Ja idd, je kunt alleen interesseberichtjes sturen en hopen dat de ander full member isquote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
Jaquote:Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nee hoor ik ben nu mn profiel aan het invullen.
Bij de vraag: Huidskleur? Keuze uit: blank, zwart, bruin, GEEL, ROOD ?? WTF?!?!?! hoe bedoel je dit is discriminatie. Tyfussite. Moet ik nu Geel invullen omdat ik aziatisch ben?
Inderdaad, pure discriminatie.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nee hoor ik ben nu mn profiel aan het invullen.
Bij de vraag: Huidskleur? Keuze uit: blank, zwart, bruin, GEEL, ROOD ?? WTF?!?!?! hoe bedoel je dit is discriminatie. Tyfussite. Moet ik nu Geel invullen omdat ik aziatisch ben?
Tijd voor een smurfenversie van RP danquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Inderdaad, pure discriminatie.
Hier is een foto van mijn familie:
[ afbeelding ]
Ik ben dus blauw maar blauw staat er helemaal niet tussen
Inderdaad, anderzijds een geweldige manier om inkomsten te werven bij mensen die echt wanhopig op zoek zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
Veel berichtenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, anderzijds een geweldige manier om inkomsten te werven bij mensen die echt wanhopig op zoek zijn.
Erg leuk dat ik met mijn niet bepaald serieuze profiel veel berichten krijg en het door dit systeem enkel kan houden bij een vleeskeuring.
En aangezien de meeste vrouwen een paar dozijn hartjes per dag ontvangen en zij deze weer ongezien weggooien, heb je weinig keus Hamster... pak je portemonnee maarquote:Op donderdag 3 april 2008 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja idd, je kunt alleen interesseberichtjes sturen en hopen dat de ander full member is.
Dan kom ik misschien verwijft over, dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Veel berichten
Je bent man, je krijgt helemaal geen berichten. Hooguit heel even omdat je nieuw lid bent. Maar daarna is het over
Dan wil ik wel eens een link naar je profiel (desnoods PM), want ik heb genoeg dingen geprobeerd (zelfs fake profielen met fake modellenfoto's als experiment) en na een weekje houdt het gewoon op als man.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan kom ik misschien verwijft over, dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk.
Maar ik heb eenmalig daar dat profiel aangemaakt en ingevuld en krijg nog dagelijks in de mail van die spam oproepen dat mensen hun interesse kenbaar gemaakt hebben of een bericht hebben achtergelaten.
Niet dat ik er wat mee doe, maar dat is weer een ander verhaal.
quote:Ik ben niet gezellig, totaal niet lief of interessant, geen humor (hebben vrouwen over het algemeen toch niet?!), hou niet van lekker eten of een goede film en genieten van een biertje op het terrasje hoort ook absoluut niet thuis bij mijn favorieten!
.quote:Ben jij...
de prinses die mijn witte paard verzorgt? Te eten geeft?
De stal uitmest? De keuken schoonmaakt?
M'n voeten elke dag masseert? Kookt? Niet zeurt?
Nee? Had ik ook niet verwacht!
Desalniettemin geldt de aanbieding "Bijzonder leuke man van 24" niet voor aso's, gothics, streng-gelovigen, cartuning-liefhebbers, tienermoeders en vrouwen die een slechte kennis hebben van de Nederlandse taal.
Mocht je hier niet aan voldoen, en houd je eigenlijk helemaal niet van paarden, dan zijn wij een match.
Jij staat al drie maanden of zo tussen m'n matchesquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
.
Deze heb ik even gehad op RP, zolang ik erop stond. Te kut voor woorden, maar kreeg er nog aardig wat reacties op en heb er nog wat leuke 'dates' aan overgehouden.
ik ben ook niet heel erg gul met hartjes trouwens, maar echt, er reageren gozers op m'n profiel die niet eens LEZEN wat ik doe en stellen vragen die gewoon in mn profiel staan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En aangezien de meeste vrouwen een paar dozijn hartjes per dag ontvangen en zij deze weer ongezien weggooien, heb je weinig keus Hamster... pak je portemonnee maar
Dan nog denk ik dat je eerder zal reageren op zo'n gozer die er wellicht lekker uitziet dan op iemand die wel de moeite heeft gedaan om je profiel te lezen, maar er verder onopvallend uitziet. Eerlijk wezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:47 schreef CherryLips het volgende:
ik ben ook niet heel erg gul met hartjes trouwens, maar echt, er reageren gozers op m'n profiel die niet eens LEZEN wat ik doe en stellen vragen die gewoon in mn profiel staan.
Ja ok, het is en blijft een vleesmarktquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat je eerder zal reageren op zo'n gozer die er wellicht lekker uitziet dan op iemand die wel de moeite heeft gedaan om je profiel te lezen, maar er verder onopvallend uitziet. Eerlijk wezen
Maar het kan ook vrij slecht zijn voor je gevoel van eigenwaarde als je 10x een date hebt maar al je dates rennen wegquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Dan denk ik, je kunt jezelf toch wel beter presenteren dan zo?
Was dat een profiel van een vrouw of een gozer? En als het een "mindere" foto is dan is het toch alleen maar beter? Want als je dan diegene IRL ontmoet kan het alleen nog maar meevallen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Kwam net op Knuz een leuk profiel tegen, maar dan met deze foto
-knip foto weg-
Dan denk ik, je kunt jezelf toch wel beter presenteren dan zo?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef right_turn het volgende:
Ik heb er geljik een beeld van zo'n arme dolfijn op een grill bij![]()
quote:Hejj,, Ben duss DeniiSee
Ben leuk en Liief Meisje
Kan ook koppig zijn en heel kwaad zijn
Maar als ik kaad kan zijn Kun je liiever Weg gaan,, xD xxxxx
"Als je mij wil moet je er wel voor betalen, net zoals in onze relaaaazie"quote:Op donderdag 17 april 200800:50 schreef right_turn het volgende:
Nu even geen triest relatieprofiel maar meer een kansloze reactie op RP. Ik ben zelf geen full member maar ik kijk af en toe en soms stuur ik een hartje.
Kreeg ik als reactie terug dat ik een leuk profiel heb, dat ze hartjes verwijdert en dat ze mijn hartje als niet verzonden zal beschouwen en ze zou het leuk vinden als ik haar een 'echt' berichtje stuur. Zonder mailadres, dus daar kan ik niets mee. Op het moment kan ik ook even niet lid worden [afbeelding]
Dat was een tijdje terug. Net keek ik in mijn rp-favorieten en ik zag dat zij terug van weggeweest was en ik klikte even op haar profiel. Leuk profiel, komt leuk over, houdt net als ik van salsadansen [afbeelding]
Even daarop een uitgebreid berichtje van haar. Dat ze vermoedde dat haar eerdere berichtje verkeerd overgekomen was. Ze had het aan vriendin laten lezen en die vond het nogal bijdehand. Aangezien de aanhouder wint stuurt ze nog een berichtje, maar.... weer zonder mogelijkheid tot beantwoorden!
Ik kan haar niet terugschrijven! Kansloos! [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 april 2008 02:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
"Als je mij wil moet je er wel voor betalen, net zoals in onze relaaaazie"
Nou, das een winner.quote:Piepzkes Iedereen,
Goh Mezelf Omschrijven Is Heel Moeilijk :-)
Ik Zou Zeggn Vraget Aan Mijn Basjeuh
We Zijn Nu 4 Mndjes Samen :-)
Dont Look At The Body
Its Inside ....
Dus....
Beoordeel Nooit Iemand Op Zen Uiterlijk!!
T Zit Vanbinnen
Mollige Vrouwn Zijn Fijne Vrouwe :p:p
That's Anke
About Me : Lief, Sociaal, Spontaan, Luisternd Oor, Heel Romantisch
Beetje Koppig en Jaloers
My Life : Momenteel Ga Ik Naar School
Maar Werk S avonds
Important: Op Mijn 16e , Ben Ik Mijn Mama Verloren Aan Longkanker :-(
Ingrijpende Gebeurtenis :-(
Heb Het Nt Altyd Even Makkelijk.
Maar Ik SLaag Me Erdoor Heen :-)
Tering, manquote:Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zal mijn laatste profiel ook maar eens geven. Kun je hem heerlijk fileren.
[..]
Gewoon hartjes blijven sturen en als eerste regel in je profiel even iets neerzetten als 'aan die leuke dame die mij een berichtje heeft gestuurd: Ik kan alleen maar hartjes terugsturen dus als je wat contactinfo achterlaat..."quote:Op donderdag 17 april 2008 00:50 schreef right_turn het volgende:
Ik kan haar niet terugschrijven! Kansloos!
hmm, zo was het niet bedoeld, maar ik zie dat het wel zo kan overkomenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering, man
wil je de titel: aspirant desperate man??
Het straalt een en al: "boehoe, ze daten alleen met knappe jongens en slaan mij over, please geef me een kans, ik ben echt leuk heus waar" uit...
het kan dus veel beter, of doe anders toch maar de kroeg ofzo
Vrij neutraal...Ik geef indirect wel aan dat ik geen rare vogel ben (anders hou je geen stapvriendinnen over) maar verder istie natuurlijk zo boring als wat. Maar iets 'origineels' verzinnen komt vaak ook zo geforceerd over. Toch maar naar de kroeg danquote:Inmiddels een hoop MSN contacten, wat stapvriendinnen en een paar leuke ervaringen verder, maar helaas, die ene internetdate waar de vonk echt overspringt ben ik nog niet tegengekomen.... Wellicht dat jij dat bent?
Wat positieve trefwoorden: gezellig, intelligent, sportief, betrouwbaar, humoristisch, hou wel van een goed gesprek op niveau.
Wil je meer weten? Laat dan een berichtje achter!
ook weer zo, desperate..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
hmm, zo was het niet bedoeld, maar ik zie dat het wel zo kan overkomen
Op een andere datingsite had ik dit staan:
[..]
Vrij neutraal...Ik geef indirect wel aan dat ik geen rare vogel ben (anders hou je geen stapvriendinnen over) maar verder istie natuurlijk zo boring als wat. Maar iets 'origineels' verzinnen komt vaak ook zo geforceerd over. Toch maar naar de kroeg dan
quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
ook weer zo, desperate..
zet liever iets neer van:
arrogant, eigenwijs, humor, sportief en luistert zelden naar vrouwen..
geloof je niet? nou je weet hoe je erachter kan komen...
Ach je kan je afvragen hoe geloofwaardig dat soort profielen zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet als vriendin![]()
Lijken me echt van die vrouwen die een vriend 'voor erbij' willen om hun toch al drukke leventje compleet te krijgen. Ik zie die gesprekken die ze onderling hebben al voor me:
"heej joh, alweer terug uit China?"
"Ja meid, was lache joh! Snowboarden in de Himalaya. Hoe gaat ie?"
"Heel goed, ik heb effe een vriendje genomen. Kon nog wel ergens een gaatje vinden (hij trouwens niet gisternacht, maar dat leren we 'm wel haha)"
"haha! Ik wil er ook wel 1, waar haal jij ze?"
"van relatieplanet! Makkelijk joh! Je schrijft je in en je krijgt tientallen reakties per week"
Die kakkers zijn ook wel leuk hoor. Kun je lekker mee tennissen op de zondagochtend.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach je kan je afvragen hoe geloofwaardig dat soort profielen zijn.
MarcoBorsato-luisterende burgertrutten
De leuk uitziende dame is te stom om te begrijpen dat iemand die geen full member is niet via de site kan antwoorden. Wij liggen intellectueel gezien te ver uit elkaar.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Gewoon hartjes blijven sturen en als eerste regel in je profiel even iets neerzetten als 'aan die leuke dame die mij een berichtje heeft gestuurd: Ik kan alleen maar hartjes terugsturen dus als je wat contactinfo achterlaat..."
Been there done thatquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
ook weer zo, desperate..
zet liever iets neer van:
arrogant, eigenwijs, humor, sportief en luistert zelden naar vrouwen..
geloof je niet? nou je weet hoe je erachter kan komen...
ik denk dat vrouwen dat wel kunnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef right_turn het volgende:
[..]
De leuk uitziende dame is te stom om te begrijpen dat iemand die geen full member is niet via de site kan antwoorden. Wij liggen intellectueel gezien te ver uit elkaar.
Reacties, ook leuk.quote:hallo alfons met leliee hier ik heb juist je profiel bekeken en moet zeggen dat ik niet begrijp wat je bedoeld met iq ? ik dacht nog altijd dat het binnenste van iemand dus daar mee bedoel ik het karakterhet belangrijkste is ?voor mij alle sinds wel . ge moogt een heel hoog iq hebben en mss een rot karakter . is dat dan wel goed ?
Vergezeld van een foto met hoornen bril en zo te zien zelfgebreide trui... Lijkt me een spannend typequote:Tsja iets over je zelf...altijd moelijk. Ben geen bar/disco type, hou meer van een daagje uit. Dierentuin, madurodam. Ben creatief met papier maak kaarten in mijn vrije tijd. En zit sinds kort in het bestuur van een caviaclub. Organiseer met 5 andere toffen meiden cavia shows. Wil je meer weten? mail me dan.
Wie weet wat ze met die cavia's doen...quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vergezeld van een foto met hoornen bril en zo te zien zelfgebreide trui... Lijkt me een spannend type
Als ik een profiel ergens had; had ik je zeker een leuk berichtje gestuurdquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een lul de behanger te pakken hoor. Oke, mijn profiel straalt niet een enorm hoge intelligentie uit, maar toch. Alsof huppelkutjes niet kunnen schrijven
.
Nou dan weet je wat je te doen staat..quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Been there done that![]()
Vleeschkeuring dus
Nog zo'n type. Ik heb een hartje gestuurd en als reactie daarop vraagt ze of ik full member ben.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef right_turn het volgende:
[..]
De leuk uitziende dame is te stom om te begrijpen dat iemand die geen full member is niet via de site kan antwoorden. Wij liggen intellectueel gezien te ver uit elkaar.
Tokkie-alertquote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef right_turn het volgende:
[i]Hallo ik ben the dolfingril en ben 28 jaar oud en woon in het midden van het land ik zoek via deze weg een leuke, betrouwbare, lieve, spontane, zachte man van 28 t/ m 34 jaar ik zal wat over mij vertellen ik ben erg onzeker maar dat komt door mijn vorige relatie's de ene sloeg mij de andere gebruikte die mannen wil ik niet meer ik wil nu een man waar ik samen van het leven kan genieten en die mij neemt zoals ik ben en mij liefde kan geven en die mij zekerheid en geef ben jij die man en spreek je dit aan mail dan naar mijn hartsvriendin ( want ik heb zelf nog geen internet ) zij weet alles van mij en ik vertouw haar en zij zorgt ervoor dat jullie reactie's bij mij komen groetjes en alvast xxxxxxxx dolfingril
heel herkenbaar, dit hebben zooooveel vrouwen in hun profiel staan. Weet je meteen waarom ze op datingsites staan. Als ze iemand zoeken die 'haar aan kan' , dan zijn het betweterige uiterst kritische zeikwijvequote:Wil ook geen vrouw die een man zoekt die haar aankan, als ik ruzie wil bel ik mijn ex wel.....
quote:Een Waterman als Sterrenbeeld blijft een Waterman, geen Watervrouw....
Maar als je dan toch wilt bewijzen dat je humor hebt, een vrouwelijke Stier is geen Stierin maar gewoon een Koe !!!!!!!!
quote:Financieel extreem onafhankelijke lady's van 85 en ouder krijgen per omgaande mijn nummer !!!!!!!!!!!!!!!
Fantastisch! Een vrouwelijke Stier is een koequote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
-knip- een briljant stuk text
Goeie tip! Ik heb nu een leuke milf gevonden!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Kannelijk is het al genoeg om te zoeken naar vrouwen met kleine kinderen, die willen zo graag dat ze alles doen..
Ik vind het best gemeen, maar ze zeggen gewoon: ik zeg vooraf dat ik geen relatie wil, als ze dan denken dat ik dat toch zou willen, ligt dat aan hen zelf.
Gewoon wanhopige vrouwen zoeken dus..
(Zou echt niks voor mij zijn)
Anders zou het een saai stuk net-niet-grappig verhaal zijn. Nu kon ik erom lachenquote:Op maandag 21 april 2008 13:58 schreef WrineX-Joske het volgende:
Irritant dat die gast zoveel leestekens!!!!!!!!! Gebruikt........... Iemand een idee waarom????????? Of is dat een grapje voor de andere gevorderde RP gebruiker?????????
Hehe, wel geweldig inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
Deze zag ik tijd geleden, vind ´m wel grappig:
[Bijna-meesterlijk profiel]
Juiste antwoord van een geïnteresseerde: "Hoi, ik heb ben nuclear ingenieur en heb een geiger-teller. Mag ik jouw uitstraling eens komen meten? Misschien klikt ie wel."quote:Meid, ik heb zoveel uitstraling, ik lijk wel een kernreactor !!!!!!!!!!!
Die is echt scherp!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:54 schreef Falalalan het volgende:
Juiste antwoord van een geïnteresseerde: "Hoi, ik heb ben nuclear ingenieur en heb een geiger-teller. Mag ik jouw uitstraling eens komen meten? Misschien klikt ie wel."
Herkenbaar! Geweldig!quote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
Deze zag ik tijd geleden, vind ´m wel grappig:
*Heel verhaal*
En er zijn gewoon mensen die dit doen, he?quote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
Nog 1 dan: Iemand die in haar profiel een foto in trouwjurk heeft reageer ik niet....
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ja, en dat zijn best veel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef Jane het volgende:
[..]
En er zijn gewoon mensen die dit doen, he?
quote:Ik zoek een lieve vent die me aan het lachen kan maken. Ik heb net een relatie van 5 jr gehad en ik zoek dus wat afleiding.
+ niet boeiend vervolg.
Neuken? Dat wil ze niet eens. Lachen, dat wil ze!quote:Op zondag 27 april 2008 16:00 schreef -0- het volgende:
Deze wil dus eigenlijk gewoon wat neukmateriaal om haar vorige relatie te vergeten ofzo.
Eeuwig? Ze geven juist hun MSN zodat je direct met ze in contact kan komen en kan daten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef vencodark het volgende:
Werd wel doodmoe van reacties waarvan je gewoon weet dat die gelijk naar 30 vrouwen tegelijk worden verstuurd. Iets heel glads geschreven, een link naar hun eigen profiel + hun mailadres om toe te voegen op msn.Daar ga ik dus niet aan beginnen he. Dat eeuwig heen en weer geschrijf en gedoe.
Vandaar dus de standaardberichtjes naar 30 vrouwen tegelijk. Vrouwen kijken toch eerst naar het uiterlijk op dating sites. Het is dus nutteloos om veel tijd te besteden aan een leuke originele niet-gladde mail en oprechte interesse tonend als ze toch eerst naar je foto kijken om vervolgens je berichtje te deleten onder het mom van 'uiterlijk niet mijn type'quote:Het was vaak wel jammer dat niemand qua uiterlijk mijn type was.
Daar heb je een punt ja. Maar ik ga niet aan elke gek mijn mailadres geven om er na 1 gesprek toch al achter te komen dat het niets is.quote:Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Eeuwig? Ze geven juist hun MSN zodat je direct met ze in contact kan komen en kan daten.
[..]
Vandaar dus de standaardberichtjes naar 30 vrouwen tegelijk. Vrouwen kijken toch eerst naar het uiterlijk op dating sites. Het is dus nutteloos om veel tijd te besteden aan een leuke originele niet-gladde mail en oprechte interesse tonend als ze toch eerst naar je foto kijken om vervolgens je berichtje te deleten onder het mom van 'uiterlijk niet mijn type'
Je zaait wat je oogst
ik zou bijna homo wordenquote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
briljant profiel
Tuurlijk doen wij dat ookquote:Op maandag 28 april 2008 12:34 schreef vencodark het volgende:
En zo gek is het niet om naar het uiterlijk te kijken, een ander doet dat ook bij mij. Prima toch.
"Oh ja, en ik heb ook nog een stuk of 5 kinderenbroertjes en zusjes"quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoi,
Ik heb net 24 jaar in een kelder gewoond en ben nu toe aan iets nieuws. Ik kan niet goed tegen zonlicht, maar houd wel van spannende nachten in een darkroom.
Groetjes uit Oostenrijk.
quote:Hallo,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een 54 jarige man. Nooit getrouwd, wel twee kidnere. Ben grote kidnere liefhebber en behandlt ze ook met respekt.
Ik zoek een lieve vrouw tussen de 30 jaar en 40 jaar. Het liefst gescheiden met kinderen tussen de 4 en 12 die het acepteren om een nieuwe papa te krijgen. Tieners ben ik geen voorstanter van.
Laat een berichtje achter als dit jouw aanspreekt. Ik kan ontvangen.
Als je begint met 12 jaar oude kidnere dan worden ze inderdaad nooit tienerquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoi,
Ik heb net 24 jaar in een kelder gewoond en ben nu toe aan iets nieuws. Ik kan niet goed tegen zonlicht, maar houd wel van spannende nachten in een darkroom.
Groetjes uit Oostenrijk.
nu kun je ze even inlopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:29 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je begint met 12 jaar oude kidnere dan worden ze inderdaad nooit tiener
als je nu even het fatsoen had om te antwoorden dat je geen interesse had...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb gisteren tussen kwart over 1 en half 2 vijf berichtjes van één gast gekregen. *delete*
Dat fatsoen had ik welquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je nu even het fatsoen had om te antwoorden dat je geen interesse had...
maar nee
Laat je het altijd weten als je geen interesse hebt?quote:
ik vond 5 berichtjes in een kwartier tijd wel indrukwekkend genoeg om even te laten weten dat het er echt niet in zitquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat je het altijd weten als je geen interesse hebt?
Ik deed dat zelden, behalve als iemand de tijd had genomen (althans, die indruk gaf) om een enigsinds origineel bericht te schrijven. Van die berichten die heel standaard zijn reageer ik niet op. Niet reageren is tenslotte ook afwijzen.
En vervolgens vragen die mannen zich af of het mailtje wel aangekomen is en sturen het nog een keer. En na nog een paar dagen wachten denken ze ok, die heeft dus geen interesse. Inmiddels wel een hoopvol weekje later. En uiteraard, na 2 weken zijn ze al lang vergeten dat ze je een mailtje had gestuurd en aangezien ze geen 'geen interesse' in hun inbox zien (meestal bewaar je die zodat je weet wie je niets meer moet sturen) sturen ze er weer 1quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat je het altijd weten als je geen interesse hebt?
Ik deed dat zelden, behalve als iemand de tijd had genomen (althans, die indruk gaf) om een enigsinds origineel bericht te schrijven. Van die berichten die heel standaard zijn reageer ik niet op. Niet reageren is tenslotte ook afwijzen.
M'n 7 6 kinderen zijn m'n alles... kies je voor mij, dan kies je automatisch ook voor hen!!quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoi,
Groetjes uit Oostenrijk.
En wat is nu het plan om aan de man te komen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef vencodark het volgende:
Ondertussen zijn alle profielen al gewist
Minder kritisch zijn denk ik. Venco ziet er leuk uit, dus ze moet ongetwijfeld genoeg aandacht van de heren krijgenquote:Op woensdag 30 april 2008 02:11 schreef -MyLove- het volgende:
En wat is nu het plan om aan de man te komen?
Nu weet ik nog niet of het wel zo'n goeie tip was. Tref ik natuurlijk weer die ene onweerstaanbare vrouw met kind die je geen dag wilt missenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Goeie tip! Ik heb nu een leuke milf gevonden!
Niet alles is wat het lijkt...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Minder kritisch zijn denk ik. Venco ziet er leuk uit, dus ze moet ongetwijfeld genoeg aandacht van de heren krijgen
Kijk dat is nog eens cold.quote:
Ja, beetje triest vind ik dat. En ook overdreven dat ze zo'n verhaal opschrijft nadat we welgeteld één berichtje hebben uitgewisseld. Misschien wilde ze nog even benadrukken hoe onafhankelijk ze is.quote:
Altijd maar die validatie door te melden dat iemand "veel reist".quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:
Dit berichtje kreeg ik nadat ik 1 berichtje met iemand had uitgewisseld:
... (en daarbij reis ik nog wel veel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |