abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:52:56 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58133004
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat wil je toch niet als vriendin
Lijken me echt van die vrouwen die een vriend 'voor erbij' willen om hun toch al drukke leventje compleet te krijgen. Ik zie die gesprekken die ze onderling hebben al voor me:

"heej joh, alweer terug uit China?"
"Ja meid, was lache joh! Snowboarden in de Himalaya. Hoe gaat ie?"
"Heel goed, ik heb effe een vriendje genomen. Kon nog wel ergens een gaatje vinden (hij trouwens niet gisternacht, maar dat leren we 'm wel haha)"
"haha! Ik wil er ook wel 1, waar haal jij ze?"
"van relatieplanet! Makkelijk joh! Je schrijft je in en je krijgt tientallen reakties per week"
Ach je kan je afvragen hoe geloofwaardig dat soort profielen zijn.

Ik denk dat meer aan Marco Borsato-luisterende burgertrutten die hun jaarlijkse vakantie op hun hele leven projecteren om krampachtig werelds over te komen. Als ze echt zo ubersociaal zijn vraag ik me af wat ze in godsnaam op een datingsite te zoeken hebben. Waarschijnlijk zijn ze gewoon zo oppervlakkig en saai dat geen enkele interessante kerel er wat in ziet.
pi_58133886
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach je kan je afvragen hoe geloofwaardig dat soort profielen zijn.

MarcoBorsato-luisterende burgertrutten
Die kakkers zijn ook wel leuk hoor. Kun je lekker mee tennissen op de zondagochtend.
A little bit hateful
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:10:15 #138
210501 right_turn
It's my turn
pi_58140300
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Gewoon hartjes blijven sturen en als eerste regel in je profiel even iets neerzetten als 'aan die leuke dame die mij een berichtje heeft gestuurd: Ik kan alleen maar hartjes terugsturen dus als je wat contactinfo achterlaat..."
De leuk uitziende dame is te stom om te begrijpen dat iemand die geen full member is niet via de site kan antwoorden. Wij liggen intellectueel gezien te ver uit elkaar.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_58144096
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

ook weer zo, desperate..

zet liever iets neer van:

arrogant, eigenwijs, humor, sportief en luistert zelden naar vrouwen..

geloof je niet? nou je weet hoe je erachter kan komen...
Been there done that
Vleeschkeuring dus
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_58144437
Wilde net zeggen. Als tekst belangrijk is bij mannen onder 30
A little bit hateful
pi_58145367
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef right_turn het volgende:

[..]

De leuk uitziende dame is te stom om te begrijpen dat iemand die geen full member is niet via de site kan antwoorden. Wij liggen intellectueel gezien te ver uit elkaar.
ik denk dat vrouwen dat wel kunnen . Maar goed
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:30:03 #142
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_58148712
quote:
hallo alfons met leliee hier ik heb juist je profiel bekeken en moet zeggen dat ik niet begrijp wat je bedoeld met iq ? ik dacht nog altijd dat het binnenste van iemand dus daar mee bedoel ik het karakterhet belangrijkste is ?voor mij alle sinds wel . ge moogt een heel hoog iq hebben en mss een rot karakter . is dat dan wel goed ?
Reacties, ook leuk. .

Oh ja: En muts snapt niet dat ik niet kan reageren.
pi_58158493
Ik heb ook een lul de behanger te pakken hoor. Oke, mijn profiel straalt niet een enorm hoge intelligentie uit, maar toch . Alsof huppelkutjes niet kunnen schrijven .
Tap tap tap
pi_58159174
quote:
Tsja iets over je zelf...altijd moelijk. Ben geen bar/disco type, hou meer van een daagje uit. Dierentuin, madurodam. Ben creatief met papier maak kaarten in mijn vrije tijd. En zit sinds kort in het bestuur van een caviaclub. Organiseer met 5 andere toffen meiden cavia shows. Wil je meer weten? mail me dan.
Vergezeld van een foto met hoornen bril en zo te zien zelfgebreide trui... Lijkt me een spannend type
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:35:27 #145
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58159509
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 15:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vergezeld van een foto met hoornen bril en zo te zien zelfgebreide trui... Lijkt me een spannend type
Wie weet wat ze met die cavia's doen...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58161273
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een lul de behanger te pakken hoor. Oke, mijn profiel straalt niet een enorm hoge intelligentie uit, maar toch . Alsof huppelkutjes niet kunnen schrijven .
Als ik een profiel ergens had; had ik je zeker een leuk berichtje gestuurd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58161280
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Been there done that
Vleeschkeuring dus
Nou dan weet je wat je te doen staat..

Zet alleen een foto erop met een stukje van je kin, of je borst..
Worden ze nieuwsgierig..

Immers als die Breezah´s het kunnen met hun ´ goede hoek´ foto´s, moet jij het ook kunnen!

Suc6
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 20 april 2008 @ 13:00:38 #148
210501 right_turn
It's my turn
pi_58175881
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef right_turn het volgende:

[..]

Nog zo'n type. Ik heb een hartje gestuurd en als reactie daarop vraagt ze of ik full member ben.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_58180853
deze zag ik alweer een hele tijd geleden, maar te grappig om te vergeten:

"Ik ben een man, (blablabla ...) en zoek een vrouw, uiterlijk en leeftijd geen probleem." (op Lexa)

ja, een uiterlijk en een leefftijd lijkt me wel een minimale eis ja...
pi_58181512
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef right_turn het volgende:

[i]Hallo ik ben the dolfingril en ben 28 jaar oud en woon in het midden van het land ik zoek via deze weg een leuke, betrouwbare, lieve, spontane, zachte man van 28 t/ m 34 jaar ik zal wat over mij vertellen ik ben erg onzeker maar dat komt door mijn vorige relatie's de ene sloeg mij de andere gebruikte die mannen wil ik niet meer ik wil nu een man waar ik samen van het leven kan genieten en die mij neemt zoals ik ben en mij liefde kan geven en die mij zekerheid en geef ben jij die man en spreek je dit aan mail dan naar mijn hartsvriendin ( want ik heb zelf nog geen internet ) zij weet alles van mij en ik vertouw haar en zij zorgt ervoor dat jullie reactie's bij mij komen groetjes en alvast xxxxxxxx dolfingril

Tokkie-alert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')