abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57819016
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
Ja idd, je kunt alleen interesseberichtjes sturen en hopen dat de ander full member is .
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:16:32 #102
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57821976
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nee hoor ik ben nu mn profiel aan het invullen.

Bij de vraag: Huidskleur? Keuze uit: blank, zwart, bruin, GEEL, ROOD ?? WTF?!?!?! hoe bedoel je dit is discriminatie. Tyfussite. Moet ik nu Geel invullen omdat ik aziatisch ben?
Ja

En op je profielfoto moet je natuurlijk wel met chopsticks staan, of in de Bruce Lee houding
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57822706
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nee hoor ik ben nu mn profiel aan het invullen.

Bij de vraag: Huidskleur? Keuze uit: blank, zwart, bruin, GEEL, ROOD ?? WTF?!?!?! hoe bedoel je dit is discriminatie. Tyfussite. Moet ik nu Geel invullen omdat ik aziatisch ben?
Inderdaad, pure discriminatie.

Hier is een foto van mijn familie:

Ik ben dus blauw maar blauw staat er helemaal niet tussen
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:29:05 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57822826
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Inderdaad, pure discriminatie.

Hier is een foto van mijn familie:
[ afbeelding ]

Ik ben dus blauw maar blauw staat er helemaal niet tussen
Tijd voor een smurfenversie van RP dan
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:39:35 #105
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57825520
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
Inderdaad, anderzijds een geweldige manier om inkomsten te werven bij mensen die echt wanhopig op zoek zijn.
Erg leuk dat ik met mijn niet bepaald serieuze profiel veel berichten krijg en het door dit systeem enkel kan houden bij een vleeskeuring.
pi_57831599
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad, anderzijds een geweldige manier om inkomsten te werven bij mensen die echt wanhopig op zoek zijn.
Erg leuk dat ik met mijn niet bepaald serieuze profiel veel berichten krijg en het door dit systeem enkel kan houden bij een vleeskeuring.
Veel berichten
Je bent man, je krijgt helemaal geen berichten. Hooguit heel even omdat je nieuw lid bent. Maar daarna is het over
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57831636
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja idd, je kunt alleen interesseberichtjes sturen en hopen dat de ander full member is .
En aangezien de meeste vrouwen een paar dozijn hartjes per dag ontvangen en zij deze weer ongezien weggooien, heb je weinig keus Hamster... pak je portemonnee maar
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:17:17 #108
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57835830
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Veel berichten
Je bent man, je krijgt helemaal geen berichten. Hooguit heel even omdat je nieuw lid bent. Maar daarna is het over
Dan kom ik misschien verwijft over, dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk.
Maar ik heb eenmalig daar dat profiel aangemaakt en ingevuld en krijg nog dagelijks in de mail van die spam oproepen dat mensen hun interesse kenbaar gemaakt hebben of een bericht hebben achtergelaten.
Niet dat ik er wat mee doe, maar dat is weer een ander verhaal.
pi_57836026
Knipoogje durft het niet te zeggen, maar het niet dat je als man berichten krijgt, maar dat jij berichten krijgt.
Maarrrr voordeel van de twijfel. Op elke deksel past vast wel een hele speciale handvat met torque-schroefjes.

Mensen ooit aangedacht dat misschien r&p nep profielen gebruikt om interesses te sturen in de hoop dat die persoon een abbo neemt om te kunnen reageren?
A little bit hateful
pi_57837129
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dan kom ik misschien verwijft over, dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk.
Maar ik heb eenmalig daar dat profiel aangemaakt en ingevuld en krijg nog dagelijks in de mail van die spam oproepen dat mensen hun interesse kenbaar gemaakt hebben of een bericht hebben achtergelaten.
Niet dat ik er wat mee doe, maar dat is weer een ander verhaal.
Dan wil ik wel eens een link naar je profiel (desnoods PM), want ik heb genoeg dingen geprobeerd (zelfs fake profielen met fake modellenfoto's als experiment) en na een weekje houdt het gewoon op als man.
pi_57838112
Deze vond ik wel opvallend
quote:
Ik ben niet gezellig, totaal niet lief of interessant, geen humor (hebben vrouwen over het algemeen toch niet?!), hou niet van lekker eten of een goede film en genieten van een biertje op het terrasje hoort ook absoluut niet thuis bij mijn favorieten!
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:01:13 #112
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57838535
quote:
Ben jij...

de prinses die mijn witte paard verzorgt? Te eten geeft?
De stal uitmest? De keuken schoonmaakt?
M'n voeten elke dag masseert? Kookt? Niet zeurt?

Nee? Had ik ook niet verwacht!
Desalniettemin geldt de aanbieding "Bijzonder leuke man van 24" niet voor aso's, gothics, streng-gelovigen, cartuning-liefhebbers, tienermoeders en vrouwen die een slechte kennis hebben van de Nederlandse taal.
Mocht je hier niet aan voldoen, en houd je eigenlijk helemaal niet van paarden, dan zijn wij een match.
.

Deze heb ik even gehad op RP, zolang ik erop stond. Te kut voor woorden, maar kreeg er nog aardig wat reacties op en heb er nog wat leuke 'dates' aan overgehouden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_57839640
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

.

Deze heb ik even gehad op RP, zolang ik erop stond. Te kut voor woorden, maar kreeg er nog aardig wat reacties op en heb er nog wat leuke 'dates' aan overgehouden.
Jij staat al drie maanden of zo tussen m'n matches .
Tap tap tap
pi_57839690
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En aangezien de meeste vrouwen een paar dozijn hartjes per dag ontvangen en zij deze weer ongezien weggooien, heb je weinig keus Hamster... pak je portemonnee maar
ik ben ook niet heel erg gul met hartjes trouwens, maar echt, er reageren gozers op m'n profiel die niet eens LEZEN wat ik doe en stellen vragen die gewoon in mn profiel staan.
Tap tap tap
pi_57844548
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik vind dat jullie moeten gaan daten.
Ik vindt toch dat ik het niet eens moet zijn met jou
pi_57846932
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:47 schreef CherryLips het volgende:
ik ben ook niet heel erg gul met hartjes trouwens, maar echt, er reageren gozers op m'n profiel die niet eens LEZEN wat ik doe en stellen vragen die gewoon in mn profiel staan.
Dan nog denk ik dat je eerder zal reageren op zo'n gozer die er wellicht lekker uitziet dan op iemand die wel de moeite heeft gedaan om je profiel te lezen, maar er verder onopvallend uitziet. Eerlijk wezen
pi_57847169
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dan nog denk ik dat je eerder zal reageren op zo'n gozer die er wellicht lekker uitziet dan op iemand die wel de moeite heeft gedaan om je profiel te lezen, maar er verder onopvallend uitziet. Eerlijk wezen
Ja ok, het is en blijft een vleesmarkt . Maar ik lees de profielen wel, kennis van taal telt .
Tap tap tap
pi_57848321
Kwam net op Knuz een leuk profiel tegen, maar dan met deze foto
-knip foto weg-

Dan denk ik, je kunt jezelf toch wel beter presenteren dan zo?

[ Bericht 20% gewijzigd door Knipoogje op 05-04-2008 13:46:48 ]
pi_57848417
Ze rookt, drinkt koffie en water. Plus ze kan twee dingen tegelijkertijd in de gaten houden. Wat wil je nog meer van een vrouw. Kieskeurige.

Oh is het weer ok om foto's van mensen hier neer te plempen?
A little bit hateful
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:41:30 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57848527
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Maar het kan ook vrij slecht zijn voor je gevoel van eigenwaarde als je 10x een date hebt maar al je dates rennen weg

Beter bouw je dan die 'filterstap' online in, zodat je het niet merkt. En er blijven toch wel genoeg reageerders over denk ik, gezien het vrouwelijk geslacht...

Ik zou zelf als man ook flink balen als ik zo'n onder-een-hoek-genomen high-contrast arty-farty portretfoto zou zien, en dan in de live-versie een avond met een enorm dikke puisterige zeug in een cafeetje zit. Terwijl sommige potentiele partners daar juist weer niet zo'n probleem mee hebben!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_57856556
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Kwam net op Knuz een leuk profiel tegen, maar dan met deze foto
-knip foto weg-

Was dat een profiel van een vrouw of een gozer? En als het een "mindere" foto is dan is het toch alleen maar beter? Want als je dan diegene IRL ontmoet kan het alleen nog maar meevallen.
pi_57856627
Waarom zou je iemand willen ontmoeten als je al bij de foto afknapt? Je bent toch zeker niet wanhopig he.
A little bit hateful
pi_57953890
Ik moest gelijk aan dit topic denken:

Hallo ik ben the dolfingril en ben 28 jaar oud en woon in het midden van het land ik zoek via deze weg een leuke, betrouwbare, lieve, spontane, zachte man van 28 t/ m 34 jaar ik zal wat over mij vertellen ik ben erg onzeker maar dat komt door mijn vorige relatie's de ene sloeg mij de andere gebruikte die mannen wil ik niet meer ik wil nu een man waar ik samen van het leven kan genieten en die mij neemt zoals ik ben en mij liefde kan geven en die mij zekerheid en geef ben jij die man en spreek je dit aan mail dan naar mijn hartsvriendin ( want ik heb zelf nog geen internet ) zij weet alles van mij en ik vertouw haar en zij zorgt ervoor dat jullie reactie's bij mij komen groetjes en alvast xxxxxxxx dolfingril

p.s een recente foto volgt nog en als je reageer krijg je gelijk mijn foto te zien

Ik heb er geljik een beeld van zo'n arme dolfijn op een grill bij
Acht Cola, Acht Bier!
  donderdag 10 april 2008 @ 12:03:09 #124
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57954202
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef right_turn het volgende:

Ik heb er geljik een beeld van zo'n arme dolfijn op een grill bij
!

Als je nou humor hebt reageer je onder de naam Fisherman's Friend
pi_57954467
Hihi lig hier in een deuk gewoon zogenaamd een vrouwen profiel aangemaakt Jij gaat naar de hell:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')