Deze zag ik tijd geleden, vind ´m wel grappig:
Ik hou NIET van een goed glas wijn, eerlijk gezegd, heb ik er geen verstand van, dure en goede wijnen.....
Ik drink gewoon een lekker glaasje wijn, liefst Rosé en met tijden ook een biertje...
Terrasjes pikken doe ik zo vaak als het weer en mijn geld dat toelaten, iedereen die dat als iets bijzonders ervaart, gewoon doorklikken !!!!
Ik rook, maar het stoort me niet als jij geen roker bent !!!
EQ & IQ heb ik beslist maar of ze in balans zijn, interesseert me weinig, als ik me maar happy voel !!!!!!
En dat doe ik zeker........!!!!!
Tot de vrouwen die in hun profiel hebben staan: Verover me, overtuig me of verras me......
Als jij mij nou eens veroverde, overtuigde en verraste ??????
Muurbloempje...... (-;
Nog 1 dan: Iemand die in haar profiel een foto in trouwjurk heeft reageer ik niet....
Zo..... Dat was het !!!!! Ooh, nog even dit:
Voor al de goedbedoelde reacties van mensen, het merendeel vrouwen (da's winst), die me proberen uit te leggen hoe ik mijn profiel moet invullen zodat ik voldoe aan het plaatje dat ze zelf in hun hoofd hebben van de "ideale": NIET DOEN AUB !!!!!!
Verder is het ook nog in tegenspraak met dat zo lekker "jezelf" kunnen zijn en dat je het zo belangrijk vind dat je elkaar in je waarde laat.
Aajajaj, heb er nog een paar;
Willen alle dames die zichzelf IKKE noemen, als een wat laat aan het praten geraakte peuter, mij overslaan en op zoek gaan naar een kleuterschoolmeester...
Bedankt >>> Ikke blij !!!!!!!!!!!!
Vrouwen die vinden dat "het doen", net zoiets is als een vreemd Chinees woord, heb ik geen interesse in......
Als we verkering hebben, gaan we "het" beslist ook eens doen !!!!!!
Wil ook geen vrouw die een man zoekt die haar aankan, als ik ruzie wil bel ik mijn ex wel.....
Een dag niet gelachen, dames, is heus wel een dag geleefd !!!!!!
Een dag dood is een dag niet gelachen.... (of geleefd).
Yessssss, heb mijn eerst HATE-Mail, heeft nog lang op zich laten wachten vind ik.....
Meisje, je zult altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben !!!!!!!!!
Ik reageer ALLEEN op profielen met foto's !!!!!!!
Herstel: Er zijn profielen met foto's waarop ik ALLEEN reageer nadat de foto(s) verwijderd is.....
Financieel extreem onafhankelijke lady's van 85 en ouder krijgen per omgaande mijn nummer !!!!!!!!!!!!!!!
Elk profiel dat begint met:
Ik ben een STERRENBEELD, en kom uit DORP/ STAD,
roept bij mij meteen de associatie op Ik ben een fantasieloze vrouw en woon in, wat kan het mij schelen waar.....
Dat zelfde gevoel krijg ik ook als een profiel begint met: Wat moet ik hier nu schrijven of Moeilijk iets over mezelf te vertellen....
Ik stel voor dat je eerst jezelf een beetje leert kennen voordat jij je hier in de aanbieding gooit....
NEE, liefje, ik hou niet van Linedance....
En NEE, ik stap ook niet achter bij jou op de motor.
Meid, ik heb zoveel uitstraling, ik lijk wel een kernreactor !!!!!!!!!!!
Nog effe dit meisjes: Je hoeft alleen te vermelden als je WEL van slechte adem houd !!!!!!!!
Als je naar Spanje of Turkije gaat, al is het 3x per jaar, ben je nog steeds niet de avontuurlijke, reislustige reiziger.
Dan ben je gewoon iemand die graag op vakantie gaat !!!!!!!
Net als ik trouwens...
Een Waterman als Sterrenbeeld blijft een Waterman, geen Watervrouw....
Maar als je dan toch wilt bewijzen dat je humor hebt, een vrouwelijke Stier is geen Stierin maar gewoon een Koe !!!!!!!!
Aanvulling heb ik niet nodig, ik ga voor invulling !!!!!!!
Voel me ook totaal niet aangetrokken tot dames ergens laat in de 40 die het nog zo "kicken" vinden regelmatig House Party's te bezoeken, ook al vind jezelf dat je nog zo lekker mee komt tussen de pubers......
Nee, die baby is niet van mij....
Mijn neefje.....
Zeker kindvriendelijk dus..... (-:
Komt ineens in me op:
Ik ga vandaag maar eens geen spontane dingen doen !!!!!!!
Meisjes, meisjes, meisjes toch, steeds weer lees ik in jullie profielen dat de ideale partner niet bestaat, want iedereen heeft fouten en tekortkomingen....
Iemand zonder fouten of tekortkomingen is een volmaakt mens.
En volmaakte mensen bestaan niet !!!!!!!!!!!
Maar een ideale partner wel, juist met die fouten en tekortkomingen.
Dat is nou LIEFDE; Ideaal maar niet volmaakt !!!!!!!!!!!!
Ik geloof dus WEL dat de ideale partner bestaat en die wil ik dus, voor de rest niemand anders !!!!!!!!!!!
Okay dan, op verzoek: Wat zoek ik dan wel ???????????
Ik zoek iemand die bij me past !!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor de rest ben ik een makkelijke, meegaande, spontane, lieve, serieuze. romantische jongen....
Waarbij E en IQ hoog in het vaandel staan, alsmede passie en hartstocht en niet te vergeten uiterlijke en innerlijke verzorging...!
Een relatie is niet je individualiteit prijsgeven maar juist als individu tot ontplooiing komen................................
Ciao.....