Maar ik vond het gewoon al zo raar dat hij het "op avontuur gaan" noemde. Als je gewoon zegt dat je met je metaal detector een bos of een strand afstruind klinkt het al wat minder vreemd in mijn ogen.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig; dat zorgt namelijk voor de broodnodige nuances. Met metaaldetector bossen en standen even lekker casual afstruinen is niet eens zo heel raar, een metaaldetector meenemen naar dates omdat je nooit weet wanneer je dat ding nodig hebt daarintegen... Daar zit 'em namelijk de crux.
maargoed, weer vriendjes [ afbeelding ] ?
graagquote:Op zondag 23 maart 2008 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik vond het gewoon al zo raar dat hij het "op avontuur gaan" noemde. Als je gewoon zegt dat je met je metaal detector een bos of een strand afstruind klinkt het al wat minder vreemd in mijn ogen.
NatuurlijkJij ook thee?
Potdomme wat zijn we weer veelzijdig... maar liefst hollandse pot, en chinees EN italiaans (pizza wsl). De foto zal ik jullie besparenquote:Ik hou van lekker eten...lust graag hollandse pot maar mag ook graag chinees of italiaans eten. Veelzijdig iemand dus wat eten betreft.
Nu ben ik benieuwd naar de foto!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:56 schreef refused. het volgende:
[..]
Potdomme wat zijn we weer veelzijdig... maar liefst hollandse pot, en chinees EN italiaans (pizza wsl). De foto zal ik jullie besparen
quote:Haaai,
ik zoek een gezellige kerel, om hasj mee te roken en koffie te leuten in het zonnetje.
xxx
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Hier is er eentje who knows how to impress the ladies....
[..]
Ik stuur maar wat berichtjes.Ik sta namelijk al een week ingeschreven en heb nog steeds geen bericht.Ik heb geen zin om naar iedereen hetzelfde bericht te sturen dus het kan zijn dat je niet het mooiste bericht hebt ontvangen.Op de eerst plaats denk ik van een vrouw:ze moet wel lief zijn.Echter iedereen zal zeggen dat ze wel lief is.Ik heb trouwens een beetje een hekel aan van die heksen.verder vind ik dat iemand niet miss universe hoeft te zijn. Soms denk ik niet zo na.Ik ga bv niet denken wat je precies allemaal wilt horen.Ik ben gelovig,op zo'n manier dat ik denk:je hoort wel of niet bij elkaar.Maar uhh ik wou vroeger wel eens boer worden en nu woon ik ook nog op een boerderij.Dus eigenlijk ben ik wel een beetje boer.Maar ik geef eerlijk toe dat mijn energiepeil soms iets laag ligt.Ik ben ook niet echt hoogbegaafd. Als je een prins zoekt op het witte paard zal ik dat waarschijnlijk niet wezen. Je hoort denk ik allebei iets water bij de wijn te doen om een goede relatie te hebben.
Nog zo'n lichtpunt:
[..]
Erg zijn ook dit soort berichten:
[..]
quote:Ik ben een lieve aardige meid van 29 jaar die altijd klaar staat voor een ander maar niet als voetveeg gebruikt wil worden en ik ben op zoek naar een lieve en romantisch man, hij moet lief en eerlijk zijn, en van huisdieren houden ik ben namelijk dol op katten. Ik heb er nu twee.
Wat ik in de toekomst wil is trouwen en kinderen krijgen.
Wil jij dat ook en ben je van nederlandse afkomst, laat wat van je horen. ik ben benieuwd.
quote:ik blijf teleurgesteld.maar iedereen heeft recht op zijn eigen keuzeus.
al blijf ik jou profiel echt een van de leuker vinden die ik ooit op knuz tegen kwam.dat je het maar even weet.succes met alles!!
Greetz D"
quote:Beroep: congerce
Ik denk dat ik mijn zoekprofiel maars eens wat strenger moet invullen ...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef rieski het volgende:
[..]
Dit is echt hilarisch... welk zoekprofiel geef je in/op
En nu we toch bezig zijn:quote:Probeer je net als ik van de nood een deugd te maken, je hier ten toon te stellen om wie weet iemand te ontmoeten om de ups en downs in het leven mee te delen? ... haha wie weet wat ervan komt.
Begrijp me niet verkeerd..... zit iedere dag om een paar uur extra verlegen:
heb een druk sociaal leven, een leuke baan, 5x per week op de sportschool, vind het heerlijk om te stappen, uit eten te gaan of biosje/ theater/ terrasje te pikken met vrienden, houd van reizen en shoppen want die kleddingkast moet natuurlijk nog voller en altijd in voor een nieuwe uitdaging: net begonnen met snowboarden.
Mijn motto: Haal eruit wat erin zit en geniet van ieder moment!
Ben jij ook zo'n sportieve levensgenieter die weet wat ie wil, maar ontbreekt ook jou puntje op de i nog.... let me know
Ook lekker simpele:quote:Ik hoorde van verschillende vrienden leuke verhalen over deze site, dus ik wil het zelf ook wel even uitproberen. Ik ben net terug van een aantal maanden in de VS en het kriebelt nu alweer om opnieuw op reis te gaan. Mijn grootste hobbie is dan ook reizen. Ik heb een aantal vrienden aan de andere kant van de wereld die ik nog steeds op wil zoeken!
Mensen zeggen altijd dat ik in het begin vrij rustig overkom, maar als ik je eenmaal ken kan ik ook de oren van je hoofd kletsen en lekker gek doen.
Als mijn profiel je aanspreekt, stuur me dan een berichtje!
Als je erop gaat letten (wie niet na dit topic) valt het echt op!quote:Hoe leuk ben jij??
Dat wil je toch niet als vriendinquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef KosterT het volgende:
Nou vooruit, een bijdrage aan dit wonderbaarlijke topic:
[..]
En nu we toch bezig zijn:
[..]
Als je erop gaat letten (wie niet na dit topic) valt het echt op!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet als vriendin![]()
Lijken me echt van die vrouwen die een vriend 'voor erbij' willen om hun toch al drukke leventje compleet te krijgen. Ik zie die gesprekken die ze onderling hebben al voor me:
"heej joh, alweer terug uit China?"
"Ja meid, was lache joh! Snowboarden in de Himalaya. Hoe gaat ie?"
"Heel goed, ik heb effe een vriendje genomen. Kon nog wel ergens een gaatje vinden (hij trouwens niet gisternacht, maar dat leren we 'm wel haha)"
"haha! Ik wil er ook wel 1, waar haal jij ze?"
"van relatieplanet! Makkelijk joh! Je schrijft je in en je krijgt tientallen reakties per week"
Maurice de Hond of Marcel van Dam, een van die 2, maakte ooit eens de fout door te stellen dat het internet de traditionele verkoopkanalen zou gaan vervangen ten tijde van de dot.com bubble, maar zoals we allemaal kunnen zien is dat nou net niet gebeurdquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:33 schreef nozem het volgende:
Zijn er ook 'enigszins normale' profielen eigenlijk, of bestaat het 'datingsitepubliek' uit een samenraapsel van kneuzen, zwakbegaafden, dwazen en verstotenen? Hoopt er nog iemand stiekem toch de ware liefde op zo'n site te vinden?
Ik had bijna willen reageren met mijn echte achternaamquote:Hoi
Ik ben een prinsesje...
x
goh. lekker origineel ben ik ook..
en tis ook superorigineel om dan een bericht te sturen met :
hoi, ik ben je prins of hoi heb je ook een jurk aan..
nee. ik wist gewoon niet wat ik hier neer moest zetten, dus klets ik maar wat.
als je van mijn vaders of opa's leeftijd bent of gewoon te oud voor een frisse meid van 19, dan hoef je niet te reageren.
solly..
nou.. toedeledokie!
God wat erg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef KosterT het volgende:
Nou vooruit, een bijdrage aan dit wonderbaarlijke topic:
[quote:
"Begrijp me niet verkeerd..... zit iedere dag om een paar uur extra verlegen:
heb een druk sociaal leven, een leuke baan, 5x per week op de sportschool, vind het heerlijk om te stappen, uit eten te gaan of biosje/ theater/ terrasje te pikken met vrienden, houd van reizen en shoppen want die kleddingkast moet natuurlijk nog voller en altijd in voor een nieuwe uitdaging: net begonnen met snowboarden."
kleddingkast.![]()
Ik hoorde van verschillende vrienden leuke verhalen over deze site, dus ik wil het zelf ook wel even uitproberen. Ik ben net terug van een aantal maanden in de VS en het kriebelt nu alweer om opnieuw op reis te gaan. Mijn grootste hobbie is dan ook reizen. Ik heb een aantal vrienden aan de andere kant van de wereld die ik nog steeds op wil zoeken!
"Een frisse meid."quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik had bijna willen reageren met mijn echte achternaam
Het is soms toch wel leuk om een echte prins te zijn
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef Underverse het volgende:
Wat een hoop trotse mensen hierzo.. Wees blij dat je het zelf niet nodig hebt als dat van toepassing mogelijk kan zijn en laat het hierbij..
Je bent nog zieliger dan die mensen als je hun advertenties publiekelijk gaat lopen beamuseren en bekritiseren..
Alsof jullie zo perfect zijn? Schijt het toch uit man! Whahaa
Moet je eens proberen met iemand van je eigen kaliber.. Dan word je met de grond gelijk gemaak!! En het liefst er nog een stukje verder in getrapt.
Jij maakt rare relaties met verschillende wetenschappen... Ben je wel helemaal in orde? Volgens mij zitten er wat neuroontjes verkeerd aangesloten tussen jouw oren..quote:
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:22 schreef Underverse het volgende:
[..]
Jij maakt rare relaties met verschillende wetenschappen... Ben je wel helemaal in orde? Volgens mij zitten er wat neuroontjes verkeerd aangesloten tussen jouw oren..
Oh wat geweldig... Ik ga meteen de krant bellen!quote:Op maandag 31 maart 2008 00:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk.
Mijn vader zei altijd:"Gekken moet je altijd gelijk geven."
Waarom maak je je er dan zo vreselijk druk om?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:32 schreef Underverse het volgende:
[..]
Oh wat geweldig... Ik ga meteen de krant bellen!
Heb je niet wat originelers? Ik begin me te vervelen nu.. Denk dat ik maar ga slapen
Ik voel me aangesproken?quote:Op zondag 23 maart 2008 08:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou zeg. Als een vrij gevochten leuk uitziende moslima op mijn profiel (niet dat ik er een heb) reageert, dan zal ik zal ik dat bijvoorbaat niet met mijn vlakke hand afslaan hoor.
Evenals andere gekleurde mede-landers.
Halfbloedjes![]()
Jij bent diegene die zich aangesproken voelt.. En je probeert me meteen onderuit te trappen met je kronkelige insinuatie dat mijn advertentie daar ook ergens maar moet zijn..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom maak je je er dan zo vreselijk druk om?
Er zijn toch ook profielen waar bij je denkt
Nou, in dit topic kun je dus zien hoe het niet moet.
Ik vind dat jullie moeten gaan daten.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:13 schreef Underverse het volgende:
[..]
Jij bent diegene die zich aangesproken voelt.. En je probeert me meteen onderuit te trappen met je kronkelige insinuatie dat mijn advertentie daar ook ergens maar moet zijn..
Ik trap wel lekker terug hoor
En je hebt helemaal gelijk! Er staan freaky advertenties bij.. Maar ik laat die mensen wel in hun waarde. Ik stop er geen tijd in om een visnet op te werpen om vervolgens reacties op te vangen en dan hier te bediscussieren..
Echt trieste vorm van tijd verspillen..... Dat is slechts mijn mening!
Even los van het profiel...quote:Op donderdag 3 april 2008 01:12 schreef Lamon het volgende:
Even voor de lol, want echt serieus neem ik mijn profiel niet.
Ik zit emotioneel wat in de war op andere gebieden, en als afleiding heb ik een tijdje geleden ook een relatieprofiel aangemaakt.
Ik wist niet zo goed wat te schrijven, dus ik heb maar wat onzin gekunsteld...
Is dit ook heel triest?:
"profiel"
Ikzelf vind het feit dat iemand een relatieprofiel aanmaakt al ultiem triest, maar als ik het doe, wil ik het wel een beetje fatsoenlijk doen..
Dit profiel ademt: ik ben een arme geestelijk onvolwassen man met een minderwaardigheidscomplex t.o.v meer maatschappelijk geslaagde en sociaal capabele mensen (een man, die over zichzelf in de 3e persoon spreekt, ook al intens fout.) Oh ja, en arm.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:12 schreef Lamon het volgende:
Even voor de lol, want echt serieus neem ik mijn profiel niet.
Ik zit emotioneel wat in de war op andere gebieden, en als afleiding heb ik een tijdje geleden ook een relatieprofiel aangemaakt.
Ik wist niet zo goed wat te schrijven, dus ik heb maar wat onzin gekunsteld...
Is dit ook heel triest?:
Ik ben in eerste instantie op zoek naar een onafhankelijke vrouw, voor vrijblijvend contact. Gewoon voor de gezelligheid, en als het klikt dan misschien meer.
wie is hij?
Ik ben niet ambitieus, maar wel gedreven door plezier in mijn werk. Ik wil eigenlijk geen kinderen. Muziek, cabaret en films zijn mijn passie, maar ik sta open voor andere gezellige dingen. Ik hou niet van mensen die zich beter voordoen dan ze zijn. Bescheidenheid vind ik een mooie eigenschap.
wie zoekt hij?
Een onafhankelijke vrouw die gewoon op haar eigen benen wil staan, niet te veel geeft om financiele status, eerlijk en open is, een beetje emotionele diepgang heeft, goed kan relativeren en gevoel voor humor heeft. Een beetje verzorgd uiterlijk, niet te overdreven is ook leuk.
Hij knapt af op...
Vrouwen die te veel kijken naar status. Oppervlakkigheid, overdreven alternatief.
Teveel naar de toekomst plannen, of te afhankelijk gedrag vind ik ook niets.
Ikzelf vind het feit dat iemand een relatieprofiel aanmaakt al ultiem triest, maar als ik het doe, wil ik het wel een beetje fatsoenlijk doen..
SCHANDALIG, om zo met het huwelijk om te gaan!!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Een stel kennissen van me zijn al een tijdje alleen.
Die gaan langs bij vrouwen met kinderen(omdat die in de avond thuis af willen spreken) en hebben sex.
Dan zien ze die vrouwen een of twee keer en zoeken een ander.
Die vrouwen doen dat ook gewoon, ik snap dat niet.
Is het echt zo gemakkelijk om te n**ken via relatieplanet?
ow je bedoelt dat ze gescheiden vrouwen zoeken met kinderen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Kannelijk is het al genoeg om te zoeken naar vrouwen met kleine kinderen, die willen zo graag dat ze alles doen..
Ik vind het best gemeen, maar ze zeggen gewoon: ik zeg vooraf dat ik geen relatie wil, als ze dan denken dat ik dat toch zou willen, ligt dat aan hen zelf.
Gewoon wanhopige vrouwen zoeken dus..
(Zou echt niks voor mij zijn)
*schrijft zich nu ook in voor Relatieplanetquote:Op donderdag 3 april 2008 21:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Een stel kennissen van me zijn al een tijdje alleen.
Die gaan langs bij vrouwen met kinderen(omdat die in de avond thuis af willen spreken) en hebben sex.
Dan zien ze die vrouwen een of twee keer en zoeken een ander.
Die vrouwen doen dat ook gewoon, ik snap dat niet.
Is het echt zo gemakkelijk om te n**ken via relatieplanet?
quote:Oh ja, profiel invullen... geweldig! Profielen die toch niet gelezen worden omdat internetdating nu eenmaal een vleesmarkt is. Ik heb mijn profiel afgelopen jaar een stuk of 20 keer veranderd en het maakte geen moer uit in het opdoen van nieuwe contacten en dates. Dat aantal loopt gestaag op, maar die ene vonk blijft nog steeds uit.
Maar goed, toch weer even nadenken over een nieuw profiel...
Moet ik neerpennen "dat ik me ook prima vermaak op de bank met een glaasje wijn en een DVDtje?" Of dat ik regelmatig sport? Of restaurantbezoekjes erg waardeer? Maar daar heb ik jou helemaal niet voor nodig. Dat kan ik alleen of met een paar vrienden ook wel.
Het is lastig uit te drukken, maar als je weer een tijdje vrijgezel bent, dan merk je toch dat je iets mist. Die arm om je heen, die blik in de ogen van de ander. Dat 'iets' dat je niet alleen kan doen, dat 'iets' dat je vrienden je ook niet kunnen geven. In ieder geval een 'iets' dat ik met iemand kan delen.
Vandaar datingsites; je wordt op je wenken bediend ;-)
Want op datingsites missen honderden vrouwen ook dat iets. Kortom, we zouden elkaar zomaar kunnen vinden!
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:01 schreef Vivi het volgende:
Dit profiel ademt: ik ben een arme geestelijk onvolwassen man met een minderwaardigheidscomplex t.o.v meer maatschappelijk geslaagde en sociaal capabele mensen (een man, die over zichzelf in de 3e persoon spreekt, ook al intens fout.) Oh ja, en arm.
Had ik al arm gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |