Yep.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:43 schreef ruby het volgende:
Ricardo: Huub zei dat Luc hem helemaal moest vasthouden.
Laserslut: Ja nou ja...dat is ook zo'n stresskip.
Verstond ik dat nou goed?
Tsssk, duidelijk weer een fan van Amanda en Bwian die slijmdoos.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep.
Op Amanda die ligt te stuiteren en constant hysterisch krijst is ze supertrots.
Maar Huub is een stresskip.
In welke context zei ze dat? Anders ga ik me wel ff opofferenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Charlotte wil zo even een gesprekje met Claire .... ga ik niet op wachten dus. Ben weg.
Ik word die gescripte kutzooi hoe langer hoe meer zat ..........
Nou.....hij heeft behoorlijk veel pijn nu z'n boven bast wordt gedaan, tenminste aan z'n gezicht te zienquote:Op zondag 16 maart 2008 14:53 schreef Marrije het volgende:
Jaap is geen aansteller.
Overduidelijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Tsssk, duidelijk weer een fan van Amanda en Bwian die slijmdoos.
Belachelijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overduidelijk.
De vorige keer dat ze er was had ze de wenkbrauwen van Huub gedaan.
Toen hij weg was zei ze tegen del dat ze hem expres extra pijn had gedaan voor haar.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ie ook hysterisch gaat krijgen met die zaadstem van 'm.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:00 schreef Marrije het volgende:
Ricardo is optimistisch, hij wil zn baargroei weglaseren, wat haren op zn borst en als er tijd was geweest had ie zn benen ook nog willen doen. Ik ben benieuwd hoe hij de pijn weerstaat.
Wat een teringwijfquote:Op zondag 16 maart 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overduidelijk.
De vorige keer dat ze er was had ze de wenkbrauwen van Huub gedaan.
Toen hij weg was zei ze tegen del dat ze hem expres extra pijn had gedaan voor haar.
Ach Hubert van Ballegoyen is geen watjequote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een teringwijf![]()
En ze komt natuurlijk gewoon weer terug.
Dat is ook een belangrijke reden dat ze terug mag komen.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een teringwijf![]()
En ze komt natuurlijk gewoon weer terug.
Dat laseren is ook geen pretje, heb het zelf ook laten doen (niet mijn bast dan) maar dat gegil van Amanda was 'lichtelijk' over de top!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nou.....hij heeft behoorlijk veel pijn nu z'n boven bast wordt gedaan, tenminste aan z'n gezicht te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |