57819016
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
Ja idd, je kunt alleen interesseberichtjes sturen en hopen dat de ander full member is .
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:16:32 #102
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57821976
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nee hoor ik ben nu mn profiel aan het invullen.

Bij de vraag: Huidskleur? Keuze uit: blank, zwart, bruin, GEEL, ROOD ?? WTF?!?!?! hoe bedoel je dit is discriminatie. Tyfussite. Moet ik nu Geel invullen omdat ik aziatisch ben?
Ja

En op je profielfoto moet je natuurlijk wel met chopsticks staan, of in de Bruce Lee houding
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57822706
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nee hoor ik ben nu mn profiel aan het invullen.

Bij de vraag: Huidskleur? Keuze uit: blank, zwart, bruin, GEEL, ROOD ?? WTF?!?!?! hoe bedoel je dit is discriminatie. Tyfussite. Moet ik nu Geel invullen omdat ik aziatisch ben?
Inderdaad, pure discriminatie.

Hier is een foto van mijn familie:

Ik ben dus blauw maar blauw staat er helemaal niet tussen
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:29:05 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57822826
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Inderdaad, pure discriminatie.

Hier is een foto van mijn familie:
[ afbeelding ]

Ik ben dus blauw maar blauw staat er helemaal niet tussen
Tijd voor een smurfenversie van RP dan
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:39:35 #105
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57825520
quote:
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
Inderdaad, anderzijds een geweldige manier om inkomsten te werven bij mensen die echt wanhopig op zoek zijn.
Erg leuk dat ik met mijn niet bepaald serieuze profiel veel berichten krijg en het door dit systeem enkel kan houden bij een vleeskeuring.
pi_57831599
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad, anderzijds een geweldige manier om inkomsten te werven bij mensen die echt wanhopig op zoek zijn.
Erg leuk dat ik met mijn niet bepaald serieuze profiel veel berichten krijg en het door dit systeem enkel kan houden bij een vleeskeuring.
Veel berichten
Je bent man, je krijgt helemaal geen berichten. Hooguit heel even omdat je nieuw lid bent. Maar daarna is het over
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57831636
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja idd, je kunt alleen interesseberichtjes sturen en hopen dat de ander full member is .
En aangezien de meeste vrouwen een paar dozijn hartjes per dag ontvangen en zij deze weer ongezien weggooien, heb je weinig keus Hamster... pak je portemonnee maar
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:17:17 #108
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57835830
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Veel berichten
Je bent man, je krijgt helemaal geen berichten. Hooguit heel even omdat je nieuw lid bent. Maar daarna is het over
Dan kom ik misschien verwijft over, dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk.
Maar ik heb eenmalig daar dat profiel aangemaakt en ingevuld en krijg nog dagelijks in de mail van die spam oproepen dat mensen hun interesse kenbaar gemaakt hebben of een bericht hebben achtergelaten.
Niet dat ik er wat mee doe, maar dat is weer een ander verhaal.
pi_57836026
Knipoogje durft het niet te zeggen, maar het niet dat je als man berichten krijgt, maar dat jij berichten krijgt.
Maarrrr voordeel van de twijfel. Op elke deksel past vast wel een hele speciale handvat met torque-schroefjes.

Mensen ooit aangedacht dat misschien r&p nep profielen gebruikt om interesses te sturen in de hoop dat die persoon een abbo neemt om te kunnen reageren?
A little bit hateful
pi_57837129
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dan kom ik misschien verwijft over, dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk.
Maar ik heb eenmalig daar dat profiel aangemaakt en ingevuld en krijg nog dagelijks in de mail van die spam oproepen dat mensen hun interesse kenbaar gemaakt hebben of een bericht hebben achtergelaten.
Niet dat ik er wat mee doe, maar dat is weer een ander verhaal.
Dan wil ik wel eens een link naar je profiel (desnoods PM), want ik heb genoeg dingen geprobeerd (zelfs fake profielen met fake modellenfoto's als experiment) en na een weekje houdt het gewoon op als man.
pi_57838112
Deze vond ik wel opvallend
quote:
Ik ben niet gezellig, totaal niet lief of interessant, geen humor (hebben vrouwen over het algemeen toch niet?!), hou niet van lekker eten of een goede film en genieten van een biertje op het terrasje hoort ook absoluut niet thuis bij mijn favorieten!
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:01:13 #112
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57838535
quote:
Ben jij...

de prinses die mijn witte paard verzorgt? Te eten geeft?
De stal uitmest? De keuken schoonmaakt?
M'n voeten elke dag masseert? Kookt? Niet zeurt?

Nee? Had ik ook niet verwacht!
Desalniettemin geldt de aanbieding "Bijzonder leuke man van 24" niet voor aso's, gothics, streng-gelovigen, cartuning-liefhebbers, tienermoeders en vrouwen die een slechte kennis hebben van de Nederlandse taal.
Mocht je hier niet aan voldoen, en houd je eigenlijk helemaal niet van paarden, dan zijn wij een match.
.

Deze heb ik even gehad op RP, zolang ik erop stond. Te kut voor woorden, maar kreeg er nog aardig wat reacties op en heb er nog wat leuke 'dates' aan overgehouden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_57839640
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

.

Deze heb ik even gehad op RP, zolang ik erop stond. Te kut voor woorden, maar kreeg er nog aardig wat reacties op en heb er nog wat leuke 'dates' aan overgehouden.
Jij staat al drie maanden of zo tussen m'n matches .
Tap tap tap
pi_57839690
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En aangezien de meeste vrouwen een paar dozijn hartjes per dag ontvangen en zij deze weer ongezien weggooien, heb je weinig keus Hamster... pak je portemonnee maar
ik ben ook niet heel erg gul met hartjes trouwens, maar echt, er reageren gozers op m'n profiel die niet eens LEZEN wat ik doe en stellen vragen die gewoon in mn profiel staan.
Tap tap tap
pi_57844548
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik vind dat jullie moeten gaan daten.
Ik vindt toch dat ik het niet eens moet zijn met jou
pi_57846932
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:47 schreef CherryLips het volgende:
ik ben ook niet heel erg gul met hartjes trouwens, maar echt, er reageren gozers op m'n profiel die niet eens LEZEN wat ik doe en stellen vragen die gewoon in mn profiel staan.
Dan nog denk ik dat je eerder zal reageren op zo'n gozer die er wellicht lekker uitziet dan op iemand die wel de moeite heeft gedaan om je profiel te lezen, maar er verder onopvallend uitziet. Eerlijk wezen
pi_57847169
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dan nog denk ik dat je eerder zal reageren op zo'n gozer die er wellicht lekker uitziet dan op iemand die wel de moeite heeft gedaan om je profiel te lezen, maar er verder onopvallend uitziet. Eerlijk wezen
Ja ok, het is en blijft een vleesmarkt . Maar ik lees de profielen wel, kennis van taal telt .
Tap tap tap
pi_57848321
Kwam net op Knuz een leuk profiel tegen, maar dan met deze foto
-knip foto weg-

Dan denk ik, je kunt jezelf toch wel beter presenteren dan zo?

[ Bericht 20% gewijzigd door Knipoogje op 05-04-2008 13:46:48 ]
pi_57848417
Ze rookt, drinkt koffie en water. Plus ze kan twee dingen tegelijkertijd in de gaten houden. Wat wil je nog meer van een vrouw. Kieskeurige.

Oh is het weer ok om foto's van mensen hier neer te plempen?
A little bit hateful
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:41:30 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57848527
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Maar het kan ook vrij slecht zijn voor je gevoel van eigenwaarde als je 10x een date hebt maar al je dates rennen weg

Beter bouw je dan die 'filterstap' online in, zodat je het niet merkt. En er blijven toch wel genoeg reageerders over denk ik, gezien het vrouwelijk geslacht...

Ik zou zelf als man ook flink balen als ik zo'n onder-een-hoek-genomen high-contrast arty-farty portretfoto zou zien, en dan in de live-versie een avond met een enorm dikke puisterige zeug in een cafeetje zit. Terwijl sommige potentiele partners daar juist weer niet zo'n probleem mee hebben!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_57856556
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Kwam net op Knuz een leuk profiel tegen, maar dan met deze foto
-knip foto weg-

Was dat een profiel van een vrouw of een gozer? En als het een "mindere" foto is dan is het toch alleen maar beter? Want als je dan diegene IRL ontmoet kan het alleen nog maar meevallen.
pi_57856627
Waarom zou je iemand willen ontmoeten als je al bij de foto afknapt? Je bent toch zeker niet wanhopig he.
A little bit hateful
pi_57953890
Ik moest gelijk aan dit topic denken:

Hallo ik ben the dolfingril en ben 28 jaar oud en woon in het midden van het land ik zoek via deze weg een leuke, betrouwbare, lieve, spontane, zachte man van 28 t/ m 34 jaar ik zal wat over mij vertellen ik ben erg onzeker maar dat komt door mijn vorige relatie's de ene sloeg mij de andere gebruikte die mannen wil ik niet meer ik wil nu een man waar ik samen van het leven kan genieten en die mij neemt zoals ik ben en mij liefde kan geven en die mij zekerheid en geef ben jij die man en spreek je dit aan mail dan naar mijn hartsvriendin ( want ik heb zelf nog geen internet ) zij weet alles van mij en ik vertouw haar en zij zorgt ervoor dat jullie reactie's bij mij komen groetjes en alvast xxxxxxxx dolfingril

p.s een recente foto volgt nog en als je reageer krijg je gelijk mijn foto te zien

Ik heb er geljik een beeld van zo'n arme dolfijn op een grill bij
Acht Cola, Acht Bier!
  donderdag 10 april 2008 @ 12:03:09 #124
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57954202
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef right_turn het volgende:

Ik heb er geljik een beeld van zo'n arme dolfijn op een grill bij
!

Als je nou humor hebt reageer je onder de naam Fisherman's Friend
pi_57954467
Hihi lig hier in een deuk gewoon zogenaamd een vrouwen profiel aangemaakt Jij gaat naar de hell:P
pi_58102849
Nu even geen triest relatieprofiel maar meer een kansloze reactie op RP. Ik ben zelf geen full member maar ik kijk af en toe en soms stuur ik een hartje.

Kreeg ik als reactie terug dat ik een leuk profiel heb, dat ze hartjes verwijdert en dat ze mijn hartje als niet verzonden zal beschouwen en ze zou het leuk vinden als ik haar een 'echt' berichtje stuur. Zonder mailadres, dus daar kan ik niets mee. Op het moment kan ik ook even niet lid worden

Dat was een tijdje terug. Net keek ik in mijn rp-favorieten en ik zag dat zij terug van weggeweest was en ik klikte even op haar profiel. Leuk profiel, komt leuk over, houdt net als ik van salsadansen

Even daarop een uitgebreid berichtje van haar. Dat ze vermoedde dat haar eerdere berichtje verkeerd overgekomen was. Ze had het aan vriendin laten lezen en die vond het nogal bijdehand. Aangezien de aanhouder wint stuurt ze nog een berichtje, maar.... weer zonder mogelijkheid tot beantwoorden!

Ik kan haar niet terugschrijven! Kansloos!
Acht Cola, Acht Bier!
  donderdag 17 april 2008 @ 02:00:49 #127
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_58103475
quote:
Hejj,, Ben duss DeniiSee
Ben leuk en Liief Meisje
Kan ook koppig zijn en heel kwaad zijn
Maar als ik kaad kan zijn Kun je liiever Weg gaan,, xD xxxxx

.

Oh, en qua reacties: Vrouw van 45 die reageert op iemand van 23. .

[ Bericht 19% gewijzigd door Nairua op 17-04-2008 02:07:47 ]
  donderdag 17 april 2008 @ 02:24:43 #128
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58103582
quote:
Op donderdag 17 april 200800:50 schreef right_turn het volgende:
Nu even geen triest relatieprofiel maar meer een kansloze reactie op RP. Ik ben zelf geen full member maar ik kijk af en toe en soms stuur ik een hartje.

Kreeg ik als reactie terug dat ik een leuk profiel heb, dat ze hartjes verwijdert en dat ze mijn hartje als niet verzonden zal beschouwen en ze zou het leuk vinden als ik haar een 'echt' berichtje stuur. Zonder mailadres, dus daar kan ik niets mee. Op het moment kan ik ook even niet lid worden [afbeelding]

Dat was een tijdje terug. Net keek ik in mijn rp-favorieten en ik zag dat zij terug van weggeweest was en ik klikte even op haar profiel. Leuk profiel, komt leuk over, houdt net als ik van salsadansen [afbeelding]

Even daarop een uitgebreid berichtje van haar. Dat ze vermoedde dat haar eerdere berichtje verkeerd overgekomen was. Ze had het aan vriendin laten lezen en die vond het nogal bijdehand. Aangezien de aanhouder wint stuurt ze nog een berichtje, maar.... weer zonder mogelijkheid tot beantwoorden!

Ik kan haar niet terugschrijven! Kansloos! [afbeelding]
"Als je mij wil moet je er wel voor betalen, net zoals in onze relaaaazie"
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58104205
quote:
Op donderdag 17 april 2008 02:24 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

"Als je mij wil moet je er wel voor betalen, net zoals in onze relaaaazie"
A little bit hateful
  donderdag 17 april 2008 @ 14:59:17 #130
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_58112629
quote:
Piepzkes Iedereen,

Goh Mezelf Omschrijven Is Heel Moeilijk :-)

Ik Zou Zeggn Vraget Aan Mijn Basjeuh
We Zijn Nu 4 Mndjes Samen :-)

Dont Look At The Body
Its Inside ....

Dus....
Beoordeel Nooit Iemand Op Zen Uiterlijk!!
T Zit Vanbinnen
Mollige Vrouwn Zijn Fijne Vrouwe :p:p
That's Anke

About Me : Lief, Sociaal, Spontaan, Luisternd Oor, Heel Romantisch
Beetje Koppig en Jaloers

My Life : Momenteel Ga Ik Naar School
Maar Werk S avonds

Important: Op Mijn 16e , Ben Ik Mijn Mama Verloren Aan Longkanker :-(
Ingrijpende Gebeurtenis :-(
Heb Het Nt Altyd Even Makkelijk.
Maar Ik SLaag Me Erdoor Heen :-)
Nou, das een winner.
pi_58121503
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zal mijn laatste profiel ook maar eens geven. Kun je hem heerlijk fileren.
[..]
Tering, man

wil je de titel: aspirant desperate man??

Het straalt een en al: "boehoe, ze daten alleen met knappe jongens en slaan mij over, please geef me een kans, ik ben echt leuk heus waar" uit...

het kan dus veel beter, of doe anders toch maar de kroeg ofzo
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_58123754
quote:
Op donderdag 17 april 2008 00:50 schreef right_turn het volgende:

Ik kan haar niet terugschrijven! Kansloos!
Gewoon hartjes blijven sturen en als eerste regel in je profiel even iets neerzetten als 'aan die leuke dame die mij een berichtje heeft gestuurd: Ik kan alleen maar hartjes terugsturen dus als je wat contactinfo achterlaat..."
pi_58123865
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tering, man

wil je de titel: aspirant desperate man??

Het straalt een en al: "boehoe, ze daten alleen met knappe jongens en slaan mij over, please geef me een kans, ik ben echt leuk heus waar" uit...

het kan dus veel beter, of doe anders toch maar de kroeg ofzo
hmm, zo was het niet bedoeld, maar ik zie dat het wel zo kan overkomen

Op een andere datingsite had ik dit staan:
quote:
Inmiddels een hoop MSN contacten, wat stapvriendinnen en een paar leuke ervaringen verder, maar helaas, die ene internetdate waar de vonk echt overspringt ben ik nog niet tegengekomen.... Wellicht dat jij dat bent?

Wat positieve trefwoorden: gezellig, intelligent, sportief, betrouwbaar, humoristisch, hou wel van een goed gesprek op niveau.

Wil je meer weten? Laat dan een berichtje achter!
Vrij neutraal...Ik geef indirect wel aan dat ik geen rare vogel ben (anders hou je geen stapvriendinnen over) maar verder istie natuurlijk zo boring als wat. Maar iets 'origineels' verzinnen komt vaak ook zo geforceerd over. Toch maar naar de kroeg dan
pi_58127013
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

hmm, zo was het niet bedoeld, maar ik zie dat het wel zo kan overkomen

Op een andere datingsite had ik dit staan:
[..]

Vrij neutraal...Ik geef indirect wel aan dat ik geen rare vogel ben (anders hou je geen stapvriendinnen over) maar verder istie natuurlijk zo boring als wat. Maar iets 'origineels' verzinnen komt vaak ook zo geforceerd over. Toch maar naar de kroeg dan
ook weer zo, desperate..

zet liever iets neer van:

arrogant, eigenwijs, humor, sportief en luistert zelden naar vrouwen..

geloof je niet? nou je weet hoe je erachter kan komen...
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:26:33 #135
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58128941
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

ook weer zo, desperate..

vrijdag 18 april 2008 @ 11:52:56 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58133004
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat wil je toch niet als vriendin
Lijken me echt van die vrouwen die een vriend 'voor erbij' willen om hun toch al drukke leventje compleet te krijgen. Ik zie die gesprekken die ze onderling hebben al voor me:

"heej joh, alweer terug uit China?"
"Ja meid, was lache joh! Snowboarden in de Himalaya. Hoe gaat ie?"
"Heel goed, ik heb effe een vriendje genomen. Kon nog wel ergens een gaatje vinden (hij trouwens niet gisternacht, maar dat leren we 'm wel haha)"
"haha! Ik wil er ook wel 1, waar haal jij ze?"
"van relatieplanet! Makkelijk joh! Je schrijft je in en je krijgt tientallen reakties per week"
Ach je kan je afvragen hoe geloofwaardig dat soort profielen zijn.

Ik denk dat meer aan Marco Borsato-luisterende burgertrutten die hun jaarlijkse vakantie op hun hele leven projecteren om krampachtig werelds over te komen. Als ze echt zo ubersociaal zijn vraag ik me af wat ze in godsnaam op een datingsite te zoeken hebben. Waarschijnlijk zijn ze gewoon zo oppervlakkig en saai dat geen enkele interessante kerel er wat in ziet.
pi_58133886
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach je kan je afvragen hoe geloofwaardig dat soort profielen zijn.

MarcoBorsato-luisterende burgertrutten
Die kakkers zijn ook wel leuk hoor. Kun je lekker mee tennissen op de zondagochtend.
A little bit hateful
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:10:15 #138
210501 right_turn
It's my turn
pi_58140300
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Gewoon hartjes blijven sturen en als eerste regel in je profiel even iets neerzetten als 'aan die leuke dame die mij een berichtje heeft gestuurd: Ik kan alleen maar hartjes terugsturen dus als je wat contactinfo achterlaat..."
De leuk uitziende dame is te stom om te begrijpen dat iemand die geen full member is niet via de site kan antwoorden. Wij liggen intellectueel gezien te ver uit elkaar.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_58144096
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

ook weer zo, desperate..

Been there done that
Vleeschkeuring dus
pi_58144437
Wilde net zeggen. Als tekst belangrijk is bij mannen onder 30
A little bit hateful
pi_58145367
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef right_turn het volgende:

[..]

De leuk uitziende dame is te stom om te begrijpen dat iemand die geen full member is niet via de site kan antwoorden. Wij liggen intellectueel gezien te ver uit elkaar.
ik denk dat vrouwen dat wel kunnen . Maar goed
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:30:03 #142
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_58148712
quote:
hallo alfons met leliee hier ik heb juist je profiel bekeken en moet zeggen dat ik niet begrijp wat je bedoeld met iq ? ik dacht nog altijd dat het binnenste van iemand dus daar mee bedoel ik het karakterhet belangrijkste is ?voor mij alle sinds wel . ge moogt een heel hoog iq hebben en mss een rot karakter . is dat dan wel goed ?
Reacties, ook leuk. .

Oh ja: En muts snapt niet dat ik niet kan reageren.
pi_58158493
Ik heb ook een lul de behanger te pakken hoor. Oke, mijn profiel straalt niet een enorm hoge intelligentie uit, maar toch . Alsof huppelkutjes niet kunnen schrijven .
Tap tap tap
pi_58159174
quote:
Tsja iets over je zelf...altijd moelijk. Ben geen bar/disco type, hou meer van een daagje uit. Dierentuin, madurodam. Ben creatief met papier maak kaarten in mijn vrije tijd. En zit sinds kort in het bestuur van een caviaclub. Organiseer met 5 andere toffen meiden cavia shows. Wil je meer weten? mail me dan.
Vergezeld van een foto met hoornen bril en zo te zien zelfgebreide trui... Lijkt me een spannend type
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:35:27 #145
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58159509
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 15:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vergezeld van een foto met hoornen bril en zo te zien zelfgebreide trui... Lijkt me een spannend type
Wie weet wat ze met die cavia's doen...
pi_58161273
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een lul de behanger te pakken hoor. Oke, mijn profiel straalt niet een enorm hoge intelligentie uit, maar toch . Alsof huppelkutjes niet kunnen schrijven .
Als ik een profiel ergens had; had ik je zeker een leuk berichtje gestuurd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58161280
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Been there done that
Vleeschkeuring dus
Nou dan weet je wat je te doen staat..

Zet alleen een foto erop met een stukje van je kin, of je borst..
Worden ze nieuwsgierig..

Immers als die Breezah´s het kunnen met hun ´ goede hoek´ foto´s, moet jij het ook kunnen!

Suc6
  zondag 20 april 2008 @ 13:00:38 #148
210501 right_turn
It's my turn
pi_58175881
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef right_turn het volgende:

[..]

Nog zo'n type. Ik heb een hartje gestuurd en als reactie daarop vraagt ze of ik full member ben.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_58180853
deze zag ik alweer een hele tijd geleden, maar te grappig om te vergeten:

"Ik ben een man, (blablabla ...) en zoek een vrouw, uiterlijk en leeftijd geen probleem." (op Lexa)

ja, een uiterlijk en een leefftijd lijkt me wel een minimale eis ja...
pi_58181512
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef right_turn het volgende:

[i]Hallo ik ben the dolfingril en ben 28 jaar oud en woon in het midden van het land ik zoek via deze weg een leuke, betrouwbare, lieve, spontane, zachte man van 28 t/ m 34 jaar ik zal wat over mij vertellen ik ben erg onzeker maar dat komt door mijn vorige relatie's de ene sloeg mij de andere gebruikte die mannen wil ik niet meer ik wil nu een man waar ik samen van het leven kan genieten en die mij neemt zoals ik ben en mij liefde kan geven en die mij zekerheid en geef ben jij die man en spreek je dit aan mail dan naar mijn hartsvriendin ( want ik heb zelf nog geen internet ) zij weet alles van mij en ik vertouw haar en zij zorgt ervoor dat jullie reactie's bij mij komen groetjes en alvast xxxxxxxx dolfingril

Tokkie-alert
  zondag 20 april 2008 @ 22:39:35 #151
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_58190735
Deze zag ik tijd geleden, vind ´m wel grappig:

Ik hou NIET van een goed glas wijn, eerlijk gezegd, heb ik er geen verstand van, dure en goede wijnen.....
Ik drink gewoon een lekker glaasje wijn, liefst Rosé en met tijden ook een biertje...

Terrasjes pikken doe ik zo vaak als het weer en mijn geld dat toelaten, iedereen die dat als iets bijzonders ervaart, gewoon doorklikken !!!!

Ik rook, maar het stoort me niet als jij geen roker bent !!!

EQ & IQ heb ik beslist maar of ze in balans zijn, interesseert me weinig, als ik me maar happy voel !!!!!!
En dat doe ik zeker........!!!!!

Tot de vrouwen die in hun profiel hebben staan: Verover me, overtuig me of verras me......
Als jij mij nou eens veroverde, overtuigde en verraste ??????
Muurbloempje...... (-;

Nog 1 dan: Iemand die in haar profiel een foto in trouwjurk heeft reageer ik niet....

Zo..... Dat was het !!!!! Ooh, nog even dit:

Voor al de goedbedoelde reacties van mensen, het merendeel vrouwen (da's winst), die me proberen uit te leggen hoe ik mijn profiel moet invullen zodat ik voldoe aan het plaatje dat ze zelf in hun hoofd hebben van de "ideale": NIET DOEN AUB !!!!!!
Verder is het ook nog in tegenspraak met dat zo lekker "jezelf" kunnen zijn en dat je het zo belangrijk vind dat je elkaar in je waarde laat.

Aajajaj, heb er nog een paar;
Willen alle dames die zichzelf IKKE noemen, als een wat laat aan het praten geraakte peuter, mij overslaan en op zoek gaan naar een kleuterschoolmeester...
Bedankt >>> Ikke blij !!!!!!!!!!!!

Vrouwen die vinden dat "het doen", net zoiets is als een vreemd Chinees woord, heb ik geen interesse in......
Als we verkering hebben, gaan we "het" beslist ook eens doen !!!!!!

Wil ook geen vrouw die een man zoekt die haar aankan, als ik ruzie wil bel ik mijn ex wel.....

Een dag niet gelachen, dames, is heus wel een dag geleefd !!!!!!
Een dag dood is een dag niet gelachen.... (of geleefd).

Yessssss, heb mijn eerst HATE-Mail, heeft nog lang op zich laten wachten vind ik.....
Meisje, je zult altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben !!!!!!!!!

Ik reageer ALLEEN op profielen met foto's !!!!!!!
Herstel: Er zijn profielen met foto's waarop ik ALLEEN reageer nadat de foto(s) verwijderd is.....

Financieel extreem onafhankelijke lady's van 85 en ouder krijgen per omgaande mijn nummer !!!!!!!!!!!!!!!

Elk profiel dat begint met:
Ik ben een STERRENBEELD, en kom uit DORP/ STAD,
roept bij mij meteen de associatie op Ik ben een fantasieloze vrouw en woon in, wat kan het mij schelen waar.....
Dat zelfde gevoel krijg ik ook als een profiel begint met: Wat moet ik hier nu schrijven of Moeilijk iets over mezelf te vertellen....
Ik stel voor dat je eerst jezelf een beetje leert kennen voordat jij je hier in de aanbieding gooit....

NEE, liefje, ik hou niet van Linedance....
En NEE, ik stap ook niet achter bij jou op de motor.

Meid, ik heb zoveel uitstraling, ik lijk wel een kernreactor !!!!!!!!!!!

Nog effe dit meisjes: Je hoeft alleen te vermelden als je WEL van slechte adem houd !!!!!!!!

Als je naar Spanje of Turkije gaat, al is het 3x per jaar, ben je nog steeds niet de avontuurlijke, reislustige reiziger.
Dan ben je gewoon iemand die graag op vakantie gaat !!!!!!!
Net als ik trouwens...

Een Waterman als Sterrenbeeld blijft een Waterman, geen Watervrouw....
Maar als je dan toch wilt bewijzen dat je humor hebt, een vrouwelijke Stier is geen Stierin maar gewoon een Koe !!!!!!!!

Aanvulling heb ik niet nodig, ik ga voor invulling !!!!!!!

Voel me ook totaal niet aangetrokken tot dames ergens laat in de 40 die het nog zo "kicken" vinden regelmatig House Party's te bezoeken, ook al vind jezelf dat je nog zo lekker mee komt tussen de pubers......

Nee, die baby is niet van mij....
Mijn neefje.....
Zeker kindvriendelijk dus..... (-:

Komt ineens in me op:
Ik ga vandaag maar eens geen spontane dingen doen !!!!!!!

Meisjes, meisjes, meisjes toch, steeds weer lees ik in jullie profielen dat de ideale partner niet bestaat, want iedereen heeft fouten en tekortkomingen....
Iemand zonder fouten of tekortkomingen is een volmaakt mens.
En volmaakte mensen bestaan niet !!!!!!!!!!!
Maar een ideale partner wel, juist met die fouten en tekortkomingen.
Dat is nou LIEFDE; Ideaal maar niet volmaakt !!!!!!!!!!!!
Ik geloof dus WEL dat de ideale partner bestaat en die wil ik dus, voor de rest niemand anders !!!!!!!!!!!

Okay dan, op verzoek: Wat zoek ik dan wel ???????????
Ik zoek iemand die bij me past !!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor de rest ben ik een makkelijke, meegaande, spontane, lieve, serieuze. romantische jongen....
Waarbij E en IQ hoog in het vaandel staan, alsmede passie en hartstocht en niet te vergeten uiterlijke en innerlijke verzorging...!

Een relatie is niet je individualiteit prijsgeven maar juist als individu tot ontplooiing komen................................

Ciao.....
pi_58191727
Wow die is super
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58191919
Hij is eigenlijk net iets te lang, maar er zitten wel leuke vondsten tussen
quote:
Wil ook geen vrouw die een man zoekt die haar aankan, als ik ruzie wil bel ik mijn ex wel.....
heel herkenbaar, dit hebben zooooveel vrouwen in hun profiel staan. Weet je meteen waarom ze op datingsites staan. Als ze iemand zoeken die 'haar aan kan' , dan zijn het betweterige uiterst kritische zeikwijve
quote:
Een Waterman als Sterrenbeeld blijft een Waterman, geen Watervrouw....
Maar als je dan toch wilt bewijzen dat je humor hebt, een vrouwelijke Stier is geen Stierin maar gewoon een Koe !!!!!!!!
pi_58193396
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:12 schreef Beach het volgende:
Wow die is super
Dat inderdaad.
pi_58195181
Die is geweldig.
quote:
Financieel extreem onafhankelijke lady's van 85 en ouder krijgen per omgaande mijn nummer !!!!!!!!!!!!!!!

maandag 21 april 2008 @ 11:13:50 #156
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58198846
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
-knip- een briljant stuk text
Fantastisch! Een vrouwelijke Stier is een koe

En wat er staat is echt zo ontzettend waar, al die vrouwen met eisen en boodschappenlijstjes, of volkomen fantasieloze profielen... werelds dit!
pi_58202198
Irritant dat die gast zoveel leestekens!!!!!!!!! Gebruikt........... Iemand een idee waarom????????? Of is dat een grapje voor de andere gevorderde RP gebruiker?????????
  maandag 21 april 2008 @ 14:43:52 #158
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58203236
Dat profiel was echt master
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:08:04 #159
210501 right_turn
It's my turn
pi_58306286
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Kannelijk is het al genoeg om te zoeken naar vrouwen met kleine kinderen, die willen zo graag dat ze alles doen..
Ik vind het best gemeen, maar ze zeggen gewoon: ik zeg vooraf dat ik geen relatie wil, als ze dan denken dat ik dat toch zou willen, ligt dat aan hen zelf.

Gewoon wanhopige vrouwen zoeken dus..

(Zou echt niks voor mij zijn)
Goeie tip! Ik heb nu een leuke milf gevonden!
Acht Cola, Acht Bier!
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:35:05 #160
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_58306753
quote:
Op maandag 21 april 2008 13:58 schreef WrineX-Joske het volgende:
Irritant dat die gast zoveel leestekens!!!!!!!!! Gebruikt........... Iemand een idee waarom????????? Of is dat een grapje voor de andere gevorderde RP gebruiker?????????
Anders zou het een saai stuk net-niet-grappig verhaal zijn. Nu kon ik erom lachen
pi_58308029
quote:

[Bijna-meesterlijk profiel]

Hehe, wel geweldig inderdaad.

Het enige wat afdoet is de ietwat-overmaat aan uitroeptekens.

En al is het ergens toch ook een beetje frustie, hij blijft prachtig! Lui die dan hate-mail gaan sturen, die zijn pas triest

Deze vond ik echt goed:
quote:
Meid, ik heb zoveel uitstraling, ik lijk wel een kernreactor !!!!!!!!!!!
Juiste antwoord van een geïnteresseerde: "Hoi, ik heb ben nuclear ingenieur en heb een geiger-teller. Mag ik jouw uitstraling eens komen meten? Misschien klikt ie wel."
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_58313877
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:54 schreef Falalalan het volgende:
Juiste antwoord van een geïnteresseerde: "Hoi, ik heb ben nuclear ingenieur en heb een geiger-teller. Mag ik jouw uitstraling eens komen meten? Misschien klikt ie wel."
Die is echt scherp!
pi_58318424
quote:

*Heel verhaal*
Herkenbaar! Geweldig!
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:35:43 #164
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_58320520
quote:
Nog 1 dan: Iemand die in haar profiel een foto in trouwjurk heeft reageer ik niet....
En er zijn gewoon mensen die dit doen, he?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:40:09 #165
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_58323387
quote:
Je moet er wat voor over hebben.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_58325222
Heb in het verleden (das nog niet zo lang geleden) ook op verschillende sites een profiel gehad. Meeste hield ik ook niet bij verder maar kan me toch niet herinneren dat ik zulke wanhopige en idiote dingen schreven als die ik hier zo tegenkom.
Vertelde gewoon over mezelf, dus wie ik ben en wat ik doe etc. Geen heel eisenpakket, het is geen boodschappenlijstje.
Werd wel doodmoe van reacties waarvan je gewoon weet dat die gelijk naar 30 vrouwen tegelijk worden verstuurd. Iets heel glads geschreven, een link naar hun eigen profiel + hun mailadres om toe te voegen op msn. Daar ga ik dus niet aan beginnen he. Dat eeuwig heen en weer geschrijf en gedoe. Het was vaak wel jammer dat niemand qua uiterlijk mijn type was. De gladheid was soms zoooo triest. Ook eens bericht gehad van een man van 52 Ik had zijn dochter kunnen zijn, echt belachelijk.
Ondertussen zijn alle profielen al gewist, deed er toch niets mee en nam alleen maar tijd in om de berichtjes o.i.d. te verwijderen.
pi_58325366
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef Jane het volgende:

[..]

En er zijn gewoon mensen die dit doen, he?
Ja, en dat zijn best veel.

Of die gezellig met ex-lief op de foto staan.

Of een foto waar de huidige ex van af geknipt is.
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:50:18 #168
1986 Jane
pi_58326686
Ik heb de topics eindelijk eens goed doorgelezen en sommige voorbeelden zijn inderdaad hilarisch! Maar ja, in all fairness, het is ook wel heel erg lastig om een goed profielverhaal te schrijven, denk ik. En nog lastiger om dan ook nét de soort mensen aan te trekken die jij leuk vindt. Ze moeten zich maar net herkennen in jouw beschrijving van je ideale partner. En zo goed kennen mensen zichzelf nou vaak ook weer niet.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat ik mijn eigen vriend ooit via een datingsite zou hebben leren kennen. Ook niet als ik de eigenschappen op zou noemen waardoor ik juist zo gek op hem ben. Waarschijnlijk zou het precies de verkeerde types aantrekken. Initiatiefloze gemankeerde kunstenaars, ofzo, als er 'creatief en easy going' zou staan.
pi_58340407
Ik kwam net deze tegen:
quote:
Ik zoek een lieve vent die me aan het lachen kan maken. Ik heb net een relatie van 5 jr gehad en ik zoek dus wat afleiding.
+ niet boeiend vervolg.

Deze wil dus eigenlijk gewoon wat neukmateriaal om haar vorige relatie te vergeten ofzo.
  zondag 27 april 2008 @ 17:17:10 #170
1986 Jane
pi_58341983
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:00 schreef -0- het volgende:

Deze wil dus eigenlijk gewoon wat neukmateriaal om haar vorige relatie te vergeten ofzo.
Neuken? Dat wil ze niet eens. Lachen, dat wil ze!
Ze zoekt Bassie!
pi_58342887
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef vencodark het volgende:
Werd wel doodmoe van reacties waarvan je gewoon weet dat die gelijk naar 30 vrouwen tegelijk worden verstuurd. Iets heel glads geschreven, een link naar hun eigen profiel + hun mailadres om toe te voegen op msn. Daar ga ik dus niet aan beginnen he. Dat eeuwig heen en weer geschrijf en gedoe.
Eeuwig? Ze geven juist hun MSN zodat je direct met ze in contact kan komen en kan daten.
quote:
Het was vaak wel jammer dat niemand qua uiterlijk mijn type was.
Vandaar dus de standaardberichtjes naar 30 vrouwen tegelijk. Vrouwen kijken toch eerst naar het uiterlijk op dating sites. Het is dus nutteloos om veel tijd te besteden aan een leuke originele niet-gladde mail en oprechte interesse tonend als ze toch eerst naar je foto kijken om vervolgens je berichtje te deleten onder het mom van 'uiterlijk niet mijn type'

Je zaait wat je oogst
pi_58357268
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Eeuwig? Ze geven juist hun MSN zodat je direct met ze in contact kan komen en kan daten.
[..]

Vandaar dus de standaardberichtjes naar 30 vrouwen tegelijk. Vrouwen kijken toch eerst naar het uiterlijk op dating sites. Het is dus nutteloos om veel tijd te besteden aan een leuke originele niet-gladde mail en oprechte interesse tonend als ze toch eerst naar je foto kijken om vervolgens je berichtje te deleten onder het mom van 'uiterlijk niet mijn type'

Je zaait wat je oogst
Daar heb je een punt ja. Maar ik ga niet aan elke gek mijn mailadres geven om er na 1 gesprek toch al achter te komen dat het niets is.
En zo gek is het niet om naar het uiterlijk te kijken, een ander doet dat ook bij mij. Prima toch.
  maandag 28 april 2008 @ 13:04:49 #173
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_58357794
Mensen kunnen natuurlijk ook leren voor elk profieltje een kort simpel berichtje te schrijven. Maar dat is zeker te moeilijk voor het gros van het volk daar.
pi_58358112
quote:
briljant profiel
ik zou bijna homo worden
pi_58367146
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:34 schreef vencodark het volgende:
En zo gek is het niet om naar het uiterlijk te kijken, een ander doet dat ook bij mij. Prima toch.
Tuurlijk doen wij dat ook
Daarom kreeg je vast zoveel berichtjes
  maandag 28 april 2008 @ 21:30:46 #176
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_58367585
Hoi,

Ik heb net 24 jaar in een kelder gewoond en ben nu toe aan iets nieuws. Ik kan niet goed tegen zonlicht, maar houd wel van spannende nachten in een darkroom.

Groetjes uit Oostenrijk.
pi_58368344
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoi,

Ik heb net 24 jaar in een kelder gewoond en ben nu toe aan iets nieuws. Ik kan niet goed tegen zonlicht, maar houd wel van spannende nachten in een darkroom.

Groetjes uit Oostenrijk.
"Oh ja, en ik heb ook nog een stuk of 5 kinderenbroertjes en zusjes"
pi_58368507
quote:
Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een 54 jarige man. Nooit getrouwd, wel twee kidnere. Ben grote kidnere liefhebber en behandlt ze ook met respekt.

Ik zoek een lieve vrouw tussen de 30 jaar en 40 jaar. Het liefst gescheiden met kinderen tussen de 4 en 12 die het acepteren om een nieuwe papa te krijgen. Tieners ben ik geen voorstanter van.

Laat een berichtje achter als dit jouw aanspreekt. Ik kan ontvangen.
A little bit hateful
  maandag 28 april 2008 @ 22:37:49 #179
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_58369113
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dyslectisch type heeft mijn voorkeur...
pi_58372943
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Als je begint met 12 jaar oude kidnere dan worden ze inderdaad nooit tiener
pi_58375803
quote:
Hoi,

Groetjes uit Oostenrijk.
pi_58376301
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:29 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Als je begint met 12 jaar oude kidnere dan worden ze inderdaad nooit tiener
nu kun je ze even inlopen .
Tap tap tap
pi_58376386
ok, ik heb gisteren tussen kwart over 1 en half 2 vijf berichtjes van één gast gekregen . *delete*
Tap tap tap
pi_58379749
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb gisteren tussen kwart over 1 en half 2 vijf berichtjes van één gast gekregen . *delete*
als je nu even het fatsoen had om te antwoorden dat je geen interesse had...

maar nee
pi_58380363
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

als je nu even het fatsoen had om te antwoorden dat je geen interesse had...

maar nee
Dat fatsoen had ik wel .
Tap tap tap
pi_58380428
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat fatsoen had ik wel .
Laat je het altijd weten als je geen interesse hebt?
Ik deed dat zelden, behalve als iemand de tijd had genomen (althans, die indruk gaf) om een enigsinds origineel bericht te schrijven. Van die berichten die heel standaard zijn reageer ik niet op. Niet reageren is tenslotte ook afwijzen.
pi_58380477
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik deed dat zelden, behalve als iemand de tijd had genomen (althans, die indruk gaf) om een enigsinds origineel bericht te schrijven. Van die berichten die heel standaard zijn reageer ik niet op. Niet reageren is tenslotte ook afwijzen.
ik vond 5 berichtjes in een kwartier tijd wel indrukwekkend genoeg om even te laten weten dat het er echt niet in zit .
Tap tap tap
pi_58386220
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

En vervolgens vragen die mannen zich af of het mailtje wel aangekomen is en sturen het nog een keer. En na nog een paar dagen wachten denken ze ok, die heeft dus geen interesse. Inmiddels wel een hoopvol weekje later. En uiteraard, na 2 weken zijn ze al lang vergeten dat ze je een mailtje had gestuurd en aangezien ze geen 'geen interesse' in hun inbox zien (meestal bewaar je die zodat je weet wie je niets meer moet sturen) sturen ze er weer 1

Geen reaktie-mail wordt ernstig gewaardeerd
Zo erg is het gesteld met mannen op dating sites.

Als ik iemand's profiel *echt* leuk vindt stuur ik altijd nog een mailtje als de eerste geen response kreeg. Het gebeurt wel degelijk dat mail niet aankomen. Zo was ik bijna leuke date misgelopen
"Ja kreeg je mailtjes niet, dacht al dat je geen interesse meer had".
pi_58386298
quote:
Hoi,

Groetjes uit Oostenrijk.
M'n 7 6 kinderen zijn m'n alles... kies je voor mij, dan kies je automatisch ook voor hen!!
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_58393121
Het ergste vindt ik nog wel meisjes van 16 a 18 die zich inschrijven en een serieuze relatie zoeken!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_58393333
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef vencodark het volgende:

Ondertussen zijn alle profielen al gewist
En wat is nu het plan om aan de man te komen?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_58395799
quote:
Op woensdag 30 april 2008 02:11 schreef -MyLove- het volgende:

En wat is nu het plan om aan de man te komen?
Minder kritisch zijn denk ik. Venco ziet er leuk uit, dus ze moet ongetwijfeld genoeg aandacht van de heren krijgen
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:03:49 #194
210501 right_turn
It's my turn
pi_58679545
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:08 schreef right_turn het volgende:

[..]

Goeie tip! Ik heb nu een leuke milf gevonden!
Nu weet ik nog niet of het wel zo'n goeie tip was. Tref ik natuurlijk weer die ene onweerstaanbare vrouw met kind die je geen dag wilt missen

Ze was trouwens op zoek naar iemand met twee ogen, een neus en een mond Mwoah, ik vond het wel grappig klinken
Acht Cola, Acht Bier!
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:58:31 #195
84009 girllover
You had me at hello
pi_58691808
Dit berichtje kreeg ik nadat ik 1 berichtje met iemand had uitgewisseld:

-----
Hoi,

Bij nader inzien zie ik in je profiel, en eerlijk gezegd ook in je gezicht, iets waarbij ik denk dat we absoluut geen match hebben. Je schrijft nl dat je aandacht wil, gemist wil worden, en daarin speur ik een grote afhankelijkheid van 'de ander'. Terwijl een relatie wat mij betreft eerder een aanvulling dan een opvulling moet zijn. Dus ik ga ook niet de persoon zijn die je enorm zal missen als ik je niet zie (en daarbij reis ik nog wel veel).

Dus wilde ik het hierbij laten....

Succes er verder mee!!

Groet,
-----

Dit was mijn reactie:

Hoi,

Ja, dat matcht inderdaad niet. Ik vind het trouwens wel gek dat je iemand met wie je een relatie hebt niet mist. Ik bedoel het niet onaardig, maar ik vind dat je het wel wat zakelijk brengt. Als je een relatie hebt, is er toch wel iets van een wederzijdse afhankelijkheid lijkt me. Het klinkt mij allemaal iets te rationeel hoe je het beschrijft.

Succes,
-----

Knap ook dat ze het aan mijn pasfoto ziet ziet. Dat is een gave.

Ik heb erover nagedacht en ik vind het zo vreemd dat iemand een relatie wil maar dat ziet als iets zakelijks. Alsof je niet wederzijds van elkaar afhankelijk bent. Alsof ze alles onder controle wil hebben. En wat ik ook al zo gek vind....ze reist veel, maar blijkbaaar niet met degene met wie ze een relatie heeft.
pi_58692075
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Minder kritisch zijn denk ik. Venco ziet er leuk uit, dus ze moet ongetwijfeld genoeg aandacht van de heren krijgen
Niet alles is wat het lijkt... (aandacht + leuk).
pi_58692204
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:

en eerlijk gezegd ook in je gezicht
Kijk dat is nog eens cold.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:23:20 #198
84009 girllover
You had me at hello
pi_58692275
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:20 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Kijk dat is nog eens cold.
Ja, beetje triest vind ik dat. En ook overdreven dat ze zo'n verhaal opschrijft nadat we welgeteld één berichtje hebben uitgewisseld. Misschien wilde ze nog even benadrukken hoe onafhankelijk ze is.
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:26:20 #199
84009 girllover
You had me at hello
pi_58692329
Wat ik ook altijd zo mooi vind, is als je van die vrouwen hebt die beweren dat mannen bang voor ze zijn. En daar bedoelen ze dan mij dat ze denken dat ze zo aantrekkelijk zijn dat die mannen denken dat ze geen kans bij ze maken. Maar het kan natuurlijk gewoon zijn dat mannen die vrouwen niet leuk vinden.
pi_58797034
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:
Dit berichtje kreeg ik nadat ik 1 berichtje met iemand had uitgewisseld:

... (en daarbij reis ik nog wel veel).

Altijd maar die validatie door te melden dat iemand "veel reist".

Wannabe-Floortje-Dessings....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')