LIJEN ZUL JEquote:
Echt hè, of ze aan het bevallen is.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:24 schreef noekje het volgende:
Jezus Mina!![]()
Op de benen nog wel. De minst gevoelige plaats. Daar voel je echt haast niks van.
Lees je de COSsen niet boef?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
Zeg BQ, was er gisterabend nog iets spectaculairs gebeurd?
Charlotte zegt veel te herkennen in Brian wat ze ook in haar eigen zoon Sebastiaan ziet .quote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Yep, Sebastiaan, een aardige knul. Onbegrijpelijk met zo'n moeder.
Ik weet het @Fluitertje, slijmspoor Charlotte spoort niet. Sebastiaan is echt een leuke, beschaafde knul en lijkt in niks op die rat.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Charlotte zegt veel te herkennen in Brian wat ze ook in haar eigen zoon Sebastiaan ziet .
Charlotte hoort verder weinig tot geen negatiefs over Brian en Amanda in haar omgeving.
En Natasia vindt zij een hele mooie vrouw.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees je de COSsen niet boef?Ik ben vroeg afgehaakt en heb begrepen dat het naadje was, alleen wat tactiekbespreking tussen Jaap, Huub en Claire.
Dat heet tv maken. De schaamstreek is een van de gevoeligste plekken om te laseren en ze gaf bijna geen kik, BS dus.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Waar slaat dat op, onder een tent JEZELF laseren?
Brian was vorige keer erg geschrokken van de Lip van Lieke die uit een broekje kwam,quote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Als je ziet hoe Brian tekeer gaat.. kan die plek niet erg gevoelig zijn bij Amandaquote:Op zondag 16 maart 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heet tv maken. De schaamstreek is een van de gevoeligste plekken om te laseren en ze gaf bijna geen kik, BS dus.
Precies, niks aanstelleritis.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:05 schreef mootie het volgende:
En Claire geeft geen kik, bikkeltje.
Brian neemt meestal de uitgang ipv de ingang.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef Carlaa het volgende:
Als je ziet hoe Brian tekeer gaat.. kan die plek niet erg gevoelig zijn bij Amanda
Blonde en dunnere haren misschien.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, niks aanstelleritis.
[ afbeelding ]
Waarschijlijk had ze maar weer 8 seconde gedouched en wilde ze niet dat Charlotte haar doos zou ruiken..quote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Het is jammer dat Bwian dit niet kan zienquote:Op zondag 16 maart 2008 17:14 schreef mootie het volgende:
Wicawdo weert zich ook kranig.
Ik krijg het idee dat de laser op een hele lage stand staat, bovenlip laseren schijnt heel gevoelig te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:14 schreef mootie het volgende:
Wicawdo weert zich ook kranig.
Als het meezit branden ze z'n mond zo dichtquote:Op zondag 16 maart 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
Ondanks die zeikstem blijft het wel een lekker ding
[ afbeelding ]
Jij vergeet steeds wat een onzin het produceert met die zeik stem, dat is nog het ergste. Dat slappe domme asociale gewauwel wat er uit komt.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
Ondanks die zeikstem blijft het wel een lekker ding
[ afbeelding ]
Neeeeheeee !! Want dan kan die niet meer....ehhh.....zoentjes geven !!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als het meezit branden ze z'n mond zo dicht
Waarop Ricardo vraagt wat het wordt. Herben droog: iets met weinig haar in ieder gevalquote:Op zondag 16 maart 2008 17:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
1,2,3 puff 1,2,3 puff Ze doen of aan het bevallen is .....
Met de ontzettend bijdehande vraag of je dan op je buik moet liggen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met de ontzettend bijdehande vraag of je dan op je buik moet liggen.
Tijdens de "behandeling" heeft Claire de hand van Ritravo vastgehouden, de laatste 5 minuten kwamen B en A opdraven, leuk voor de reguliere toch? Een beetje knippen/plakken en de rattenfamilie is tijdens de hele behandeling aanwezig geweest.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:29 schreef Marieke_B het volgende:
Zeg Aman, moet jij je bitchvriendje niet steunen?
En gij gleufdahquote:
At your commandquote:Op zondag 16 maart 2008 18:24 schreef fredfik het volgende:
waar zijn huub en clair?
Dat zou inderdaad erg prettig zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 17:57 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat Brian z'n gore hol flink zal branden tijdens de behandeling.
Vooral de manier waarop Brian ze bakt....schoenzolen zijn nog smakelijker.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:39 schreef mootie het volgende:
Dat moet toch een keer tegen gaan staan? Ze eten bijna elke dag ossehaas.
Het zijn natuurlijk wél miljonairs, dus ja, dan eet je ossenhaasquote:Op zondag 16 maart 2008 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet toch een keer tegen gaan staan? Ze eten bijna elke dag ossehaas.
Wel grappig, Cos-Medischquote:Op zondag 16 maart 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop Brian ze bakt....schoenzolen zijn nog smakelijker.
Volgens Brian is R.Schumacher een cosmedische arts, wat een (schoen)zool.
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop Brian ze bakt....schoenzolen zijn nog smakelijker.
Volgens Brian is R.Schumacher een cosmedische arts, wat een (schoen)zool.
Is er een dokter in de zaal in de COS?quote:
Ik ben al tevreden als hij hem óp de kast krijgt BQ, maar dat zal niet mogen van het hokjequote:Op zondag 16 maart 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er een dokter in de zaal in de COS?
Meer mensen hier die denken dat Rico in dat hok zit om Brian uit de kast te laten komen....?
Sorry, daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 16 maart 2008 19:03 schreef jassy het volgende:
H en C zijn brieven aan het lezen op de computer. Als er een wachtwoord op zit drukken ze hem weer weg. Denk brieven van Jaap dus.
De moeder van Atonie Balk(opa amanda) hete ook Alidaquote:Op zondag 16 maart 2008 18:59 schreef mootie het volgende:
Amanda tegen Rico: Kost het geld als je je penis eraf laat halen?
Een van de doopnamen van Amanda's moeder is Alida.
Echt waarquote:Op zondag 16 maart 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, daar geloof ik niks vanZe kijken foto's en luisteren muziek.
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Ossenhaas, 36,80 per kilo bij C1000, bij de slager meer.
Jammer hè, ik zie hem graag para.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:07 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ben al tevreden als hij hem óp de kast krijgt BQ, maar dat zal niet mogen van het hokje
ik doe meequote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef Margo37 het volgende:
Verrassing voor Huub van Claire, een etentje
Ontslagronde.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef jassy het volgende:
Over 11 dagen moet Huub wat beslissen
Lief toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef Margo37 het volgende:
Verrassing voor Huub van Claire, een etentje
Fitness heeft uitzicht op hun geweldige landgoed.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:57 schreef Ziet het volgende:
ik de fitness vonden ze het een paar weken geleden ook al gezelliger als in de chill
(denk dat het met het licht te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |