quote:Op zondag 16 maart 2008 12:43 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft weer een gezellig humeur. Kutlicht, zegt hij. Off stream is te horen dat hij tegen Amanda zegt dat iedereen ze uit elkaar probeert te halen. Foutje van de regie?
Edit: Ik krijg het gevoel dat het helemaal fout zit tussen B en A en ze off stream alleen maar ruzie hebben.
Net alsof er normaal ook een partner bij is die op je moet gaan liggen tijdens de behandeling.quote:
Door al die mensen en aandacht erom heen gaat ze volgens mij nog harder krijsen, de dramaqueen.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Net alsof er normaal ook een partner bij is die op je moet gaan liggen tijdens de behandeling.
Eerder Ramonsterquote:Op zondag 16 maart 2008 14:24 schreef ruby het volgende:
Dat kapsel van Brian....het is net Ramana (de nieuwe Uri Geller).
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:21 schreef ruby het volgende:
Misschien kan laserslut Ricardo z'n stem weglaseren.
Ik denk dat het weer bezoekuur is.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:30 schreef ruby het volgende:
Dilana is weer terug?
Ah oke.quote:
quote:
Dan kan ze in elk geval niet zo trappelenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:37 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe het eruit ziet als ze moet bevallen
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kan ze in elk geval niet zo trappelen
Yep.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:43 schreef ruby het volgende:
Ricardo: Huub zei dat Luc hem helemaal moest vasthouden.
Laserslut: Ja nou ja...dat is ook zo'n stresskip.
Verstond ik dat nou goed?
Tsssk, duidelijk weer een fan van Amanda en Bwian die slijmdoos.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep.
Op Amanda die ligt te stuiteren en constant hysterisch krijst is ze supertrots.
Maar Huub is een stresskip.
In welke context zei ze dat? Anders ga ik me wel ff opofferenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Charlotte wil zo even een gesprekje met Claire .... ga ik niet op wachten dus. Ben weg.
Ik word die gescripte kutzooi hoe langer hoe meer zat ..........
Nou.....hij heeft behoorlijk veel pijn nu z'n boven bast wordt gedaan, tenminste aan z'n gezicht te zienquote:Op zondag 16 maart 2008 14:53 schreef Marrije het volgende:
Jaap is geen aansteller.
Overduidelijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Tsssk, duidelijk weer een fan van Amanda en Bwian die slijmdoos.
Belachelijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overduidelijk.
De vorige keer dat ze er was had ze de wenkbrauwen van Huub gedaan.
Toen hij weg was zei ze tegen del dat ze hem expres extra pijn had gedaan voor haar.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ie ook hysterisch gaat krijgen met die zaadstem van 'm.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:00 schreef Marrije het volgende:
Ricardo is optimistisch, hij wil zn baargroei weglaseren, wat haren op zn borst en als er tijd was geweest had ie zn benen ook nog willen doen. Ik ben benieuwd hoe hij de pijn weerstaat.
Wat een teringwijfquote:Op zondag 16 maart 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overduidelijk.
De vorige keer dat ze er was had ze de wenkbrauwen van Huub gedaan.
Toen hij weg was zei ze tegen del dat ze hem expres extra pijn had gedaan voor haar.
Ach Hubert van Ballegoyen is geen watjequote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een teringwijf![]()
En ze komt natuurlijk gewoon weer terug.
Dat is ook een belangrijke reden dat ze terug mag komen.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een teringwijf![]()
Dat laseren is ook geen pretje, heb het zelf ook laten doen (niet mijn bast dan) maar dat gegil van Amanda was 'lichtelijk' over de top!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nou.....hij heeft behoorlijk veel pijn nu z'n boven bast wordt gedaan, tenminste aan z'n gezicht te zien![]()
Wordt Dilana ook onthaard?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:11 schreef Kinga het volgende:
Ow! Ik zie Dilana!
Hans komt daar ook nog regelmatigquote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een teringwijf![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kaal geschoren poesjes, oké![]()
Maar hondjes
Ja, dat begrijp ik ook niet zo goed, Claire is nog steeds lief vind ik. Ik denk dat ze dat niet eens kán, de bitch uithangen, en dat pleit voor haar imho..quote:Op zondag 16 maart 2008 15:32 schreef Deisyy het volgende:
Charlotte vindt wel dat Claire heel erg veranderd is, in het begin was Claire zo lief en ze wordt steeds meer een bitch.
Waar heeft zij het over?
Het zit gewoon niet in Claire, het is gewoon een lieve meid en hoort daar dus helemaal niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo goed, Claire is nog steeds lief vind ik. Ik denk dat ze dat niet eens kán, de bitch uithangen, en dat pleit voor haar imho..
* noekje kijkt bedruktquote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Ricardo echt top vind?
Ze kan wel de bitch uithangen denk ik, maar dan moet ze ook iemand de rug kunnen toekeren en dat gaat niet in die villa, teminste dat houdt ze niet lang vol, je moet over de spreekwoordelijke 'lijken' kunnen gaan in DGK, dat kan ze niet, de rest wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo goed, Claire is nog steeds lief vind ik. Ik denk dat ze dat niet eens kán, de bitch uithangen, en dat pleit voor haar imho..
Ja, dat kan ze niet, ze hóórt daar ook gewoon niet vind ik, ik begrijp ook niet waarom ze daar wil zitten..quote:Op zondag 16 maart 2008 15:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ze kan wel de bitch uithangen denk ik, maar dan moet ze ook iemand de rug kunnen toekeren en dat gaat niet in die villa, teminste dat houdt ze niet lang vol, je moet over de spreekwoordelijke 'lijken' kunnen gaan in DGK, dat kan ze niet, de rest wel.
Ha, nou echt top gaat me nog ff wat te ver, maar hij valt me alles mee.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef Kinga het volgende:
Dat achterlijke hyenalachje, walgelijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:54 schreef Kinga het volgende:
Brian ligt al in een deuk.
Ik zat er heel ernstig over na te denken...... maar dit is wel de allerslechtste reclame die je je kan voorstellen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:03 schreef Kinga het volgende:
God, wat een tyfus behandeling.... als je het ooit overwogen hebt, dan wil je niet meer als je dit gezien hebt.
Wil je nog?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat er heel ernstig over na te denken...... maar dit is wel de allerslechtste reclame die je je kan voorstellen.
Valt echt wel mee, hoor. Zij zijn toch ook geen referentiekader.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat er heel ernstig over na te denken...... maar dit is wel de allerslechtste reclame die je je kan voorstellen.
Ik ook. Maar ik ga morgen wel even naar de apotheek voor dit middeltje.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian is wat pijn betreft een watje, hij kreeg van de week een schop die met hem trainde, auw auwquote:Op zondag 16 maart 2008 16:04 schreef Katewalker het volgende:
Nou ja zeg..als Brian al gek wordt van de pijn...dan hou ik het wel op wat scheercreme en een mesje om de drie dagen..wat een gekkenwerk..
Jaaa, ik zag de reclame daarvan. Ik geloof er geen hol van.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga morgen wel even naar de apotheek voor dit middeltje.![]()
http://members.home.nl/buysen/winkelbioxet.html
Moet je maar eens gaan zoeken met google.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaaa, ik zag de reclame daarvan. Ik geloof er geen hol van.
Prijs 140ml: 34,75 euro DAMN.
De pijn weegt vast niet op tegen een bikinlijn die met een grasmaaier bewerkt lijkt te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Valt echt wel mee, hoor. Zij zijn toch ook geen referentiekader.
Niks vergeleken bij Amanda, gif van VOL.quote:
Ja en dat je moet blijjjjven smeren, pas da 8 maanden zie je resultaat ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je maar eens gaan zoeken met google.
Ik kan geen negatieve berichten er van vinden.
Behalve dat het schijnt te stinken.
Pure martelingquote:Op zondag 16 maart 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks vergeleken bij Amanda, gif van VOL.
[ afbeelding ]
Jezus Mina!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ligt Amamda ook onder de dekens als ze door Brian gemarteld wordtquote:Op zondag 16 maart 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, Sebastiaan, een aardige knul. Onbegrijpelijk met zo'n moeder.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:21 schreef Kinga het volgende:
Die jongen in dat groene shirtje, is dat een zoon van Charlotte?
LIJEN ZUL JEquote:
Echt hè, of ze aan het bevallen is.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:24 schreef noekje het volgende:
Jezus Mina!![]()
Op de benen nog wel. De minst gevoelige plaats. Daar voel je echt haast niks van.
Lees je de COSsen niet boef?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
Zeg BQ, was er gisterabend nog iets spectaculairs gebeurd?
Charlotte zegt veel te herkennen in Brian wat ze ook in haar eigen zoon Sebastiaan ziet .quote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Yep, Sebastiaan, een aardige knul. Onbegrijpelijk met zo'n moeder.
Ik weet het @Fluitertje, slijmspoor Charlotte spoort niet. Sebastiaan is echt een leuke, beschaafde knul en lijkt in niks op die rat.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Charlotte zegt veel te herkennen in Brian wat ze ook in haar eigen zoon Sebastiaan ziet .
Charlotte hoort verder weinig tot geen negatiefs over Brian en Amanda in haar omgeving.
En Natasia vindt zij een hele mooie vrouw.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees je de COSsen niet boef?Ik ben vroeg afgehaakt en heb begrepen dat het naadje was, alleen wat tactiekbespreking tussen Jaap, Huub en Claire.
Dat heet tv maken. De schaamstreek is een van de gevoeligste plekken om te laseren en ze gaf bijna geen kik, BS dus.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Waar slaat dat op, onder een tent JEZELF laseren?
Brian was vorige keer erg geschrokken van de Lip van Lieke die uit een broekje kwam,quote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Als je ziet hoe Brian tekeer gaat.. kan die plek niet erg gevoelig zijn bij Amandaquote:Op zondag 16 maart 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heet tv maken. De schaamstreek is een van de gevoeligste plekken om te laseren en ze gaf bijna geen kik, BS dus.
Precies, niks aanstelleritis.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:05 schreef mootie het volgende:
En Claire geeft geen kik, bikkeltje.
Brian neemt meestal de uitgang ipv de ingang.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef Carlaa het volgende:
Als je ziet hoe Brian tekeer gaat.. kan die plek niet erg gevoelig zijn bij Amanda
Blonde en dunnere haren misschien.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, niks aanstelleritis.
[ afbeelding ]
Waarschijlijk had ze maar weer 8 seconde gedouched en wilde ze niet dat Charlotte haar doos zou ruiken..quote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Het is jammer dat Bwian dit niet kan zienquote:Op zondag 16 maart 2008 17:14 schreef mootie het volgende:
Wicawdo weert zich ook kranig.
Ik krijg het idee dat de laser op een hele lage stand staat, bovenlip laseren schijnt heel gevoelig te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:14 schreef mootie het volgende:
Wicawdo weert zich ook kranig.
Als het meezit branden ze z'n mond zo dichtquote:Op zondag 16 maart 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
Ondanks die zeikstem blijft het wel een lekker ding
[ afbeelding ]
Jij vergeet steeds wat een onzin het produceert met die zeik stem, dat is nog het ergste. Dat slappe domme asociale gewauwel wat er uit komt.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
Ondanks die zeikstem blijft het wel een lekker ding
[ afbeelding ]
Neeeeheeee !! Want dan kan die niet meer....ehhh.....zoentjes geven !!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als het meezit branden ze z'n mond zo dicht
Waarop Ricardo vraagt wat het wordt. Herben droog: iets met weinig haar in ieder gevalquote:Op zondag 16 maart 2008 17:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
1,2,3 puff 1,2,3 puff Ze doen of aan het bevallen is .....
Met de ontzettend bijdehande vraag of je dan op je buik moet liggen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met de ontzettend bijdehande vraag of je dan op je buik moet liggen.
Tijdens de "behandeling" heeft Claire de hand van Ritravo vastgehouden, de laatste 5 minuten kwamen B en A opdraven, leuk voor de reguliere toch? Een beetje knippen/plakken en de rattenfamilie is tijdens de hele behandeling aanwezig geweest.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:29 schreef Marieke_B het volgende:
Zeg Aman, moet jij je bitchvriendje niet steunen?
En gij gleufdahquote:
At your commandquote:Op zondag 16 maart 2008 18:24 schreef fredfik het volgende:
waar zijn huub en clair?
Dat zou inderdaad erg prettig zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 17:57 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat Brian z'n gore hol flink zal branden tijdens de behandeling.
Vooral de manier waarop Brian ze bakt....schoenzolen zijn nog smakelijker.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:39 schreef mootie het volgende:
Dat moet toch een keer tegen gaan staan? Ze eten bijna elke dag ossehaas.
Het zijn natuurlijk wél miljonairs, dus ja, dan eet je ossenhaasquote:Op zondag 16 maart 2008 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet toch een keer tegen gaan staan? Ze eten bijna elke dag ossehaas.
Wel grappig, Cos-Medischquote:Op zondag 16 maart 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop Brian ze bakt....schoenzolen zijn nog smakelijker.
Volgens Brian is R.Schumacher een cosmedische arts, wat een (schoen)zool.
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop Brian ze bakt....schoenzolen zijn nog smakelijker.
Volgens Brian is R.Schumacher een cosmedische arts, wat een (schoen)zool.
Is er een dokter in de zaal in de COS?quote:
Ik ben al tevreden als hij hem óp de kast krijgt BQ, maar dat zal niet mogen van het hokjequote:Op zondag 16 maart 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er een dokter in de zaal in de COS?
Meer mensen hier die denken dat Rico in dat hok zit om Brian uit de kast te laten komen....?
Sorry, daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 16 maart 2008 19:03 schreef jassy het volgende:
H en C zijn brieven aan het lezen op de computer. Als er een wachtwoord op zit drukken ze hem weer weg. Denk brieven van Jaap dus.
De moeder van Atonie Balk(opa amanda) hete ook Alidaquote:Op zondag 16 maart 2008 18:59 schreef mootie het volgende:
Amanda tegen Rico: Kost het geld als je je penis eraf laat halen?
Een van de doopnamen van Amanda's moeder is Alida.
Echt waarquote:Op zondag 16 maart 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, daar geloof ik niks vanZe kijken foto's en luisteren muziek.
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Ossenhaas, 36,80 per kilo bij C1000, bij de slager meer.
Jammer hè, ik zie hem graag para.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:07 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ben al tevreden als hij hem óp de kast krijgt BQ, maar dat zal niet mogen van het hokje
ik doe meequote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef Margo37 het volgende:
Verrassing voor Huub van Claire, een etentje
Ontslagronde.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef jassy het volgende:
Over 11 dagen moet Huub wat beslissen
Lief toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef Margo37 het volgende:
Verrassing voor Huub van Claire, een etentje
Fitness heeft uitzicht op hun geweldige landgoed.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:57 schreef Ziet het volgende:
ik de fitness vonden ze het een paar weken geleden ook al gezelliger als in de chill
(denk dat het met het licht te maken heeft
mét:quote:Op zondag 16 maart 2008 19:52 schreef jassy het volgende:
Eeen DJ Tas, ik weet alleen niet met of zonder inhoud
Ik offer me wel op.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:58 schreef chufi het volgende:
Het is wel weer diep triest hier vandaag, volgens mij heeft VV nog meer te melden dan dat er vandaag in de villa gebeurt...
Vind het helemaal niks...........als 'ie zo op het gemeentehuis verschijnt bij onsquote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Voor PeterNB, Sergio heeft een nieuwe coupe.
[ afbeelding ]
Hallootjes, ik ben zijn kapper niet. Dacht dat ik je een plezier deed met deze cap.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:02 schreef PeterNB het volgende:
Vind het helemaal niks...........als 'ie zo op het gemeentehuis verschijnt bij ons
trouwen, mag 'ie rechtsomkeert !!
Ja, en Claire die hem even vraagt hoe hij reageert als hij niet wint.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij weet Huub gewoon dat hij niet gaat winnen. Gisteren een prachtig fotoboek, nu een etentje met kadootjes van Claire. Zo bouwen ze heel langzaam af, dag Huub....bedankt voor het spelen en tot nooit meer ziens.
* Py knikt begrijpendquote:Op zondag 16 maart 2008 20:12 schreef Marrije het volgende:
Claire zit er veel te gemaakt bij. Met haar 'open houding', haar armen languit op tafel en dat minuten lang.
Je had op zijn minst effe met een tondeuze langs De Kooi kunnen gaan !!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallootjes, ik ben zijn kapper niet. Dacht dat ik je een plezier deed met deze cap.![]()
De Kooi millimeteren....vieeeessss.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Je had op zijn minst effe met een tondeuze langs De Kooi kunnen gaan !!
Je bedoelt dat het op een interview lijkt? Met Huub als de geinterviewde en Claire als de empathische journaliste, die alles begrijpt en logisch vindt?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef fredfik het volgende:
ik vind dit een raar gesprek tussen clair en huub....weet niet wat ik er van denken moet
maar er zit een addertje onder het gras!!
Mocht je Joran in je kelder verstopt hebben wil ik ook wel naarquote:
Zo te horen is die stream meer lachwekkend dan die met Huub en Claire.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:31 schreef Ziet het volgende:
amanda heeft weer teveel gedronken denk ik:
neeee! dat moet je niet doen! dat is plastic,
dat wordt een BOM!
Ik kijk ook net weer even mee en ik zou zeggen koop iets lekkers voor dat geldquote:Op zondag 16 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
Ben aan het twijfelen om wel of niet streams te nemen....Ik denk dat ik nog maa rwacht, zo te lezen.
avond allemaal.
Ik heb ze net aangezet en zie wat volk naar binnen lopen. Zou dat dan wat zijn? (geeuw)quote:Op zondag 16 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
Ben aan het twijfelen om wel of niet streams te nemen....Ik denk dat ik nog maa rwacht, zo te lezen.
avond allemaal.
Ik durf het bijna niet te zeggen....wat een volk.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
Mensen uit Amsterdam-Noord goh wat toevallig.
Ze deden anders wel de groeten van Eric... Wat komt het nou doen, zingen ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen....wat een volk.
Wat zei die vrouw nu; ik treed overal op, o.i.d?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig Bie, het volk is net binnenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, kan niet wachten.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
Ze deden anders wel de groeten van Eric... Wat komt het nou doen, zingen ofzo?
Ik zeg niks meer, bijenvolken zien er iig beter uit.quote:
Amanda en Wicardo schuiven gesellig aan..het lijkt wel familie.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cameraman??? Dat heb ik gemist. Wat een nepzooiquote:Op zondag 16 maart 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Cameraman kwam ook nog even in beeld in de fitness..Ik haak af, kom later nog wel even snuffelen.
Eric Dikeb neem ik aan..quote:Op zondag 16 maart 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, kan niet wachten.![]()
[ afbeelding ]
Oooohhhh.... gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Eric Dikeb neem ik aan..
niet het mannetje
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer, bijenvolken zien er iig beter uit.
Als zij een beetje op en neer sprong had ik me eerder over de vloer zorgen gemaaktquote:Op zondag 16 maart 2008 21:20 schreef Borga het volgende:
Ze heeft wel eens in een tent gestaan voor 10000 man met een polonaise. En toen zag ze de tent helemaal gaan en dacht ze: ''Zometeen gaat het dak er af''
Het is ook altijd hetzelfde soort wat er binnen komt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
Volgens deze mevrouw moeten we alles ruim zien, Zdngmw is uiteindelijk ook een aardige vrouw.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Als zij een beetje op en neer sprong had ik me eerder over de vloer zorgen gemaakt
Weet iemand wanneer dat was? En wie?quote:Toen de broer van Claire, Bram, in DGK was, deed Claire achter auditie . Op de terugweg in de auto zei Bram dat hij het helemaal niks vond en dat Claire het zelf maar moest weten wat ze deed.
Huub: en 3 weken later zat jij in DGK en 6 weken later hadden wij verkering. Hij lacht.
Huub zegt: ik heb nog iets met hem gedronken en zelfs gelachen
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:24 schreef Borga het volgende:
Ja hoor, ze eet normaal. Dat zijn die vrouwen die je altijd bij de Hema ziet staan met een warme worst in hun hoofd.
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:24 schreef Borga het volgende:
Ja hoor, ze eet normaal. Dat zijn die vrouwen die je altijd bij de Hema ziet staan met een warme worst in hun hoofd.
Hij was daar met een optreden,weet niet meer bij welke band.Was in december.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
van VOL
[..]
Weet iemand wanneer dat was? En wie?
Huub had alcohol gedronken?
Wanneer was dat dan?
Claire was er volgens mij bij Ex Pornstar maar dan achter de schermen, samen met Bram.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
van VOL
Wanneer was dat dan?
Ik hoop dat Nostalgist meeluistert.quote:
Ik heb geen antwoord op je vragen, maar Ik weet uit een zeer betrouwbare bron dat Claire de eerste screening niet had overleefd. Maar omdat van de andere overgebleven goedgekeurde kandidaten niemand meer er in wilde, is Claire alsnog opgeroepen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
van VOL
[..]
Wanneer was dat dan?
3 weken voor Claires entree moet half december zijn geweest.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire was er volgens mij bij Ex Pornstar maar dan achter de schermen, samen met Bram.
Bram was bij het optreden van Republiek.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire was er volgens mij bij Ex Pornstar maar dan achter de schermen, samen met Bram.
Ik zit te kijken zonder geluid.quote:
Waarom heeft Claire dan verteld dat ze wel door de screening is gekomen maar op dat moment andere aanbiedingen had lopen. O.a. een baan bij een sportschool waar ze een tijd gewerkt heeft. Ook heeft ze het steeds over een eigen bedrijfje......ik ben het spoor bijster.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:34 schreef Borga het volgende:
Ik heb geen antwoord op je vragen, maar Ik weet uit een zeer betrouwbare bron dat Claire de eerste screening niet had overleefd. Maar omdat van de andere overgebleven goedgekeurde kandidaten niemand meer er in wilde, is Claire alsnog opgeroepen.
Het was 9 december.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
3 weken voor Claires entree moet half december zijn geweest.
Ex Pornstar was toch met kerst?
Ze was daar toen dat stelletje daar zong (zeg maar de Grand and Forsyth wannabees). Bram doet de boekingen voor hun en Claire verzorgde de visagie. Wanneer dat precies was, geen idee.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
3 weken voor Claires entree moet half december zijn geweest.
Ex Pornstar was toch met kerst?
Leukquote:Op zondag 16 maart 2008 21:38 schreef loisie het volgende:
Ik trof Nena gisteravond op Schiphol...............schrok me dood...........Ik denk: die ken ik, wie is het.............................raar hoor, bleek het Nena te zijn
Hee wat leuk!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:38 schreef loisie het volgende:
Ik trof Nena gisteravond op Schiphol...............schrok me dood...........Ik denk: die ken ik, wie is het.............................raar hoor, bleek het Nena te zijn
Grappig ik zag haar ook al eens op Schiphol. Ik had geen moeite haar te herkennenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:38 schreef loisie het volgende:
Dat zal misschien allemaal wel, maar ik weet zeker dat zij de eerste screening niet is door gekomenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom heeft Claire dan verteld dat ze wel door de screening is gekomen maar op dat moment andere aanbiedingen had lopen. O.a. een baan bij een sportschool waar ze een tijd gewerkt heeft. Ook heeft ze het steeds over een eigen bedrijfje......ik ben het spoor bijster.
thanxquote:
Dan zit Claire of jij keihard te liegenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zal misschien allemaal wel, maar ik weet zeker dat zij de eerste screening niet is door gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |