abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57567750
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Lijkt me heel verstandig; dat zorgt namelijk voor de broodnodige nuances. Met metaaldetector bossen en standen even lekker casual afstruinen is niet eens zo heel raar, een metaaldetector meenemen naar dates omdat je nooit weet wanneer je dat ding nodig hebt daarintegen... Daar zit 'em namelijk de crux.

maargoed, weer vriendjes [ afbeelding ] ?
Maar ik vond het gewoon al zo raar dat hij het "op avontuur gaan" noemde. Als je gewoon zegt dat je met je metaal detector een bos of een strand afstruind klinkt het al wat minder vreemd in mijn ogen.
Natuurlijk Jij ook thee?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_57567915
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:06 schreef Fha het volgende:

[..]

Maar ik vond het gewoon al zo raar dat hij het "op avontuur gaan" noemde. Als je gewoon zegt dat je met je metaal detector een bos of een strand afstruind klinkt het al wat minder vreemd in mijn ogen.
Natuurlijk Jij ook thee?
graag
pi_57568492
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:57 schreef girllover het volgende:
Toelichting overbodig:

-knip-
Omfg.
pi_57584046
quote:
Ik hou van lekker eten...lust graag hollandse pot maar mag ook graag chinees of italiaans eten. Veelzijdig iemand dus wat eten betreft.
Potdomme wat zijn we weer veelzijdig... maar liefst hollandse pot, en chinees EN italiaans (pizza wsl). De foto zal ik jullie besparen
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  maandag 24 maart 2008 @ 19:04:44 #55
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57584206
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:56 schreef refused. het volgende:

[..]

Potdomme wat zijn we weer veelzijdig... maar liefst hollandse pot, en chinees EN italiaans (pizza wsl). De foto zal ik jullie besparen
Nu ben ik benieuwd naar de foto!
Because they will last that long.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:09:18 #56
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57584323
quote:
Haaai,

ik zoek een gezellige kerel, om hasj mee te roken en koffie te leuten in het zonnetje.

xxx
pi_57587460
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Hier is er eentje who knows how to impress the ladies....
[..]
Ik stuur maar wat berichtjes.Ik sta namelijk al een week ingeschreven en heb nog steeds geen bericht.Ik heb geen zin om naar iedereen hetzelfde bericht te sturen dus het kan zijn dat je niet het mooiste bericht hebt ontvangen.Op de eerst plaats denk ik van een vrouw:ze moet wel lief zijn.Echter iedereen zal zeggen dat ze wel lief is.Ik heb trouwens een beetje een hekel aan van die heksen.verder vind ik dat iemand niet miss universe hoeft te zijn. Soms denk ik niet zo na.Ik ga bv niet denken wat je precies allemaal wilt horen.Ik ben gelovig,op zo'n manier dat ik denk:je hoort wel of niet bij elkaar.Maar uhh ik wou vroeger wel eens boer worden en nu woon ik ook nog op een boerderij.Dus eigenlijk ben ik wel een beetje boer.Maar ik geef eerlijk toe dat mijn energiepeil soms iets laag ligt.Ik ben ook niet echt hoogbegaafd. Als je een prins zoekt op het witte paard zal ik dat waarschijnlijk niet wezen. Je hoort denk ik allebei iets water bij de wijn te doen om een goede relatie te hebben.
Nog zo'n lichtpunt:
[..]

Erg zijn ook dit soort berichten:
[..]

Dit is echt hilarisch... welk zoekprofiel geef je in/op
Rot signature
pi_57608918
quote:
Ik ben een lieve aardige meid van 29 jaar die altijd klaar staat voor een ander maar niet als voetveeg gebruikt wil worden en ik ben op zoek naar een lieve en romantisch man, hij moet lief en eerlijk zijn, en van huisdieren houden ik ben namelijk dol op katten. Ik heb er nu twee.
Wat ik in de toekomst wil is trouwen en kinderen krijgen.
Wil jij dat ook en ben je van nederlandse afkomst, laat wat van je horen. ik ben benieuwd.

En dan ook nog gasten die blauwtjes lopen bij zoiets he
quote:
ik blijf teleurgesteld.maar iedereen heeft recht op zijn eigen keuzeus.
al blijf ik jou profiel echt een van de leuker vinden die ik ooit op knuz tegen kwam.dat je het maar even weet.succes met alles!!
Greetz D"

Maar dat is ook niet gek als je je eigen baan niet eens kan spellen
quote:
Beroep: congerce
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:02:46 #59
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57624411
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef rieski het volgende:

[..]

Dit is echt hilarisch... welk zoekprofiel geef je in/op
Ik denk dat ik mijn zoekprofiel maars eens wat strenger moet invullen ...

Erg zijn trouwens ook de mannen die maar vol blijven houden, ondanks dat je ze al duidelijk hebt laten weten niet geïnteresseerd te zijn...
pi_57634660
Nou vooruit, een bijdrage aan dit wonderbaarlijke topic:
quote:
Probeer je net als ik van de nood een deugd te maken, je hier ten toon te stellen om wie weet iemand te ontmoeten om de ups en downs in het leven mee te delen? ... haha wie weet wat ervan komt.

Begrijp me niet verkeerd..... zit iedere dag om een paar uur extra verlegen:
heb een druk sociaal leven
, een leuke baan, 5x per week op de sportschool, vind het heerlijk om te stappen, uit eten te gaan of biosje/ theater/ terrasje te pikken met vrienden, houd van reizen en shoppen want die kleddingkast moet natuurlijk nog voller en altijd in voor een nieuwe uitdaging: net begonnen met snowboarden.

Mijn motto: Haal eruit wat erin zit en geniet van ieder moment!

Ben jij ook zo'n sportieve levensgenieter die weet wat ie wil, maar ontbreekt ook jou puntje op de i nog.... let me know
En nu we toch bezig zijn:
quote:
Ik hoorde van verschillende vrienden leuke verhalen over deze site, dus ik wil het zelf ook wel even uitproberen. Ik ben net terug van een aantal maanden in de VS en het kriebelt nu alweer om opnieuw op reis te gaan. Mijn grootste hobbie is dan ook reizen. Ik heb een aantal vrienden aan de andere kant van de wereld die ik nog steeds op wil zoeken!
Mensen zeggen altijd dat ik in het begin vrij rustig overkom, maar als ik je eenmaal ken kan ik ook de oren van je hoofd kletsen en lekker gek doen.
Als mijn profiel je aanspreekt, stuur me dan een berichtje!
Ook lekker simpele:
quote:
Hoe leuk ben jij??
Als je erop gaat letten (wie niet na dit topic) valt het echt op!
pi_57636877
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef KosterT het volgende:
[..]

En nu we toch bezig zijn:
[..]

Als je erop gaat letten (wie niet na dit topic) valt het echt op!
Dat wil je toch niet als vriendin
Lijken me echt van die vrouwen die een vriend 'voor erbij' willen om hun toch al drukke leventje compleet te krijgen. Ik zie die gesprekken die ze onderling hebben al voor me:

"heej joh, alweer terug uit China?"
"Ja meid, was lache joh! Snowboarden in de Himalaya. Hoe gaat ie?"
"Heel goed, ik heb effe een vriendje genomen. Kon nog wel ergens een gaatje vinden (hij trouwens niet gisternacht, maar dat leren we 'm wel haha)"
"haha! Ik wil er ook wel 1, waar haal jij ze?"
"van relatieplanet! Makkelijk joh! Je schrijft je in en je krijgt tientallen reakties per week"
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57637193
Zijn er ook 'enigszins normale' profielen eigenlijk, of bestaat het 'datingsitepubliek' uit een samenraapsel van kneuzen, zwakbegaafden, dwazen en verstotenen? Hoopt er nog iemand stiekem toch de ware liefde op zo'n site te vinden?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 27 maart 2008 @ 01:03:35 #63
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57639291
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat wil je toch niet als vriendin
Lijken me echt van die vrouwen die een vriend 'voor erbij' willen om hun toch al drukke leventje compleet te krijgen. Ik zie die gesprekken die ze onderling hebben al voor me:

"heej joh, alweer terug uit China?"
"Ja meid, was lache joh! Snowboarden in de Himalaya. Hoe gaat ie?"
"Heel goed, ik heb effe een vriendje genomen. Kon nog wel ergens een gaatje vinden (hij trouwens niet gisternacht, maar dat leren we 'm wel haha)"
"haha! Ik wil er ook wel 1, waar haal jij ze?"
"van relatieplanet! Makkelijk joh! Je schrijft je in en je krijgt tientallen reakties per week"
pi_57639505
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:33 schreef nozem het volgende:
Zijn er ook 'enigszins normale' profielen eigenlijk, of bestaat het 'datingsitepubliek' uit een samenraapsel van kneuzen, zwakbegaafden, dwazen en verstotenen? Hoopt er nog iemand stiekem toch de ware liefde op zo'n site te vinden?
Maurice de Hond of Marcel van Dam, een van die 2, maakte ooit eens de fout door te stellen dat het internet de traditionele verkoopkanalen zou gaan vervangen ten tijde van de dot.com bubble, maar zoals we allemaal kunnen zien is dat nou net niet gebeurd . Maak dus niet dezelfde fout door een analoog verhaaltje voor datingsites op te hangen; het is niet meer dan een extra ijzer in het vuur, en als ik zo af en toe eens kijk wat er voor vrouwelijk schoon rondwaart, dan vraag ik me regelmatig af: "hoe in godsnaam is het mogelijk dat dat exemplaar nog niet aan de man is?"
pi_57640023
quote:
Hoi
Ik ben een prinsesje...

x

goh. lekker origineel ben ik ook..
en tis ook superorigineel om dan een bericht te sturen met :
hoi, ik ben je prins of hoi heb je ook een jurk aan..
nee. ik wist gewoon niet wat ik hier neer moest zetten, dus klets ik maar wat.
als je van mijn vaders of opa's leeftijd bent of gewoon te oud voor een frisse meid van 19, dan hoef je niet te reageren.
solly..
nou.. toedeledokie!
Ik had bijna willen reageren met mijn echte achternaam
Het is soms toch wel leuk om een echte prins te zijn
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zondag 30 maart 2008 @ 20:23:08 #66
84009 girllover
You had me at hello
pi_57721773
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef KosterT het volgende:
[quote:
"Begrijp me niet verkeerd..... zit iedere dag om een paar uur extra verlegen:
heb een druk sociaal leven, een leuke baan, 5x per week op de sportschool, vind het heerlijk om te stappen, uit eten te gaan of biosje/ theater/ terrasje te pikken met vrienden, houd van reizen en shoppen want die kleddingkast moet natuurlijk nog voller en altijd in voor een nieuwe uitdaging: net begonnen met snowboarden."

kleddingkast.

Ik hoorde van verschillende vrienden leuke verhalen over deze site, dus ik wil het zelf ook wel even uitproberen. Ik ben net terug van een aantal maanden in de VS en het kriebelt nu alweer om opnieuw op reis te gaan. Mijn grootste hobbie is dan ook reizen. Ik heb een aantal vrienden aan de andere kant van de wereld die ik nog steeds op wil zoeken!
God wat erg.
  zondag 30 maart 2008 @ 20:24:40 #67
84009 girllover
You had me at hello
pi_57721814
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 02:43 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik had bijna willen reageren met mijn echte achternaam
Het is soms toch wel leuk om een echte prins te zijn
"Een frisse meid."
pi_57727028
Wat een hoop trotse mensen hierzo.. Wees blij dat je het zelf niet nodig hebt als dat van toepassing mogelijk kan zijn en laat het hierbij..

Je bent nog zieliger dan die mensen als je hun advertenties publiekelijk gaat lopen beamuseren en bekritiseren..

Alsof jullie zo perfect zijn? Schijt het toch uit man! Whahaa

Moet je eens proberen met iemand van je eigen kaliber.. Dan word je met de grond gelijk gemaak!! En het liefst er nog een stukje verder in getrapt.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2008 23:40:37 (Scheldwoorden :+) ]
pi_57728373
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef Underverse het volgende:
Wat een hoop trotse mensen hierzo.. Wees blij dat je het zelf niet nodig hebt als dat van toepassing mogelijk kan zijn en laat het hierbij..

Je bent nog zieliger dan die mensen als je hun advertenties publiekelijk gaat lopen beamuseren en bekritiseren..

Alsof jullie zo perfect zijn? Schijt het toch uit man! Whahaa

Moet je eens proberen met iemand van je eigen kaliber.. Dan word je met de grond gelijk gemaak!! En het liefst er nog een stukje verder in getrapt.
Dus de jouwe staat er tussen?
pi_57728419
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dus de jouwe staat er tussen?
Jij maakt rare relaties met verschillende wetenschappen... Ben je wel helemaal in orde? Volgens mij zitten er wat neuroontjes verkeerd aangesloten tussen jouw oren..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2008 00:23:09 ]
pi_57728570
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:22 schreef Underverse het volgende:

[..]

Jij maakt rare relaties met verschillende wetenschappen... Ben je wel helemaal in orde? Volgens mij zitten er wat neuroontjes verkeerd aangesloten tussen jouw oren..
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk.

Mijn vader zei altijd:"Gekken moet je altijd gelijk geven."

pi_57728618
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja hoor, je hebt helemaal gelijk.

Mijn vader zei altijd:"Gekken moet je altijd gelijk geven."

Oh wat geweldig... Ik ga meteen de krant bellen!

Heb je niet wat originelers? Ik begin me te vervelen nu.. Denk dat ik maar ga slapen
pi_57729032
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:32 schreef Underverse het volgende:

[..]

Oh wat geweldig... Ik ga meteen de krant bellen!

Heb je niet wat originelers? Ik begin me te vervelen nu.. Denk dat ik maar ga slapen
Waarom maak je je er dan zo vreselijk druk om?

Er zijn toch ook profielen waar bij je denkt

Nou, in dit topic kun je dus zien hoe het niet moet.
pi_57729059
quote:
Op zondag 23 maart 2008 08:53 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nou nou zeg. Als een vrij gevochten leuk uitziende moslima op mijn profiel (niet dat ik er een heb ) reageert, dan zal ik zal ik dat bijvoorbaat niet met mijn vlakke hand afslaan hoor.
Evenals andere gekleurde mede-landers.

Halfbloedjes
Ik voel me aangesproken?
pi_57731333
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Waarom maak je je er dan zo vreselijk druk om?

Er zijn toch ook profielen waar bij je denkt

Nou, in dit topic kun je dus zien hoe het niet moet.
Jij bent diegene die zich aangesproken voelt.. En je probeert me meteen onderuit te trappen met je kronkelige insinuatie dat mijn advertentie daar ook ergens maar moet zijn..

Ik trap wel lekker terug hoor

En je hebt helemaal gelijk! Er staan freaky advertenties bij.. Maar ik laat die mensen wel in hun waarde. Ik stop er geen tijd in om een visnet op te werpen om vervolgens reacties op te vangen en dan hier te bediscussieren..

Echt trieste vorm van tijd verspillen... .. Dat is slechts mijn mening!
  maandag 31 maart 2008 @ 09:25:37 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57731520
uhmmmm kunnen jullie verder via MSN of PM?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57731584
Nee dank je..
  woensdag 2 april 2008 @ 22:38:00 #78
84009 girllover
You had me at hello
pi_57792341
-edit-

nog een keer en je hebt een waarschuwing

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 02-04-2008 23:54:34 ]
pi_57794732
-edit- nog een keer en je hebt een waarschuwing

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 02-04-2008 23:54:59 ]
pi_57794888
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:13 schreef Underverse het volgende:

[..]

Jij bent diegene die zich aangesproken voelt.. En je probeert me meteen onderuit te trappen met je kronkelige insinuatie dat mijn advertentie daar ook ergens maar moet zijn..

Ik trap wel lekker terug hoor

En je hebt helemaal gelijk! Er staan freaky advertenties bij.. Maar ik laat die mensen wel in hun waarde. Ik stop er geen tijd in om een visnet op te werpen om vervolgens reacties op te vangen en dan hier te bediscussieren..

Echt trieste vorm van tijd verspillen... .. Dat is slechts mijn mening!
Ik vind dat jullie moeten gaan daten.
pi_57796276
Even voor de lol, want echt serieus neem ik mijn profiel niet.
Ik zit emotioneel wat in de war op andere gebieden, en als afleiding heb ik een tijdje geleden ook een relatieprofiel aangemaakt.
Ik wist niet zo goed wat te schrijven, dus ik heb maar wat onzin gekunsteld...

Is dit ook heel triest? :

Ik ben in eerste instantie op zoek naar een onafhankelijke vrouw, voor vrijblijvend contact. Gewoon voor de gezelligheid, en als het klikt dan misschien meer.
wie is hij?
Ik ben niet ambitieus, maar wel gedreven door plezier in mijn werk. Ik wil eigenlijk geen kinderen. Muziek, cabaret en films zijn mijn passie, maar ik sta open voor andere gezellige dingen. Ik hou niet van mensen die zich beter voordoen dan ze zijn. Bescheidenheid vind ik een mooie eigenschap.

wie zoekt hij?
Een onafhankelijke vrouw die gewoon op haar eigen benen wil staan, niet te veel geeft om financiele status, eerlijk en open is, een beetje emotionele diepgang heeft, goed kan relativeren en gevoel voor humor heeft. Een beetje verzorgd uiterlijk, niet te overdreven is ook leuk.

Hij knapt af op...
Vrouwen die te veel kijken naar status. Oppervlakkigheid, overdreven alternatief.
Teveel naar de toekomst plannen, of te afhankelijk gedrag vind ik ook niets.

Ikzelf vind het feit dat iemand een relatieprofiel aanmaakt al ultiem triest, maar als ik het doe, wil ik het wel een beetje fatsoenlijk doen..
  donderdag 3 april 2008 @ 11:24:43 #82
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57800568
Je zegt wel heel vaak het woordje "niet", komt erg negatief over.
Denk dat je weinig (if any) reacies zal krijgen met zo'n profiel. Springt er niet uit qua creativiteit noch inhoud.

/edit: mbt kinderen, laat dat maar gewoon weg. Ik zou ze alleen ter sprake brengen als je A) juist heel graag kinderen wil, B) zelf al kinderen hebt

Oh, en ik ben persoonlijk heel erg allergisch van de zogenaamde "checklistprofielen" die ongeveer 90% uitmaken van wat je er leest. Allemaal boodschappenlijstjes met al dan niet harde eisen, dat vind ik echt een no-go. Als je ziet met welke eisen sommige mensen op die sites staan vraag ik me echt niet af wáárom ze op die sites staan

[ Bericht 41% gewijzigd door Elegy op 03-04-2008 11:57:32 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 3 april 2008 @ 11:39:18 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57800878
en wat bedoel je met eigenlijk geen kinderen?... is dat onderhandelbaar?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57801439
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:12 schreef Lamon het volgende:

Ik zit emotioneel wat in de war op andere gebieden, en als afleiding heb ik een tijdje geleden ook een relatieprofiel aangemaakt.

"profiel"

Ikzelf vind het feit dat iemand een relatieprofiel aanmaakt al ultiem triest, maar als ik het doe, wil ik het wel een beetje fatsoenlijk doen..

Even los van het profiel...

Waarom verzinnen mensen toch altijd van die idiote smoesjes om het hebben van een relatiesite profiel te verantwoorden aan de buitenwereld?

Alsof je überhaupt iemand verantwoording schuldig bent.
You don't need eyes to see, you need vision.
  donderdag 3 april 2008 @ 19:01:34 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57810284
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:12 schreef Lamon het volgende:

Ik ben in eerste instantie op zoek naar een onafhankelijke vrouw, voor vrijblijvend contact. Gewoon voor de gezelligheid, en als het klikt dan misschien meer.
wie is hij?
Ik ben niet ambitieus, maar wel gedreven door plezier in mijn werk. Ik wil eigenlijk geen kinderen. Muziek, cabaret en films zijn mijn passie, maar ik sta open voor andere gezellige dingen. Ik hou niet van mensen die zich beter voordoen dan ze zijn. Bescheidenheid vind ik een mooie eigenschap.

wie zoekt hij?
Een onafhankelijke vrouw die gewoon op haar eigen benen wil staan, niet te veel geeft om financiele status, eerlijk en open is, een beetje emotionele diepgang heeft, goed kan relativeren en gevoel voor humor heeft. Een beetje verzorgd uiterlijk, niet te overdreven is ook leuk.

Hij knapt af op...
Vrouwen die te veel kijken naar status. Oppervlakkigheid, overdreven alternatief.
Teveel naar de toekomst plannen, of te afhankelijk gedrag vind ik ook niets.

Dit profiel ademt: ik ben een arme geestelijk onvolwassen man met een minderwaardigheidscomplex t.o.v meer maatschappelijk geslaagde en sociaal capabele mensen (een man, die over zichzelf in de 3e persoon spreekt, ook al intens fout.) Oh ja, en arm.

Had ik al arm gezegd?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 3 april 2008 @ 21:20:07 #86
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57813841
Een stel kennissen van me zijn al een tijdje alleen.
Die gaan langs bij vrouwen met kinderen(omdat die in de avond thuis af willen spreken) en hebben sex.
Dan zien ze die vrouwen een of twee keer en zoeken een ander.

Die vrouwen doen dat ook gewoon, ik snap dat niet.

Is het echt zo gemakkelijk om te n**ken via relatieplanet?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_57813961
Ik wil graag in contact komen met die kennissen van jou om wat tips en ervaringen uit te delen.
A little bit hateful
  donderdag 3 april 2008 @ 21:29:34 #88
211416 OVERTUIGING
DE VERLICHTING IS NABIJ
pi_57814098
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Die gaan langs bij vrouwen met kinderen(omdat die in de avond thuis af willen spreken) en hebben sex.

SCHANDALIG, om zo met het huwelijk om te gaan!!
zo heeft god de wereld niet geschapen, die relatiesites horen hier niet!
ik hoop dat god uw kennissen straft en dat ze mogen branden in de hel
CHRISTENEN VERENIGT U!
GIJ ZULT ALLEN ATHEÏSTEN OVERTUIGEN VAN GOD!
  donderdag 3 april 2008 @ 21:33:29 #89
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57814195
Kannelijk is het al genoeg om te zoeken naar vrouwen met kleine kinderen, die willen zo graag dat ze alles doen..
Ik vind het best gemeen, maar ze zeggen gewoon: ik zeg vooraf dat ik geen relatie wil, als ze dan denken dat ik dat toch zou willen, ligt dat aan hen zelf.

Gewoon wanhopige vrouwen zoeken dus..

(Zou echt niks voor mij zijn)
  donderdag 3 april 2008 @ 21:39:47 #90
211416 OVERTUIGING
DE VERLICHTING IS NABIJ
pi_57814370
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Kannelijk is het al genoeg om te zoeken naar vrouwen met kleine kinderen, die willen zo graag dat ze alles doen..
Ik vind het best gemeen, maar ze zeggen gewoon: ik zeg vooraf dat ik geen relatie wil, als ze dan denken dat ik dat toch zou willen, ligt dat aan hen zelf.

Gewoon wanhopige vrouwen zoeken dus..

(Zou echt niks voor mij zijn)
ow je bedoelt dat ze gescheiden vrouwen zoeken met kinderen.
dat is best wel asociaal, wat zijn dat voor mensen die kennissen, kunnen ze niet op een normale manier aan een vriendin komen?
CHRISTENEN VERENIGT U!
GIJ ZULT ALLEN ATHEÏSTEN OVERTUIGEN VAN GOD!
  donderdag 3 april 2008 @ 21:40:54 #91
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57814410
Die willen ze dus niet, ze willen gewoon sex.
En dat krijgen ze dus kennelijk(eentje heeft nu een geslachtsziekte als bewijs )

Maar we zijn offtopic
pi_57816947
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:20 schreef JamesBrownie het volgende:

*schrijft zich nu ook in voor Relatieplanet
pi_57817071
Tering zeg! Op die site zitten best wel niet-serieuze profielen! Je kan aan hun tekst zien dat het geen types zijn die op zoek zijn naar een vaste relatie.
pi_57817191
de site ligt er spontaan uit .
Tap tap tap
pi_57817404
Ik zal mijn laatste profiel ook maar eens geven. Kun je hem heerlijk fileren.
quote:
Oh ja, profiel invullen... geweldig! Profielen die toch niet gelezen worden omdat internetdating nu eenmaal een vleesmarkt is. Ik heb mijn profiel afgelopen jaar een stuk of 20 keer veranderd en het maakte geen moer uit in het opdoen van nieuwe contacten en dates. Dat aantal loopt gestaag op, maar die ene vonk blijft nog steeds uit.

Maar goed, toch weer even nadenken over een nieuw profiel...
Moet ik neerpennen "dat ik me ook prima vermaak op de bank met een glaasje wijn en een DVDtje?" Of dat ik regelmatig sport? Of restaurantbezoekjes erg waardeer? Maar daar heb ik jou helemaal niet voor nodig. Dat kan ik alleen of met een paar vrienden ook wel.

Het is lastig uit te drukken, maar als je weer een tijdje vrijgezel bent, dan merk je toch dat je iets mist. Die arm om je heen, die blik in de ogen van de ander. Dat 'iets' dat je niet alleen kan doen, dat 'iets' dat je vrienden je ook niet kunnen geven. In ieder geval een 'iets' dat ik met iemand kan delen.

Vandaar datingsites; je wordt op je wenken bediend ;-)
Want op datingsites missen honderden vrouwen ook dat iets. Kortom, we zouden elkaar zomaar kunnen vinden!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57817431
Nee hoor ik ben nu mn profiel aan het invullen.

Bij de vraag: Huidskleur? Keuze uit: blank, zwart, bruin, GEEL, ROOD ?? WTF?!?!?! hoe bedoel je dit is discriminatie. Tyfussite. Moet ik nu Geel invullen omdat ik aziatisch ben?
pi_57817444
Oja, hij is er weer .
Tap tap tap
pi_57817767
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:01 schreef Vivi het volgende:
Dit profiel ademt: ik ben een arme geestelijk onvolwassen man met een minderwaardigheidscomplex t.o.v meer maatschappelijk geslaagde en sociaal capabele mensen (een man, die over zichzelf in de 3e persoon spreekt, ook al intens fout.) Oh ja, en arm.

Had ik al arm gezegd?

Dat klinkt niet zo goed dan. (overigens is die "Wie is hij" gewoon van de site gecopy/paste. Dat heb ik zelf niet neergezet, ik ben geen mongool. )
En ik woon wel in Wassenaar ja , ik ben niet rijk, maar ook zeker niet arm.

Geestelijk onvolwassen met een minderwaardigheidscomplex klopt wel een beetje, maar dat heb ik dus niet goed verbloemd blijkbaar.
Ik ga van de week wel even wat anders bedenken om neer te zetten dan.
pi_57818251
Aanvullend

Ik heb huisdieren ja

Ik hou van huisdieren nee

pi_57818879
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')